کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آنالیز تصویری شکست پرسپولیس مقابل الاتحاد



مرجع خبری پرسپولیس :
تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با شکست مقابل الاتحاد وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سرخپوشان در دقایق ابتدایی در حال کنترل بازی بودند و آسمیر آودوکیچ به خوبی در مقابل چندین موقعیت خطرناک الاتحاد ایستادگی کرده بود.




داور اما در اقدامی شگفت انگیز ناگهان نقطه پنالتی را نشان داد تا شیرازه تیم مصطفی دنیزلی به طور کلی از هم بپاشد، صحنه ای که به گواه کلیه کارشناسان داوری به هیچ عنوان نمی توانست پنالتی باشد و از داوری که برای قضاوت در جام جهانی انتخاب شده است، چنین اشتباهی شک برانگیز به نظر می رسد:





تماشای نمای نزدیک تر از صحنه پنالتی تردیدها را در این خصوص بیشتر می کند:


اما حتی قبل از این گل سرخپوشان پایتخت ایران می توانستند روی نبوغ خارق العاده کریمی دروازه حریف را باز کنند اما دیشب، شب ایمون زاید هم نبود!
گل دوم الاتحاد از اشتباهات همیشگی مازیار زارع در میانه میدان کلید خورد و با دفع توپ کودکانه و آماتور شیث رضایی پیش رفت تا با پر شدن عجیب خط آفساید توسط مهرداد پولادی، به راحتی هر چه تمام تر دروازه سرخپوشان برای بار دوم باز شود:
و تصویر بدون شرح از صحنه گل سوم الاتحاد، ایستادن مدافعان پرسپولیس و فاصله چند متری با مهاجم حریف و در نهایت تیر خلاص!

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
داستان عجیب بازگشت پرسپولیسی‎*ها از عربستان و سرگردانی 12 ساعته!







مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در حالی بامداد امروز به تهران بازگشت که کارشکنی های عربستانی ها در زمان بازگشت هم ادامه داشت و این مسئله باعث ناراحتی شدید بازیکنان پرسپولیس شد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 6 عصر دیروز به وقت محلی (7:30 به وقت تهران) هتل هالی دی این، را به مقصد فرودگاه شهر جده ترک کرد. اما مسئولان باشگاه الاتحاد فرودگاه اشتباهی را به پرسپولیسی ها اعلام کرده بودند.

طبق هماهنگی های صورت گرفته توسط پرسپولیسی ها کاروان این تیم ساعت 6:45 دقیقه به فرودگاه ابتدایی وارد شد اما در آنجا متوجه شدند محل پروازشان فرودگاه دیگری است! به همین دلیل با زحمت بسیار راهی فرودگاه دوم شدند. این در حالی بود که عربستانی ها به آنها اعلام کرده بودند فرودگاه دیگر نزدیک است و می توانید پیاده بروید که خوشبختانه پرسپولیسی ها بر حفظ اتوبوس تاکید کردند و با اتوبوس مسیر بیش از 15 دقیقه ای را طی کردند. در فرودگاه دوم متوجه شدند محل پرواز جای دیگری است و در نهایت پس از مسیری 2 ساعته به فرودگاه سوم رسیدند و با دردسرهای بسیار گیت خروجی را پیدا کرده و وسایل خود را تحویل آنجا دادند.

در زمان خروج پرسپولیسی ها متوجه یک اتفاق دیگر شدند و آن اینکه افسرهای گیت خروجی اعلام کردند شماها ویزای زیارتی ندارید و از این فرودگاه نمی توانید به ایران بازگردید. این مسائل در حالی بود که خود مسئولان الاتحاد برای راحتی بازگشت تیم پیشنهاد استفاده از پرواز مستقیم جده به تهران برای بازگشت این تیم تهرانی را مطرح کرده بودند. این مسئله باعث معطلی 30 دقیقه ای دوباره بازیکنان شد که خوشبختانه با هماهنگی مسئولان کنسولگری ایران در جده و همکاری مسئولان هواپیمایی ایران ایر این مشکل حل شد و در نهایت بازیکنان به پرواز ساعت 9 که به خاطر کاروان پرسپولیس 30 دقیقه دچار تاخیر شده بود رسیدند.

در این بین حجاج ایرانی که قرار بود با این پرواز بازگردند نسبت به این تاخیر پرسپولیسی ها معترض شدند. ولی وقتی متوجه شدند این مسئله یک اتفاقی بوده که پرسپولیسی ها در آن زیاد نقش نداشته اند نوع رفتارشان را عوض کردند.

نکته جالب تر اینکه 3 بلیط در نظر گرفته شده برای بازیکنان پرسپولیس و کادر همراه 2 بار به فروش رسیده بود و به همین دلیل 3 نفر از بازیکنان و همراهان پرسپولیس به انتهای پرواز منتقل شدند و اگر 3 - 4 نفر از ایرانی ها به دلایل مختلف به این پرواز رسیده بودند معلوم نبود تکلیف این 3 نفر چه می شود؟!

این اتفاقات خصوصا مسیر طی شده تا رسیدن به فرودگاه و ورود به گیت باعث تعجب شدید ایمون زاید مهاجم خارجی پرسپولیس و عصبانیت اکثر بازیکنان این تیم شد ومسئولان باشگاه که خودشان در فشار زیادی قرار داشتند سعی کردند به نوعی آرامش را به بازیکنان برگردانند. این در شرایطی بود که نقش آنها در این ناهماهنگی ها بسیار پایین بود.


در نهایت ساعت 2 بامداد کاروان پرسپولیس به تهران بازگشت اما اتفاق بعدی در فرودگاه مهرآباد همه را شوکه کرد؛ بازیکنان در حالیکه با توجه به بازگشت حجاج ایرانی به تهران، ترمینال حجاج بسیار شلوغ بود پس از 45 دقیقه معطلی بازیکنان پرسپولیس متوجه شدند که ساک هایشان با تاخیر به تهران می آید. این در حالی بود که مسئولان شرکت هوایی ایران ایر که ساک های پرسپولیسی ها را تحویل گرفته بودند به آنها اعلام کردند عربستانی ها در آخرین لحظات پیش از پرواز ناگهان اجازه ورود ساک ها را به هواپیما را نداده و آنها را در پرواز بعدی به سمت ایران قرار داده بودند. پرسپولیسی ها که متوجه این اتفاق شدند پس از این سفر بسیار خسته کننده دیگر طاقتشان طاق شد و به شدت به این موضوع اعتراض کردند.


در نهایت مسئولان باشگاه پرسپولیس در یک اقدام به موقع به بازیکنان گفتند شما به منزل بروید و ما خودمان ساک ها را تحویل گرفته و به وسیله آژانس صبح به منزلتان می فرستیم. البته برخی از این بازیکنان که کلید خانه هایشان داخل ساک بود مجبور شدند امشب را در خانه دوستان و یا هتل سپری کنند و در نهایت نفراتی مانند میثاق معمارزاده، هادی نوروزی، علیرضا محمد و 10 نفر از همراهان دیگر در فرودگاه ماندند تا با دریافت ساک های خود و سایر بازیکنان تیم به خانه هایشان بازگردند که این مسئله باعث شد تا آنها تا ساعت 6:30 بامداد امروز در فرودگاه بمانند.


