کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی دیشب بد بازی کرد ... خیلی بد
شانس اورد که دقیقه ی 89 گل زد ...
با این همه بازیکن ...
امیدوارم که جوگیر نباشن و درست بازی کنن!

هفته ی اول برای انتقاد منایب نیست.حتی اگه هفته ی دوم 60-0 بردیم هم باز نمیشه نظر داد.
حداقل 5 هفته ی آینده تیم عالی میشه
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاظمیان: امتیاز گرفتن در جهنم آبادان دشوار است/ عاشق رقابت هستم
خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی مقابل صنعت نفت در جهنم آبادان بسیار دشوار است و خوشحالم که در گام اول پیروز شدیم.


جواد کاظمیان در گفت*وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی گفته بودم روز بسیار سختی در آبادان داشتیم اما به دور از هر مسئله مهم*ترین چیز برای ما کسب 3 امتیاز بود. البته باید قبول کرد که خیلی از بازیکنان تیم ما تازه در کنار یکدیگر قرار گرفتند و نیاز به زمان دارند.کاظمیان ادامه داد: با توجه به شرایط آبادان و تیم خوب صنعت نفت گرفتن 3 امتیاز در جهنم آبادان خیلی سخت بود اما خوشبختانه با تمرکز بالا و هوش خوب توانستیم از فرصت به دست آمده استفاده کنیم و در دقایق پایانی گلزنی کنیم.وی تأکید کرد: در طول 5 سالی که در پرسپولیس توپ زدم در چهار فصل در اولین دیدار برای پرسپولیس گل زدم. امسال هم خدا را شکر می کنم که این اتفاق افتاد و این گل من که روی پاس خوب کریمی به دست آمد، هدیه ناقابلی بود به هواداران میلیونی پرسپولیس. امیدوارم در بازی*های بعدی این اتفاق تکرار شود.کاظمیان در پاسخ به سوالی که چرا روی نیمکت ذخیره*ها بودید، گفت: تازه اول راه هستم و در طول فصل حرفهای زیادی برای گفتن دارم. من عاشق رقابت هستم و سعی می*کنم بهترین بازیکن در تمرینات باشم که در ترکیب اصلی قرار بگیرم. ما بازیکنان خوبی داریم که امیدوارم بتوانیم همه با هم پرسپولیس را موفق کنیم.وی در پایان یادآور شد: گرفتن 3 امتیاز در بازی اول که همیشه شرایط ویژه*ای دارد برای ما بسیار خوب بود. قطعاً با هماهنگی*های بیشتر هر روز که روبه جلو برویم راحت*تر می*توانیم تاکتیک*هایمان را در تیم پیاده کنیم و بازی*های بهتری را به نمایش بگذاریم. برد در جهنم آبادان به نظر من باعث شد که گام اول را محکم برداریم و از لحاظ روحی و روانی نیز شرایط ایده*آلی پیدا کنیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاستا: مساوی عادلانه بود/ پرسپولیسی ها خوش شانس بودند


ارتش سرخ دات كام: خوزه آلبرتو کاستا پس از شکست خانگی یک بر صفر برابر پرسپولیس عنوان کرد: نمایش خیلی خوبی بود اما نتیجه بدی رقم خورد. با وجود گرمای طاقت فرسا بازیکنان بازی خوبی ارائه کردند و ما شانس های گلزنی زیادی داشتیم. پرسپولیس هم شانس گلزنی داشت و آنها گل زدند و ما گل نزدیم. نتیجه مساوی برای این بازی عادلانه تر بود.
وی ادامه داد: نبرد تن به تنی با پرسپولیس داشتیم که آنها خوش شانس بودند و پیروز شدند. پرسپولیس تیم بزرگی است و مهره های خوبی دارد. ما هم خوب بازی کردیم. تنها چیزی که بد بود نتیجه مسابقه بود.
کاستا در مورد تعویض هایش گفت: بر اساس نیاز تیم و تفکر خودم تعویض ها را انجام دادم و کاری به نظر دیگران ندارم. تعویض ها را برای رسیدن به گل و کسب نتیجه بهتر انجام دادیم اما به هدف مان نرسیدیم.
سرمربی نفت آبادان در مورد علت غیبت ملو بازیکن برزیلی اظهار داشت: این بازیکن هنوز آماده نشده و زمانی که به آمادگی کامل برسد، از او استفاده می کنیم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان : برد در دمای 50 درجه کام هواداران را شیرین کرد/تازه اول راهیم،روز به روز بهتر می شویم


ارتش سرخ دات كام: محمد رویانیان در گفت وگویی، درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که در اولین گام در بازی های سخت و دشوار لیگ به یک پیروزی شیرین رسیدیم . جا دارد به صنعت نفتی ها هم خسته نباشید بگویم که با جوانان جویای نام مقابل تیم خوب و یکدست ما بد کار نکردند.
وی افزود: مانوئل ژوزه مدت زیادی نیست که در جمع بازیکنان حضور دارد و قطعاً ایشان و بازیکنانی که خیلی از آنها تازه امسال به ما اضافه شدند نیازمند زمان و فرصت هستند تا بتوانند چهره واقعی خود را به نمایش بگذارند .
رویانیان تاکید کرد: مربی ما نیاز به شناخت بیشتر تیم دارد تا بتواند ساختار تیمی خود را راحت تر طراحی کند. بازیکنانی داریم که تاکتیک پذیرند و زمان اندکی است که با مربی جدید آشنا و از فصل بدنسازی خارج شده اند، پس شک نکنید روز به روز بهتر و قوی تر خواهیم شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط جوی آبادان گفت: گرمای 50 درجه و حضور هواداران خونگرم آبادانی در ورزشگاه کار را برای هر تیمی دشوار می کند اما خدا را شکر می کنم که به 3 امتیاز شیرین رسیدیم و گام اول را محکم برداشتیم.
رویانیان ضمن تشکر از بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: من از تک تک آنها ممنونم که بسیار خوب و عالی وظیفه شان را انجام دادند. قسمت این بود که کریمی پاس بدهد و کاظمیان گل بزند اما همه بچه ها خوب بودند و به همین دلیل من به عنوان مدیرعامل باشگاه از آنها تشکر می کنم.
وی گفت: من این برد را به تک تک هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. این برد در آستانه ماه مبارک رمضان کام هواداران ما را شیرین کرد و هدیه کوچکی برای آنها بود و انشاءالله در بازی های آینده همین روند ادامه پیدا خواهد کرد. قطعاً بازیکنان ما در بازی های آینده هماهنگ تر و بهتر در زمین حاضر خواهند شد تا بازی های قشنگی را به نمایش بگذارند .
رویانیان در پایان در مورد تصمیم گیری برای بازی در ماه مبارک رمضان گفت: به حرفی که زده ایم پایبند هستیم اما باید ببنیم چه اتفاقی می افتد. بهتر است اجازه بدهیم هواداران ما از این برد لذت ببرند. همیشه بازی اول حساسیت خاص خودش را دارد و این برد از لحاظ روحی و روانی برای تیم ما، هواداران و باشگاه پرسپولیس بسیار خوب بود. امیدوارم این روند ادامه دار باشد. ما تازه اول راه هستیم و کار دشواری در پیش داریم اما نگرانی وجود ندارد و انشاءالله هر روز که می گذرد بهتر خواهیم شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهروان : توافق نکنیم، بازی های هفته بعد پخش نمی شود



ارتش سرخ دات كام: غلامرضا بهروان در حاشیه دیدار نفت تهران و راه آهن در مورد پخش مسابقات هفته اول لیگ برتر از تلویزیون گفت: طبق صحبت هایی که وزارت ورزش و مسئولان صدا و سیما انجام دادند قرار شد این هفته بازی ها پخش شود اما اگر توافقات انجام نشود اجازه نمی دهیم بازی ها از هفته آینده پخش شود.

