► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بازم میگم...........

فقط استقلال



آبی لاجوردی همیشه زیباستتتتتتتت ...
استقلال قهرمان ...
:cap::gol::cap:
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
كوشكي جريمه مالي شد و به تمرين بازگشت
خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال پس از جريمه از سوي باشگاه به تمرينات بازگشت.


به گزارش خبرگزاري فارس، بيژن كوشكي كه در مصاحبه اي به شرايط بازي در فوتبال ايران انتقاداتي كرده بود در كميته انضباطي باشگاه استقلال حاضر شد و اين مصاحبه را تكذيب كرد.
باشگاه استقلال چون براي اولين بار بود كه از كوشكي چنين مصاحبه اي منتشر شده بود وي را فقط جريمه مالي كرد و اين بازيكن از ديروز در تمرينات آبي پوشان حاضر شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آرش برهاني از سوي باشگاه استقلال اخراج شد
خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران به دليل بي‌انضباطي از سوي باشگاه تا اطلاع ثانوي اخراج شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، آرش برهاني به دليل بي‌انضباطي و عدم حضور در اردوي كردان، از سوي اين باشگاه اخراج شد.
اين بازيكن كه روز گذشته در تمرين صبح حاضر بود، همراه ساير بازيكنان به كردان نرفت تا پرويز مظلومي به دليل اين بي انضباطي، وي را در اختيار باشگاه قرار دهد. مسئولان استقلال نيز به دليل تكرار بي انضباطي از سوي برهاني عذر وي را خواستند.

برهاني شب گذشته قصد داشت در اردوي كردان حاضر شود؛ اما علي فتح الله زاده به منظور حفظ نظم در تيم حاضر به اين بازگشت نبود.
مسئولان استقلال به اين بازيكن اعلام كرده اند، براي مشخص شدن وضعيت خود به باشگاه برود.
تيم استقلال از روز گذشته به مدت يك هفته در كردان كرج اردو زده اند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، استقلال در ورزشگاه نوبنياد تهران به تمرين پرداخت.
محور اصلي تمرين آبي‌پوشان كارهاي استقامتي و هوازي بود و بازيكنان تنها به انجام اين تمرينات پرداختند.

* يكي از هواداران تيم استقلال كه معلوليت جسمي داشت، با شاخه‌هاي گل به تمرين آبي‌پوشان آمد و پرويز مظلومي در حركتي قابل تقدير و شايسته از او خواست در كنار ساير بازيكنان جضور داشته باشد و تمرين كند.

* وحيد طالب‌لو و آرش برهاني با 10 دقيقه تأخير به ورزشگاه نوبنياد رسيدند. اين دو بازيكن بلافاصله سراغ پرويز مظلومي رفته و با سرمربي تيمشان صحبت كردند.

* تمرين بعدازظهر آبي‌پوشان تحت تاثير حضور بيژن كوشكي و غيبت متعدد بازيكنان اين تيم قرار داشت. بازيكن تيم استقلال كه به دليل مصاحبه به كميته انضباطي باشگاه فرا خوانده شده در تمرين حاضر شد ولي اجازه تمرين پيدا نكرد.
كوشكي در اواسط تمرين روي نيمكت ذخيره‌ها نشسته بود. در همين لحظات ناصر حجازي به محل تمرين آبي‌پوشان آمد و بلافاصله پس از ديدن مدافع استقلال به وي توصيه‌هايي كرد.

* تمرين امروز غايبان زيادي داشت. محسن يوسفي و دوسانتوس به دليل مصدوميت حضور نداشتند. محمد محمدي با اجازه از مسئولان استقلال در تمرين حاضر نشد. پژمان منتظري به دليل مسافرت به تمرين امروز آبي‌پوشان نرسيد و مجتبي جباري پس از گذشت 40 دقيقه با لباس شخصي به ورزشگاه نوبنياد آمد. البته شايعه شده بود باز هم اين بازيكن با آسيب‌ديدگي مواجه است. وي در پايان تمرين در حضور پزشك استقلال با پرويز مظلومي صحبت كرد و ظاهرا قرار است در اردوي كردان به تمرينات فيزيوتراپي پرداخته و سپس در كارهاي گروهي شركت كند. اسماعيل شريفات نيز به دليل مصدوميت جدا از سايرين تمرين كرد. ملي‌پوشان تيم استقلال هم از غايبان تمرين امروز بودند.