متاسفانه عربستانی ها از روز اول این کارشکنی ها را آغاز کردند و تا روز آخر نیز این مسئله ادامه داشت تا به گفته همه بازیکنان و مسئولان پرسپولیس این بدترین سفر آنها به یک شهر خارجی برای برگزاری دیداری رسمی باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمام سپاسم از کسی است که به من نیازی نداشت اما فراموشم نکرد....کوروش کبیر
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دنيزلي مي*رود؟ دايي يا ابراهيم*زاده مي*آيند؟

اين روزها شايعات زيادي پيرامون باشگاه پرسپوليس وجود دارد؛ از رفتن دنيزلي گرفته تا حضور يک مربي ايراني در فصل آينده.

به نقل از فارس، شکست 3 بر صفر مقابل الاتحاد، پايان تلخ و تحقيرآميز يک فصل سراسر عذاب*آور پرسپوليس بود؛ تيمي که در فصل گذشته تا توانست رکوردهاي منفي از خود به جا گذاشت.

اين تيم حتي با وجود تغيير و تحولات مديريتي و فني هم ناکام ماند و پس از حضور دنيزلي نه تنها شرايط بهبود نيافت بلکه شکست*هاي پرگل، هواداران را بيش از گذشته نااميد کرد.

در اين ميان سفرهاي دنيزلي به ترکيه نيز مزيد بر علت شد تا انتقادها از وي افرايش يابد. اين مربي چند بار در آستانه بازي*هاي پرسپوليس به ترکيه رفت؛ يک بار دليل سفرش بيماري همسر و پدر همسرش اعلام شد و بار ديگر پاي مسائل شخصي به ميان آمد. کار به جايي رسيد که محمد رويانيان نيز نارضايتي خود را از اين موضوع نشان داد و گفت که بايد براي سفرهاي دنيزلي با وي جلسه داشته باشد. رويانيان البته پس از بازي با الاتحاد هم گفت که کادرفني بايد پاسخگوي اين شکست باشد.

در يکي دو روز گذشته شايعات زيادي درباره تغيير و تحول در کادرفني پرسپوليس به وجود آمد و صحبت*هايي مبني بر جدايي دنيزلي مطرح و اعلام شد مسئولان باشگاه پرسپوليس به دنبال جذب مربي ايراني هستند.

نتايج نامطلوب پرسپوليس با دنيزلي و سفرهاي گاه و بي*گاه اين مربي به ترکيه مسئولان پرسپوليس را به اين فکر انداخته که به دنبال راهکار باشند. شايعاتي که وجود دارد حاکي از آن است که علي دايي و منصور ابراهيم*زاده گزينه*هاي سرمربيگري پرسپوليس هستند. اگر چه ابراهيم*زاده اعلام کرده مذاکره*اي با پرسپوليس نداشته اما نزديکان باشگاه پرسپوليس مي*گويند وي مدنظر اين باشگاه قرار دارد و شايد مذاکرات در روزهاي آينده انجام شود.

حال اين سؤال مطرح است که آيا دنيزلي که بعد از بازي با الاتحاد به ترکيه رفته و تا پايان فصل آينده با پرسپوليس قرارداد دارد، فصل بعد هم سرمربي اين تيم خواهد ماند يا اين*که يک مربي ايراني سکان هدايت سرخپوشان در فصل آينده را برعهده خواهد گرفت و سؤال ديگر اين*که اگر قرار بر رفتن دنيزلي باشد، قرارداد فصل بعد وي چه مي*شود و مسئولان پرسپوليس بايد چقدر به وي غرامت بدهند.
بابا اینا همش دروغه و این رسانه ها از این کاراشون قصد و غرض دارن ...این اخبارو کسایی منتشر میکنن که میخوان فصل و انتقالات رو واسه پرسپولیس خراب کنن ..همونایی که سردار میگفت... ما هوادارا که نباید باور کنیم ....
پستای صفحه قبل رو بخونید " گذری بر شایعه سازی در فصل نقل و انتقالات "

فوضول شماره ی یک
شناختیمت
آی کی یو این تایپک از قبل بوده!!(چجوری دانشگاه قبول شدی با این هوش:biggrin:)
دقیقا منم میخواستم همینو بگم ....:w15:
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بابا اینا همش دروغه و این رسانه ها از این کاراشون قصد و غرض دارن ...این اخبارو کسایی منتشر میکنن که میخوان فصل و انتقالات رو واسه پرسپولیس خراب کنن ..همونایی که سردار میگفت... ما هوادارا که نباید باور کنیم ....
پستای صفحه قبل رو بخونید " گذری بر شایعه سازی در فصل نقل و انتقالات "


دقیقا منم میخواستم همینو بگم ....:w15:

اخباره دیگه
باید نوشت
حالا جدید ترش اومده میگذارم
ایول تفاهم
ولی خودم هم جمله آخری که بش گفتم را حال کردم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
باشگاه بشیكتاش ، شایعات مذاكره با دنیزلی را تكذیب كرد




یك مسوول در كمیته روابط عمومی باشگاه بشیكتاش تركیه روز جمعه شایعات مربوط به مذاكره با 'مصطفی دنیزلی' سرمربی تركیه ای تیم پرسپولیس تهران برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه را تكذیب كرد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ایرنا، وی كه خواست نامش فاش نشود ، در پاسخ به شایعاتی مبنی بر مذاكره باشگاه بشیكتاش با دنیزلی برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، گفت: این شایعات صحت ندارد و چنین موضوعی را تكذیب می كنیم .

وی با اشاره به اینكه مسوولان باشگاه بشیكتاش هم اكنون در حال مذاكره پیرامون گزینه های احتمالی مربیگری تیم فوتبال باشگاه این كشور هستند، افزود: در این مذاكرات تاكنون نامی از \'دنیزلی\' برده نشده است.

این مقام مسوول در روابط عمومی باشگاه بشیكتاش اظهار داشت: مسوولان باشگاه بشیكتاش هرگونه اطلاعات در ارتباط با گزینه های مورد نظر خود برای تصدی پست مربیگری تیم فوتبال این باشگاه را به طور رسمی در سایت اینترنتی این باشگاه قرار می دهند و هرگونه شایعه در مورد مربیان احتمالی این تیم كه در پایگاه رسمی خبری باشگاه منتشر نشده باشد، عاری از حقیقت است.

لازم به ذكر است خبرنگار ایرنا در آنكارا موفق به تماس تلفنی با \'مصطفی دنیزلی\' به علت خاموش بودن تلفن همراه وی نشد.

این در حالی است كه پایگاه خبری صباح چاپ تركیه امروز نوشت : \'مصطفی دنیزلی \' سرمربی تركیه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران ، در پی دعوت مسوولان باشگاه بشیكتاش برای تصدی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه ، یك هفته از آنان فرصت خواسته است .