وی تاکید کرد: شرط خاصی نداشتیم، می خواستیم حسن نیت خودمان را نشان دهیم اما به دنبال حقوق حقه فوتبال نیز هستیم. حاضر به انجام تعامل هستیم اما یک سری مطالبات هم داریم. در همه دنیا تیم ها بسیاری از مشکلات خود را با حق پخش تلویزیونی پوشش می دهند.
بهروان در مورد جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: اتفاقات مهمی افتاده و یک سری مسائل را AFCو یک سری مسائل را ما مطرح کردیم. تغییراتی در امتیاز دهی به وجود آمده است. امتیاز ورزشگاه ها بالا رفته و 100 امتیاز شده است. قبلا امتیاز ورزشگاه ها حدود 50 بود اما اکنون تغییر کرده است که با این وضعیت ما ضرر می کنیم.

سرپرست سازمان لیگ اضافه کرد: سقف امتیاز هزار است و ما تلاش می کنیم امتیاز مورد نظر را کسب کنیم. کف امتیاز 600 است و تیمی که امتیازش کمتر از 600 باشد نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. اماراتی ها پیشنهاد دادند امتیاز ورزشگاه ها بالا برود و ما هم به دنبال این هستیم که امتیاز فنی تیم ها بیشتر شود و طبیعی است این موضوع به نفع ماست.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حاشیه های بازی/ شادی جالب کاظمیان و فحاشی تماشاگران صنعت نفت به وی



مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از گلزنی جواد كاظمیان به این تیم شروع به فحاشی به این بازیكن كردند.


گزارشگر مرکز خوزستان پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس چندین دقیقه با صدای گرفته و بهت زده بازی را گزارش می کرد!

جواد كاظمیان در ابتدای بازی عدد 3 كه تعداد گل های او به پرسپولیس در دیدار رفت فصل گذشته مقابل صنعت نفت آبادان بود را به هواداران نشان داد و همچنین پس از گل با خوشحالی خود باعث شد تا مورد فحاشی هواداران آبادانی قرار گیرد.

در بین دو نیمه درگیری شدیدی میان هواداران و نیروی انتظامی به وجود آمد.

از ضلع غربی ورزشگاه در طول بازی لیزری بر روی چشمان شهاب گردان انداخته شد.

روح اله عرب كه بعد از یكسال مصدومیت در نیمه دوم برای صنعت نفت آبادان وارد زمین می شد به شدت از سوی هواداران این تیم تشویق شد.

در پایان بازی با وحود شكست آبادانی ها هواداران صنعت نفت به دلیل عملكرد خوب تیم خود بازیكنان و كادرفنی را تشویق كردند.
پخش بازی در 5 دقیقه پایانی قطع شد و درست در همان دقایق کاظمیان به جای انصاری فرد وارد بازی شد و گل پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد!

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی كریمی: هدف اصلی پرسپولیس قهرمانی در لیگ است



مرجع خبری پرسپولیس : كاپیتان امروز تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: اصلی ترین هدف ما در فصل جدید قهرمانی در لیگ برتر است كه با این سرمربی و بازیكنان توانایی رسیدن به این مهم را داریم.


علی كریمی پنجشنبه شب پس از دیدار مقابل صنعت نفت، گفت: پیروزی در اولین بازی لیگ برای ما بسیار مهم بود و خوشحالم كه این اتفاق رخ داد.


وی با تمجید از عملكرد هم تیمی های خود، ادامه داد: تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم كردیم و نشان دادیم كه تیم بسیار خوبی هستیم و می توانیم امسال خیلی چیزها را ثابت كنیم.

هافبک خلاق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت هوای آبادان، گفت: هوا امروز بسیار گرم و همین مساله باعث شده بود تا نتوانیم آنطور كه انتظار داشتیم در زمین مسابقه بازی كنیم.

وی تصریح كرد: هدف ما در لیگ جدید فقط قهرمانی است و با این سرمربی و بازیكنان می توانیم به هدف خود برسیم و هواداران را خوشحال كنیم.

وی در خصوص اهمیت سه امتیاز دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: خوشحالم این سه امتیاز مهم را بدست آوردیم و می دانم این سه امتیاز حساس در روزهای سخت لیگ به كمك ما می آید و می تواند سرنوشت ساز باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته نخست دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال كشور با نتیجه یك بر صفر از سد میزبان خود صنعت نفت آبادان بگذرد.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رويانيان: عدم ثبت قرارداد ژوزه به خاطر پرداخت نشدن پول است/ چند روز آينده حل مي*شود



مرجع خبری پرسپولیس : محمد رويانيان مي*گويد قرارداد مانوئل ژوزه طي چند روز آينده ثبت خواهد شد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه در حال حاضر در قم به سر مي*برد، درباره علت ثبت نشدن قرارداد مانوئل ژوزه، سرمربي اين تيم اظهار كرد: ما با ژوزه به توافقات كامل رسيده*ايم اما در اين گونه قراردادها هميشه اين مرسوم است كه پول اوليه پرداخت شود.

وي ادامه داد: ژوزه به ما اعتماد كامل دارد و به ما گفته از اين نظر مشكلي وجود ندارد. تا الان هم بدون پول كار كرده است. ژوزه فرد با شخصيت و مورد احترامي است و من برايش ارزش زيادي قائلم.

رويانيان با اشاره به اينكه پرداخت پول ژوزه كمي ثبت قرارداد او را به تاخير انداخته، گفت: كارهاي قرارداد اوليه او انجام شده اما براي قرارداد دوم كه اصلي است بايد پول اين مربي پرداخت شود كه طي چند روز آينده اين اتفاق خواهد افتاد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره انتقادهاي فراوان پيشكسوتان پرسپوليس نسبت به انتخاب سعيد شيريني به عنوان سرپرست پرسپوليس گفت: ما به نظر پيشكسوتان پرسپوليس احترام مي*گذاريم اما در جلسه حضوري و نه در سايت*ها و مطبوعات.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پولادی: نفسمان بالا نمی آمد/ گل کاظمیان خیلی به ما چسبید




مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد پولادی می گوید شرایط جوی آبادان به گونه ای بود که نفس کشیدن را هم دشوار می کرد.

مهرداد پولادی درباره بازی روز گذشته پرسپولیس و نفت آبادان این طور می گوید: «الان نمی شود از لحاظ فنی و کیفیتی در مورد این بازی نظر داد. اما من از بازی خودم راضی هستم و فکر می کنم عملکرد خوبی مقابل نفت آبادان داشتم.»

او با اشاره به گرمی هوا ادامه می دهد: «خیلی گرم بود، نفسمان بالا نمی آمد. با این حال گلی که جواد زد خیلی به ما چسبید. این امتیازهای ابتدای لیگ خیلی مهم است. خدا را شکر که توانستیم از این بازی با دست پر خارج شویم. در این بازی 8-9 نفر برای نخستین بار بود که برای پرسپولیس بازی می کردند، هنوز به طور کامل هماهنگ نیستیم اما رفته رفته همه چیز خوب می شود.»