* استقلال پس از برگزاري تاكتيكي راهي اردوي كردان مي‌شود تا به مدت 10 روز به تمرينات آماده‌سازي بپردازد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
3 بازي را ببريد 10 ميليون قرارداد را زودتر مي‌گيريد
خبرگزاري فارس: سرپرست باشگاه استقلال در جمع بازيكنان اين تيم در كردان اعلام كرد در صورت پيروزي در سه ديدار آينده 10 ميليون از مبلغ قرارداد را زودتر پرداخت مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، علي فتح الله زاده روز گذشته در اردوي استقلال در كردان حاضر شد.
وي كه جمعه هفته گذشته نيز در جمع آبي پوشان حاضر شده بود، ديروز به بازيكنان اين تيم اعلام كرد در صورتي كه 3 بازي آينده خود را با پيروزي پشت سر بگذارند، 10 ميليون از قراردادشان را زودتر از موعد مقرر پرداخت مي كند.
استقلال در سه بازي آينده خود در ليگ برتر با تيم هاي صباي قم، پرسپوليس و تراكتورسازي بازي دارد.
تيم استقلال دو روز گذشته طبق اعلام سايت باشگاه پشت درهاي بسته تمرين كردند. آبي پوشان امروز عصر نيز ساعت 16:30 در كردان مقابل تيم دسته دومي داماش كرج ديدار تداركاتي برگزار مي كند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آنقدر بازیکن دارم که نگران خط دفاعی نباشم/ امیدوارم استقلال برنده باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش با پرسپولیس با بیان اینکه نگرانی از بابت خط دفاعی آبی پوشان ندارد گفت: هر چند برای این دیدار حنیف عمران زاده را در اختیار نداریم اما آنقدر بازیکن دارم که مشکلی در این پست نداشته باشیم. به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین عصر امروز سه شنبه استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر شرایط روحی بسیار خوبی داریم. تمامی بازیکنان آماده هستند و همگی بی صبرانه منتظر آغاز دیدار برابر پرسپولیس هستیم.
مظلومی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی اش از نتیجه دیدار برابر پرسپولیس چیست؟ گفت: نمی خواهم صحبت های کلیشه ای انجام دهم و بگویم این بازی حسایت ندارد و یا اعلام کنم فقط 3 امتیاز دارد. به اعتقاد من چشم تمام فوتبال دوستان چه در داخل کشور و چه خارج از کشور روز جمعه به این دیدار است و همه بی صبرانه منتظر هستند تا این دیدار را ببینند.
وی افزود: امیدوارم این دیدار جدای نتیجه آن یک بازی جوانمردانه و توام با زیبایی های خاص فوتبال باشد و امیدوارم که در پایان این استقلال باشد که پیروز از زمین خارج می شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است. من برای سرمربی، بازیکنان و هواداران این تیم احترام خاصی قائل هستم. مطمئنا آنها نیز برای پیروزی به میدان خواهند آمد و همانند ما دوست دارند وقتی سوت پایان بازی زده شد سه امتیاز از آن آنها باشد. بنابراین پیش بینی نتیجه این دیدار بسیار مشکل است و هر کس که در زمین از موقعیت های خود بهتر استفاده کند قطعا در این دیدار موفق خواهد شد.
مظلومی در پاسخ سئوال خبرنگاران مبنی بر مصدومیت چند مدافع استقلال گفت: خوشبختانه شرایط خیلی بهتر شده است امروز شما دیدید که هادی شکوری و بیژن کوشکی در تمرینات ما حضور داشته و تمرینات خوبی را نیز انجام دادند و تنها حنیف عمران زاده به دلیل اخراج در بازی مقابل صبا کنار ما نخواهد بود. بنابراین باز هم می گویم در خط دفاع هیچ مشکلی نداشته و آنقدر بازیکن داریم که می توانند با تمام وجود برای ما بازی کرده و مشکلات ما را مرتفع کنند.
وی ادامه داد: این بازی با توجه به حساسیت هایی که دارد قطعا بدون استرس نخواهد بود اما ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا با تمرینات منظمی که انجام داده ایم استرس را از بازیکنان دور کرده و آنها را با تمام وجود برای این دیدار آماده کنیم.
سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص ضربات ایستگاهی که چند بازیکن استقلال در زدن آنها تخصص دارند نیز گفت: خوشبختانه چند بازیکن ما در زدن ضربات ایستگاهی فوق العاده هستند و ما برای هر بازی تمرینات ویژه ای را انجام می دهیم که بازی با پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 15 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
گزارش و حواشی تمرین امروز عصر استقلال تهران ....

مسئولان باشگاه استقلال کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه را تا پس از دیدار برابر پرسپولیس ممنوع المصاحبه کردند.
دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار هفته یازدهم برابر پرسپولیس عصر دوشنبه در زمین مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

در شروع تمرین ایمان مبعلی و میلاد میداودی با تاخیر خود را به کادر فنی معرفی کردند و سپس پرویز مظلومی در صحبت هایی با بازیکنان بر اهمیت دیدار با پرسپولیس تاکید کرد و از بازیکنان خواست در تمرینات مراقب ساق هایشان باشند تا مصدوم نشوند و شهرآورد تهران را از دست ندهند.

پس از صحبت های مظلومی بازیکنان استقلال تمرینات سبکی را پشت سرگذاشتند و بازیکنانی که روز یکشنبه برابر صبای قم به میدان رفته بودند بالاجبار راهی استخر و سونا شدند و سایر آبی پوشان نیز تمرینات تاکتیکی را در دستور کار قرار دادند.

علی شمخانی وزیر دفاع پیشین کشورمان نیز امروز با حضور در ورزشگاه صنایع دفاع کنار زمین به ورزش مشغول بود و همزمان با استقلالی ها دوید.