پایگاه خبری صباح تركیه با اعلام این مطلب نوشت : مسوولان باشگاه بشیكتاش تركیه به دنبال به خدمت گرفتن سرمربی جدید برای فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه هستند و از \'مصطفی دنیزلی\' سرمربی تیم پرسپولیس ایران و \'زیكو\' برزیلی سرمربی تیم ملی فوتبال عراق به عنوان گزینه*های اصلی این پست نام می برند.

صباح افزود ،مسوولان باشگاه بشیكتاش كه اكنون از متقاعد كردن زیكو برای تصدی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه نا امید شده اند ، مذاكرات خود را با مصطفی دنیزلی آغاز كرده اند.

به نوشته پایگاه خبری صباح ، دنیزلی در پاسخ به درخواست مسوولان باشگاه بشیكتاش با اشاره به اینكه هنوز مدت قرار دادش با باشگاه پرسپولیس پایان نیافته برای گفت و گو با مسوولان باشگاه پرسپولیس در این مورد از بشیكتاش یك هفته مهلت خواسته است.

بشیكتاش در فصل گذشته با ۵۵ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های تركیه قرار گرفت.

دنیزلی پیش از این در سال*های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ هدایت بشیكتاش را بر عهده داشت و همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر باشگاه های تركیه شد.

این مربی تركیه ای چهارشنبه شب به همراه بازیكنان تیم پرسپولیس برای استراحت به استانبول سفر كرده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنيزلي يک هفته از بشيکتاش مهلت خواست



مصطفي دنيزلي سرمربي ترکيه اي تيم فوتبال پرسپوليس تهران ، در پي دعوت مسوولان باشگاه بشيکتاش براي تصدي سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه ، يک هفته از آنان فرصت خواست


پايگاه خبري صباح ترکيه با اعلام اين مطلب نوشت : مسوولان باشگاه بشيکتاش ترکيه به دنبال به خدمت گرفتن سرمربي جديد براي فصل آينده تيم فوتبال اين باشگاه هستند و از ''مصطفي دنيزلي'' سرمربي تيم پرسپوليس ايران و زيکوي برزيلي سرمربي تيم ملي فوتبال عراق به عنوان گزينه*هاي اصلي اين پست نام مي برند.

صباح افزود ،مسوولان باشگاه بشيکتاش که اکنون از متقاعد کردن زيکو براي تصدي سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه نا اميد شده اند ، مذاکرات خود را با مصطفي دنيزلي آغاز کرده اند.

به نوشته روزنامه صباح ، دنيزلي در پاسخ به درخواست مسوولان باشگاه بشيکتاش با اشاره به اينکه هنوز مدت قرار دادش با باشگاه پرسپوليس پايان نيافته براي گفت و گو با مسوولان باشگاه پرسپوليس در اين مورد از بشيکتاش يک هفته مهلت خواسته است.

بشيکتاش در فصل گذشته با 55 امتياز در رده چهارم جدول ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ترکيه قرار گرفت.

دنيزلي پيش از اين در سال*هاي 2008 تا 2010 هدايت بشيکتاش را بر عهده داشت و همراه با اين تيم قهرمان ليگ برتر باشگاه هاي ترکيه شد.

اين مربي ترکيه اي چهارشنبه شب به همراه بازيکنان تيم پرسپوليس براي استراحت به استانبول سفر کرده است.
 

m.a.r.y.jooon

عضو جدید
حالا هرچی چه فرقی میکنه کی تاپیک رو گذاشتید مهم اینه که کلا داغونید
.
درضمن خیلی پررو تشریف دارید خوبه حالا سه هیچ به الاتحاد باختید !!!!:w07:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
حالا هرچی چه فرقی میکنه کی تاپیک رو گذاشتید مهم اینه که کلا داغونید
.
درضمن خیلی پررو تشریف دارید خوبه حالا سه هیچ به الاتحاد باختید !!!!:w07:
اولا که درسته تازه واردی ولی حداقل عنوان تاپیکا رو میتونی بخونی اینجا کلوپ طرفداران پرسپولیسه نه تاپیک دوپینگیای کیسه کش .هر وقت دیدی عنوان تاپیکی نوشته "کیسه کشای دوپینگی بیان تو" شما هم برو یه خودی نشون بده...ثانیاً خوبه پولتقلال از ما ضعیف تر بود اینقد خوشحالین وگرنه اگه صعود میکرد چیکار میکردین یعنی اینقد باخت ما خوشحالتون کرده ؟؟؟؟؟؟؟ای ول دارین همتون .....ما حداقل به الاتحاد باختیم اونم تو جده اونم تو بدترین شرایط شماها چی که با این همه ادعا و جلو چشم هواداراتون و تو ایران و تو بهترین شرایط ضعیف ترین نمایش ممکن رو مقابل سپاهان داشتین ... ثالثاً امیدوارم واقعا تازه وارد باشی هر چند که فکر نکنم .......................................................................................................................................................................
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]آنچه از ورزش و مردم امروز آموختیم[/h]ارتش سرخ دات كام: برنامه ورزش و مردم امروز با شرايط هميشگي 2 ساعتي از آنتن نيم روز جمعه شبكه اول اشغال كرد و به پايان رسيد. برنامه اي شبيه همه ورزش و مردم هايي كه به ياد داشته ايم... اما از برنامه امروز چه آموختيم؟

1. پول حرف اول فوتبال ايران است.
امير قلعه نويي ميهمان اصلي برنامه امروز ورزش و مردم بود مربي موفق تراكتورسازي كه در 4 سال گذشته كارنامه اي خارق العاده از خود به جاي گذاشته. قلعه نويي - كه البته توفيق چشم گيرش يكي از نشانه هاي ضعف عمومي فوتبال ايران هم هست - در تبيين انتظارات خود از تراكتورسازي ، از مسوولان ساير باشگاه ها خواست سپاهان را الگو قرار بدهند. منظور قلعه نويي به روشني تامين مالي سپاهان از سوي شركت فولاد مباركه اصفهان بود او حتي به تبريزي ها راه كار داد كه: معدن مس سونگون را در اختيار تراكتورسازي بگذاريد.

اين همان تفكر دردناك اكثر فوتبالي هاي ايران است. اينكه از بيرون پول بي حساب وارد باشگاه بشود و صرف خريد بازيكن و قهرماني بشود. بدون اينكه به چيزهاي مهمتري مثل تراز مالي، سود، اينده نگري، پرورش بازيكنان جوان، ساختارسازي، توسعه امكانات و خدمات فكري بشود.
این نگاه عمومی فوتبال ماست ؛ متناسب و هماهنگ با مسير رو به نزول باشگاهها که متاسفانه طرفداران بسياري هم دارد.

