کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زاید : قصد داریم نام و آوازه پرسپولیس را در آسیا مطرح سازیم
مرجع خبری پرسپولیس : ایمن زاید مهاجم خارجی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد قاطعانه این تیم مقابل نماینده قطر حاصل تلاش بازیكنان وكادر فنی این تیم بود.

وی در گفت وگوی كوتاهی با شبكه ورزشی الدوری قطر اظهار داشت: این برد، تیم پرسپولیس را چند گام برای صعود به مرحله بعد نزدیكتر كرد.

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس ایران و الغرافه قطر در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا كه چهارشنبه شب در دوحه قطر برگزار شد به برتری 3 بر صفر نماینده ایران به پایان رسید.

زاید با ابراز رضایت از این برد شیرین گفت: تلاش تمامی بازیكنان برای اجرای نكات ودستورات كادر فنی ثمربخش بود و این زحمتها زمانی به بار نشست كه تك تك بازیكنان از خودشان مایه گذاشته اند ودر دقایق اولیه دیدار با به ثمر رساندن دوگل ابتكار عمل را از حریف قطری در دست گرفتند.

وی از حضورش در تیم پرسپولیس ایران ابراز خرسندی كرد وگفت: بااین روند صعودی كه تیم پرسپولیس گرفته است ، قصد داریم نام و آوازه این تیم بزرگ را در ایران وآسیا مطرح سازیم و دل هواداران این تیم را شاد كنیم.

نكته جالب این مصاحبه این است كه ابتدا گوینده تلویزیون قطر با وی به زبان عربی مصاحبه كرد اما معلوم شد كه گرچه وی لیبی تبار است اما تنها به زبان انگلسی تسلط داردو نمی تواند به زبان عربی تكلم كند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دستیار دنیزلی دیدار الشباب و الهلال را زیر نظر گرفت
مرجع خبری پرسپولیس : دستیار مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر چهارشنبه با حضور در ورزشگاه مكتوم بن راشد دبی دیدار تیم های الهلال و الشباب را زیر نظر گرفت.

روزنامه الریاض عربستان سعودی روز پنجشنبه نوشت: به هنگام برگزاری دیدار دو تیم یاد شده ، دستیار مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پرسپولیس ایران در ورزشگاه حضور داشت و نكاتی فنی را یاد داشت می كرد.


تیم فوتبال پرسپولیس یكی از نمایندگان كشورمان در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به همراه تیم های الهلال عربستان سعودی ، الشباب امارات متحده عربی و الغرافه قطر در گروه چهارم این مسابقات حضور دارند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران چهارشنبه شب موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم الغرافه قطر را شكست دهد.

این روزنامه همچنین در ادامه به حضور برخی از بازیكنان سابق تیم الهلال عربستان كه در تیم های اماراتی حضور دارند در هتل محل اقامت این تیم در امارات اشاره كرد و نوشت : این بازیكنان برای دیدار با همبازیان سابق خود به هتل ریجنسی دبی آمده بودند.

این تیم شب گذشته با وجود اینکه در زمین الشباب با یک گل عقب افتاده بود در نهایت با حریف اماراتی خود یک یک مساوی کرد.

گفتنی است صادقی مترجم دنیزلی وظیفه آنالیز مسابقات رقبای پرسپولیس را انجام می دهد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
18بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند / خبری از پرسپولیس و استقلالی ها نیست
مرجع خبری پرسپولیس : مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران از دعوت 18 بازیکن به اردوی تیم ملی برای دیدار دوستانه با تیم ملی امارات خبر داد.

خسرو والی زاده روز پنجشنبه در این باره گفت: ازسوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران 18 بازیکن برای حضور در یک اردوی چهار روزه از 26 تا 29 فروردین ماه جاری و دیدار دوستانه با تیم ملی امارات در دوبی دعوت شدند.



این بازیکنان باید ساعت 13 روز شنبه 26 فروردین ماه خود را در محل هتل اوین به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. آنها صبح 27 فروردین یک جلسه در تهران تمرین خواهند داشت و همان شب عازم دوبی خواهند شد. اعضای تیم ملی کشورمان روز 28 فروردین نیز یک جلسه در دوبی تمرین خواهند کرد و 29 فروردین با تیم ملی امارات دیداری دوستانه و تدارکاتی برگزار خواهند کرد. تیم ایران قرار است پس از این دیدار عازم ایران شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

محسن فروزان، شهاب گردان، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، سیامک کوروشی، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، قاسم حدادی فر، رضا حقیقی، پیام صادقیان، پژمان نوری، محمد غلامی، آرش افشین، کریم انصاریفرد، قاسم دهنوی، محمد قاضی، یعقوب کریمی، محمدرضا خلعتبری.

والی زاده افزود: به دلیل درگیر بودن تیم های استقلال، پرسپولیس و ****ان در رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا، از این سه تیم هیچ بازیکنی به این اردو دعوت نشده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پایان ماه عسل قهرمانی / مظلومی و استقلال به آخر خط رسیدند؟
مرجع خبری پرسپولیس : هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده، صحبت از این می شود که آیا پرویز مظلومی می تواند گزینه ای مناسب برای استقلال در فصل آینده باشد؟

هواداران و مسئولان باشگاه استقلال که تا همین چند روز قبل سرخوش از قهرمانی در جام حذفی بودند، فقط به خاطر یک باخت، تغییر موضع داده اند و حالا علیه مظلومی شده اند.

پرویز مظلومی همان کسی است که خیلی زود برای استقلال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گرفت. بعد از همان قهرمانی هم بود که پرویز مظلومی چون سرداری فاتح، مقابل خبرنگاران ایستاد و گفت: در دومین سال حضورم جام گرفتم. کنایه او به امیر قلعه نویی بود؛ شخصی که مظلومی سایه سنگینش را همیشه روی سر خود حس می کند.

حالا و در شرایطی که هنوز یک ماه از آن روز نگذشته، سایه قلعه نویی دوباره روی سر مظلومی سنگینی می کند. مظلومی وقتی استقلال را قهرمان جام حذفی کرد، تصورش این بود که فصل بعد هم سرمربی استقلال است، اما حالا با یک باخت مقابل یک تیم اماراتی، بیش از هر زمانی شایعه بازگشت قلعه نویی به استقلال شنیده می شود. از طرفی تشویق قلعه نویی در آزادی، به مظلومی ثابت کرد در استقلال هر چقدر هم که جام بگیرد، باز هم با یک شکست ممکن است از چشم هواداران بیفتد.

حالا هواداران و مسئولان باشگاه استقلال، شکست مقابل الجزیره امارات را از چشم پرویز مظلومی می بینند. آن ها آن قدر مظلومی را در این شکست مقصر می دانند که حتی پس از مسابقه، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه به داخل رختکن رفت و از بازیکنان خواست رختکن را ترک کنند تا با مظلومی صحبت کند. خود فتح الله زاده هم گفته که در رختکن با مظلومی در مورد مسائل فنی صحبت کرده. البته فتح الله زاده بعد از باخت استقلال با این که از مظلومی شاکی بود، گفت: شاکی ام اما عقلانی نیست که مظلومی را اخراج کنم. فتح الله زاده همچنین گفت که به خاطر این شکست، کادر فنی را جریمه خواهد کرد. اما پرویز مظلومی در جواب او گفت: فتح الله زاده احساسی حرف نزند.

جدال لفظی مظلومی و فتح الله زاده در شب شکست به الجزیره آن قدر بالا گرفت که حتی به فردای آن روز هم کشیده شد. فردای آن روز، فتح الله زاده در مصاحبه ای جدید، جواب مظلومی را داد و گفت: کجایش احساسی است که می گویم در تهران نباید با یک مهاجم بازی کنیم؟ این مصاحبه نشان می داد مدیرعامل استقلال همچنان روی حرف هایش ایستاده؛ گرچه بعضی ها این مصاحبه را مقدمه ای برای بازگشت امیر قلعه نویی قلمداد می کردند.

وضعیت مظلومی اما آنجایی به خطر می افتد که طرفداران استقلال هم هواداری اش را نمی کنند. هواداران استقلال در نظرسنجی ها نشان دادند مظلومی را گزینه ای مناسب برای سرمربیگری تیمشان نمی دانند. آن ها معتقدند مظلومی نمی تواند استقلال را از بحران خارج کند.

