شماره تلفن‌هاي شناسايي و معرفي مردمي خانه‌خالي‌هاي تهران و کرج

آذرمهر

عضو جدید
کاربر ممتاز
وزارت مسکن و شهرسازی برای برخورد با محتکران مسکن از مردم کلانشهرهای تهران و کرج درخواست کرد برای
شناسایی مجتمع هایی که بیش از یک واحد مسکونی خالی از سکنه دارند، به شماره تلفن‌های اعلامی این وزارتخانه اطلاع رسانی کنند تا زمینه برای برخوردهای تعزیراتی با محتکران مسکن فراهم شود.
به گزارش رجانیوز، مشاور وزیر و مسوول پیگیری پروژه های ویژه وزارت مسکن، در گفت‌وگو با برنامه «کلید مسکن» شبکه اول سیما تاکید کرد که در راستای سیاست راهبردی افزایش هزینه فعالیت های سوداگرانه، وزارت مسکن و شهرسازی به دنبال شناسایی مجتمع های مسکونی است که در آن‌ها بیش از یک واحد مسکونی خالی از سکنه وجود دارد.
هادی عباسی افزود: با توجه به تجربیات جهانی به منظور شناسایی خانه های خالی از سکنه در گام اول دو خط تلفن ویژه در نظر گرفته شده است تا مردم به منظور شناسایی خانه های خالی از سکنه در دو کلانشهر تهران و کرج از آن طریق اطلاع رسانی کنند.
وي ادامه داد: تلفن گویای 88779354 وزارت مسکن و شهرسازی به صورت 24 ساعته و تلفن 82932833 از شنبه تا چهارشنبه طی ساعات 8 الی 16 بعدازظهر پاسخگوی شهروندان تهرانی و کرجی در این رابطه خواهد بود.
مسئول پیگیری پروژه های ویژه وزارت مسکن و شهرسازی در گفتگو با این برنامه تلویزیونی بيان کرد: پس از اطلاع رسانی مردم و بررسی و برآورد دقیق‌تر این وزارتخانه از میزان خانه های خالی از سکنه در این کلانشهرها، با اولویت بندی مجتمع هایی که تعداد بیشتری خانه خالی از سکنه در آنها موجود است، وزارت مسکن و شهرسازی پس از اخطار به مالکان آنها، بر اساس ماده چهارم قانون تعزیرات عمل خواهد کرد.
عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست راهبردی افزایش تولید و عرضه پایدار مسکن بدون ایجاد تورم بیان کرد که وزارت مسکن و شهرسازی در سال های اخیر در این راستا با کاهش هزینه های ساخت و احداث واحدهای مسکونی توانسته است مطابق با آمار منتشره از سوی مرکز آمار ایران شاهد رشد 4 درصدی در آمار پروانه های صادر در سال 88 نسبت به سال 87 باشد. وی همچنین تاکید کرد افرادی دارای واحدهای نیمه تمام در صورتی که شرایط چهارگانه مسکن مهر را دارا باشند می توانند از وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی برای تولید مسکن استفاده کنند.
گفتنی است برنامه کلید از ابتدای تابستان توسط گروه دانش و اقتصاد شبکه اول سیما هر روز از ساعت 18 تا 19 با موضوعات علمی و اقتصادی پخش می شود که با توجه به اهمیت موضوع مسکن، روزهای چهارشنبه هر هفته این برنامه زنده با عنوان "کلید مسکن" به بررسی آخرین تحولات بخش مسکن کشور می پردازد.
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=55359
 

tired_poet

عضو جدید
کاربر ممتاز
اما امام هرگز نگفت به بیت من توهین کنید و ناسزا بگویید تا به ولایت فقیه آسیبی نرسد
 
بالا