2. نقش جهان را ديگران بسازند.
طرفداران سپاهان اعتراض دارند، دو يا سه بار در سال وقتي كه پاي استقلال و پرسپوليس در ميان است كوچكي ورزشگاه فولادشهر به چشم مي آيد و صداي هم بالا مي رود. ملت نقش جهانشان را مي خواهند اگر چه نقش جهان با ظرفيت بالاي 50 هزارنفر قرار نيست بيش از دو يا سه بار در سال پر بشود؛ همانطور كه فولادشهر هم در طول فصل تنها در بازي مقابل پرسپوليس در 2 مسابقه مقابل استقلال و در بازي پاياني سپاهان مقابل مس سرچشمه پر شد... اما اين نكته خيلي مهمي نيست.
مهمتر اين است كه سپاهان مسووليت ساخت ورزشگاه را در 12سال گذشته به اداره كل تربيت بدني استان واگذار كرده است. آنها همواره پيشتاز نقل و انتقالات گرانقيمت بوده اند و حالا هم آماده پرداخت هاي ميلياردي هستند اما اين ديگران اند كه بايد زيرساخت ها را آماده كنند. در واقع بودجه سپاهان بايد صرف بازيكنان بشود و ... همين .

3. فقط يك عادل فردوسي پور داريم.
بهرام شفيع با برنامه ورزش و مردم سال هاست تريبون مناسبي را براي رد و بدل كردن پيغام هاي عاشقانه با مديران بالادستي به دست آورده و هيچ كس مانع او نيست. جالب اينكه شفيع در تمام دوره هاي گذشته از مهرعليزاده تا علي آبادي و از سعيدلو تا عباسي دست از اين روش برنداشت.
شفيع در اين برنامه حميد سجادي را روي خط آورد تا از تدبير فوق العاده ايشان در بركنار كردن ناگهاني روساي فدراسيون ها تعريف كند. اين در حالي است كه جامعه ورزش كشور به شدت مقابل اين رفتار عجيب وزارت ورزش واكنش نشان داده است. شفيع اما راه خود را مي رود و كاري به ديگران ندارد. او رئيس فدراسيون هاكي است و به توسعه ورزش مورد علاقه اش فكر مي كند. او دوست دارد سالن بزرگي در تهران بگيرد و شايد روزي هاكي را المپيكي كند؛ نكته اما اينجاست كه او متاسفانه مجري برنامه ورزش و مردم است. كاش يكبار در اين سازمان عريض و طويل چند ده هزارنفري يك نفر بهرام شفيع را به كناري بكشد و او بگويد استاد شما با بيش از 30 سال سابقه با اين موي سپيد و با اين شهرت شان ات بالاتر از همه روساي ورزش ايران است...
كماكان عادل فردوسي پور تنها چهره رسانه اي ورزش ماست كه با هيچ مدير و صاحب قدرتي معامله نمي كند. اين محبوبيت استثنايي و اين مقبوليت شديد عمومي نوش جان او كه هرگز با كسي زلف گره نزد. يكي اش همين آقاي سجادي معاون وزارت ورزش و جوانان كه شب عيد در آخرين نود سال مزه مكالمه با يك ژورناليست باهوش و رام نشدني را با تمام وجود حس كرد!

4. جباري روشنفكر فوتبال ايران است.
حرف هاي مجتبي جباري ستايش برانگيز است. در ميان اين تعداد فوتباليست كم سواد فاقد درك اجتماعي و لمپن، او يك نعمت است. حتي اگر با بعضي از كارهايش موافق نباشيم باز هم او است كه كلاس متفاوت خود را به رخ مي كشد. آخرين گفت وگوي او در اصفهان سرشار از كلماتي است كه هرگز بر زبان فوتباليستي نيامده. به خصوص وقتي كه گفت: مسوولان شاغل در فوتبال ايران اندازه حوزه كاري و پتانسيل رشته اي كه در آن مشغول اند را نمي دانند.
چيزي كه مشخص است جباري در اين فوتبال رنج مي كشد. از اين ميزان مشكل، از سروكله زدن با مربيان كم دانش، از پاسخ دادن به خبرنگاران كم سواد و مذاكره كردن با مديران كوتاه بين و كم علاقه به فوتبال. كاش ژن جباري در فوتبال ايران تصاعدي تكثير مي شد. فوتبالي كه احتياج به منتقد و روشنفكر دارد.

5. آقاي رويانيان ...
اگر چه روي خط آوردن روزنامه نگاران در يك برنامه تلويزيوني كار معمول و مرسومي نيست اما بهرام شفيع 2 بار اين كار را انجام داد. يك بار با مجيد كوهستاني سردبير روزنامه گل و يكبار مصطفي لشكري سردبير بخش ورزشي ايسنا. او كه امير قلعه نويي را به عنوان ميهمان به برنامه آورده بود با اين 2 مكالمه 10 دقيقه از وقتي كه مي توانست به يك مصاحبه جذاب تر بگذرد را گرفت ...
اما صرف نظر از اين، لشكري در حرف هايش به نكته جالبي اشاره كرد. او در مورد مكالمه با محمد رويانيان و انتشار مصاحبه او گفت. مصاحبه اي كه تيتر اصلي اش به جدايي قطعي هاشميان و مهدوي كيا از پرسپوليس اشاره داشت. اين مصاحبه كه هفته گذشته قبل از بازي مقابل الاتحاد انجام شد دلخوري پرسپوليس ي ها را در پي داشت و جالب اينكه رويانيان 24 ساعت بعد آن را تلويحي تكذيب كرد. لشكري در مكالمه توضيح داد كه مصاحبه با رويانيان چك شده بود و رويانيان كاملا از آنچه كه قرار بوده منتشر بشود اطلاع داشته است...
هيچ چيز نمي توانيم بنويسيم جز اينكه كاش مديران كه در فوتبال امروز به كار مشغول اند قبل از حضور به اين حوزه كمي درباره اش بياموزند. بله، فوتبال آنقدرها هم كه فكر مي كرديم عرصه ساده اي نيست.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
تیر بدخواهان پرسپولیس به سنگ خورد/ باشگاه بشیكتاش شایعات مذاكره با دنیزلی را تكذیب كرد


مرجع خبری پرسپولیس : یکی از مسوولان كمیته روابط عمومی باشگاه بشیكتاش تركیه روز جمعه شایعات مربوط به مذاكره با مصطفی دنیزلی سرمربی تركیه ای تیم پرسپولیس برای هدایت این تیم را تكذیب كرد.

به نقل از ایرنا، این مسئول روز جمعه در پاسخ به شایعاتی مبنی بر مذاكره باشگاه بشیكتاش با دنیزلی برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، گفت: این شایعات صحت ندارد و چنین موضوعی را تكذیب می كنیم .
وی با اشاره به اینكه مسوولان باشگاه بشیكتاش هم اكنون در حال مذاكره پیرامون گزینه های احتمالی مربیگری تیم فوتبال باشگاه این كشور هستند، افزود: در این مذاكرات تاكنون نامی از دنیزلی برده نشده است.
این مقام مسوول در روابط عمومی باشگاه بشیكتاش اظهار داشت: مسوولان باشگاه بشیكتاش هرگونه اطلاعات در ارتباط با گزینه های مورد نظر خود برای تصدی پست مربیگری تیم فوتبال این باشگاه را به طور رسمی در سایت اینترنتی این باشگاه قرار می دهند و هرگونه شایعه در مورد مربیان احتمالی این تیم كه در پایگاه رسمی خبری باشگاه منتشر نشده باشد، عاری از حقیقت است.
لازم به ذكر است خبرنگار ما در آنكارا موفق به تماس تلفنی با مصطفی دنیزلی به علت خاموش بودن تلفن همراه وی نشد.