از طرفی دو نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و مشاور فنی مدیرعامل باشگاه هم صحبت هایی علیه مظلومی مطرح کرده اند که وضعیت او را به خطر انداخته است. تا حالا تنها حامی پرویز مظلومی، آتیلا حجازی دستیار او بوده که در مصاحبه اش، از سرمربی استقلال حمایت کرده و گفته: اگر می بردیم، مظلومی الان دوبله سوبله بود. در چنین شرایطی برای خیلی از هواداران استقلال این سوال پیش آمده که آیا مظلومی به آخرین روزهای حضورش در استقلال نزدیک می شود؟
میثم بهرامی
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
موفقیت پسر عقاب / امیر عابدزاده در لس آنجلس بلوز فیکس شده
مرجع خبری پرسپولیس : پسر احمدرضا عابدزاده در آمریکا پله*های ترقی را طی می*کند.


امیر عابدزاده که در تیم لوس*آنجلس بلوز بازی می*کند، در تیم بزرگسالان این تیم فیکس شده. او فصل آینده در این تیم فیکس خواهد بود.

مسابقات لیگ آمریکا از شهریور شروع می*شود. امیر عابدزاده ظاهرا به دروازه*بان اول این تیم تبدیل شده است. خبر جالب در مورد او این است که در بازی دوستانه تیم لوس*آنجلس بلوز با تیم ملی زیر 18 سال آمریکا که اخیرا برگزار شده، امیر عابدزاده 90 دقیقه در ترکیب تیمش بوده که آن*ها توانسته*اند تیم ملی زیر 18 ساله*های آمریکا را با نتیجه 5 بر یک شکست بدهند.

لوس*آنجلس بلوز قبل از عید هم جلوی تیم ملی مکزیک بازی کرده بود که در نیمه اول امیر عابدزاده بازی کرد و گل نخورد، اما در نیمه دوم که یک دروازه*بان دیگر جایگزینش شده بود، دو گل خورد و آن*ها مسابقه را با نتیجه دو بر یک باختند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
صدر : پرسپولیس به شکوفایی تاکتیکی رسیده/ دیگر بار تیم روی دوش کریمی نیست




ارتش سرخ دات كام:
کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه دیگر فشار و بار پرسپولیس فقط بر دوش علی کریمی نیست،گفت: با حضور دنیزلی بازیکنان پرسپولیس به شکوفایی تاکتیکی رسیده اند.

حمیدرضا صدر در گفتگویی ، در خصوص دیدار تیمهای فوتبال الغرافه و پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیمی که در 10 دقیقه ابتدایی بازی دو گل می زند هرچند که یکی از آنها اتفاقی باشد، نمایش قابل توجهی از پتانسیل و توان خود نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس در بازی با تیم الشباب نیز توانستند 2 گل برق آسا را وارد دروازه حریف کنند، افزود: با حضور دنیزلی بازیکنان پرسپولیس به شکوفایی تاکتیکی رسیده اند به طوریکه تا پیش از حضور وی در تیم پرسپولیس همه فقط علی کریمی را به عنوان یک بازیکن تاثیر گذارمی شناختند و تمام بار و فشار تیم بر دوش وی بود اما در حال حاضر نصرتی عالی بازی می کند و استفاده از علی عسگر در جناحین نیز گواهی بر ظرافت تفکر تاکتیکی دنیزلی است.

کارشناس فوتبال ایران در همین خصوص تاکید کرد: در شرایطی که همه می گفتند ایمون زاید یک بازیکن ناکار آمد است و به درد پرسپولیس نمی خورد، دنیزلی به وی اعتماد کرده و فرصت داد تا امروز به یک تمام کننده فوق العاده در تیم پرسپولیس تبدیل شود که این موضوع نیز نشان از شناخت خوبی دارد که وی نسبت به بازیکنان دارد.

وی تاکید کرد: دنیزلی توانسته که تجربه، خونسردی و مدیریت خود را به بازیکنان، مدیران باشگاه و هواداران پرسپولیس القا کند تا همه با یک شکیبایی خاصی به پرسپولیس نگاه کرده و به کادر فنی و بازیکنان این تیم فرصت دهند، چیزی که در زمان حضور استیلی و دایی شاهد آن نبودیم. در آن زمان هواداران انتظار داشتند که پرسپولیس خیلی زود به گل برسد و اگر گل نیز می خورد لحن تشویق آنها عوض می شد.

صدر با تاکید بر اینکه در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس به یک تفکر تاکتیکی و فنی دست پیدا کرده اند، تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس در گذشته به چیزی نیاز داشتند که در حال حاضر به آن دست پیدا کرده اند و آن هم اعتماد به نفس است.

وی افزود: رقابتهای لیگ برتربه انتهایش نزدیک می شود و با نتایجی که پرسپولیس گرفته دنیزلی تحت فشار قرار ندارد، همین موضوع باعث می شود وی با شناختی که نسبت به بازیکنان پیدا کرده بتواند با آرامشی نسبی در تدارک بستن تیم مورد نظر فصل آینده خود باشد.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ویژه های هفته سوم لیگ قهرمانان اسیا




ارتش سرخ دات كام:
ترکیب پرسپولیس :

آسمیر آودوکیچ، محمد نصرتی، شیث رضایی، مهرداد پولادی، حمیدرضا علی عسگر، سامان آقازمانی( از دقیقه 37 مازیار زارع)، محمد نوری، علی کریمی، غلامرضا رضایی( از دقیقه 84 حسین بادامکی)، ایمون زاید و امیرحسین فشنگچی( از دقیقه 66 جواد کاظمیان )
----------------------------------------




دانلود گل های بازی :

غلامرضا رضایی ( 1-0 )
ایمون زاید ( 2-0 )
جواد کاظمیان ( 3-0 )




کاغذ دیواری مسابقه :


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمام رکوردهایی که مسابقه پرسپولیس برابر الغرافه بر جای گذاشت
مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس با شکست دادن الغرافه، افتخارات زیادی کسب کرد.

پرسپولیس با پیروزی 3 بر صفر مقابل الغرافه، عنوان بهترین خط حمله در مرحله رفت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داد. پرسپولیس یک گل در بازی با الهلال، 6 گل در بازی با الشباب و 3 گل مقابل الغرافه زد که با این حساب، با 10 گل بهترین خط حمله لیگ قهرمانان در دور رفت را در اختیار دارد.
همچنین برد سه بر صفر مقابل الغرافه، نه تنها اولین برد خارج از خانه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پس از 10 سال بود، بلکه بهترین برد تیم*های ایرانی در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه*های آسیاست. چند سالی است که مسابقات باشگاه*های آسیا با نام لیگ قهرمانان برگزار می*شود. پرسپولیس از زمان تغییر نام این مسابقات اصلا برد خارج از خانه نداشت اما دنیزلی توانست این طلسم را بشکند.

همچنین مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس هم رکورد 11 مسابقه آسیایی بدون باخت را به نام خود ثبت کرد. او در آسیا 7 برد و 4 مساوی با تیم*های پرسپولیس و پاس تهران دارد و هیچ گاه در این مسابقات شکست نخورده است. او حتی زمانی که در پاس تهران بود، با نتیجه تساوی مقابل العین از دور رقابت*ها کنار رفت و هنوز باخت را در آسیا تجربه نکرده است. این یک رکورد بین مربیان تیم*های ایرانی است.

گل غلامرضا رضایی هم سریع*ترین گل این فصل لیگ قهرمانان آسیاست. رضایی که در دقیقه 3 دروازه الغرافه را باز کرد، توانست سریع*ترین گل این فصل لیگ قهرمانان آسیا را به نام خودش ثبت کند.

دیگر رکوردی که به نام پرسپولیس ثبت شده، پرتماشاگرترین مسابقه دو فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیاست. البته این رکورد مربوط به بازی قبلی پرسپولیسی*هاست. پرسپولیس در مسابقه با الشباب امارات 82700 تماشاگر داشت که این بهترین رکورد تماشاگران در دو فصل اخیر است.
رکورد فصل قبل دست استقلال بود که در یکی از مسابقاتش 79 هزار نفر به ورزشگاه رفته بودند. همچنین گفتنی است در بازی پرسپولیس و الغرافه 2800 نفر به ورزشگاه رفته بودند که این نشان*دهنده تفاوت تعداد تماشاگران مسابقات داخل و خارج از ایران است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضایی: این پیروزی هدیه*ای ناقابل به هواداران بود/ الغرافه غافلگیر شد
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم پرسپولیس گفت: با ضربه*ای که در همان دقایق ابتدایی به الغرافه* زدیم آنها را غافلگیر کردیم.
غلامرضا رضایی درباره بازی مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی پیش*بینی می*کردیم الغرافه برای کسب ۳ امتیاز به میدان آمده بود اما به نظرم با ۲ گلی که روی پاس خوب بچه*ها به ثمر رساندیم آنها را غافلگیر کردیم.

