فاطمی ها علیه خودنگاه

esmaeili60

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدی فاطمی برادر بزرگتر محراب که خود از شرکت کنندگان سال های اولیه این مسابقات و از داوران آن به شمار می رفت در خصوص پایه گذاری این برنامه می گوید : من تقریبا سه سال و نیم از محراب بزرگتر هستم . ما تا قبل از برگزاری مسابقات قوی ترین مردان ایران در رشته بدنسازی و پرورش اندام کار می کردیم . پس از گذشت مدتی به دلیل علاقه به کارهای قدرتی وارد رشته وزنه برداری قدرتی و یا همان پاورلیفتینگ شدیم ، اما در سال 77 موضوع ساخت برنامه ای تلویزیونی با نام قوی ترین مردان ایران به میان آمد که ایده اولیه اش مال خود ما بود و بسیاری از آیتم ها را خودمان طراحی کردیم یعنی در واقع بنیانگذار اصلی این رشته در ایران من و محراب و آقای خودنگاه بودیم .

محراب فاطمی به چرایی این حاشیه سازی های اشاره و تصریح می کند : یکی از نمونه های اصلی این حاشیه سازی ها داور این مسابقات است . با اینکه ما بهترین های این مسابقات بودیم آقای خودنگاه سعی می کرد دور و اطرافش افرادی را بگذارد که بقیه را دور بزنند یعنی اختلاف به وجود می آورد که خودش در راس باشد . همینطوری که الانم هست . الان همه ورزشکارهای خوب، زمانش که می رسد خودشان مانند تمامی رشته های دیگر از این ورزش خداحافظی می کنند و می روند اما فرامرز خودنگاه با اینکه نه خودش چیزی از این مسابقات سر در می آورد و نه سابقه و افتخار ورزشی دارد هنوز که هنوز است داور این مسابقات است . من بدون شوخی فکر کنم ایشان در عمرشان وزنه ای بیشتر از 30 کیلوگرم بلند نکرده باشد در عین حال با اختلاف انداختن بین ما ورزشکارها و تفرقه افکنی خود را بالا نگه داشته است .
قهرمان سابق مسابقه مردان آهنین این اضهارات خود را اینگونه تکمیل می کند : این آقا ژنتیکی چاق هستند و اصلا هیکل ورزشکاری ندارند و اگر همین الان کتش را دربیاورد همه چربی هایش بیرون میزند .او با دامن زدن به این اختلاف هایی که طی این سال ها به سرانجام رسانده است شهرت به دست آورده است اما مردم دیگر حتی از قیافه تکراری اش هم خسته شده اند و همیشه به ما می گویند که چرا خودمان مسابقات را داوری نمی کنیم؟
 

esmaeili60

عضو جدید
کاربر ممتاز
محراب در پایان اشاره می کند : اگر به تایم گرفتن باشد که همه مردم بلدند این کار را انجام دهند اما این حق کشی ها و بسیاری از نمونه های دیگر که همه و همه بدون کوچکترین دخالت فدراسیون انجام می شود و فقط حق ورزشکاران در این میان خورده می شود .من سال گذشته فقط به عشق مردم آمدم و نشان دادم باز هم می توانم قهرمان شوم و چیزی از من کم نشد ولی امیدوارم فدراسیون و سازندگان این برنامه بفهمند معنی عدالت چگونه است؟

به هرحال موضوعی که روشن است این است که اگر این رشته به عنوان یک فدراسیون مستقل شناخته شده است باید از نظم بیشتری برخوردار شود و در مسابقات سالیانه آن هم چه از لحاظ فنی و چه حتی از لحاظ جلوه های تصویری و خارج شدن از یک نواختی فکری جدی کرد موضوعی که نمی دانیم آیا مسئولان مربوط برای آن پاسخی دارند؟
 

esmaeili60

عضو جدید
کاربر ممتاز


 

esmaeili60

عضو جدید
کاربر ممتاز
به قول يكي از دوستان=


عجب بابا خدایی ما جلوی تلویزیون چی میبینیم واقعیت چی هست .

:razz::razz::razz::razz::eek::eek::eek::eek:
 
بالا