براساس تصمیم مسئولان باشگاه استقلال کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم تا پس از دیدار برابر پرسپولیس ممنوع المصاحبه هستند و حق مصاحبه با هیچ رسانه ای را ندارند. در صورت انجام مصاحبه بازیکنان جریمه نقدی خواهند شد. در این بین تنها پرویز مظلومی است که می تواند با رسانه ها گفتگو کند.

تیم فوتبال استقلال سه شنبه نیز تمریناتش را در همین مکان برای برگزاری دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس پیگیری خواهد کرد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: آماده شکست پرسپوليس هستيم

مظلومي: آماده شکست پرسپوليس هستيم

مظلومي: آماده شکست پرسپوليس هستيم


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:با تمريناتي که انجام داديم آماده شکست پرسپوليس هستيم.
پرویز مظلومی پس از پایان تمرین دیروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار روز جمعه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان من از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند. آنها حساسیت این مسابقه را درک می‌کنند و هرچقدر هم بگوئیم که 3 امتیاز این بازی حساس نیست بحث کلیشه‌ای مطرح کرده‌ایم.
وی ادامه داد: این مسابقه را تمام دنیا زیرنظر دارند و دوست داریم با ارائه یک بازی خوب همراه با برد تماشاگران را خوشحال کنیم. امیدوارم هواداران تیم استقلال به ورزشگاه بیایند و به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.
مظلومی در خصوص اینکه آیا این دربی با دربی‌های دیگر فرق دارد، گفت: فرقی نمی‌کند که من روی نیمکت استقلال باشم یا شخص دیگری اما اسمش همیشه دربی است و در همه جای دنیا این مسابقات مثل یک سنت برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه قصد جبران شکست فصل گذشته استقلال مقابل پرسپولیس را دارد، گفت: مصدومان ما به این بازی رسیده‌اند و بجز حنیف عمران‌زاده و یکی دو نفر دیگر بقیه را در اختیار داریم. دست ما نسبت به بازی‌های گذشته بازتر است و آن چیزی را که می‌خواهیم در زمین پیاده کنیم انجام خواهیم داد، هرچند استرس مسابقه اجازه نمی‌دهد این مسابقه بار فنی زیادی داشته باشد اما توقع از دو تیم بالاست چون دو قطب بزرگ فوتبال کشور مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
سرمربی تیم استقلال با اشاره به تمرینات قبل از دربی گفت: روزچهارشنبه و پنجشنبه در کمپ تیم ملی تمرین می‌کنیم و تمرین روز پنجشنبه ما سبک خواهد بود.
وی در خصوص آخرین وضعیت کوشکی و شکوری گفت: حضور این دو نفر در بازی روز جمعه مشخص نیست اما طی یکی دو روز وضعیت آنها را می‌سنجیم.
سرمربی تیم استقلال از پیش‌بینی نتیجه مسابقه خودداری کرد و گفت:‌ پیش‌بینی روی کاغذ در فوتبال معنایی ندارد و باید حرف را در زمین نشان داد اما با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم آماده شکست پرسپولیس هستیم و به برد در این مسابقه خیلی امیدواریم.
وی در خصوص کاشته زن‌های تیم استقلال گفت:‌ روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و این هم بخشی از فوتبال است. سعی می‌کنیم با استفاده از خلاقیت بازیکنان از این ضربات نهایت استفاده را ببریم.
مظلومی در پایان با اشاره به وضعیت خوب بازیکنان تیمش گفت: دستم نسبت به دیدارهای گذشته بازتر است و زیاد نگران نیستم. در بازی گذشته 9 بازیکن از 22 بازیکن را در اختیار نداشتیم ولی با همه وجود کار می‌کنیم و با این برنامه‌ریزی که در خارج از خانه مساوی بگیریم و در خانه به پیروزی برسیم برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگیم.
دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آنقدر بازیکن دارم که نگران خط دفاعی نباشم/ امیدوارم استقلال برنده باشد ....