وی افزود: این برد هدیه* ناقابلی بود برای تک تک هواداران در سال جاری که کمی از ما ناراحت شده بودند. خوشبختانه صدرنشین هستیم اما در ۳ بازی آینده را حق نداریم تیمی را دست کم بگیریم.

رضایی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل الغرافه حریف پس از خوردن گل به جلو کشیده بود که آن هم طبیعی بود. آنها در خانه هرگز دوست نداشتند بازنده شوند. اگر ما در این شرایط دقت می*کردیم، می*توانستیم بیشتر از ۳ گل به حریف بزنیم. تک تک ایرانی*ها دیدند که چقدر فرصت از دست دادیم.
رضایی درباره گلزنی خودش نیز گفت: خیلی خوشحالم که گل اول بازی را به ثمر رساندم، از همین جا از تک تک بازیکنان تشکر می*کنم که این فرصت را برای من ساختند. من قبل از بازی گفته بودم تیمی برنده می*شود که تیم*تر باشد. در حال حاضر پرسپولیس هم تیمی متفاوت شده و به نظر من یک تیم بسیار خوب، با تمرکز و فرصت*طلب است.رضایی در پایان یادآور شد: خدا را شکر می*کنم که از قطر دست پر به تهران برگشتیم. امیدوار هستم با گرفتن امتیازها در ۳ بازی آینده نیز همین*طور صدرنشین به دور بعد صعود کنیم تا انشاءالله پس از مدت*ها پرسپولیس در آسیا با تلاش بچه*ها، یکدلی به یک مقام درخور و شأن پرسپولیس برسند. متاسفانه ما در لیگ برتر و جام حذفی با بدشانسی*هایی که گریبانگیر مان شد نتوانستیم علی*رغم تلاش*های فراوان به خواسته خود برسیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروین: مدیریت رویانیان و کاردانی دنیزلی جواب داد/ مردم عاشق این پرسپولیس هستند
استقلال که باخت، جگرم آتش گرفت!

مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت:* مدیریت بحران رویانیان و کاردانی دنیزلی پرسپولیس را به این روزهای خوب خود رساند.
علی پروین درباره برتری 3 بر صفر پرسپولیس در خانه الغرافه قطر عنوان کرد: زدن ۲ گل در همان دقایق ابتدایی آب سردی بود روی پیکر الغرافه. اگر بچه*ها دقت و پاس*های زیبای هافبک*ها را به گل تبدیل می*کردند چه بسا الغرافه ۶ تایی می*شد.

وی ادامه داد: مردم عاشق همین پرسپولیس هستند که ۹۰ دقیقه به فکر حمله باشد. این برد شیرین را به تک تک پرسپولیسی*های عاشق و همه ایرانی*ها تبریک می*گویم. همچنین به رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با مدیریت بحران خود پرسپولیس را به این روزهای خوب رساند و به دنیزلی که نشان داد کاردان و استاد تاکتیک و تکنیک است، خسته نباشید و تبریک می*گویم. دنیزلی نشان داده بازی خوان خوبی است. اگر به تعویض*های او و ترکیبش دقت می*کردید هم احتیاط داشت و هم الغرافه*ای*ها هر لحظه خطر را روی دروازه خود حس می*کردند.
پروین خاطرنشان کرد: بچه*ها فوتبال تک ضرب و کاملا منطقی همراه با خلاقیت به نمایش گذاشتند. شرایط طوری بود که کمتر کسی فرهاد مجیدی که بازیکن خوب و فرصت*طلبی است را در زمین دید. از طرف دیگر وقتی قطری*ها حمله می*کردند به سد محکمی مثل خط دفاعی پرسپولیس برخورد می*کردند. نصرتی و شیث بسیار با انگیزه و با تعصب ستون دفاعی پرسپولیس را حفظ کردند. البته نباید از کار خوب پولادی و علی عسگری هم گذشت. در خط هافبک نیز خلاقیت کریمی و دوندگی*های آقازمانی و پس از آن مازیار زارع و پاس*های بی*نظیر نوری واقعا شاهکار بود.عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: دست تک تک بچه*ها درد نکند که روح تازه*ای به هواداران دادند. درست است که پرسپولیس صدرنشین است اما بازیکنان نباید مغرور شوند.پروین درباره شکست استقلال مقابل الجزیره امارات گفت: استقلالی*ها هرچه زدند به در بسته خورد. باور کنید جگرم کباب شد و خیلی دلم سوخت اما اشکالی ندارد. انشاءالله بچه*های استقلال همت و از گروه خود صعود کنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنیزلی: پرسپولیس فصل آینده قهرمان می شود/ پیشرفت فوتبال ایران با این شرایط خیال است
مرجع خبری پرسپولیس :
مصطفي دنيزلي گفت: پرسپوليس فصل آينده قهرمان ليگ برتر خواهد شد.
پس از پيروزي*هاي قاطع پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسیا، بيشتر علاقه*مندان به اين تيم و كارشناسان به ستايش از تيم دنيزلي پرداختند و آن را يكي از بخت*هاي ایران برای صعود ناميدند.
اگر چه دنيزلي تمام تمركز خود و تيمش را بر روي موفقيت در ادامه راه ليگ قهرمانان و ليگ برتر گذاشته اما از فصل آينده غافل نيست و مي*گويد كه به زودي فهرستي از اسامي بازيكناني را كه براي فصل آينده مي*خواهد، در اختيار مديريت باشگاه مي*گذارد. او همچنين قاطعانه از قهرماني در فصل آينده سخن مي*گويد و البته مشكلات فوتبال ايران.*پرسپوليس برد خوبي را برابر الغرافه بدست آورد، ادامه راه پرسپوليس در ليگ قهرمانان را چگونه ارزيابي مي*كنيد؟


براي مرحله اول در جايگاه خوبي داريم و اگر اين گونه ادامه دهيم فكر مي كنم در گروهمان اول مي*شويم، از الان نمي*دانم در مرحله پلي*آف رقيب*مان چه تيمي است ولي در هر حال به دنبال پيروزي هستيم، ما الان در گروه امتيازات خوبي جمع كرده*ايم.* فكر مي كنيد پرسپوليس براي موفقيت در مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا نياز به تقويت دارد؟

با اين كادر مي توانيم به موفقيت برسيم. چون اين بازيكنان همديگر را خوب مي*شناسند و خيلي خوب همديگر را در زمين پيدا مي كنند. جدا از اين مسئله بررسي*ها و ارزيابي در پايان ليگ برتر خواهيم داشت و در اين باره تصميم مي*گيريم. اين كه اين تيم پرسپوليس نياز به تقويت دارد يا خير را بازيكنان با عملكردشان در بازي*هاي آتي به من ثابت خواهند كرد.* اين تيم پرسپوليس با پرسپوليس ايده*آل شما چقدر فاصله دارد؟


اين تيم 65 تا 70 درصد تيم ايده*آل من است.
* فكر مي كنيد بازي*هايي كه پرسپوليس در ليگ برتر انجام مي*دهد با توجه به فشردگي و شرايط حاكم بر آن، مي*تواند به ساخته شدن بازيكنان و پيشرفتشان كمك كند؟


بازي هاي ليگ فشرده است اما هر كشوري در زمان*هايي با چنين تقويم فشرده*اي روبرو مي*شود اما چون اين مسئله در ايران كمي تازه است مي*توانم بگويم تيم ها يك مقدار فشار زيادي را تحمل مي كنند و اين حالت به ويژه براي تيم هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا بيشتر است.* كيفيت فوتبال ايران را در مدت اخيري كه در آن حضور داشتيد چطور ارزيابي مي*كنيد؟