از پولادی در مورد نیمکت نشینی کریمی و نوری در ابتدای بازی می پرسیم که او این واکنش را نشان می دهد: «این تصمیمی بود که ژوزه گرفت و فکر می کنم برای این کار هم دلیل داشت و البته نتیجه هم گرفت. گرمای هوا خیلی شدید بود و او زمانی کریمی را آورد که نفس نفتی ها گرفته شده بود. تاثیرات حضور کریمی را هم در بازی دیدید. مهم این بود که ما با همکاری توانستیم سه امتیاز شیرین را در نخستین بازی لیگ کسب کنیم.»
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خیلی دیشب بد بازی کرد ... خیلی بد شانس اورد که دقیقه ی 89 گل زد ... با این همه بازیکن ... امیدوارم که جوگیر نباشن و درست بازی کنن!
تو اون هوا اینطور بازی کردن واقعا سخته هر تیمی غیر از پرسپولیس بود میباخت .... چند روز پیش اینجا دماش 30 و چند درجه بود من داشتم خفه میشدم چه برسه به 50 درجه آبادان و هوای کاملا شرجی .....
بنظر من ژوزه با اینکه تازه اومده فوق العاده عمل کرد اول کریمی و نوری رو بازی نداد چون تو سرعتی نیستن و تو اون هوا بازدهی نداشتن ...بازی رو تو دست گرفت و با دفاع خوب حملات اونا رو خنثی کرد و درنهایت با آوردن یه بازیکن خلاق و یه بازیکن سرعتی نتیجه رو گرفت ....شک نکنید رو همه اینها برنامه داشته ....
بعلاوه همه میگفتن تیم خوب بدنسازی نکرده و ....اما دیدیم که ما تونستیم دقیقه 88 گل بزنیم دقایق آخر اونا خسته شده بودن دیگه نمیتونستن راه برن اما بازیکنای ما هنوز پرانرژی بودن ..
دفاعمون حرف نداره مخصوصا سیدجلال حسینی ...من به این تیم خیلی امیدوارم و مطمئنم هر تیمی غیر از پرسپولیس بود تو اون هوا میباخت ...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 21:34


[h=1]ژوزه نور ورزشگاه درفشي‌فر را تاييد کرد[/h]
[h=2]نور ورزشگاه درفشي‌فر مورد تاييد سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس قرار گرفت.[/h]


با توجه به اينکه قرار است تمرينات پرسپوليس در ماه مبارک رمضان بعد از افطار و از ساعت 22 آغاز شود، مانوئل ژوزه، سرمربي اين تيم پس از تمرين امشب نور ورزشگاه درفشي‌فر را مورد ارزيابي قرار داد و آن را تاييد اما تاکيد کرد برق اين ورزشگاه نياز به تقويت دارد و به همين دليل مسئولان پرسپوليس درصدد هستند اين مشکل را براي تمرين فردا برطرف کنند.

* خبر ديگر اينکه قرار است فردا قرارداد مانوئل ژوزه امضا و ثبت شود. به همين دليل اين مربي پرتغالي امشب يک رونوشت از اين قرارداد را خواهد ديد تا در صورت عدم مشکل قراردادش را امضا و ثبت کند.

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
امان از زاید و امان از شش!
کانون هواداران پرسپولیس : در تصویر زیر مانوئل ژوزه سرمربی جدید پرسپولیس را مشاهده می کنید که به همراه یکی از هواداران عدد 6 را نشان می دهند و او به تنهایی نیز عدد 3 را نمایش می دهد؛اعدادی مخوف برای آبی های پایتخت.


 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سرتخلالیا اسپانسر ندارن ..امشب بدون تبلیغ رو پیرهنشون دارن بازی میکنن .....
این همه دروغ که اسپانسر 9 میلیاردی گرفتیم... کوو؟؟؟؟http://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/icon_biggrin.gif
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
همون خوب که ندیدی.1-0برد. از پیروزی بدتر بود
پیروزی چیه بابا ..پرسپولیس :D..ما که مثل سرتخلالیا نیستیم که یادمون بره اسم اصلی تیممون چیه ...
اصلا خوب نبود ما خیلی بهتر از اینا بودیم تازه تو هوای مطبوع تهران و جلو چشم هواداراشون بودند ......اکبر ضدفوتبال هم اگه طرف مقابلش پرسپولیس باشه 11 نفری میرن تو 18 قدم خودشون و دفاع میکنن این بازی نه دفاع کردن نه ضدفوتبال ..........
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرا علی دایی رو قبولش نداریم ؟ علی دایی هر چی باشه پرسپولیسیه و پرسپولیسی خواهد ماند.... اما بعضی کاراش هوادارا رو ناراحت کرد مثل همون شادی هاش ......هر چند خودش اومد گفت تیمم برای بقا میجنگید و ...... تو همین نظرسنجی های انتخاب سرمربی هم تو هر سایت آمارش خیلی بالا بود...من دوست ندارم دایی برگرده پرسپولیس اما دایی یه پرسپولیسیه همین چند روز پیش تو مصاحبه ش گفت اسم من برای پرسپولیس حاشیه درست میکنه اسم منو نیارید ...

مجیدی اون 4 رو نشون داد بعد از اون همتون 4 رو به ما نشون میدین ...بنظر من که خیلی مسخره س ...مجیدی بی جنبه 4 تا گل زده به پرسپولیس ما سابقه 4 تا گل تو یه بازی به استقلال زدن رو هم داریم ....تازه بازیکن هم داشتیم که 7 تا گل به استقلال زده پس ما هم باید 7 رو نشون بدیم ....

خب قبول دارم که منتظری نسبت به بقیه بهتره اما ما بیشتر منظورمون از غیرت یکی مثل کریمیه که پیشنهاد 3 برابر بیشتر از پرسپولیس رو رد میکنه و میاد پرسپولیس سفید امضا میکنه ....اما بازیکنای استقلال تا روزی که پول نداشتن خبری از ثبت نبود یکی میگفت میرم ترکیه یکی داشت میرفت مس یکی ......اما همینکه پول اومد فرداش همه ریختن تو هیئت فوتبال

ما که هیچ نظری درباره اکپرپور و مجیدی و ..... نداریم چون هیچ کار خاصی نکردند که نظر خاصی روشون داشته باشیم .... اما زاید بیخود نیست که لقب قاتل استقلال رو بهش دادند ..حتی سایت خودتون هم که اعتراف کردو خبرشو با عنوان قاتل استقلال زده بود ...

درسته حجازی آدم بزرگی بوده .. اما وقتی رفت اسطوره شد تا وقتی بود که نه هوادار نه باشگاه احترامی براش قائل نبودن .... یادمه یه بار 90 یه گزارش ازش پخش کرد بعد از مدتها که هیچ خبری ازش نبود اومد تو صفحه تلویزیون گفت هیچکدوم از مسئولین استقلال به فکرم نبودند ..حتی خرج دوادرمونم رو هم ندارم... قبول کنید حجازی وقتی رفت همتون فهمیدن اسطوره بوده تا زنده بود کسی نگفت حجازی هم هست

متوجه منظورتون نشدم ..چرا نیست ؟ پاس همون پاسه که یه بار قهرمان آسیا شده ولی خودشون میدونند که ستاره شون الکیه مثل ستاره استقلال اینه که نزدن رو پیرهنشون اما شماها در جواب افتخارات ما فقط ستاره هاتون رو دارین ..

اون موقع که کریمی تو لیگ قهرمانان آسیا با بایرن بازی میکرد و گل میزد مجیدی داشت روپایی رو تمرین میکرد ...واقعا نمیدونم این دو تا رو با چه رویی با هم مقایسه میکنین از هیچ لحاظ از هیچ جنبه ای قابل مقایسه نیستن ...ببخشیدا ولی این مقایسه یه توهین به علی کریمیه...علی کریمی الان بهترین بازیکن ایرانه کسی که کی روش میگه اگه کریمی نباشه پامو تو ایران نمیزارم ...کریمی افتخار ایرانه همه دوستش دارن .....استقالی و پرسپولیسی و سپاهانی نمیشناسه ...درضمن یادتون نرفته که به محض اینکه گفت دیگه پرسپولیس نمیمونم چقد هواداراتون دعا میکردن بیاد استقلال ...سپاهانی ها همینطور ...کریمی محبوبترین و بهترین بازیکن ایرانه ..

اووووووه بابا کی یادشه ثانیه 3 ولی 3تای ایمون زاید تا ابد تو تاریخ ثبت میشه .....شعار امسال هوادارا هم تو همین زمینه هستش ...تو استادیوم منتظرش باشید ...