پایگاه خبری صباح چاپ تركیه امروز نوشته بود : مصطفی دنیزلی سرمربی تركیه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران ، در پی دعوت مسوولان باشگاه بشیكتاش برای تصدی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه ، یك هفته از آنان فرصت خواسته است .

این پایگاه با اعلام این مطلب بدون ارائه هیچ منبع موثقی نوشت : مسوولان باشگاه بشیكتاش تركیه به دنبال به خدمت گرفتن سرمربی جدید برای فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه هستند و از مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پرسپولیس ایران و زیكو برزیلی سرمربی تیم ملی فوتبال عراق به عنوان گزینه‌های اصلی این پست نام می برند.

به نوشته این پایگاه دنیزلی در پاسخ به درخواست مسوولان باشگاه بشیكتاش با اشاره به اینكه هنوز مدت قرار دادش با باشگاه پرسپولیس پایان نیافته برای گفت و گو با مسوولان باشگاه پرسپولیس در این مورد از بشیكتاش یك هفته مهلت خواسته است.

این مربی تركیه ای چهارشنبه شب به همراه بازیكنان تیم پرسپولیس برای استراحت به استانبول سفر كرده است. تمامی این شایعات در حالی با آب و تاب هرچه تمام تر در رسانه ها ترکیه ای و ایرانی منتشر می شود که این مربی قراردادی قانونی و یک ساله با تیم پرسپولیس دارد و هرگونه صحبت در خصوص حضور وی در تیم های دیگر می تواند با واکنش حقوقی باشگاه پرسپولیس مواجه شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا هرچی چه فرقی میکنه کی تاپیک رو گذاشتید مهم اینه که کلا داغونید
.
درضمن خیلی پررو تشریف دارید خوبه حالا سه هیچ به الاتحاد باختید !!!!:w07:

تو تایپک خودتون محلت نمیذارن؟
برو باو/رکورد زدین شما!اولین شکست تیم ایرانی در ورزشگاه آزادی از یک تیم اماراتی
ننگ
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تولدت مبارک بمب روحیه ی زمین!

تولدت مبارک مــرد خنده های همیشگی و اطمینان بخش!

تولدت مبارک عقــاب آســیا!

تولدت مبارک احمدرضا عابدزاده!


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس جاودان تیم محبوب من
پرسپولیس تو پر افتخار ترین تیم سرزمینم هستی پس چطور به تو نبالم
چطور بتوانم نام دیگری را به زبان بیاورم وقتی میدانم که هیچ نامی نمیتواند با تو برابری کند
چطور تورا با تیم دیگری مقایسه کنم
تنها نامی که همیشه بر زبانم جاریست نام توست وافتخار میکنم که یکی از میلیونها طرفدار تو باشم
و به خود میبالم که تنها باتو باشم و همیشه وهمه جا تورا فریاد بزنم
ای جاودان تیم دنیا تورا دوست خواهم داشت برای همیشه
پرسپولیس جاودان تیم محبوب من
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایمون زاید با پرسپولیس به توافق رسید





مرجع خبری پرسپولیس :

مهاجم لیبایی پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسید.


مدیر برنامه*های ایمون زاید در خصوص جلسه روز گذشته با رویانیان، اظهار داشت: همراه زاید به دیدار رویانیان رفتیم و با توجه به علاقه زاید به پرسپولیس و رضایت باشگاه، توافق اولیه برای تمدید قرارداد این بازیکن به مدت یک سال دیگر انجام شد.


وی افزود: زاید پس از این موضوع به خارج از کشور سفر کرد و حدود یک ماه دیگر به تهران می*آید و قرارداد رسمی* خود را امضا خواهد کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زاید: می خواهم فصل آینده قهرمانی در لیگ برتر و آقای گلی را با پرسپولیس جشن بگیرم





مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم لیبیایی پرسپولیس که برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسیده است، گفت: می خواهم فصل آینده با پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر و آقای گلی را جشن بگیرم.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره حذف اين تيم از ليگ قهرمانان آسيا، ديدار مقابل الاتحاد عربستان و آينده خود در اين تيم صحبت كرد.

* با شكست سه بر صفر مقابل الاتحاد از آسيا حذف شديد تا ناكامي*هاي پرسپوليس به نوعي در اين فصل كامل شود.ـ
مي دانستيم كه بازي سختي در عربستان داريم. اين كه اين بازي را باختيم زياد غير طبيعي نبود. در نيمه اول دو گل بد خورديم. بهتر بگويم دو گل كاملا بچگانه خورديم كه مي*توانستيم اين گل*ها را دريافت نكنيم. هميشه بازي كردن در خانه تيم*هاي عربستاني دشوار بوده، اما فكر مي*كنم ما در همان نيمه اول نتيجه* را از دست داديم، هر چند در نيمه دوم كمي بهتر بازي كرديم. اما اگر گل دوم را نخورده بوديم، مي*توانستيم نتيجه* يك بر صفر باخته را جبران كنيم.


* پنالتي مشكوكي هم عليه پرسپوليس گرفته شد.
ـ تصميم سختگيرانه اي از سوي داور بود. فكر مي*كنم كه 80 درصد داوران اين صحنه ها را پنالتي نمي*گيرند. با اين حال وقتي گل دوم را خورديم، روحيه*مان پايين*تر آمد، اما نتيجه* بدي گرفتيم و همه اميدهايي كه داشتيم از دست رفت.


* پس از تساوي پرسپوليس مقابل الغرافه و شكست مقابل الهلال برخي رسانه*ها و محافل فوتبالي از كم كاري چند بازيكن پرسپوليس صحبت كردند. نظرت درباره اين موضوع چيست؟
ـ من اصلا موافق نيستم كه بعضي از بازيكنان بازي هميشگي خود را انجام نداده باشند. هر چند كه من هنوز فارسي بلد نيستم و نمي*توانم رابطه نزديكي با بازيكنان برقرار كنم. نمي*دانم بيشتر اوقات در ميان آن*ها چه مي*گذرد، اما اين را مطمئنم كه همه بازيكنان بعد از نتايج ضعيفي كه داشتيم ناراحت بودند. وقتي به عقب بر مي*گرديم مي*بينيم كه بدترين نتيجه* ما تساوي مقابل الغرافه بود. ما بايد آن بازي را مي*برديم و اگر سه امتياز را در آن ديدار به دست آورده بوديم، داستان كاملا عوض مي*شد و شايد الان به راحتي در مرحله بعدي ليگ قهرمانان بوديم. فكر مي*كنم بزرگ*ترين ناكامي ما در همان ديدار رقم خورد.