براي اين* كه كيفيت فوتبال بالا برود، نياز به زمين*هاي مساعد براي تمرين و بازي داريم اما متاسفانه زمين*هاي فعلي ايران از آن جهت كه به سرعت بازيكنان و پيشرفت فني آن*ها كمك كند مساعد نيست و با اين شرايط نبايد انتظار فوتبال عالي و روان را داشت و اين انتظار بيشتر يك خيال است.* گويا شما بر شرايط زندگي حرفه*اي بازيكنان، تغذيه آن*ها و درمجموع بر روند عملكردشان نظارت جدي و دقيقي دارد و همين مسئله باعث موفقيت دنيزلي شده است؛ آيا اين مسئله را قبول داريد؟ اين مسائل را در كيفيت كار بازيكنان چقدر موثر مي*دانيد؟


بله. اين مسئله يكي از نكات اجتناب ناپذير فوتبال است و تيم*هايي كه مي خواهند به موفقيت برسند و فوتبال خوبي ارائه دهند بايد اين مسائل را بسيار جدي بگيرند. خوشحالم كه بازيكنان پرسپوليس در حال حاضر اين مسائل را رعايت مي*كنند و دقت كافي در آن دارند. نتيجه*اش آن شده كه بازيكنان هم به لحاظ فردي، فيزيك*شان خوب شده و قوي*تر شده* و هم عملكرد بهتر شده است.
* شما بازيكنان ايراني مختلفي را در تيم هاي ديگري ديده*ايد و ارزيابي كافي از عملكرد بازيكنان فعلي*تان داريد،* آيا براي جذب بازيكنان جديد در انتهاي فصل برنامه ريزي داشته*ايد و گزينه*هايتان را به مديريت باشگاه پرسپوليس اعلام كرده*ايد؟


وقتي در جريان مسابقات ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا هستيم خيلي نمي*توانيم اين مسائل را از نزديك پيگيري كنيم اما اسامي در ذهن دارم كه در روزهاي آينده آن را به مديريت باشگاه اعلام مي*كنم.* آيا پرسپوليس امسال مي*تواند سهميه ليگ قهرمانان آسيا فصل آينده را به دست آورد؟


فقط عملكرد ما آن را تعيين نمي*كند بلكه بستگي به عملكرد ساير تيم ها هم دارد كه ببينيم تا چه اندازه امتياز از دست مي*دهند. بنابراين هر چقدر كه تيم ما خوب باشد و نتيجه بگيرد بايد تيم هاي بالاسري ما امتياز از دست بدهند تا بتوانيم رتبه تيم را در جدول ارتقا دهيم.*تا چه اندازه به قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر در فصل آينده اميدوار هستيد؟


پرسپوليس فصل آينده قهرمان ليگ برتر مي*شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چهاردهمین سالگرد درگذشت سیروس قایقران با حضور عابدزاده برگزار شد
مرجع خبری پرسپولیس : چهاردهمین سالگرد مراسم درگذشت سیروس قایقران عصر روز پنجشنبه با گلباران مزارش در کلویر انزلی و انتخاب بهترین*های ورزشکاران سال 90 در مراسم چهارمین همایش بزرگداشت کاپیتان پیشین تیم ملی ایران برگزار شد.
چهاردهمین سالگرد کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، از ساعت 16:30 دیروز در مزار آن فقید واقع در مسجد حسینیه کلویر و چهارمین همایش بزرگداشت سیروس قایقران ساعت 19:30 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد واقع در بلوار معلم برگزار شد.

در ابتدا جمع زیادی از دوستداران فوتبال و مسئولان حضور داشتند و با گرامیداشت یاد و خاطره سیروس قایقران با حضور در مزار وی در کلویر انزلی، مزار کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران را گلباران کردند. محمد مایلی*کهن، احمدرضا عابدزاده و بهزاد داداش*زاده و همچنین فردین معصومی از چهره*های شاخص حاضر در این مراسم بودند.
همچنین چهارمین همایش بزرگداشت سیروس قایقران ساعت 20 پنجشنبه با حضور همسر و خانواده زنده یاد قایقران، جمع کثیری از ورزشکاران پیشکسوت، مسئولان شهرستان، استان و همچنین علاقه*مندان و دوستداران سیروس قایقران و ملوان در محل آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بندرانزلی برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک پایگاه چهارم دریایی، یکی از شعرای شهرستان به مناسبت تقارن این مراسم با ایام فاطمیه سروده*ای در رثای حضرا زهرا(س) خواند.
در ادامه، محمد نادم" رئیس ستاد برگزاری این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سیروس قایقران، گزارشی از روند شکل گیری ستاد بزرگداشت و چگونگی برپایی منظم و هرساله مراسم به حضور حاضران ارایه کرد و گفت: اعضای تیم فوتبال ملوان صندوقی را برای کمک به ایتام تشکیل داده و در حال حاضر 100 نفر را تحت پوشش قرار داده*اند."
پس از آن فرهاد پورغلامی سرمربی تیم ملوان به نقل خاطره*ای از شادروان قایقران پرداخت. مهدی سعادتی استاندار استان گیلان هم در این مراسم برای حاضران مطالبی را بیان کرد.در این مراسم محمود پیشگاه هادیان و محمد حبیبی به عنوان مربیان برتر سال انزلی انتخاب شده و ضمن کسب "تندیس سیروس قایقران"، لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت کردند.البته مسئولان برگزاری چهارمین همایش بزرگداشت سیروس قایقران در انتخاب بازیکن برتر سال انزلی به اجماع نرسیدند، به همین دلیل از بابک پورغلامی، علی حسنی صفت، احمد آهی، سعید سالارزاده، محسن مسلمان، سیدجلال رافخایی، پویا نزهتی و علی رمضانی بازیکنان نمونه تیم ملوان و افسانه اقبال و سپیده نزهتی بازیکنان تیم فوتبال بانوان ایران با اعطای لوح تقدیر و جایزه نقدی، تشکر کردند.
همچنین "انسیه رهرو" دارنده دو مدال طلا و یک مدال برنز از مسابقات قایقرانی آسیا و جهان در رشته کایاک به عنوان بهترین ورزشگاه سال 1390 انتخاب شد. محمدرضا خاکی از تیم نونهالان، صادق محرمی در رده نوجوانان، مهیار زحمتکش و میلاد بختیاری در رده جوانان و میثم صمدی در رده امید هم به عنوان بهترین بازیکنان رده خود در سال 90 انتخاب شده و تندیس "راستین" را به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی از آن خود کردند. در بخش پیشکسوتان هم فریدون کرامتی، سید رضا قاسمی پیشکسوتان داوری و صالح آقایی، جبار صمدی، محمود شریفی و احمد صیاد بازیکنان دهه 30 و 40 ملوان، ضمن بدست آوردن تندیس "سیروس قایقران" لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت کردند.صادق طهماسبی کاپیتان تیم ملی فوتسال جانبازان و معلولان ایران، امین نظری بازیکن تیم والیبال نشسته، مهدی زهیدی دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کانو نیز در بخش جانبازان و معولان مورد تقدیر قرار گرفتند.در این مراسم ضمن پخش کلیپ*هایی از مرحوم سیروس قایقران، موزه اینترنتی به نام "سیروس قایقران" راه اندازی شد و استاندار هم از این موزه بازدید کردند. همچنین از تمامی کسانیکه عکس، فیلم و یا خاطراتی از کاپیتان فقید تیم ملی فوتبال ایران درخواست شد، برای تکمیل این موزه، آن را به مسئولان ارائه کند.سیروس قایقران که در اول بهمن*ماه سال 1340 در محل کلیور بندرانزلی به دنیا آمد، در 18 فروردین سال 77 در حالیکه همراه همسر، فرزند و برادر همسرش در اتومبیل رنوی خود عازم تهران بود، در حوالی امامزاده هاشم با کامیون خاور تصادف کرد که این تصادف رانندگی منجر به مرگ وی و فرزندش راستین شد.کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران، 43 بازی برای تیم ملی انجام داد که در 21 بازی کاپیتان تیم* ملی بود و 14 گل برای تیم* ملی به ثمر رساند. وی نخستین بازی ملی را در 30 دی 63 با یوگسلاوی و آخرین بازی ملی را در 26 فروردین 73 مقابل بوسنی انجام داد. بهترین گل* قایقران به تیم کره*جنوبی در نیمه نهایی بازی*های آسیایی 1990 پکن بود و مرحوم قایقران نخستین کاپیتانی تیم* ملی را در 11 دی 67 مقابل قطر بر عهده داشت.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بحران در اردوی آبی ها/ فتح الله زاده: فصل بعد از استقلال می روم
مرجع خبری پرسپولیس : در پی نتایج ناامید کننده آبی ها پس از شکست در دربی پایتخت، علی فتح الله زاده در تازه ترین اظهار نظرش گفت: فصل آینده از استقلال جدا می شوم تا فضا برای قریب باز شود.