کریمی از سر دلسوزی چون پرسپولیس نتایج بدی گرفته بود و واقعا هم دنیزلی نباید یه عده از بازیکنا رو بازی میداد مصاحبه کرد ....خداییش کجای کریمی قابل قیاس با جباریه ؟؟؟؟؟؟؟جباری هر سال و با هر مربی استقلال مشکل داره نصف بیشتر فصلو مصدومه آخر فصل هم برای پول تمرین رو تعطیل میکنه .....کریمی چی ؟ با وجود اینکه سرمربی به بازیکنای تیم ملی 10 روز استراحت داده میاد سر تمرین و ظهر هم خونه نمیره ...قرارداد سفید میبنده یعنی پول هیچی نیست براش .... حداقل کریمی سر اون مصاحبه بازی بعد نیمکت نشین شد اونم ت فصلی که پرسپولیس اصلا بازیکن نداشت اما استقلال چی ؟ هر بار جباری یه جنجال راه میندازه و در نهایت سرمربی و مدیر عامل ازش عذرخواهی میکنن و میگن حق داشت ..... خداییش این بازیکن سالاریتون حال آدمو بد میکنه ..هنوز برام سواله شاگرد مکتب حجازی که عمراً بیاد با این بی اخلاقهای بانباز کار نمیکنه چطور شد یهو تصمیم گرفت با اون بی اخلاقهای ضدحجازی کار کنه ...

پروین رو من هنوزم از کاراش خوشم نمیاد ....اما مگه استقلالی ها هم به ناصر حجازی حیا کن رها کن نگفتن ؟ چطور شده که اسطوره شده ....

من هر کی یک ماه خوب برای پرسپولیس بازی کنه برام اسطوره س ..حتی یکی مثل زاید که 10 دقیقه خوب بود و بعدش برام اسطوره شد ..دیگه سپهر سرطلایی جای خود داره ... بعدشم ما که بازیکنای استقلال عقده کاپیتانی نداریم ..افتخارمون اینکه کاپیتانای اول و دوممون سر نخواستن کاپیتانی با هم دعوا دارن نه مث استقلالی ها که 1 هفته س درگیر کاپیتانی ان ...

دیگه خواهشا درمورد تماشاگرو هوادار با ما کل کل نکنید عالم و آدم میدونند پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست ...

بازار اعراب رو که بازیکنای شما داغ کردند ....کریمی تو الاهلی به جایی رسید که بایرن بخوادش و رفت بایرن و با بایرن قهرمان شد ...... مجیدی چی؟اصلا میدونه آلمان تو کدوم قاره س ؟

بابا شما دیگه چرا از دوپینگ حرف میزنید ...

اینجا که نباید کل کل کنیم
شما کلی سوال پرسیده بودید از استقلالیا تو اون پستتون منم تقریبا به همشون جواب دادم
چرا دیگه الان خیلی از پرسپولیسیا از دایی بدشون میاد ، نگید نه
گفتید به اسطوره هاتون توهین کردید منم گفتم مگه شما نکردید؟؟
نه دیگه بی انصافی نکنید ، حجازی قبل از مرگشم اسطوره بزرگ استقلال بوده ، مسئولان استقلال چه ربطی به طرفداراشون دارن ؟
مگه کریم باقری اسطوره شما نبود ؟ اون وضعیت کنار گذاشتنش از طرف دایی درست بود ؟؟ اما مگه ربطی به طرفدارای پرسپولیس داشت که الان ما بگیم به اسطوره هاتون اهمیت نمیدید؟
گفتید گل 40 متری ، گفتم ما هم زدیم ، گفتید 8 ثانیه 3 گل ( اختراع آمار ) گفتم با این وضع ما 0 ثانیه یه گل
گفتید ایمون زاید گفتم مجیدی ، جباری ، برهانی
شما انگاری اینقدر از استقلال گل خوردید دیگه بی تفاوت شدید خوب چی میشه کرد
همه یادشونه که سامره و سرخاب 30 ثانیه ای هستند
در مورد عدد 4 و جوش آوردن پرسپولیسا پس قرمزها اینقدر بی جنبه اند که این برخورد ها رو میکنید پس ما باید هر که بگه 6 بگیریم و بکشیمش ؟؟
راستی نگفتید کی 8 بار پشت سر هم استقلال رو بردید ؟؟
در مورد تعصب هم که هنوز استقلالیا این فصل پول نگرفتن حتی دیدی تو اولین بازی اسپانسرم نداشتن ( که البته عجیبه که اینم مسخره میکنید )
البته نمیگم اگه تا چند هفته دیگه هم نگیرن اعتراض نمیکنن ، نه فقط اینا که پرسپولیسیا هم اگه پول نگیرن یا نمیگرفتن ادامه نمیدادن
یعنی اگه پرسپولیس قهرمان آسیا میشد الان رو پیراهنتون ستاره نمیزدید ؟؟ ستاره الکی ؟؟ منظورتون رو نمیفهمم
کریمی با حرفاش بارها تیمتون رو برده تو حاشیه حالا میگید از سر دلسوزی؟ پس جباری هم از سر دلسوزی گفت که مظلومی مربی نیست که اگه بود پارسال استقلال قهرمان میشد
در مورد تماشاگرا که اصلا کل کل نکردم گفتید اینقدر کم تماشاگر دارید گفتم شما که تو همین 2 فصل همین قدر هم نداشتید زیر 5 هزار تا داشتید
در مورد کاپیتانی هم هر کسی میتونه کاپیتان تیمتون باشه اما به ما گفتید تیمتون هنوز کاپیتان نداره ، که گفتم شما خودتون همین 2 سال پیش رو فراموش کردید ؟؟
بابا کجا لیگهای عربی رو ما گرم کردیم ، کریمی ، دایی ، معدنچی ، کاویانپور ، کاظمیان ، پژمان نوری و فکر کنم حتی مازیار زارع ، اینا گرمش نکرده بودن؟
مجیدی وقتی جوون بود یه مدت رفت اتریش و راپید وین و خیلی هم خوب بود اما بخاطر زنش که محل کار و زندگیش امارات بود رفت اونجا ( که به نظرم اشتباه کرد)و هنوزم خانوادش اونجان
خوب گفتید دوپینگ که گفتم تو این زمینه هم خوتون از ما پیشی گرفتید که

راستی اینم بگم که همیشه گفتید امیر قلعه نویی که مربی نیست
فقط تو ایران نتیجه میگیره و این انتقاد رو بهش داشتید که هر وقت تو آسیا نتیجه گرفت اون شرطه ( که البته سال آخر تو سپاهان تو آسیا هم نتیجه گرفت )
اما اول همون پست اشاره کرده بودید که پرسپولیس پر افتخار ترن تیم باشگاهیه ایرانه ، پس منم با همون استدلال میگم که هر وقت تو آسیا نتیجه گرفت شرطه
این درسته؟؟ قبول میکنید این حرف رو ؟؟ البته بزرگترین افتخار تاریخ پرسپولیس همون برد 35-6 سال پیشه که جلوی استقلال داشتید ، که اینم نشون دهنده بزرگیه استقلاله

البته بازم من از همه پرسپولیسیا و خود شما هم game over عذر خواهی میکنم ، اینجا جای من نیست اما اون پستتون سوالی بود از استقلالیا منم جواب دادم
دیگه ادامه نمیدم چون فقط اینجا تاپیک کل کل نیست
پس نذارید رو حساب بی احترامی که جوابتون رو ندادم
موفق باشید
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 07:30


[h=1]اولين تمرين شبانگاهي پرسپوليس برگزار شد[/h]
[h=2]اولين تمرين پرسپوليس در ماه مبارک رمضان زير نور برگزار شد.[/h]


اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در ماه مبارک رمضان از ساعت 22:30 ديشب در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد.