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش با پرسپولیس با بیان اینکه نگرانی از بابت خط دفاعی آبی پوشان ندارد گفت: هر چند برای این دیدار حنیف عمران زاده را در اختیار نداریم اما آنقدر بازیکن دارم که مشکلی در این پست نداشته باشیم. به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین عصر امروز سه شنبه استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر شرایط روحی بسیار خوبی داریم. تمامی بازیکنان آماده هستند و همگی بی صبرانه منتظر آغاز دیدار برابر پرسپولیس هستیم.
مظلومی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی اش از نتیجه دیدار برابر پرسپولیس چیست؟ گفت: نمی خواهم صحبت های کلیشه ای انجام دهم و بگویم این بازی حسایت ندارد و یا اعلام کنم فقط 3 امتیاز دارد. به اعتقاد من چشم تمام فوتبال دوستان چه در داخل کشور و چه خارج از کشور روز جمعه به این دیدار است و همه بی صبرانه منتظر هستند تا این دیدار را ببینند.
وی افزود: امیدوارم این دیدار جدای نتیجه آن یک بازی جوانمردانه و توام با زیبایی های خاص فوتبال باشد و امیدوارم که در پایان این استقلال باشد که پیروز از زمین خارج می شود.
این عکس کوچک شده است برای مشاهده ی سایز اصلی کلیک کنید
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است. من برای سرمربی، بازیکنان و هواداران این تیم احترام خاصی قائل هستم. مطمئنا آنها نیز برای پیروزی به میدان خواهند آمد و همانند ما دوست دارند وقتی سوت پایان بازی زده شد سه امتیاز از آن آنها باشد. بنابراین پیش بینی نتیجه این دیدار بسیار مشکل است و هر کس که در زمین از موقعیت های خود بهتر استفاده کند قطعا در این دیدار موفق خواهد شد.
مظلومی در پاسخ سئوال خبرنگاران مبنی بر مصدومیت چند مدافع استقلال گفت: خوشبختانه شرایط خیلی بهتر شده است امروز شما دیدید که هادی شکوری و بیژن کوشکی در تمرینات ما حضور داشته و تمرینات خوبی را نیز انجام دادند و تنها حنیف عمران زاده به دلیل اخراج در بازی مقابل صبا کنار ما نخواهد بود. بنابراین باز هم می گویم در خط دفاع هیچ مشکلی نداشته و آنقدر بازیکن داریم که می توانند با تمام وجود برای ما بازی کرده و مشکلات ما را مرتفع کنند.
وی ادامه داد: این بازی با توجه به حساسیت هایی که دارد قطعا بدون استرس نخواهد بود اما ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا با تمرینات منظمی که انجام داده ایم استرس را از بازیکنان دور کرده و آنها را با تمام وجود برای این دیدار آماده کنیم.
سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص ضربات ایستگاهی که چند بازیکن استقلال در زدن آنها تخصص دارند نیز گفت: خوشبختانه چند بازیکن ما در زدن ضربات ایستگاهی فوق العاده هستند و ما برای هر بازی تمرینات ویژه ای را انجام می دهیم که بازی با پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 15 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
 

dzzv_13

مدیر مهندسی فناوری اطلاعات
مدیر تالار
استقلال با 20% قدرتش هم پرسپولیس رو برد

استقلال با 20% قدرتش هم پرسپولیس رو برد

در روزی که استقلال 20 % بازی خود را کرد و در حالی که بازیکنانش راه می رفتن بازی روبرد حالا ببینید اگر بازی خودش رو می کرد چی می شد
آخه این پیروزی هم تیمه ؟!!
استقلال سرور پرسپولیسه


 
آخرین ویرایش:

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ولی من فکر میکنم اگه شما با 20٪ قدرتتون اومدید پرسپولیس 1٪ قدرتش هم نبود این پرسپولیس رو میشه گفت ضعیفترین و ترسو ترین پرسپولیس تاریخ
 

arosak

عضو جدید
کاربر ممتاز
ولی من فکر میکنم اگه شما با 20٪ قدرتتون اومدید پرسپولیس 1٪ قدرتش هم نبود این پرسپولیس رو میشه گفت ضعیفترین و ترسو ترین پرسپولیس تاریخ
ولی به نظر من تو این بازی پرسپولیس بد شانس ترین بود
البته با احترام به نظر داش علی جان...:D
 

v.mirzadeh

عضو جدید
اخه استقلال و پرسپوليس هم شد تيم ، تراختور رو عشقه ، روز يكشنبه تراختور و استقلال فراموش نشه منتظر حضور استقلالي ها در تبريز هستيم اگه مرد باشن،كه فكر نكنم مرد امدن به تبريز باشن
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بي‌اطلاعي مسئولان استقلال از غيبت طالب‌لو و حضور حجازي
خبرگزاري فارس: تمرين تيم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت 16 در ورزشگاه نوبنياد برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، تيم فوتبال استقلال تهران كه روز گذشته موفق شده بود با تك گل فرهاد مجيدي پرسپوليس را شكست دهد، از ساعت 16 امروز در ورزشگاه نوبنياد تهران در حالي كه ناصر حجازي به تماشاي تمرين تيم آمده بود، به تمرينات ريكاوري پرداخت.

* بازيكنان اصلي كه در ديدار روز گذشته به ميدان رفته بودند ،پس از 20 دقيقه راهي سونا و استخر شدند.

* ناصر حجازي دقايقي با آرش برهاني به صحبت پرداخت و در خصوص موقعيت‌هايي كه نصيب اين بازيكن مي‌شود راهنمايي‌هايي را به وي انجام داد.

* بيژن كوشكي به صورت انفرادي با مربي بدنساز استقلال تمرين كرد.

* حدود 100 نفر از هواداران تيم استقلال از نزديك در محل تمرين اين تيم حاضر شده و به شدت كادر فني و بازيكنان اين تيم را تشويق كردند. آنها بارها و بارها به خاطر شكست پرسپوليس از بازيكنان استقلال تشكر كردند.

* از نكات قابل توجه تمرين امروز آبي‌پوشان غيبت ايمان مبعلي و وحيد طالب‌لو بود. مبعلي به دليل گرفتاري‌هاي شخصي از مربيان استقلال مرخصي گرفت اما مسئولان اين تيم از غيبت وحيد طالب‌لو بي‌خبر بوده و نمي‌دانستند اين بازيكن به چه دليل در تمرينات حاضر نشده ‌است.
تمرين تيم فوتبال استقلال ساعت 17:30 به پايان رسيد و آبي‌پوشان فردا از ساعت 16 براي آماده سازي جهت ديدار مقابل پاس همدان از سري مسابقات جام حذفي كه روز سه شنبه برگزار مي شود تمرين خواهند كرد.
 