علی فتح الله زاده با وعده های آنچنانی و قراردادهای سنگین تیم کهکشانی اش را روانه مسابقات این فصل کرده بود می گوید: برای تسویه حساب کامل با بازیکنان و اعضای کادرفنی تا پایان فصل به 2.5 میلیارد تومان پول احتیاج داریم.
وی افزود: با مساعدت وزیر محترم ورزش و جوانان یک و نیم میلیارد تومان از این پول تا پایان فصل به استقلال پرداخت می شود و تلاش می کنیم 1 میلیارد تومان دیگر را هم فراهم کنیم.این اظهارات فتح الله زاده در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس تاکنون به تمام تعهدات خود عمل کرده و در موعد مقرر با همه اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب خواهد شد.مدیرعامل استقلال البته در شرایطی که تیمش پس از شکست در دربی مقابل تیم 10 نفره پرسپولیس با کسب نتایج ضعیف از قهرمانی لیگ برتر دور شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم ضعیف ترین نماینده فوتبال ایران بوده است، هواداران این تیم را به جدایی اش در پایان فصل تهدید کرد.علی فتح الله زاده در این خصوص گفت: خواسته من از افرادی که منافعشان در باشگاه استقلال قطع شده و یا به دنبال منافع در باشگاه هستند این است که تا پایان فصل اجازه دهند که ما به کار خود ادامه دهیم و موفقیتهای خود را تکمیل کنیم . پس از آن خودم می روم تا فضا برای حضور فردی مانند قریب فراهم شود، مطمئنم اگر چنین موضوعاتی را به وی بگویید خواهد خندید.گفتنی است پس از شکست آبی ها مقابل الجزیره امارات اختلاف عمیقی نیز میان مدیرعامل و سرمربی استقلال به وجود آمده و بسیاری از بازیکنان این تیم با جناح بندی آشکار از بازگشت امیر قلعه نوعی استقبال می کنند.در این شرایطی عده ای دیگر از آبی ها تهدید کردند در صورت حضور قلعه نوعی ، فصل آینده در این تیم حضور نخواهند داشت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرمربی الغرافه: جبران عقب ماندگی مقابل پرسپولیس دشوار بود
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی برزیلی تیم فوتبال الغرافه گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس، مهاجم ایرانی تنها گزینه گلزنی تیم ما بود و نمی*توانستم نیمه اول او را تعویض کنم.
سیلاس، سرمربی برزیلی تیم الغرافه در مصاحبه با شبکه الکاس در تشریح دلایل باخت 3 بر صفر تیمش مقابل پیروزی اعلام داشت که 2 گل زود هنگام پرسپولیس نظم تیمی الغرافه را به هم ریخت.این امر باعث شد تا بازیکنان تیم الغرافه نتوانند دستورات کادر فنی تیم را همانند آنچه که در بازی با الهلال عربستان به نمایش گذاشتند در بازی با پرسپولیس، اجرا کنند.سیلاس در پاسخ به انتقادات کارشناسان فوتبال قطر که تعویض های دیرهنگام سیلاس را از دلایل شکست الغرافه دانسته اند اظهار داشت: ما بازی را با تاکتیک و نقشه مشخصی آغاز کردیم ولی 2 گل پرسپولیس که در 5 دقیقیه ابتدایی بازی به دلیل اشتباهات فردی وارد دروازه ما شد جریان بازی را به نفع تیم حریف تغییر داد. من سعی کردم تا براساس ابزار و امکانات تیم این روند را تغییر دهم و اگر فرهاد مجیدی را نیمه اول از بازی بیرون می کشیدم مجبور می شدم که بازی را بدون یک مهاجم نوک ادامه دهم و فرهاد تنها گزینه ای بود که می توانست با حضور در محوطه جریمه حریف و خلق موقعیت گلزنی برای ما مثمر ثمر واقع شود. از طرفی دیگر بازیکن دیگر خط حمله ما ارونا دیندانی بود که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و من نمی توانستم ریسک کنم و وی را به زمین بفرستم.
سیلاس در ادامه این مصاحبه گفت: در بین دو نیمه تنها سعی کردم تا به بازیکنان تیم انگیزه بدهم و روحیه تهاجمی را به تیم القا کنم چرا که ما 2 گل عقب بودیم والبته جبران 2 گل کار آسانی هم نبود ولی در فوتبال هیچ نتیجه ای قابل پیش بینی نیست و تیم الغرافه در فکر جبران 2 گل و حتی کسب سه امتیاز بازی خانگی بود. البته این امر محقق نشد و متاسفانه تیم در نیمه دوم باز هم روی یک اشتباه فردی گل سوم را دریافت کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.سیلاس در پاسخ به این سوال که چه کسی مسئول شکست مقابل پرسپولیس است، گفت : نمی توانم کسی را به عنوان مقصر این باخت معرفی کنم و این سوال برمی گردد به همه مجموعه الغرافه از مدیریت گرفته تا کادر فنی و تک تک بازیکنان ، من تنها مدت کمی است که سکان هدایت تیم را در دست گرفته ام و نمی توانم یک شبه همه مشکلات تیم را حل کنم به هر حال من تلاش خودم را انجام می دهم تا مشکلات تیم را به حداقل برسانم. متاسفانه اینجا و مخصوصا کارشناسان فوتبال فقط و فقط مشکلات تیم را می بینند و هیچ کس نقاط قوت تیم را نمی بیند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنگر: پرسپولیس برای فصل بعد با عقیلی به توافق رسیده
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال ****ان گفت: پرسپولیس برای فصل بعد با هادی عقیلی به توافق رسیده اما من برای فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته ام.

از بنگر ابتدا در مورد بازي ****ان و لخويا سوال مي*كنيم كه او مي*گويد: واقعا بازي سختي بود و بايد بگويم كه تمامي حريفان ما در اين گروه گردن كلفت هستند و حتي يك تيم ضعيف هم وجود ندارد.

خوشحالم كه 3 امتياز را گرفتيم هر چند كه در لحظاتي از بازي كاري ما گره خورد. خصوصا زماني كه لخويا به گل رسيد و ما نظم تيمي خود را از دست داده بوديم.
بنگر در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي*كني خستگي بازيكنان ****ان در بازي*هاي اين تيم در ليگ برتر تأثير منفي بگذارد تأكيد مي*كند: ما به هيچ عنوان خسته نيستيم و از همه تيم*ها سرحال*تر هستيم. ****ان 7 سال است كه با اين شرايط مواجه شده در ضمن امسال برخلاف سال گذشته درگير دو جام هستيم و معمولا هميشه در 3 جام درگير بوديم. ما تا آخرين هفته تلاش مي*كنيم و شانس اول قهرماني هستيم.