* ايمون زايد از نيم فصل به پرسپوليس آمد و حالا ليگ تمام شده. آيا به اهدافي كه پيش از آمدن به اين تيم در نظر داشتي، دست پيدا كردي؟
ـ پيش از اين كه به پرسپوليس بيايم هدفم اين بود كه فضاي متفاوتي را تجربه كنم. روزهاي اولي كه در تمرين بودم هيچ كس نمي دانست كه بازي من چگونه است و حتي مربي تيم هم شناختي از من نداشت. بنابراين هدف من اين بود كه كيفيت خودم را به بقيه نشان دهم. در كل فكر مي*كنم خودم در اولين سال حضورم در ايران عملكرد خوبي داشته*ام. سه بار در بازي*هاي پرسپوليس هت تريك كردم و در بازي*هاي ليگ قهرمانان هم پنج گل به ثمر رساندم. در 15 بازي كه در پرسپوليس بودم 12 گل زدم و فكر مي*كنم آمار بدي ندارم. خيلي دوست داشتم در طول فصل با گلزني خود را مطرح كنم، اما براي من اين فصل خيلي بد تمام شد، چرا كه در ليگ رتبه خوبي به دست نياورديم و در آسيا هم حذف شديم.


* به آينده فكر كرده*اي. از چه تيم*هايي براي فصل بعد پيشنهاد داري؟
ـ من چند پيشنهاد از كشورهاي اروپايي و همچنين عربستان و امارات دارم كه نمي*خواهم اسم تيم*ها را بياورم، اما تنها تيمي كه براي آن بازي مي*كنم پرسپوليس است. چرا كه بزرگ*ترين تيم ايران است و من خاطرات خوبي با هوادارانش دارم. دوست دارم فصل بعد با پرسپوليس براي قهرماني تلاش كنيم و با ****ان بجنگيم. دوست ندارم مثل امسال باشد كه نتايج ضعيفي بگيريم.


* رويانيان گفته فصل بعد تيم قدرتمندي را مي*بندد. نگران نيستي كه با آمدن مهاجمان جديد جايگاه خود را از دست بدهي؟
ـ من هميشه رقابت را دوست داشته*ام. طبيعي است كه مي**خواهم مهاجم اول تيم باشم. ضمن اين كه دوست دارم فصل بعد آقاي گل ليگ شوم و اگر در پرسپوليس بمانم قطعا براي اين هدف تلاش خواهم كرد.


* وقتي مي خواهي از فضايي كه در ايران تجربه كردي براي خانواده*ات بگويي، اولين ويژگي كه به ذهنت مي*رسد، چيست؟
ـ من براي گذراندن تعطيلات بعد از فصل به مرخصي مي روم. خيلي سخت است كه تجربه*اي كه در ايران داشتم را در قالب كلامات محدود كنم. من DVD بازي مقابل استقلال و الشباب و همچنين الغرافه را كه 96 هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند، براي خانواده*ام فرستاده*ام. آن*ها تقريبا مي دانند كه من در ايران چه شرايطي داشتم، اما بدون شك وقتي بخواهم براي آن*ها تعريف كنم پيش از هر چيزي به هيجان و اشتياق بالاي هواداران اشاره مي*كنم كه در كمتر جايي آن را ديده بودم. حتي بعد از هت تريك من مقابل استقلال وقتي هواداران استقلالي من را در خيابان مي*ديدند از ديدنم خوشحال مي*شدند و به من مي*گفتند تو را دوست داريم. مي**خواهم اين تجربه را همچنان در ايران داشته باشد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنیزلی به دیدار کی*روش رفت


مرجع خبری پرسپولیس :
سرمربی پرسپولیس جمعه شب به محل کمپ تیم ملی فوتبال ایران رفت و با کی*روش دیدار کرد.


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران گفت: دنیزلی که پس از دیدار تیم های پرسپولیس و الاتحاد عربستان مستقیما از جده به استانبول آمده است، ساعت 21:30 روز جمعه با یک جعبه شیرینی به کمپ باشگاه بشیکتاش که محل اردوی تیم ملی ایران است آمد.


او مورد استقبال کارکنان ترکیه ای کمپ قرار گرفت و سپس به ملاقات کارلوس کی*روش سرمربی تیم ایران رفت و با او به گفت*وگو پرداخت.

وی در بدو ورود وضعیت تیم ملی ایران را جویا شد و به اعضای کادر تیم ملی گفت که هرگونه مشکلی دارند به وی منتقل کنند تا سریعا حل شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان مطرح کرد: تکذیب مذاکره با دایی و حضور قطعی دنیزلی/ خنده برخی بازیکنان تلخ بود





مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب مذاکره با منصور ابراهیم زاده و علی دایی از بازگشت مصطفی دنیزلی به ایران و ادامه همکاری با او خبر داد.

محمد رویانیان در خصوص مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس از جمله وضعیت سرمربی فصل آینده این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت:

زمانی که من مسئولیت باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفتم امید زیادی داشتم تا پرسپولیس قهرمان رقابت های جام حذفی شود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. ما با صرف هزینه های زیاد از جمله با آوردن دنیزلی و بازیکنانی نظیر مهرداد پولادی، آسمیر آودوکیچ و ایمون زاید، خواستیم تا با حضور قدرتمندانه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ناکامی های های فصل جاری را به نوعی در رقابت های لیگ برتر جام حذفی جبران کنیم. بر همین اساس من هدف اصلی خود را قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار داده بودم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما بازیهای آسیایی را قدرتمندانه شروع کردیم اما ضربه اصلی را با تساوی با تیم الغرافه در تهران خوردیم و بعد از آن نیز شکست مقابل تیم الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی باعث شد ضربه سهمگین دیگری به ما وارد شود.

وی افزود: ما اگر الغرافه را شکست می دادیم و یا حتی مقابل الهلال مساوی می کردیم می توانستیم به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعد رقابت ها صعود کرده تا در مرحله یک هشتم نهایی با شکست تیمی مانند بنی یاس امارات در ورزشگاه آزادی به جمع 8 تیم برتر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و پس از آن با فرصتی که در اختیار ما قرار می گرفت با ساختن تیمی جدید و به مراتب قدرتمندتر از تیم قبل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هدف بگیریم.

رویانیان تصریح کرد: از بازی با تیم الغرافه در ورزشگاه آزادی ضعف و اشکالات برخی بازیکنان و همچنین اشکالاتی که در کادر فنی وجود داشت نمود پیدا کرد و باعث شد تا ما از هدف اصلی خود تا حدود زیادی دور شویم، اما این موضوع باعث نشد ناامید شویم، چون با شکست تیم الشباب توانستیم به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: من پس از شکست الشباب در اردوی تیم حاضر شدم و به بازیکنان گفتم اگر تیم الاتحاد عربستان را شکست داده و به مرحله بعد صعود کنید،به هر کدام از شما 10 هزار دلار پاداش می دهم اما برای آنها قسم نیز خوردم که اگر از تیم الاتحاد شکست بخورید و از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شوید هر چقدر طلب مالی از باشگاه پرسپولیس داشته باشید را به شما نخواهم داد و آن را بلوکه می کنم. ضمن اینکه بین 20 تا 30 درصد از مبلغ قراردادهایتان جریمه خواهید شد.