در اين تمرين بازيکنان اصلي در ديدار برابر صنعت نفت به حرکات استقامتي پرداختند و بازيکنان ذخيره نيز به حفظ توپ و پرسينگ، پاس‌کاري و فوتبال دسته‌گرمي پرداختند.

* حدود 200 هوادار در تمرين ديشب حضور داشتند.

* آنها به شدت جواد کاظميان را تشويق کردند و از سازمان ليگ درخواست داشتند تا درباره قرارداد نکونام بررسي‌هاي لازم را داشته باشد.

* تمرين ديشب در شرايطي زير نور برگزار شد که علي‌رغم تقويت برق ورزشگاه درفشي‌فر باز هم مشکلاتي براي پروژکتورها پيش آمده بود و همين موضوع باعث شد دقايقي برق قسمت‌هاي مختلف ورزشگاه ضعيف شود.

* غلامرضا رضايي با بازيکنان ذخيره اختصاصي تمرين کرد.

* زايد به دليل سرما خوردگي و براي اينکه بيماري او به ساير بازيکنان سرايت نکند با اجازه ژوزه اول تمرين به هتل رفت.

* شيريني سرپرست پرسپوليس در اقدامي جالب ضمن تشکر از خبرنگاراني که براي تمرين به ورزشگاه درفشي‌فر رفته بودند دستور داد که از اين افراد پذيرايي شود که در نوع خود جالب بود.

* تمرين پرسپوليس با حضور هواداران و خبرنگاران برگزار شد. دروازه‌بان‌ها هم از اول تمرين جداگانه زير نظر حاجي مربي دروازه‌ب
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 09:00


[h=1]تمرين روز يکشنبه پرسپوليس پشت درهاي بسته[/h]
[h=2]سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران اعلام کرد که تمرين يکشنبه اين تيم پشت در هاي بسته برگزار خواهد شد.[/h]


تيم فوتبال پرسپوليس که با آغاز ماه مبارک رمضان تمرينات خود را پس از افطار برگزار مي کند در نخستين روز ماه رمضان تمرين خود را با حضور هواداران و خبرنگاران برگزار کرد.

300 هوادار اين تمرين را از نزديک مشاهده کردند و در پايان تمرين نيز با اجازه مسئولان حراست ورزشگاه درفشي با علي کريمي عکس يادگاري گرفتند.

سعيد شيريني سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تمرين اين تيم يکشنبه ساعت 22 پشت در هاي بسته برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: با تصميم مانوئل ژوزه سرمربي پرسپوليس به غير از هواداران، رسانه ها نيز اجازه حضور در محل تمرين اين تيم را در روز يکشنبه نخواهند داشت.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 09:32


[h=1]تاکيد مهدوي کيا بر بازي خداحافظي براي هاشميان[/h]
[h=2]کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اينکه هاشميان يکي از بازيکنان با اخلاق فوتبال کشورمان بوده و الگوي مناسبي براي بازيکنان جوان است، از فدراسيون فوتبال خواست بازي خداحافظي سطح بالا براي اين بازيکن برگزار کند.[/h]

مهدي مهدوي کيا با اشاره به خداحافظي هاشميان از دنياي بازيکني، تصريح کرد: فوتبال همين است يک روز به عنوان بازيکن در آن کار خود را شروع مي کنيم و يک روز هم بايد خداحافظي کرد.




کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس بادرخواست ازمسئولان فدراسيون فوتبال براي برگزاري يک بازي خداحافظي سطح بالا براي وحيد هاشميان، اظهارداشت: از مسئولان فدراسيون مي خواهم براي تقدير از زحمات وحيد هاشميان يک بازي ملي با سطح بالا براي او برگزار کنند زيرا هاشميان شايسته برگزاري چنين بازي است.



هم بازي سابق هاشميان در باشگاه پرسپوليس و تيم ملي در خصوص ويژگي هاي وي خاطرنشان کرد: بزرگترين ويژگي اين بازيکن بي حاشيه بودن او است که جوانان ما بايد او را الگوي خود قرار دهند.



کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال ايران، گفت: هاشميان در بالاترين سطح کلاس هاي مربيگري شرکت کرده و اطمينان دارم مي تواند در مربيگري نيز مانند دوران بازيکني موفق عمل کند و براي کشورمان افتخار آفريني کند.



وحيد هاشميان بازيکن سابق تيم ملي کشورمان و نماينده فوتبال ايران در آلمان که مدت 12 سال در ليگ اين کشور بازي کرد شنبه گذشته از دنياي بازيکني خداحافظي کرد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 10:00


[h=1]قاضي: 3 امتياز بازي دوم را هم مي‌خواهيم[/h]
[h=2]مهاجم پرسپوليس تاکيد کرد اين تيم در بازي دوم ليگ برتر برابر فجرسپاسي به دنبال دومين برد خود است.[/h]


محمد قاضي اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم که در اولين ديدار ليگ برتر به 3 امتياز رسيديم. کارهاي فني را دير شروع کرديم و مربيان نياز به وقت بيشتري دارند تا تيم به هماهنگي لازم برسد.





وي درباره بازي سه‌شنبه شب مقابل فجرسپاسي گفت: آنها جوان و جنگنده هستند اما ما 3 امتياز بازي دوم را هم مي‌خواهيم. فقط بسيار بد است که هواداران در کنار ما نيستند. هواداران هميشه و مخصوصا در فصل جديد بايد يار دوازدهم ما باشند و اميدوارم آنها مورد بخشش قرار گيرند.



وي درباره شکايتش از ذوب‌آهن عنوان کرد: حق و حقوق فصل گذشته را نداده‌اند و بايد از حق خودم دفاع کنم. 60 درصد از پول خود را در فصل گذشته نگرفتيم. در حق خيلي از بچه‌ها بدي شد و اميدوارم بتوانيم حق‌مان را از ذوب‌آهن بگيريم.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 10:42


[h=1]نوري: اميدوارم به ژوزه اطلاعات غلط نداده باشند[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ژوزه تازه به پرسپوليس آمده و اميدوارم درباره من به او اطلاعات غلط نداده باشند.[/h]


محمد نوري درباره غيبتش در بازي مقابل صنعت نفت عنوان کرد: بايد قبول کنيم که ژوزه باتوجه به وضعيت حريف، 11 نفر اصلي را به زمين فرستاد که من در آن جايي نداشتم. خودم فکر مي‌کردم که در ترکيب باشم ولي بسيار خوشحالم که پرسپوليس موفق شد 3 امتياز حساس را بگيرد.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا به ترکيب اصلي برمي‌گردي گفت: به نظر مربي احترام مي‌گذارم. ژوزه تازه به پرسپوليس آمده و شناخت چنداني از اين تيم ندارد. احتمال مي‌دهم به ايشان اطلاعات غلط داده باشند، البته اميدوارم اين اتفاق نيفتاده باشد.

نوري درباره بازي سه شنبه مقابل فجر سپاسي تأکيد کرد: با تيم بسيار خوب و جواني بازي داريم. بازي قبلي آنها را نديدم اما مي‌دانم در اولين قدم 3 بر صفر تيم خوب ذوب آهن را شکست داده‌اند. با اين حال اميدوارم به سه امتياز بازي برسيم.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 11:16

رفع مصدوميت رضايي و وضعيت مبهم زايد
[h=1]باشگاه آمريکايي ازپرسپوليس درخواست پول کرد[/h]
[h=2]مسئولان باشگاه لوس‌آنجلس بلوز آمريکا از پرسپوليسي‌ها براي صدور رضايت‌نامه عابدزاده درخواست پول کردند.[/h]


به گزارش خبرگزاري فارس، امير عابدزاده چندي پيش با عقد قرارداد داخلي سه ساله به پرسپوليس پيوست. قبلاً اعلام شده بود اين دروازه‌بان با باشگاه لوس‌آنجلس بلوز آمريکا قرارداد دو ماهه دارد اما سسپس گفته شد دو سال از قرارداد مانده است. از همين رو مسئولان باشگاه پرسپوليس با مسئولان تيم لوس‌آنجلس بلوز وارد مذاکره شدند و در نهايت به اين نتيجه رسيدند که با پرداخت مبلغي توافقي رضايتنامه امير عابدزاده براي حضور در پرسپوليس صادر شود.