بنگر حدود 10 روز پيش در مصاحبه*اي گفته بود كه از ****ان جدا خواهد شد ولي او حالا مي*گويد: من نمي*خواهم در مورد آينده حرف بزنم و فعلا فقط به اين 6 بازي فكر مي*كنم. تا به امروز با هيچ تيمي هم مذاكره نكرده*ام و فعلا براي فصل بعد تصميمي نگرفته*ام.» مي*گويند بنگر به طور جدي با پرسپوليس مذاكره كرده و احتمال به اين تيم خواهد رفت ولي او مي*گويد:«من شنيده*ام پرسپوليس با عقيلي به توافق رسيده در ضمن هيچ مذاكره*اي هم با اين تيم انجام نداده*ام و همانطور كه گفتم فعلا به فصل آينده فكر نمي*كنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنيزلي؛ آقاي انتقام! / به خاطر همه چیز ممنون افندی




ارتش سرخ دات كام:
مرد ترك تبار انگار فقط براي انتقام آمده است. پرسپوليس ي ها ليست همه ناكامي هاي شان را جلوي افندي گذاشته اند و حساب كشي از دشمنان را به «استاد» سپرده اند. براي دنيزلي فرقي نمي كند در 10 دقيقه آخر مسابقه با يك بازيكن كمتر، دو گل از استقلال عقب باشد يا با ميراث ناقص زوج كاشاني – استيلي، ماموريت بقا در گروه مرگ را برعهده اش گذاشته باشند. او كارش را بلد است و مي داند چطور از بدترين شرايط و از كمترين امكانات، بيشترين بهره را ببرد. براي دنيزلي، «مربيگري» يك شغل جدي است كه وقتي آن را مي پذيرد، با همه انرژي و توانش پاي كار مي ايستد و سنگ تمام مي گذارد. او وقتي براي هدايت پرسپوليس به ايران آمد، تصوير يادگاري اش با فرگوسن در حاشيه ليگ قهرمانان اروپا را در آلبوم عكس هايش در استانبول جا گذاشت تا اين بار كار را از صفر، در سرماي زير صفر تهران از سر بگيرد. معجزه اي كه اين روزها در پرسپوليس مي بينيم، حاصل همه انرژي، سواد و اشتياق پيرمردي است كه براي واكنش نشان دادن به محبت خالصانه ايراني ها، ماجراي عمل قلب بازش را به دست فراموشي سپرد و تك و تنها به دل ميدان زد.

پرسپوليس ي جماعت، اين روزها با دنيزلي نفسي به راحتي مي كشند. او حالا از «داربي» كه براي سرخ ها به كابوسي جانفرسا مي مانست، يك حماسه ساخته و از ورزشگاه خانگي الغرافه در دوحه قطر كه غرور قرمزها را درهم شكسته بود، سه گل و دو پنالتي بر جاي مانده طلبكار شده است. اين بار ديگر نه از حلقه هاي شادي پي در پي قطري ها خبري بود و نه خاطره «آي بدو، آي بدو» شيث و مجيدي بازسازي شد. آقاي «انتقام» چنان ساماني به تيم درهم ريخته اش بخشيده است كه حالا آنها براي صعود به عنوان تيم اول از سخت ترين گروه غرب آسيا، تنها به يك پيروزي خانگي برابر همين الغرافه نياز دارند. در بينش دنيزلي، «تابلوي تعويض» مجالي براي انتقام نيست، بلكه فرصتي براي هنرنمايي است. او با تغييرات جادويي اش در تركيب پرسپوليس ، در خانه حريف آنقدر دروازه دشمن را باز مي كند كه حتي صداوسيماي بدسليقه ايران هم مي تواند حداقل يكي از گل ها را براي مردم به صورت «زنده» پخش كند.

اين يك اعاده حيثيت تاريخي است، به دست مردي كه انگار براي شادي آفريدن خلق شده است. مصطفي دنيزلي از روز اول همه تلاشش را به كار گرفت تا از آخرين فرصت هاي باقي مانده لشكر شكست خورده پرسپوليس براي موفقيت استفاده كند و اينگونه بود كه با توپ پر به آسيا رفت. او حالا در راه به جا گذاشتن ميراثي گرانمايه براي پرسپوليس فصل بعد، تنها به دو پيروزي خانگي – يكي در بازي هاي باقي مانده گروهي و ديگري در مسابقه پلي آف – نيازمند است و اين كيمياگري آشكار، با سرمايه نحيفي رقم خورده است كه تا پنج ماه قبل، مثل خوره روح ميليون ها نفر را مي جويد.

بالاترين تقديرها شايسته مردي است كه نيمه هاي شب به ايران بازگشت، از كسب و كار پررونقش در كانال هاي تركيه اي دست شست و با خودش كوله باري از «اميد» براي مردم اين سرزمين سوغات آورد. او مصطفي دنيزلي است؛ آقاي خوش اخلاقي كه همين هفته قبل، به احترام نوروز ايرانيان جامه نو كرد و از سر سخاوت، صد دلاري هاي تا نخورده اش را به شاگردانش عيدي داد. به خاطر همه چيز ممنون افندي!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شیث آی بدو آی بدو را تلافی کرد!




ارتش سرخ دات كام:
شعار معروف طرفداران استقلال بعد از دربي 69شيث رضايي را آزار مي داد اين بازيكن در تمام دو سال گذشته با يادآوري تصوير استارت مجيدي و گلزني او در آن داربي مشهور تحقير شده است اما شيث كه حالا به قلب دفاع قرمزها بازگشته در بازي مقابل الغرافه نمايش بي نقصي ارائه داد و تا حد زيادي انتقام آن را بازي را گرفت .

او كه بهترين دوران فوتبالش را زيرنظر دنيزلي گذرانده است دوباره با او نشانه هايي از بازگشت محكم به فوتبال را نشان مي دهد و در بازي پرسپوليس مقابل الغرافه اين اتفاق مهمتر بيشتر از هميشه به چشم آمد.

پرسپوليس كه محمد نصرتي را هم در بهترين شكل در اختيار دارد اميدوار است با همين استحكام به سرعت صعود خود را به دور بعدي قطعي كند. به هر حال اين شكلي كه ما ديديم متفاوت با بازيكني بود كه به هرحال به دليل كارهاي عجيب و غريبش خود را از چشم جامعه فوتبال انداخته بود، بازيكني كه هميشه غصه مي خورديم چرا بهتر از اين كار نمي كند اما شيث برگشته و شايد اهداف بزرگي هم در سر داشته باشد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاریکاتور روز / اسلحه دنیزلی برابر سیلاس
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي برزيلي تيم فوتبال الغرافه گفت: در ديدار مقابل پرسپوليس، مهاجم ايراني تنها گزينه گلزني تيم ما بود و نمي*توانستم همان نيمه اول او را تعويض کنم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
واژگونی خودروی بازیکن تیم امید پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : حادثه ای دیگر برای پرسپولیسی ها اتفاق افتاد که خوشبختانه به خیر گذشت.

پس از حادثه ای که برای علی دایی قبل از عید نوروز پیش آمد پرسپولیسی ها یک بار دیگر اسیر حادثه شدند.


رضایی نژاد بازیکن امید های پرسپولیس که به همراه یعقوب کریمی بازیکن نفت تهران عازم شمال کشور بودند به دلیل بی احتیاطی تصادف می کنند و خودروی آنها واژگون می شود.


این اتفاق در حالی افتاده است که خوشبختانه خود این بازیکنان آسیبی ندیدند و تنها دست و پاهایشان کمی ضرب دیده است.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عابدزاده: چرا مسئولان انزلی ورزشگاهی را به نام قایقران نمی*کنند؟
مرجع خبری پرسپولیس :
دروازه*بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: چرا مسئولان شهر انزلی ورزشگاهی را به نام قایقران نمی*کنند؟

احمدرضا عابدزادهدر مورد حضورش در مراسم سالگرد درگذشت سیروس قایقران گفت: ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته در مزار مرحوم قایقران حضور پیدا کردم و چون مراسم ساعت ۱۶ برگزار می شد خلوت بود اما دوباره برگشتم و این بار شلوغ شده بود.

فرماندار انزلی از من خواست در مراسمی که ساعت ۱۹ برگزار می شود شرکت کنم اما چون می خواستم به تهران بازگردم نتوانستم در این مراسم باشم.

وی در خصوص حضور هر ساله اش در مراسم سالگرد قایقران گفت: از وقتی که او فوت کرده هر ساله در مراسم شرکت می کنم و فقط سال گذشته که برای کارهای پسرم به آمریکا رفته بودم در این مراسم حضور نداشتم. من نمی توانم سیروس را فراموش کنم. او برای من فقط یک همبازی نبود.

عابدزاده تصریح کرد: حضور در مراسم سالگرد قایقران را جزو وظایفم می دانم. وقتی در انزلی می بینم همه از سیروس یاد می کنند و عکس او را دارند و فراموشش نکردند خوشحال می شوم اما از مسئولان ورزشی و غیر ورزشی انزلی تعجب می کنم که چرا یک ورزشگاه را به نام او نمی کنند. من در مراسم امسال هم پدر قایقران را دیدم و او گفت بوی پسرش را می دهم و خاطرات او برایش زنده می شود.

وی در خصوص اینکه چرا سایر همبازی های مرحوم قایقران در مراسم سالگرد او شرکت نمی کنند، گفت: نمی دانم اما می دانم که همه قلبا قایقران را دوست دارند و به یاد او هستند.