Roozbeh69

عضو جدید
کاربر ممتاز
در روزی که استقلال 20 % بازی خود را کرد و در حالی که بازیکنانش راه می رفتن بازی روبرد حالا ببینید اگر بازی خودش رو می کرد چی می شد
آخه این پیروزی هم تیمه ؟!!
استقلال سرور پرسپولیسه


وقتی نا داوری باشه ، همه چیز ممکنه........
 
  • Like
واکنش ها: SHRP

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال فردا در همدان تمرين مي‌كند
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال استقلال آخرين تمرين خود را قبل از ديدار با پاس همدان در همدان برگزار كردند.




به گزارش خبرگزاري فارس تيم فوتبال استقلال تهران قبل از برگزاري ديدار مقابل پاس از سري مسابقات جام حذفي آخرين تمرين تاكتيكي خود را در همدان برگزار كرد.
قرار است اعضاي اين تيم فردا ساعت 10 صبح از مقابل هتل المپيك به سمت همدان حركت كند.

* تشكر هواداران استقلال از مظلومي
در پايان تمرين امروز تيم استقلال هواداران اين تيم با حضور در مقابل رختكن ورزشگاه نوبنياد به خاطر پيروزي مقابل پرسپوليس از پرويز مظلومي تشكر كردند.
حدود 50 نفر از هواداران استقلال با حضور در مقابل رختكن اين تيم به خاطر بازي خوب و پيروزي در دقايق پاياني آبي‌پوشان از مظلومي و ساير اعضاي اين تيم تشكر كرده و خواستار ادامه اين روند در رقابت‌هاي ليگ برتر و جام حذفي شدند.
تيم فوتبال استقلال از سري مسابقات جام حذفي روز سه‌شنبه از ساعت 15 در ورزشگاه قدس ميزبان پاس خواهد بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مصدوميت محمدي و درخشش طالب‌لو در مهار پنالتي
خبرگزاري فارس: دروازه‌بان‌ اول استقلال در تمرين شوت‌زني دچار مصدوميت شد.




به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين دیروز استقلال از ساعت 15 در زمين نوبنياد و در حضور 50 تماشاگر آغاز شد.

* بازيكنان پس گرم كردن بدن ها و تمرينات هميشگي به تمرين آقا وسط مشغول شدند و سپس فوتبال دستگرمي را در دستور كار قرار دادند.

* فرهاد مجيدي با لباس شخصي در پايان تمرين در زمين نوبنياد حاضر شد. وي به دليل مصدوميت در تمرين حاضر نشده بود.

* ميلاد ميداودي با 20 دقيقه تاخير در تمرين حاضر شد.

* بيژن كوشكي، ميلاد ميداودي و مجتبي جباري به صورت اختصاصي تمرين كردند.

* ناصر حجازي كه فكر مي كرد تمرين ساعت 16 آغاز مي شود پنج دقيقه مانده به پايان تمرين در محل حاضر شد و براي دقايقي نيز با منصور پورحيدري صحبت كرد.

* سه بازيكن بزريلي استقلال(دوس سانتوس، لوييز و دسوزا) با يكديگر رفتار صميمانه اي داشتند و خيلي خوشحال به نظر مي رسيدند.

* مسئولان زمين صنايع امروز در حال سر و سامان دادن به وضعيت چمن و اطراف ورزشگاه بودند.

* در جريان تمرين حسين تراب پور مربي گلرهاي استقلال در حال زدن شوت به سمت دروازه ها بود كه به دليل ضربات محكم وي انگشت محمد محمدي آسيب ديد.

* يكي از آيتم هاي تمرين پنالتي زدن بازيكنان و اعضاي كادرفني استقلال بود كه در اين قسمت وحيد طالب لو درخشش خوبي از خود نشان داد. وي در جريان اين تمرين با اميرحسين صادقي و برخي ديگر از بازيكنان استقلال كري داشت.

* درحالي كه تمرين به پايان رسيده بود مجتبي جباري، ايمان مبعلي و ميلاد ميداودي به تمرين ضربات ايستگاهي پرداختند.

* با پايان تمرين وحيد طالب لو، اميد روانخواه، فرهاد مجيدي، پرويز مظلومي و ناصر حجازي براي دقايقي با يكديگر به صحبت مشغول شدند.

* آرش برهاني نيز پيش از پايان تمرين به دليل حضور در دندان پزشكي زودتر از سايرين محل تمرين را ترك كرد.

* تيم استقلال فردا پس از برگزاري يك جلسه تمريني در صبح راهي همدان مي شود. اين تيم سه شنبه از سري مسابقات جام حذفي با پاي بازي دارد.
 