احمدرضا عابدزاده نيز با مسئولان لوس‌آنجلس بلوز ديداري داشته و رضايت اين باشگاه را براي صدور رضايتنامه پسرش گرفته است.

* غلامرضا رضايي پس از تست شب گذشته مشخص شد مصدوميتش برطرف شده و براي بازي مقابل فجر مشکلي ندارد.

* زايد مهاجم پرسپوليس به دليل سرماخوردگي و مشکل گوارشي قرار است در تمرين امشب تست شود تا مشخص شود به بازي مقابل فجر سپاسي مي‌رسد يا نه.

* پرسپوليس در دومين ديدار خود در چارچوب ليگ برتر ساعت 22 سه‌شنبه هفته جاري در ورزشگاه آزادي ميزبان فجر سپاسي شيراز است.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 11:22

علي کريمي:
[h=1]هاشميان بايد به بهترين شکل خداحافظي کند[/h]
[h=2]کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: وحيد هاشميان سال ها براي فوتبال ايران به عنوان لژيونر و ملي پوش زحمت کشيده است و بايد به بهترين شکل از دنياي فوتبال خداحافظي کند.[/h]


علي کريمي يکي از لژيونر هاي سابق فوتبال ايران که به همراه مهدي مهدوي کيا، وحيد هاشميان، علي دايي و کريم باقري سال ها در سطح اول فوتبال آلمان بازي کرده اند،روز يکشنبه درگفتگويي درباره خداحافظي وحيدهاشميان از فوتبال، گفت: اين اتفاق براي هر فوتباليستي يک روز مي افتد و اميدوارم براي هر بازيکني به بهترين شکل اين مهم رخ دهد.

وي با اشاره به خداحافظي هاشميان از فوتبال ادامه داد: بازي کردن يا نکردن يک تصميم شخصي است و به طور حتم هاشميان پس از بررسي اين مساله به اين نتيجه رسيده که بهتر است ديگر به عنوان بازيکن براي هيچ تيمي به ميدان نرود.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران در ادامه با اشاره به بازيهاي وحيد هاشميان براي فوتبال ايران،افزود: او درطول دوران حضور درفوتبال براي تيم ملي کشورمان زحمات زيادي کشيده وخيلي وقت ها با گل هاي ملي که به ثمر رسانده دل فوتبال دوستان را شاد کرده است.

وي تصريح کرد: هاشميان با حضور در فوتبال آلمان نيز نماينده خوبي براي ما بود و توانست عملکرد موفقي در بوندسليگا داشته باشد که به همين دليل معتقدم بايد از او به بهترين شکل تقدير شود.

ملي پوش باشگاه پرسپوليس در باره برگزاري مراسم خداحافظي با شکوه براي وحيد هاشميان اظهار داشت: در اين مساله نبايد شک کنيم که بازيکن بزرگي چون وحيد هاشميان بايد در بهترين شرايط از فوتبال خداحافظي کند و بايد بدانيم که اين اتفاق براي هر بازيکني تنها يک بار رخ مي دهد.

هم بازي وحيدهاشميان در باشگاه پرسپوليس و تيم ملي ايران،خاطرنشان کرد: اميدوارم با برنامه ريزي دقيق براي اين چهره ارزشمند فوتبال کشورمان يک بازي دوستانه خوب برگزار شود و به طور رسمي از دنياي فوتبال خداحافظي کند.

بازيکن اسبق تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان، گفت: وحيد هاشميان در بهترين کلاس هاي مربيگري شرکت کرده و مدارک معتبري دارد و اميدوارم در صورتي که مربيگري رابراي آينده خودانتخاب کرد، در اين کار نيز همانند دوران بازيکني موفق باشد.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص وضعيت اين تيم و همچنين بازي نخست درليگ برترمقابل صنعت نفت آبادان،گفت: وضعيت تيم بسيارخوب است و پيروزي در ديدار مقابل صنعت نفت به بالا رفتن روحيه ما کمک زيادي کرد.

وي ادامه داد: شرايط خوبي براي ديدار با فجر شهيد سپاسي شيراز داريم که اميدوارم در اين بازي نيز بتوانيم سه امتياز را کسب و دل هواداران را شاد کنيم.

وحيد هاشميان بازيکن سابق تيم ملي کشورمان و نماينده فوتبال ايران در آلمان که مدت 12 سال در ليگ اين کشور بازي کرد روز شنبه از دنياي بازيگري خداحافظي کرد.

علي کريمي لژيونر سابق فوتبال کشورمان در باشگاه پرسپولس و تيم ملي ايران با وحيد هاشميان همبازي بوده است و همراه با او روز هاي خوبي را براي فوتبال ايران رقم زده است.

تيم فوتبال پرسپوليس روزسه شنبه در هفته دوم ليگ برتر و در ورزشگاه آزادي بدون حضور هواداران به مصاف تيم فجر شهيد سپاسي شيراز مي رود.
 

moseu

عضو جدید
شورای تامین اجازه میزبانی سایپا از سرخابی ها را نداد
مرجع خبری پرسپولیس : شورای تامین با میزبانی تیم فوتبال سایپا از پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج مخالفت کرد. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ شورای تامین با وجود رفع نواقص ورزشگاه انقلاب کرج و همچنین تلاش های مدیرعامل باشگاه سایپا، به دلیل مسافت کوتاه تهران و کرج و پرطرفدار بودن 2 باشگاه پایتخت، اجازه میزبانی به سایپا نداد.
این تصمیم در جلسه امروز شورای تامین گرفته شد که برای مشخص شدن محل برگزاری دیدار 2 تیم استقلال و سایپا در هفته دوم رقابت های لیگ برتر برگزار شد. گفته می شود اتفاقات رخ داده در بازی تیم های گهر زاگرس و ملوان بندر انزلی که هفته گذشته در ورزشگاه 15 هزار نفری انقلاب کرج برگزار شد، در این تصمیم موثر بوده است.
 