عابدزاده در پایان در ارتباط با پرونده شکایت پزشکی گفت: هر سوال ورزشی که داشته باشید پاسخ می دهم اما در این خصوص با وکیلم صحبت کنید.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
توقف مدعیان در روز آغاز هفته بیست و نهم لیگ برتر
مرجع خبری پرسپولیس : هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با توقف مدعیان کسب سهمیه و فرار راه آهن از منطقه خطر آغاز شد.
در یکی از این مسابقات تراکتورسازی در تبریز برابر فجرسپاسی بدون گل متوقف شد و شانس صعود به صدر جدول را از دست داد.

فولاد خوزستان در زمین خود با نتیجه دو بر یک برابر سایپا کرج شکست خورد تا موقعیت این تیم در رده هفتم جدول به خطر بیفتد. گل های سایپا را در دقایق 55 و 60 مدافع فولاد و علی زینالی به ثمر رساندند و تک گل بی اثر فولاد را کاوه رضایی در دقیقه 81 وارد دروازه حریف کرد.در آخرین بازی امروز هم راه آهن با نتیجه دو بر صفر مس کرمان را از پیش رو برداشت و جای این تیم را در رده چهاردهم جدول گرفت. گل های راه آهن را مجتبی شیری و حسین حجازی پور به ثمر رساندند. سه بازیکن در این بازی با کارت قرمز مواجه شدند که احمد حسن زاده و عادل کلاه کج از مس و حسین کاظمی از زمین بازی اخراج شدند.سایر مسابقات این هفته فردا(شنبه) و پس فردا برگزار خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ویدئو / بازگشت کاروان پرسپولیس از قطر پس از برد الغرافه

مرجع خبری پرسپولیس : کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز در میان استقبال مسئولان و هواداران وارد کشور شد.



ویدئوی این مراسم و مصاحبه با بازیکنان را می توانید تماشا کنید.








Click to download in FLV format (4.76MB)

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تمرين پرسپوليس


مرينات تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازگشت از قطر بعدازظهر امروز پيگيري شد.

تیم پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر صفر برابر الغرافه قطر ساعت 4:30 بامداد امروز به تهران بازگشت و از ساعت 17:20 زیر نظر کادر فنی در ورزشگاه درفشی فر ریکاوری کرد.

* دنیزلی در ابتدای تمرین به بازیکنان گفت: نتایج بازی*های گذشته برای پرسپولیس بسیار خوب بوده اما در لیگ قهرمانان کار سختی در پیش داریم و سعی کنید تمرکز خودتان را به هیچ عنوان برای بازی*های آینده از دست ندهید. درست است خستگی وجود دارد اما باید در 3 بازی آینده نیز همه با هم کمک کنیم تا به نتایج خوب برسیم و به عنوان تیم اول صعود کنیم.

* شیث رضایی به دلیل سرما خوردگی تمرین نکرد و از کنار زمین نظاره گر بود.

* مهدوی مهدوی کیا و علیرضا محمد که در سفر قطر به دلیل مصدومیت قرمز پوشان را همراهی نکردند دور زمین اختصاصی دویدند.

* تمرین ابتدا پشت درهای بسته بود اما به دستور دنیزلی تمرین با حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد.

* اولادی به دلیل مصدومیت تمرین نکرد و فقط نظاره گر بود.

* گزارش فنی بازی الشباب امارات و الهلال عربستان که توسط ناصر صادقی نماینده کادر فنی پرسپولیس در این بازی، تهیه شده بود به دنیزلی داده شد. قرار شد این دیدار پس از بازی روز یکشنبه پرسپولیس و داماش برای بازیکنان آنالیز شود.

* در تمرین امروز شادابی، شوخی و خنده حرف اول را می*زد. پرسپولیسی*ها از نتیجه مقابل الغرافه قطر بسیار خوشحال بودند.

* فیلم بازی*های داماش در تمرین امروز به دست دنیزلی و بازیکنان رسید.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
به آسيا نشان داديم مي*توانيم نتايج خوبي بگيريم
شيث رضايي: با تزريق 4 آمپول به ميدان رفتم


مدافع تيم پرسپوليس گفت: به دليل بيماري که داشتم با کمک پزشک پرسپوليس و با تزريق 4 آمپول به ميدان رفت.

شیث رضایی عنوان کرد: دو روز مانده به بازی با الغرافه دچار بیماری شدم. به همین دلیل باید تشکر ویژه*ای از دکتر چشمه سری پزشک تیم پرسپولیس داشته باشم که تلاش کرد به بازی برسم. پزشک پرسپولیس تا 2 صبح بالای سر من بود و با تزریق 4 آمپول موفق شدم مقابل الغرافه باری کنم.

وی افزود: هرگز دوست نداشتم این بازی را که دو سال بود منتظر آن بودم از دست بدهم. مقابل الغرافه دو سال پیش نتیجه خوبی نگرفتیم و می*خواستم به هر قیمتی که شده این موضوع را جبران کنم.

رضایی درباره برتری 3 بر صفر پرسپولیس در این دیدار خاطرنشان کرد: خودمان هم فکر نمی*کردیم این نتیجه رقم بخورد. به آسیا نشان دادیم که پرسپولیس چه قدرتی دارد. به آسیا نشان دادیم وقتی مربی فهیمی مثل دنیزلی بالای سر ما باشد خیلی راحت نتایج خوبی به دست می*آوریم.

مدافع پرسپولیس اظهار داشت: هرگز مغرور نمی*شویم و این تازه اول راه ما است و باید به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کنیم. در بازی*های بعدی به مراتب کار سخت*تری داریم. امیدوارم در دیدار برگشت برابر الغرافه قطر در ورزشگاه 120 هزار پرچم قرمز را ببینم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرخابی ها تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم روبرو نمی شوند
حتی در صورت معجزه صعود دوپینگی ها از مرحله گروهی!
مرجع خبری پرسپولیس : حتی در صورتی که آبی ها موفق شوند از ساده ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، سرخابی ها تا مرحله یک چهارم نهایی با هم روبرو نخواهند شد.

اين روزها سرخابي*ها در مصاحبه*هايشان مدام از داربي آسيايي صحبت مي*كنند و مدعي هستند در صورت به دست آوردن جايگاه*هاي اول و دوم گروه*هاي خود در پلي*آف حذفي با هم روبه*رو مي*شوند.
در همين رابطه مدافع پرسپولیس مدعي شد پرسپوليس ابتدا به صعود از مرحله مقدماتي فكر مي*كند و سپس سراغ استقلال خواهد رفت. پولادي هم چند روز قبل ادعاي مشابهي را مطرح كرده بود و از الان براي استقلالي*ها كري خوانده بود. در اين چند روز تعدادي از استقلالي*ها هم از برگزاري داربي در مرحله بعد صحبت كردند.اين ادعاها و اظهارنظرها در حالي مطرح شده كه براساس اعلام كنفدراسيون فوتبال آسيا احتمال رويارويي سرخابي*ها در مرحله يك هشتم نهايي يا همان پلي*آف حذفي اصلا وجود ندارد. در مرحله يك هشتم تنها احتمال رويارويي استقلال و ****ان وجود دارد و پرسپوليس تحت هيچ شرايطي در مرحله بعد با يك تيم ايراني روبه*رو نخواهد شد.هواداران سرخابي براي تماشاي يك داربي آسيايي بايد منتظر صعود تيم*هايشان به مرحله يك چهارم نهايي باشند. بعد از برگزاري پلي*آف، كنفدراسيون فوتبال آسيا با قرعه*كشي بازي*هاي مرحله يك چهارم را مشخص مي*كند و در اين مرحله احتمال رويارويي هر تيمي حتي از يك كشور با هم وجود دارد.
نحوه مصاف تيم*ها در مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان در منطقه غرب
تيم اول گروه A – تيم دوم گروه C
تيم اول گروه C – تيم دوم گروه A
تيم اول گروه B – تيم دوم گروه D
تيم اول گروه D – تيم دوم گروه B


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمرین شاداب پرسپولیسی ها پس از بازگشت از قطر




ارتش سرخ دات كام:

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از قطر بعدازظهر امروز پیگیری شد. تیم پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر صفر برابر الغرافه قطر ساعت 4:30 بامداد امروز به تهران بازگشت و از ساعت 17:20 زیر نظر کادر فنی در ورزشگاه درفشی فر ریکاوری کرد.