SHRP

همکار مدیر تالار مهندسی کامپیوتر متخصص برنامه نوی
کاربر ممتاز
20% استقلال + ! X (ايكس فاكتوريل) موارد ديگه
در هر صورت مبارك باشه پيروزي غرور آفرين حماسه ساز دشمن شكن استقلال...
از حق نگذريم خدايي بازي زيبا جوانمردانه اي بود از طرف هر دو تيم...
هر دوتا خسته نباشن
حالا يه علت ديگه باعث شده نتيجه عجيب بشه چيزي از ارزشهاي بچه ها كم نمي كنه

راستي چرا استقلال فقط 20% از نيروش رو گذاشت؟
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بازيكن جديد استقلال 2 هفته ديگر وارد تهران مي‌شود
خبرگزاري فارس: بازيكن جديد تيم فوتبال استقلال دو هفته ديگر براي عقد قرارداد با اين تيم وارد تهران مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس، حسن قادر بازيكن فرانسوي كه پنجشنبه شب گذشته مالك باشگاه دي استرادا به نمايندگي از وي با استقلال قرارداد بست، تا دو هفته ديگر وارد تهران مي شود تا به صورت رسمي با اين باشگاه قرارداد امضا كند.
اين بازيكن 23 ساله از نيم فصل دوم مي تواند براي استقلال بازي كند.
اينكه او قرار است در فهرست زير 23 ساله ها قرار گيرد يا جايگزين يكي از بازيكنان اين تيم شود، در نيم فصل مشخص مي شود.
قرار است در نيم فصل كميته فني و كادرفني استقلال به ارزيابي بازيكنان اين تيم بپردازند و در صورتي كه بازيكني نتواند نمره خوبي از اين جمع بگيرد از فهرست استقلال كنار گذاشته شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
► •*♥*•◄ پاداش پيروزي در دربي به استقلالي‌ها پرداخت مي‌شود ► •*♥*•◄

► •*♥*•◄ پاداش پيروزي در دربي به استقلالي‌ها پرداخت مي‌شود ► •*♥*•◄

پاداش پيروزي در دربي امروز به استقلالي‌ها پرداخت مي‌شود ... :heart::heart::gol::gol::gol:
خبرگزاري فارس: باشگاه استقلال امروز پاداش پيروزي در دربي را به بازيكنان اين تيم پرداخت مي‌كند.:heart::gol:





به گزارش خبرگزاري فارس، علي فتح الله زاده پس از پيروزي استقلال مقابل پرسپوليس در رختكن اين تيم حاضر شد و قول پاداش يك ميليون توماني را به بازيكنان اين تيم داد.
سرپرست اين باشگاه براي اينكه قول خود را عملي كرده باشد روز گذشته اين پول را در اختيار حسابداري باشگاه قرارداده تا امروز اين پول به حساب بازيكنان واريز شود.
استقلال فردا از سري رقابت هاي جام حذفي در همدان مقابل پاس بازي مي كند. آبي پوشان امروز راهي همدان مي شوند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
► •*♥*•◄ شكست سنگين پاس مقابل استقلال ► •*♥*•◄

► •*♥*•◄ شكست سنگين پاس مقابل استقلال ► •*♥*•◄

جام حذفي فوتبال ايران
شكست سنگين پاس مقابل استقلال ...

جام جم آنلاين: تيم فوتبال استقلال تهران با درخشش مجتبي جباري موفق شد پاس همدان را در خانه اش با 4 گل شكست دهد.

به گزارش فارس، ديدار تيم‌هاي پاس همدان و استقلال تهران از ساعت 15 در ورزشگاه شهيد مفتح همدان در حضور 6 هزار تماشاگر برگزار شد.
قضاوت اين ديدار را هدايت ممبيني بر عهده دارد. وي به پويا سيف پناهي و فرزاد آشوبي از دو تيم كارت زرد نشان داد.
استقلال در دقيقه 15 بازي با خطايي كه روي شريفات انجام شد يك ضربه پنالتي به دست آورد كه اين ضربه توسط مجتبي جباري تبديل به گل شد. در حالي كه نيمه اول رو به پايان بود منتظري در دقيقه 1+45 به اشتباه دروازه خودي را باز كرد تا نيمه اول با تساوي خاتمه يابد.
در نيمه دوم تيم استقلال روي سانتر ايمان مبعلي و ضربه سر عمران زاده در دقيقه 69 به گل دوم رسيد. تيم استقلال توسط پژمان منتظري در دقيقه 87 به گل سوم رسيد و جباري در دقيقه 3+90 گل چهارم را وارد دروازه حريف كرد تا پاس با شكستي سنگين از گردونه مسابقات جام حذفي كنار برود.
تيم استقلال با اين پيروزي در مرحله يك هشتم نهايي حريف شاهين بوشهري شد كه به دليل انصراف پيام مستقيما راهي اين مرحله شده بود.
اسامي پاس همدان:
سيد مهدي اسلامي،‌محسن ربيع‌خواه، ساشا كرونيجا، پويا سيف‌پناهي، محمدابراهيم خسروي، روزبه شاه‌علي دوست،وحيد علي‌آبادي (88 آرتور يديگاريان)، مرتضي عزيز محمدي(81 مهدي آقا محمدي)، اكمل هولماتوف (77 امير محبي)، حميد كاظمي و فرهاد خيرخواه.
سرمربي: علي اصغر مديرروستا
اسامي استقلال تهران:
وحيد طالب‌لو، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، جواد شيرزاد،‌آندره لوئيز، مجتبي جباري، اسماعيل شريفات (78 كيانوش رحمتي)، فيليپ آلوز(68 ايمان مبعلي)، فرزاد آشوبي،‌حنيف عمران‌زاده و ميلاد ميداودي (89 مهرشاد مومني)
سرمربي: پرويز مظلومي
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اخبار کوتاه باشگاه استقلال تهران ...