وی در همین خصوص افزود: با این وجود متاسفانه شاهد بودیم که پرسپولیس با شگفتی مقابل الاتحاد شکست خورد. البته اشتباهات داوری، نداشتن تمرکز و انسجام بین بازیکنان و کادر فنی از دلایل اصلی دیگری بود که باعث شد تا ما بازی را در زمین الاتحاد به این تیم واگذار کنیم.

رویانیان خاطرنشان کرد: با شکست مقابل الاتحاد و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تلخ ترین نتیجه ممکن برای من رقم خورد. اما وقتی که برخی از بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست مقابل الاتحاد با بی تفاوتی می خندیدند، شکست بزرگتر و تلخ تری برای من رقم خورد که بهتر است در این خصوص بیش از این چیزی نگویم.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: 20 تا 30 درصد جریمه بازیکنان کمترین حقی است که من و هواداران پرسپولیس بر گردن بازیکنان داریم. باید نسبت به طرحی نو و ساختن پرسپولیسی جدید بیندیشیم، باید با دنیزلی نیز جدی تر صحبت کنم تا بتوانیم پرسپولیسی شایسته و قدرتمند را در فصلی که پیش رو داریم برای هواداران به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که مذاکراتی بین مسئولان باشگاه پرسپولیس با دایی و ابراهیم زاده برای هدایت این تیم در فصل آینده رقابت های لیگ برتر صورت گرفته، تاکید کرد: من وجود چنین مذاکراتی را تکذیب می کنم. ما با هیچ فردی برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده مذاکره نکرده ایم چون با دنیزلی تا پایان فصل آینده قرارداد داریم و او فصل آینده نیز همچنان هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

وی در خاتمه در خصوص بازیکنانی که از پرسپولیس جدا خواهند شد و یا به این تیم خواهند پیوست نیز گفت: دنیزلی دوشنبه به ایران می آید، ما هر گونه مذاکره ای که با بازیکنان انجام می دهیم بر اساس نظر دنیزلی است و او در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان تصمیم نهایی را می گیرد. در حال حاضر قرارداد بسیاری از بازیکنان پرسپولیس به پایان رسیده اما جدایی و تمدید نشدن 60 درصد از بازیکنان تیم قطعی است. مطمئن باشید پس از حضور دنیزلی، تا پایان هفته جاری لیست بازیکنانی که از تیم جدا خواهند شد و یا جذب می شوند را اعلام خواهیم کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهروان: شاید لیگ امسال با 14 تیم برگزار شود/ مشکل بحران بدهی ها است


مرجع خبری پرسپولیس :
سرپرست سازمان ليگ برتر گفت: باشگاه*ها بايد حداكثر تا چهارم تيرماه تمام مسايل مربوط به استانداردسازي و اخذ مجوز حرفه*اي را حل و فصل كنند چرا كه در غير اين صورت ممكن است حتي ليگ برتر را با 14 تيم برگزار كنيم!


غلامرضا بهروان درباره ابهام*هايي كه نسبت به كاهش تعداد تيم*هاي ليگ برتري وجود دارد و اينكه ممكن است در ليگ برتر امسال هم اين كاهش وجود داشته باشد، اظهار كرد:


اگر هر 18 باشگاه*هاي ليگ برتري بتوانند در زمان مقرر اقدامات مربوط به استانداردسازي را انجام داده و مجوز حرفه*اي بگيرند، ليگ برتر (ليگ دوازدهم) امسال با 18 تيم در چهارم تيرماه قرعه*كشي مي*شود اما ليگ سيزدهم در سال آينده با 16 تيم برگزار خواهد شد.


باشگاه*ها فرصت كافي براي استانداردسازي را داشتند
وي افزود: از مدت*ها پيش در زمان رياست عزيزالله محمدي در سازمان ليگ برتر انواع ابلاغيه*ها و دستورالعمل*ها در بحث استانداردسازي امكانات باشگاه*ها براي صدور مجوز حرفه*اي به تيم*هاي ليگ برتري داده شده و ما هم در مسووليت قبلي به تمام باشگاه*هاي ليگ دسته يك چنين ابلاغيه*هايي را داده* بوديم. بنابراين باشگاه*ها فرصت كافي را داشته*اند و ديگر فرصتي براي تلف كردن نيست و AFC بر ما سخت مي**گيرد كه مجبور هستيم بر باشگاه*ها سخت بگيريم. بنابراين احتمال كاهش تعداد تيم هاي ليگ برتر براي ليگ امسال هم وجود دارد.

بدون تعارف از حضور باشگاه*هاي بدون مجوز حرفه*اي در ليگ امسال جلوگيري مي*كنيم
بهروان در توضيح بيشتر اين مساله گفت: چهارم تيرماه زمان قرعه كشي ليگ دوازدهم، بي*شك آخرين فرصت باشگاه*هاست و بدون تعارف از حضور باشگاه*هايي كه امكانات لازم را نداشته باشند در ليگ برتر جلوگيري مي*كنيم. در حال حاضر غير از باشگاه گهر زاگرس كه تازه به ليگ برتر آمده باشگاه*هاي متعدد ديگري هم هستند كه با مشكلاتي دست به گريبان هستند.


مشكل بحراني باشگاه*ها بدهي*هايشان است كه اكثرا احكام حقوقي قطعي دارد
سرپرست سازمان ليگ برتر در پاسخ به اين سوال كه عمده مشكلات باشگاه*ها مربوط به چيست؟ گفت: مشكل عمده و تقريبا بحراني همه اين باشگاه بحث بدهي*هايشان با احكام حقوقي قطعي است. ممكن است آنها بدهي*هاي خارجي مثلا به هتل*ها، آژانس*هاي مسافرتي و... داشته باشند كه ما در اين مسايل ورود نمي*كنيم اما شكايات متعددي در حوزه فوتبال از آنها شده كه اكثرا احكام قطعي هم دارد و بايد پيش از فصل جديد تمام بدهي*ها كه حجم قابل توجهي هم دارد پرداخت يا حل و فصل حقوقي شود.

وي افزود: البته باشگاه*ها در موضوع تشكيل آكادمي*ها، تيم*هاي پايه، تجاري*سازي ها و...هم مشكل دارند كه براي صدور مجوز حرفه*اي بايد آنها را حل كنند. بايد شرايطي ايجاد شود تا اسپانسرهاي قوي جذب باشگاه*ها شوند و براي همين زيرساخت*هاي آنها بايد كاملا فراهم باشد.