* دنیزلی در ابتدای تمرین به بازیکنان گفت: نتایج بازی های گذشته برای پرسپولیس بسیار خوب بوده اما در لیگ قهرمانان کار سختی در پیش داریم و سعی کنید تمرکز خودتان را به هیچ عنوان برای بازی های آینده از دست ندهید. درست است خستگی وجود دارد اما باید در 3 بازی آینده نیز همه با هم کمک کنیم تا به نتایج خوب برسیم و به عنوان تیم اول صعود کنیم.

* شیث رضایی به دلیل سرما خوردگی تمرین نکرد و از کنار زمین نظاره گر بود.

* مهدوی مهدوی کیا و علیرضا محمد که در سفر قطر به دلیل مصدومیت قرمز پوشان را همراهی نکردند دور زمین اختصاصی دویدند.

* تمرین ابتدا پشت درهای بسته بود اما به دستور دنیزلی تمرین با حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد.

* اولادی به دلیل مصدومیت تمرین نکرد و فقط نظاره گر بود.

* گزارش فنی بازی الشباب امارات و الهلال عربستان که توسط ناصر صادقی نماینده کادر فنی پرسپولیس در این بازی، تهیه شده بود به دنیزلی داده شد. قرار شد این دیدار پس از بازی روز یکشنبه پرسپولیس و داماش برای بازیکنان آنالیز شود.

* در تمرین امروز شادابی، شوخی و خنده حرف اول را می زد. پرسپولیس ی ها از نتیجه مقابل الغرافه قطر بسیار خوشحال بودند.

* فیلم بازی های داماش در تمرین امروز به دست دنیزلی و بازیکنان رسید.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دو بازیکن پرسپولیس بازی با داماش را از دست دادند
مرجع خبری پرسپولیس : بنا بر اعلام پزشک پرسپولیس اولادی و محمد به دلیل مصدومیت نمی*توانند برابر داماش به میدان بروند.

وجیه الله چشمه*سری، پزشک باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به بررسی*های انجام شده قطعا در بازی مقابل داماش مهرداد اولادی و علیرضا محمد را در اختیار نخواهیم داشت.

وی افزود: وضعیت مهدی مهدوی*کیا نیز پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد تا ببینیم او شرایط بازی دارد یا نه.


تمرین امروز پرسپولیس ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمود رفیعی مسابقه پرسپولیس و داماش را قضاوت می کند
مرجع خبری پرسپولیس : کمیته داوران اسامی داوران سه دیدار باقیمانده هفته بیست*ونهم لیگ برتر را اعلام کرد که بر اساس آن رفیعی قضاوت مسابقه پرسپولیس و داماش در ورزشگاه آزادی را به عهده دارد.


به نوشته سایت فدراسیون فوتبال، اسامی این داوران به شرح زیر است:

یکشنبه 20 فروردین 91

ذوب آهن اصفهان- شهرداری تبریز، ساعت 15:30، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

رضا کرمانشاهی، داود رفعتی، سجاد طوری، محمد کمانی، ناظر داوری: علی خسروی
مس سرچشمه کرمان – استقلال ساعت 16:30، ورزشگاه شهیدباهنر کرمان

البرز حاجی پور، مسعود فرح نیا، محمد رضا غنو، بابک وسیله بر، ناظر داوری: محمدرضا فلاح
پرسپولیس – داماش گیلان ساعت 19 ورزشگاه آزادی تهران

محمود رفیعی، حسن کامرانی فر، محمد رضا امینی، محمد ملکی، ناظر داوری: حسین عسگری
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زارع: با الغرافه مراودات ورزشی خواهیم داشت/مدیران قطری گفتند کمر ما را شکستید
مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس از همکاری*های ورزشی با باشگاه الغرافه قطر خبر داد.



جمشید زارع در خصوص دیدارهایش در قطر با مسئولان الغرافه اظهار داشت: در مدتی که در قطر بودیم نشست*های خوبی با مدیرعامل و قائم مقام باشگاه الغرافه داشتیم. قرار است با توجه به صحبت*هایی که انجام شد مراودات نزدیکی در ورزش از قبیل استفاده از دانش مربیان، برگزاری اردوهای مختلف، شرکت در تورنمنت*ها و استفاده از تجارب تیم*های پایه داشته باشیم.

وی با اشاره به میزبانی قطری*ها گفت: همانطور که آنها امکانات خوبی برای ما مهیا کردند ما نیز به دنبال این هستیم که بهترین امکانات را در تهران برای آنها مهیا کنیم.

زارع در خصوص حضور هواداران ایرانی در قطر گفت: دست تک تک این هواداران درد نکند که نمایندگانی شایسته برای هواداران میلیونی پرسپولیس بودند. ما پس از بازی مقابل الغرافه بین این هواداران قرعه*کشی انجام دادیم تا از زحمات آنها تشکر کنیم. ۱۲ دستگاه دوچرخه و دو بلیت رفت و برگشت به تهران را در حضور سفیر ایران در قطر، معاونان وی و معاونین باشگاه و هواداران قرعه کشی کردیم و هدیه دادیم و سعی خواهیم کرد تا این هواداران در هر بازی کنار ما باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه در خصوص احتمال عقد قرارداد جدید با زاید گفت: از عملکرد بازیکنان خارجی خود راضی هستیم. تا دو روز آینده با زاید و ادوکوویچ مذاکراتی خواهیم داشت. باید ببینیم تکلیف حضور دروازه*بان خارجی در لیگ برتر چه می*شود. در همین راستا امروز باید گزارشی را به مدیرعامل باشگاه بدهم تا در این باره نیز تصمیم گیری شود. علاقه*مند به حضور زاید در پرسپولیس هستیم و او نیز علاقه فراوانی دارد که بماند.

وی در خصوص حضور رئیس باشگاه الغرافه در رختکن پرسپولیس گفت: مشکل خاصی نبود. مدیرعامل باشگاه الغرافه به اتفاق سفیر ایران در قطر با تأکید فراوان خواستند وارد رختکن ما شوند. من هم با هماهنگی با دنیزلی کار را کردم و متوجه شدم لوح یادبودی را می*خواهند به ما بدهند که این کار آنها بسیار پسندیده بود. همین مدیر باشگاه الغرافه وقتی من را پس از زدن دو گل دید گفت "شما ما را غافلگیر کردید و کمر ما را شکستید". این حرف ایشان برای من بسیار جالب بود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره حضور پیشکسوتان در کنار تیم گفت: حضور این عزیزان باعث دلگرمی مسئولان باشگاه و بازیکنان است. سعی خواهیم کرد این روند را ادامه دهیم و در هر بازی از وجود این عزیزان استفاده کنیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دو خبر کوتاه از پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه الغرافه به پرسپولیسی*ها اعلام کردند ۴۸ ساعت قبل از بازی با قرمزپوشان به تهران می*آیند.

مسئولان باشگاه الغرافه قطر اعلام کردند ۴۸ ساعت قبل از دیدار برگشت با پرسپولیس 3 نفر از نمایندگان خود را به ایران خواهند فرستاد و مقدمات کارهای این تیم را در تهران انجام خواهند داد. دیدار برگشت این تیم 29 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می*شود.



* ناصر صادقی آنالیزور پرسپولیس که به نمایندگی از کادرفنی برای تماشای دیدار الشباب امارات و الهلال عربستان به امارات رفته بود در این باره گفت: پس از حضور در ورزشگاه با گرمکن قرمز، دوربین*های تلویزیونی امارات و عربستان سراغمان آمدند و درباره دلایل حضورمان پرسیدند. من هم در جواب گفتم که برای آنالیز این دو تیم که همگروه*های ما هستند به ورزشگاه آمده*ایم.


وی گفت: آنالیزورهای چین، ژاپن و کره نیز در جایگاه ویژه نشسته بودند. از آنها درباره حضورشان در ورزشگاه پرسیدم که گفتند شاید ما با یکی از این تیم*ها در مراحل بعدی برخورد داشته باشیم به همین دلیل به فکر این بازی*ها هستیم.


صادقی در پایان گفت:* در ۳ بازی گذشته با توجه به نظر دنیزلی آنالیزهای خوبی از حریفان شده و قطعا این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد.
 

Similar threads

بالا