استقلالى ها امروز ریکاورى مى کنند

بازیکنان تیم استقلال بعد از پیروزى در بازى دیروز مقابل پاس امروز تمرین سبکى را به عنوان ریکاورى برگزار مى کنند. تمرینات استقلال براى حضور مقتدرانه مقابل تراکتورسازى تبریز از فردا (پنجشنبه) پیگیرى مى شود.

استقلال حریف شاهین بوشهر شد

تیم استقلال دیروز در مرحله یک شانزدهم نهایى به مصاف پاس همدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد. تیم استقلال که هفته قبل در لیگ برتر ایران موفق شده بود تیم پرسپولیس را شکست دهد، با این پیروزى حریف شاهین بوشهر در مرحله یک هشتم نهایى شد. با توجه به اینکه تیم شاهین در بازى مرحله یک شانزدهم خود میزبان بوده و از طرفى استقلال نیز امروز مهمان پاس بود،بازى بعدى این ۲ تیم در تهران برگزار مى شود. البته بازى شاهین و پیام مشهد در مرحله یک شانزدهم به دلیل انصراف پیام برگزار نشد اما به هر حال چون این تیم میزبان بوده باید طبق قوانین،بازى بعدى اش را در خانه حریف برگزار کند.

اکبرپور با استقلال تسویه حساب کرد

سیاوش اکبرپور مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تهران روز دوشنبه با مسئولان این تیم تسویه حساب کرد. اکبرپور که هنوز با باشگاه استقلال تسویه نکرده بود روز دوشنبه در این باشگاه حاضر شد و طى جلسه اى با على نظرى جویبارى قائم مقام باشگاه استقلال طلب خود را به صورت چک دریافت کرد.- نکته جالب اینکه اکبرپور از معدود بازیکنانى است که با استقلال تسویه حساب کرده است و اکثر بازیکنان فصل گذشته این تیم هنوز به دنبال دریافت مطالبات خود هستند.

جلسه کادر فنى فردا برگزار مى شود

جلسه کادر فنى استقلال فردا در محل باشگاه برگزار مى شود.در این جلسه اعضاى کادر فنى در خصوص مسائل مربوط به دیدار با پاس و مسابقه پیش رو با تراکتورسازى تبریز بحث و تبادل نظر خواهند کرد، ضمن اینکه قرار است فیلم بازى هاى تراکتورسازى هم بازبینى و نقاط ضعف و قوت این تیم شناسایى شود.

رضایت مظلومى از عملکرد طالب لو

وحید طالب لو، دروازه بان تیم استقلال دیروز پس از نیمکت نشینى در دربى مقابل پاس در جام حذفى به میدان رفت. طالب لو در این بازى عملکردمتوسطى داشت امامظلومى ازعملکردش رضایت دارد و بعد از بازى نیز از عملکرد وى تقدیر کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
منتظری: اراده بازیکنان استقلال بر قهرمانی در لیگ برتر است