چاره*اي نداريم جز آن كه سخت*گيري AFC را اعمال كنيم

بهروان درپاسخ به اين سوال كه اگر باشگاه*ها نتوانند تا چهارم تير اين مشكلات را حل كنند، از ورودشان به ليگ برتر جلوگيري مي*شود و نگراني از بابت 16 تيمي يا حتي 14 تيمي شدن ليگ برتر امسال نداريد؟ گفت: يك مساله*اي كاملا واضح و روشن است و آن هم حضور بازرسان AFC در زمان*هاي مقرر است. باشگاه*هاي ما تا پايان سال 2012 تقريبا اواسط ليگ برتر امسال فرصت دارند تمامي شرايط و امكانات مدنظر كنفدراسيون فوتبال آسيا را احراز كنند تا اجازه حضور در ليگ برتر را داشته باشند. اگر تعداد باشگاه*هايي كه شرايط را احراز مي**كنند كمتر از دوازده باشد، ليگ برتر ما به طور رسمي از حرفه*اي به آماتوري تغيير ماهيت مي*دهد. بنابراين ما بايد محدوديت فوق را اعمال كرده و روي آن پافشاري كنيم تا باشگاه*ها بتوانند تا آن زمان شرايط را احراز كرده و مجوز حرفه*اي بگيرند.

ممكن است ليگ برتر امسال با 14 تيم برگزار شود
وي افزود: اگر باشگاه*ها نتوانند تا چهارم تير شرايط لازم براي حضور در ليگ امسال را كسب كنند، قطعا در قرعه*كشي شركت داده نشده و ما مشكلي با كاهش تعداد تيم*هاي ليگ در رقابت*هاي امسال نداريم. كاهش تعداد تيم*هاي ليگ اتفاق خوبي براي فوتبال ما خواهد بود كه به طور رسمي قرار است از ليگ سيزدهم اعمال شود، حالا اگر اين اتفاق زودتر براي فوتبال ما بيافتد بايد بگوييم چه بهتر. باشگاه*هايي كه نتوانند مجوز بگيرند در ليگ امسال هم حضور نخواهند داشت و اگر ليگ امسال با 14 تيم هم برگزار شود ما مشكلي با آن نداريم.


بازرسان AFC مردادماه براي تعيين سهميه*هاي ليگ قهرمانان مي*آيند
بهروان همچنين از حضور بازرسان AFC در مردادماه امسال خبر داد و گفت: اولين دوره بازرسي*هاي بازرسان AFC از امكانات باشگاه*هاي ايراني مردادماه خواهد بود كه فوق*العاده اهميت دارد. البته بازرسي**ها و ارزشيابي*ها در آن دوره با هدف تعيين تعداد سهميه*هاي ايران در ليگ قهرمانان فصل آينده خواهد بود.

يك بازي ملي رسمي بايد حداقل سابقه دروازه*بانان خارجي باشد
وي درباره شرايط استفاده تيم*ها از دروازه*بان خارجي و تبصره ملي*پوش بودن كه براي آنها گذاشته شده نيز تصريح كرد: طبق شرايط جديد تيم*ها مي*توانند از دروازه*بان خارجي استفاده كنند اما به شرط آنكه دروازه*بان مدنظرشان حداقل يك مسابقه رسمي در تيم ملي بزرگسال يا اميد كشورش داشته باشد.

روي اعمال قانون سقف قرارداد نظارت مستقيم داريم
سرپرست سازمان ليگ همچنين با اشاره به برنامه*هاي آتي سازمان ليگ، گفت: تمام برنامه*ريزي*هاي ما براي شروع دوازدهمين دوره ليگ برتر انجام شده و الان بيشترين تمركز و تلاش مجموعه سازمان ليگ روي موضوع صدور مجوزهاي حرفه*اي براي باشگاه*ها قرار دارد. ما همچنين به طور مستقيم روي ثبت قراردادهاي باشگاه*ها كه مطابق با قانون سقف باشد نظارت خواهيم كرد و البته اين كار علاوه بر نظارتي است كه كميته نظارت و ارزشيابي با رياست حجت*الاسلام عليپور انجام مي*دهد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
  • شاهرودی: باید فاصله بین نفرات اصلی و ذخیره از بین برود

  • رضا شاهرودی گفت: پرسپولیس برای درست کردن تیم باید بازیکنان با کیفیتی را جذب کند و فاصله بین نفرات اصلی و ذخیره را از بین ببرد. بی شک این مساله هزینه بر است و باشگاه هم باید به جیبش نگاه کند.

    چپ پای سابق پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: فراز و نشیب پرسپولیس در این فصل زیاد بود و مسائل گوناگونی در این مساله دخیل شد. از درون دروازه تا خط حمله مشکلات مختلفی وجود داشت.
    وی افزود: گل های بدی دریافت کردیم و خیلی سخت گل زدیم. عدم هماهنگی بین خطوط مشکل ساز بود. محرومیت ها و مصدومیت های زیادی پیش آمد که این موارد را تشدید می کرد، چون مربیان هم مجبور به ایجاد تغییرات بودند.
    شاهرودی ادامه می دهد: از نظر مهره، نفر به نفر بد نبودیم اما تغییرات در مدیریت و کادر فنی که اجتناب ناپذیر بود، حاشیه هایی را بوجود می آورد که کار را سخت می کرد. از سوی دیگر تیم هم خوب بسته نشد، یعنی کامل نبود.
    مدافع اسبق سرخپوشان در ادامه درباره آنچه باید انجام شود، گفت: باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش است. باشگاه برای بستن تیم باید به جیبش نگاه کند. به هر حال ایجاد تغییرات هزینه بر است. تیمی مثل پرسپولیس نیاز دارد که فاصله ذخیره هایش با نفرات اصلی زیاد نباشد. یکی از مشکلات پرسپولیس در فصلی که گذشت، همین بود.
    رضا شاهرودی در پایان درباره شرایط پرسپولیس در پست تخصصی خودش تصریح کرد: پولادی که آمد شرایط بهتر شد ولی همچنان انتظار بیشتری می رود. در فوتبال امروز، هر تیمی که در جناحین قوی باشد، خیلی از مشکلات را نخواهد داشت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز

مصطفی دنیزلی که صبح پنجشنبه از جده راهی استانبول شده بود، بامداد دوشنبه به تهران بر می گردد تا در جلسه ای با سردار محمد رویانیان درباره برنامه های فصل آینده پرسپولیس تصمیم گیری شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه قرار است بامداد روز دوشنبه به تهران باز گردد و یکی از اولین اقدامات، تشکیل جلسه جهت برنامه ریزی های فصل آینده خواهد بود.
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز

مصطفی دنیزلی که صبح پنجشنبه از جده راهی استانبول شده بود، بامداد دوشنبه به تهران بر می گردد تا در جلسه ای با سردار محمد رویانیان درباره برنامه های فصل آینده پرسپولیس تصمیم گیری شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه قرار است بامداد روز دوشنبه به تهران باز گردد و یکی از اولین اقدامات، تشکیل جلسه جهت برنامه ریزی های فصل آینده خواهد بود.
مگه رویانیان نگفته بود که دنیزلی سرمربی نیم فصله و فصل بعد قرار اریکسون بیاد
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مگه رویانیان نگفته بود که دنیزلی سرمربی نیم فصله و فصل بعد قرار اریکسون بیاد
نه خیر از اولم دنیزلی واسه فصل بعد هم قرارداد داشت و رویانیان با قاطعیت گفته فصل آینده میمونه...درمورد دایی و ابراهیم زاده شایعه شده بود ولی اصلا حرفی از اریکسون نبوده ...
 

Similar threads

بالا