و ما نورانی شدیم

error.ok4u

عضو جدید
کاربر ممتاز
بله و اینچنین شد که تاپیکی دگر به سرعتی بیشتر از نزول جبرائیل بر پیامبر حذف شد. تبریک به مدیران مقتدر و قطره دوست و آزادیخواه سایت. الحق که کشور به افراد مقتدر و دانایی مثل شما برای ساختار سازی نیاز دارد و چه نیازی به ما "ساختار شکنان" و "غرب زدگان" هست ؟ چرا که ما نمیدانیم و نمی فهمیم و توان پیروی از "قوانین" را نداریم و به "مقدسات" توهین می کنیم. همانا که شما مدیران حق دارید که ما را چپ و راست همانند چراغ راهنمایی سر چهار راه خانه خود سرخ و زرد کنید.
چه سعادتي :w17: الان ديگه جات رسما تو بهشته استاد :w17:
 
  • Like
واکنش ها: YuMi

ofakur

عضو جدید
کاربر ممتاز
برتون با اشاره به تحقیقات روانکاوان ماربورگ به این نتیجه می رسد که ادراک و ابراز در بشر، درواقع حاصل استعدادی یگانه و اولیه است که دو پاره شده است و شکل دست نخوردهء آن را می توان در اقوام بدوی و بچه ها مشاهده کرد. تنها نگارش خودکار است که می تواند ما را به این حالت ناب برساند و به گفتهء برتون: “می توان به طور منظم، فارغ از هر گونه هذیانی، کاری کرد که فرق بین عینی و ذهنی، ضرورت و ارزش خود را از دست بدهد.”بمان تا بمانیم.
حرفای شما منو یاد یکی از ایمیل های یکی از دوستانم انداخت. برات مینویسم.
هنگامی که زیر زبانم شور می‌شود، در‌می‌یابم که حالت تهوع دارم.
هنگامی که ته مزهء دهانم تلخ می‌شود، در‌می‌یابم که ستمی بر من روا شده.
هنگامی که مطلقا مزه‌ای را نچشم، در‌می‌یابم که چندی است مرده‌ام.

من که مدتی است نمی‌توانم صفحهء خودم را ببینم. برای نوشتن ناگزیر از ابزارهای جانبی استفاده می‌کنم. شما هم اگر از داخل ایران این نوشته‌ها را می‌بینید، از آخرینها هستید. مدیر شبکه به من اطمینان داد که در زمان کوتاهی، این صفحه به طور کلی مسدود خواهد شد. امیدوارم این طور نباشد. اگر هم باشد، باز اسباب کشی می‌کنم. خانه به دوشی مدتهاست که نه یک عادت، بلکه جزئی از شخصیت ما شده.
 
آخرین ویرایش:

.Soheil

عضو جدید
کاربر ممتاز
قدر زر زرگر بداند
چه انتظاری داری وافن بابا
الان دیدم اون احمق الدوله یه اخطار خوشگل نثارم کرده
انقدر حال میکنم تا اعماق وجودش داره میسوزه
 
بالا