moseu

عضو جدید
پرسپولیس متفاوتی را خواهید دید/ ماهینی: مقابل فجر سختگیرانه بازی می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : حسین ماهینی گفت: پرسپولیس در آبادان هوشمندانه و حساب شده بازی کرد و مهم این بود که به پیروزی رسیدیم. ما حالا چند فینال دیگر را پیش رو داریم که باید آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. مدافع کناری سرخپوشان پیرامون شرایط تیم با بیان مطلب فوق افزود: حریف اول ما در آبادان گرمای وحشتناکی بود که وجود داشت و در مرحله بعد باید به مصاف تیم صنعت نفت می رفتیم. بطور قطع بازی در این شرایط تدابیر خاصی را طلب می کرد. آقای ژوزه در طول هفته یکسری تمرینات را تدارک دیده بود و برای بازی هم برنامه های خاصی داشتیم. وی ادامه داد: در چنین شرایطی طبیعی بود که تیم نفت در زمین خودش و با توجه به آشنایی با شرایط جوی تکاپوی بیشتری نشان بدهد اما آنچه اهمیت داشت مدیریتی بود که با توجه به تجربه بچه ها و دستورات کادر فنی روی بازی داشتیم. البته قبل از بازی هم گفته بودیم که سه، چهار هفته ای زمان لازم است تا این تیم به هماهنگی خوبی برسد، چون هر یک از بازی ها در حکم فینال است و موفقیت در آنها روند تیم در طول فصل را مشخص می کند. مدافع ملی پوش پرسپولیس در ادامه پیرامون عملکرد خود گفت: اولین وظیفه من، دفاع کردن است، ابتدا باید این کار را به خوبی انجام بدهم. در شرایطی که هوا بد بود، محتاط تر بازی می کردیم و من هم تابع برنامه های کادر فنی بودم. با گذشت چند بازی دیگر، هماهنگی بین ما بیشتر می شود. بدن ها رها شود، آن وقت تازه پرسپولیس متفاوتی را خواهید دید. ماهینی در پایان تصریح کرد: بازی با نفت تمام شد، ما حالا بازی با فجر را پیش رو داریم. آنها پیروزی خوبی داشتند ولی واقعیت این است که ذوب آهن هم در شرایط خوبی نبود. با این وجود ما هیچ حریف آسانی نداریم. نام پرسپولیس و تیمی که بسته شده به حریفان انگیزه می دهد ولی در داخل تیم هم انگیزه فراوانی موج می زند. قطعا مقابل فجر سخت گیرانه بازی می کنیم. فقط ای کاش بازی ها با حضور تماشاگران برگزار شود. تماشای بازی حق مسلم تماشاگران است و امیدواریم فدراسیون فوتبال با تجدید نظر در حکم صادره، محرومیت هواداران را کاهش دهد تا لیگ با حضور تماشاگران داغ شود.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]مهدوي‌کيا به هيئت مؤسسين اتحاديه اضافه شد[/h]
[h=2] بازيکن تيم پرسپوليس به هيئت مؤسسين اتحاديه فوتبال اضافه شد.[/h]

اولين جلسه رسمي هيئت مؤسسين اتحاديه فوتبال بازيکنان از ساعت 11 تا 13 امروز در محل اتحاديه برگزار شد.

در اين جلسه مهدي رحمتي، کريم باقري، مجتبي جباري، مهرداد ميناوند، سعيد رمضاني، عزيزالله محمدي، و محمودي به عنوان کارشناس حقوقي حضور داشتند. ضمن آنکه مهدي مهدوي کيا از امروز رسما به جمع هيئت مؤسسين اتحاديه بازيکنان فوتبال اضافه شد.

در اين جلسه اساسنامه پيشنهادي مورد بحث و بررسي قرار گرفت و ساير بندهاي اساسنامه توسط حاضرين ارزيابي شد.

اين جلسه ساعت 13 به پايان رسيد و برگزاري جلسه آينده اتحاديه فوتبال بازيکنان از طريق همين اتحاديه اطلاع رساني خواهد شد.
 

moseu

عضو جدید
پرسپولیس با لوس آنجلس بلوز به توافق رسید/ در انتظار ITC عابدزاده


مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس در انتظار صدور ITC امیر عابدزاده از سوی فدراسیون فوتبال آمریکا هستند. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ طی روزهای گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس با منصوری مدیرعامل لوس آنجلس بلوز برای انتقال امیر عابدزاده مذاکره کردند و در نهایت به توافق نهایی رسیدند.
باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد عابدزاده در انتظار صدور ITC امیر عابدزاده است که باید از سوی فدراسیون فوتبال آمریکا صادر شود و پس از آنکه به فدراسیون فوتبال کشورمان رسید، امیر عابدزاده مشکلی برای ثبت قراردادش با پرسپولیس ندارد.
 

moseu

عضو جدید
پرسپولیس در لیگ امسال ابزار های لازم را دارد. تیم در حال حاضر هم بازیکن قدرتی دارد، هم سرعتی و هم قد بلند؛ اصلا جنس این تیم جوره جور است. امسال حریفان پرسپولیس در استادیوم آزادی باید شانس بیاورند که با بیشتر از 3 الی 4 گل بدرقه نشوند، پرسپولیس هم می‌تواند از راه‌های هوایی و زمینی به گل برسد. باید بدانیم حریفان پرسپولیس امسال نسبت به سال‌های گذشته ترس بیشتری از ما دارند.

96بار به همراه پرسپولیس به میدان رفته است و در این مدت 24 گل به ثمر رسانده و طی 24 باری هم که پیراهن تیم ملی را پوشید 7 گل وارد دروازه حریفان کرد. یکی از افتخارات بی همتایش انتخاب بعنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ قطر است. درخشش او بود که الغرافه را به قهرمانی لیگ قطر رساند.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال، آن موقع ها که در پرسپولیس بازی می کرد چون زبان سلطان نمی چرخید و اسم او را به اشتباه تکرار می کرد؛ به "مجتبی" مشهور شد و اعتراضی هم نکرد، به همین خاطر رسانه ها برسر نام او اتفاق نظر نداشتند و خود او هم به این وضعیت عادت کرده!. مرتضی البته در زمینه مربیگری نیز علی رغم اینکه سالهای زیادی در فوتبال پایه زحمت کشیده است، فصل گدشته همراه با فرهاد کاظمی روزهای خوشی در کادرفنی پیکان داشت و با "دایی فرهاد" توانستند این تیم را به لیگ برتر برسانند. کرمانی مقدم امسال هم پیش از آمدن ژوزه مانوئل مدتی به همراه محسن عاشوری در تمرینات پرسپولیس حضور داشت و این تیم را تمرین داد.

برای پیدا کردن مرتضی کرمانی مقدم فقط کافی ست بدانید وحید قلیچ کجاست! دوقلوهایی که در این سن و سال هم جدا نشدنی هستند، درست مثل حمید استیلی و محمد خاکپور زمانی که در بهمن تهران بازی می کردند و همین وضع را داشتند. خبرنگار خبرگزاری پارس فوتبال طبق روال مصاحبه با پیشکسوتان نامی فوتبال ایران، ساعتی را هم به گفت و گو با این مهاجم گلزن و متعصب سالهای دور پرسپولیس و تیم ملی اختصاص داده است. توصیه می کنیم این گفتگوی جالب و خواندنی را از دست ندهید.

- خبرگزاری پارس فوتبال: شما و اکثر مهاجمان هم[FONT=&quot]‌[/FONT]دوره تان همواره در سطح ایران و آسیا به سماجت و جنگندگی معروف بودید؛ برای شروع بگویید چرا مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران دارای چنین روحیه ای نیستند؟

کرمانی مقدم: عوامل فراوانی در شکل گیری این مسئله دخیل است. مهاجمی که در زمان دفاع نمی تواند در بازی تاخیر ایجاد کند یا قدرتی برای جنگندگی ندارد، فاقد توانایی لازم در این حیطه است. در خصوص ریشه یابی این مسئله می توانم به عدم تغذیه مناسب یا نحوه زندگی اشتباه و یا حتی شب زنده داری بازیکنان اشاره کنم که آفت جان بازیکنان فوتبال ایران است. در کنار اینها نحوه تمرینات اختصاصی جنبه مثبت دارد و خیلی مهم است. کدام تیم در لیگ برتر ما برای مهاجمانش وقت می گذارد و به طور اختصاصی با آنها کار می کند؛ در حال حاضر فقط از بازیکن درخواست گل می شود غافل از اینکه به آنها از نظر فنی یا روحی چیزی اضافه نکرده ایم که ان را طلب کنیم.

- کدام مهاجم حال حاضر پرسپولیس را به استانداردهای یک مهاجم جنگنده نزدیک تر می بینید؟

غلامرضا رضایی. او در تمامی دقایق بازی توپ را پیگیری می کند و برایش فرقی ندارد تیم در حمله است یا دفاع. رضایی بازیکن کاملی است.

- پس چه فرقی میان مهاجمان سابق و فعلی پرسپولیس وجود دارد؟

نمی خواهم روحیه بازیکنان فعلی را دچار افت کنم و به همین خاطر باید بگویم که زمانی فرشاد پیوس از 6 پاس گل دو تای آن را گل می کرد اما امروز مهاجمان 60 پاس گل دریافت می کنند و به جای گل زدن به بازیکنی که پاس را ارسال کرده ایراد می گیرند!