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در اراده بازیکنان قهرمانی وجود دارد و اجازه نمی‌دهیم تیمی هدفمان را خراب کند.
پژمان منتظری درباره صعود به مرحله یک هشتم نیمه نهایی جام حذفی و وضعیت کلی تیمش صحبت‌هایی را انجام داد. در زیر متن این مصاحبه را می‌خوانید:
* به نظر می‌رسد که استقلال به دوران اوج نزدیک شده است.
یکی از دلایلی که خوب کار می‌کنیم، این است که بیشتر بازیکنانمان را در سه هفته اخیر در اختیار داریم. در هفته‌های ابتدایی به خاطر نبود تعدادی از بازیکانم، سختی کشیدیم؛ اما از بازی پرسپولیس، بیشتر مهره‌هایمان در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. مقابل پرسپولیس و پاس توانستیم نشان دهیم چه تیم خوبی داریم. با وجودی که آرش برهانی و فرهاد مجیدی در تیم حضور نداشتند؛ اما درخشش بازیکنانمان موجب شد با یک پیروزی پرگل از زمین خارج شویم.
* درباره گل به خودی که وارد دروازه استقلال شد، صحبت کن.
هنگامی که روی ضربات کرنر، از تیر اول توپ‌ها با سر سابیده می‌شود، دفع آن برای مدافع بسیار سخت است. چنین اتفاقی افتاد و اگر آمادگی داشتم، می‌توانستم توپ را دفع کنم؛ اما یک لحظه به پایم خورد و وارد دروازه شد. در آن لحظات حس بدی داشتم و حتی نمی‌توانم به آن حس تلخ فکر کنم؛ اما خوشحالم آن گل به خودی را با یک گل به پاس جبران کردم.
* ظاهرا استقلال در جام حذفی نیز مدعی است.
توانایی این را داریم که در سه جام بازی کنیم. در حذفی با ۴ مسابقه می‌توان قهرمان شد و به آسیا راه پیدا کرد. در بازی مقابل پاس، حریف را جدی تلقی کردیم و خوشبختانه با حذف این تیم، به مصاف شاهین بوشهر می‌رویم. مطمئنم اگر تیم ما خوب فوتبال بازی کند، حریفی جلودار استقلال نخواهد بود.
* استقلال در صورتی که بتواند در آسیا حضور پیدا کند، می‌تواند مدعی باشد؟
در تیم ما بازیکنانی وجود دارند که در هر تیمی نمی‌توان آنها را پیدا کرد. می‌توان گفت جنس ما جور است. بازیکنانی که در خط هافبک ما بازی می‌کنند؛ فوتبال را خوب می‌فهمند. در پست‌های دیگر بازیکنانی با تجربه ملی داریم که می‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
* فکر می‌کنی در لیگ چه حریفانی می‌توانند قهرمانی استقلال را به خطر بیندازند؟
به اعتقاد من ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس حریفان سخت ما هستند؛ اما مطمئن باشید در اراده بازیکنان استقلال قهرمانی وجود دارد. به همین سادگی‌ها اجازه نمی‌دهیم تیمی هدفمان را خراب کند.
* به نظر می‌رسد با حضور در جمع مدافعان وسط و پست تخصصی، انگیزه‌های زیادی داری؟
خدا را شکر که چند سال در تیم ملی حضور داشتم؛ ولی سال گذشته و اوایل امسال به دفاع راست رفتم. با تشخیص مربیان مجددا به مدافعان وسط اضافه شدم. امیدوارم با شرایط خوبی که دارم، دوباره به تیم ملی برسم.
* واقعا دوست داری در جناح راست بازی کنی یا در جمع مدافعان وسط؟
هر وقت بین مدافعان وسط بازی می‌‌کنم، شرایطم ایده‌آل است. سال گذشته در دفاع راست بازی کردم؛ ولی خوشحالم که مجددا می‌توانم در دفاع وسط برای استقلال بدرخشم. سال‌ها در این پست بازی کرده و انگیزه‌ام برای تثبیت موقعیتم بسیار زیاد است.
* دیدار برابر تراکتور را چطور می بینی؟
همه می دانند بازی در تبریز کار سختی است. مقابل آن همه تماشاگر باید تمرکز زیادی داشته باشیم؛ اما هدف تمامی بازیکنان کسب ۳ امتیاز این مسابقه است. مطمئن باشید در تبریز دست و پا بسته نیستیم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: استقلال صدر جدول را مي‌خواهد


سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: راه آهن در هفته‌هاي اخير بسيار خوب نتيجه گرفته است اما بايد اين تيم را شکست دهيم چرا که صدر جدول را مي‌خواهيم.

پرويز مظلومي در حاشيه تمرين امروز تيم استقلال گفت: شرايط ما خوب است. در اين چند روز تمرينات تاکتيکي داشتيم و چند بازيکن به دليل خستگي همراه تيم ما تمرين نکردند.
وي ادامه داد: با تيم خوبي در اين هفته بازي داريم اما بايد سه امتياز مسابقه را کسب کنيم. بازيکنان تيم من در تلاش هستند که برنده از زمين خارج شوند، هر چند راه‌آهن با تارتار خوب نتيجه گرفته، ولي ما استقلال هستيم و هواداران از ما انتظار دارند.
سرمربي استقلال در خصوص غايبان تيمش در مسابقه روز جمعه گفت: اميرآبادي و آشوبي محروم هستند، ضمن آنکه کوشکي و برهاني ما را همراهي نخواهند کرد اما بازيکنان جايگزين نشان داده‌اند که هر وقت اصلي‌ها نباشند جاي آنها را پر مي‌کنند.
وي در خصوص شناختش از راه‌آهن گفت: آنها از روحيه خوبي برخوردار هستند و تبريک مي‌گويم که نتايج خوبي گرفته‌اند، البته شنيده‌ام که آنها براي موفقيت شترمرغ هم مي‌کشند اما ما به دنبال رسيدن به صدر جدول هستيم.
مظلومي در خصوص فسخ قرارداد دوس‌سانتوس مهاجم برزيلي اين تيم گفت: اين بازيکن سه هفته پيش با من صحبت کرد و واقعا مي‌توانست به ما کمک کند اما آسيب‌ديدگي ابتداي فصل موقعيت او را خراب کرد. مشکلي براي پدر اين بازيکن پيش آمده بود و حتي در تمرينات هم بي‌انگيزه شد.
وي ادامه داد: قبل از بازي با تراکتور‌سازي حتي نزد من آمد و به خواهش و التماس افتاد که برود با وجود اينکه براي نيم فصل دوم روي اين بازيکن حساب کرده بوديم اما در نهايت قرارداد او را فسخ کرديم.
مظلومي در پايان در خصوص قادر‌حسن گفت: اين بازيکن هافبک است اما در تعطيلات نيم فصل به دنبال جذب يک مهاجم هستيم.

 
Similar threads

Similar threads

بالا