- آیا روحیه جنگندگی را مربی به بازیکن القا می کند، یا این خود بازیکن است که تصمیم می گیرد چه زمانی به جنگ بازیکنان حریف برود؟

همین تیم بارسلونا مگر بازیکن بلند قامت دارد. آنها در اصول پرسینگ از جلو، برای فوتبال دنیا یک کلاس درس هستند. هر چند فوتبال سلیقه ای است و من خودم بازیکن درگیر و توپ گیری بودم اما خصوصیت ها فرق می کند و این مربی است که باعث بهره وری از مجموعه تیمی می شود. اگر بصورت انفرادی هم یک بازیکن خود را به آب و آتش بزند آن بازیکن فقط چند دقیقه می تواند فعال باشد و با سکون بازیکنان دیگر او هم ساکن خواهد شد. اینجا نقش مربی به خوبی مشخص می شود.

- آقا مرتضی! شما مدتی در پرسپولیس به عنوان مربی فعالیت کردید ، چه شد با آمدن مانوئل از این تیم جدا شدید؟

برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس یک ساعت کار کردن هم افتخار بزرگی است. من با یک تلفن محسن عاشوری سر تمرین رفتم و پس از مدتی هم وقتی شنیدم مربی خارجی رسیده، نشستم سر جایم تا حرمتها حفظ شود؛ از آویزان شدن متنفرم!

- اگر حضورتان در کادرفنی پرسپولیس ادامه داشت چه سیستمی را به سرمربی تیم توصیه می کردید؟

سیستم چهار سه سه. پرسپولیس در لیگ امسال ابزار های لازم را دارد. تیم در حال حاضر هم بازیکن قدرتی دارد، هم سرعتی و هم قد بلند؛ اصلا جنس این تیم جوره جور است. امسال حریفان پرسپولیس در استادیوم آزادی باید شانس بیاورند که با بیشتر از 3 الی 4 گل بدرقه نشوند، پرسپولیس هم می‌تواند از راه‌های هوایی و زمینی به گل برسد. باید بدانیم حریفان پرسپولیس امسال نسبت به سال‌های گذشته ترس بیشتری از ما دارند. به هر روی، امسال شاهد بازیهای خوبی از پرسپولیس خواهیم بود.

- در طول مدت حضورتان در پرسپولیس نقطه ضعف این تیم را در چه دیدید؟

فقدان یک هافبک دفاعی ایده آل که البته این بازیکن برزیلی(سوسا) به نظر می رسد بازیکن بزرگی باشد. زمان می برد تا او شرایط خود را از نظر اقلیمی و محیطی وفق بدهد که این موضوع هم بی شک قابل حل است.

- آیا شرایط سنی برخی بازیکنان در این لیگ فرسایشی به مجموعه تیم آسیب نخواهد رساند؟

وقتی دوران بدنسازی تیم به پایان می رسد، با شروع بازیها شما به حضور بازیکنان با تجربه نیاز دارید و زمانیکه تجربه و جوانی را کنار هم قرار دادیم پیروزی حاصل می شود. شما اگر کریمی و مهدوی کیا را از پرسپولیس حذف کنید تیم دچار بحران و خلأ می شود. به یاد داشته باشیم بعضی وقت ها اسم بازیکن از نظر روانی به نفع ماست.

- ...و ارزیابی تان از نتیجه بازی اول و سه امتیاز در آبادان؟

برای آنالیز این باعث نمی توانیم در این نشست وارد جزئیات بشویم، اما در مجموع با این وضع دمای هوا و میزبانی حریف، گرفتن این سه امتیاز در آبادان طی روزهای دشوار خودش را به خوبی نشان خواهد داد. من هم این برد را به هواداران تبریک می گویم.

- مانوئل تقریبا زمانی به پرسپولیس آمد که تیم بسته شده بود ، فکر نمی کنید این مسئله به تیم ضربه بزند؟

حق با شماست چرا که این موضوع با علم فوتبال همخوانی ندارد اما خیالتان راحت! محسن عاشوری آنجا بیکار ننشسته و بدون شک مراقب اوضاع است. ضمن اینکه واقعا کدام مربی پیدا می شود که نظرش بر روی بازیکنان فعلی مساعد نباشد؛ حضور هر کدام از آنها برای یک تیم نعمتی هستند!

- حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران را چطور ارزیابی می کنید؟ آیا این اتفاق می تواند در پیشرفت مربیان داخلی تأثیرگذار باشد؟

بگذارید واضح بگویم، با 200 تا سرنیزه و 500 تا مخروط رنگی و نوت بوکی به زیر بغل عیار یک مربی بالا نمی رود. در همین کشور خودمان امثال فرهادکاظمی بدون حتی یک وسیله تیم را تمرین می دهند، آیا او نتیجه نگرفته است. یک تخته وایت برد هم برای یک مربی کافی است، اینکه دستیاران شما 700 متر مربع زمین را از انواع و اقسام ابزار آلات تمرینی پر کنند باعث بهره وری نمی شود، یا یکی مثل استانکو؛ او اهل سیاه بازی نبود من او را خیلی قبول دارم. همه مربیان خارجی نمی توانند در فوتبال ما تاثیر گذار باشند یکی هم مثل ایکس می آید اینجا و از فوتبال ما مطرح می شود و به بازار کار می رسد اما آیا او برای فوتبال ما بهره وری داشته یا این فوتبال ما بوده که به او خدمت کرده تا بیکار نباشد!

- و سرانجام پرسپولس 91 ؟

صد در صد قهرمان! در قهرمانی پرسپولیس اصلا شک نکنید...

- یعنی در ادامه پرسپولیس به مشکلی بر نمی خورد؟ آیا مانوئل پس از باخت های احتمالی بهانه نمی آورد که تیم را دیر تحویل گرفته است؟

این خاصیت مربیان خارجی است که در بن بست ها برای خود چندین موضوع انتقادی را طرح می کنند و بهانه می گیرند اما من به این تیم ایمان دارم. اگر در ادامه مسابقات تیم دچار بی نظمی نشود و انضباط تیمی رعایت شود، بدون شک شاهد روزهای خوبی خواهیم بود و مجبور نیستیم خجالت زده هوادان باشیم و در خانه حبس شویم!

- اکثر مهاجمان داخلی را می شناسید و با نوع کارشان آشنایید؛ اما فصل گذشته ایمون زاید بازیکن عجیبی نشان داد، یک روز هتریک کرد و روز دیگر یک بازیکن کاملا معمولی بود. نظر شما چیست؟

مهم نوع بازی گرفتن از این بازیکن است. او از قدرت دریبلینگ بالایی برخوردار نیست اما چهارچوب دروازه حریفان را به خوبی می شناسد. ایمون البته نمی تواند زیاد با توپ کار کند و این برای یک مهاجم فاکتور منفی به حساب می آید. برای او 10 دقیقه بازی و حضور در محوطه کافی به نظر میرسد. ایمون زاید اقبال بلندی دارد وگرنه با این خصوصیات باید در لیگ یک دنبال تیم می گشت!

- راستی! از ناصر محمدخانی چه خبر؟

هیچ خبری از او ندارم اما دلم برایش تنگ شده. لحظه شماری می کنم تا او را دو باره ببینم؛ اگر خبری از او داشتید لطفا به من هم بگویید!

- آقای کرمانی مقدم؛ این شما و این هم قلم ، در ماه مبارک رمضان قرار داریم بعنوان حسن ختام یک دعا هم برای ورزش کشورمان داشته باشید؟

ممنونم. دعایم این است؛ "الهی! ورزش کشورمان را به آنجا برسان که همه مدیران و مسئولانش از جنس ورزش باشند."
 

Similar threads

بالا