آیا حاضرید با دختری که قبلا یک رابطه جنسی رو تجربه کرده ازدواج کنید؟

آیا حاضرید با دختری که قبلا یک رابطه جنسی رو تجربه کرده ازدواج کنید؟

  • بله

    رای: 67 39.2%
  • خیر

    رای: 104 60.8%

  • مجموع رای دهندگان
    171
وضعیت
موضوع بسته شده است.

alireza niazi

عضو جدید
من به شخصه موافقم
فقط يك سوال دارم از اون آقايوني كه جوابشون منفيه
آيا شما تا بحال رابطه جنسي با كسي نداشتيد كه همچين توقعي از Partner تون داريد؟
مگه ما پسرا همچين رابطه اي از دوست دخترمون نمي خواهيم ولي اونوقت مي گيد حاضر نيستيم با هاش ازدواج كنيم
 

armstrong

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
مگه ما پسرا همچين رابطه اي از دوست دخترمون نمي خواهيم ولي اونوقت مي گيد حاضر نيستيم با هاش ازدواج كنيم

والله راستش من ازش خواستم قبول نکرد:eek::surprised::eek::surprised::surprised:
شوخی کردم.

دقیقا باهات موافقم.:gol:گل گفتی.
من نمیدونم اینا چه فکری میکنن.همینا در آینده میشن دیکتاتور.
دیکتاتوری و مرد سالاری شاخ و دم که نداره.
 

hakhamaneshian

عضو جدید
سلام.. خوب میدونم که قبلا دراین مورد یه بحث هایی شده، اما واقعا مساله مهمی هست.. همه میدونیم که انسان جایز الخطاست.. هر دختری ممکنه یه بار در اثر عشق، احساس، گول خوردن یا تحریک یک رابطه جنسی رو در زمان مجردی تجربه کنه.. به این ها اضافه کنید کسانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند.. لطفا وقتی میخواید رای بدید اون رو یه دختر بد در نظر نگیرید.. فکر کنید یه دختر فوق العاده خوب و همه چیز تمامه.. فقط یه رابطه جنسی رو تجربه کرده.. آیا حاضرید باهاش ازدواج کنید؟
خوب توی ایران مردم روی این چیزا خیلی حساس هستن.. چیزهایی مثل تعصب، غیرت، ناموس و خیانت توی ایران معانی دیگه ای دارن. من کسی رو میشناسم که با همچین دختری ازدواج کرد اما از خانواده اش مخفی کرد.. برای این کارش 2تا دلیل داشت:
1. اونا نمیذاشتن باهاش ازدواج کنه اگه میدونستن
2. خجالت میکشید .. یعنی این رو مایی شرمندگی میدونست (حتما میدونید که توی غرب اگه دختری مثلا تا 25 یا 30 سالگی رابطه نداشته باشه عجیب میدوننش)
من هم از اونجا میدونم که مدتها با اون خانوم دوست بود و چون با هم همخونه بودیم، روزی که فهمید دختره اینجوره، به من گفت.. چون اون موقع هنوز دختره براش خیلی مهم نشده بود. من هم نزدیک ترین دوستش بودم.


درود من نه.
چون من خودم رابطه نداشته ام نمیتونم قبول کنم که همسرم قبلا رابطه داشته بوده...
البته این به این معنی نیست که اون دختر ناپاکه و از این جور حرفا...
من معتقدم چه پسر و چه دختر اگر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشند، خیانت به همسر آینده خودشون کردند...
در خوشبینانه ترین حالت میشه گفت که دختر یا پسری که مرتکب رابطه جنسی شده، یک اشتباه لحظه ای وغریزی کرده. ولی هر اشتباهی عواقب خاص خودش رو داره...
.
.
البته هیچ چیز دنیوی مطلق نیست و استثنا برای این مورد هم کم نیست. مثل دوست شما که باید به نظرش احترام گذاشت.
این نظر من بود...:gol:
 

alireza niazi

عضو جدید
بچه ها من يك سوال دارم ازتون اگه دلتون مي خواد جواب بديد
مي خوام بدون واقعا براي انتخاب يك همسر يك همراه اين خيلي مهمه كه قبلا رابطه داشته باشه
يعني ارزشه يك زن يك خانم به رابطشونه
اونا آدم نيستن اونا حق ندارن
 

1.1.1368

عضو جدید
چیزی که برای خودت نمیپسندی برای دیگران هم نپسند من یه پسرم و خودم هم خواهر دارم واسه همین خارج از ازدواج رابطه جنسی را قبول ندارم اینم بگم که ربطی به دینم نداره چون من آدم چندان مذهبی نیستم من حتی صیغه را هم قبول ندارم و به شدت باهاش مخالفم چون معتقدم صیغه وزنا هیچ تفاوتی با هم ندارن و فقط یه تبصره آخوندی خورده در واقع صیغه همون زنای آخوندی
در ضمن برا اون دوستانی که غیرت و ناموس پرستی را بد میدونن و رفتار غربی ها را به رخ میکشن بگم که دلیل پیشرفت غربیها این مسائل نیست یه دبیری داشتیم که حرف قشنگی میزد البته یه خورده زشته ولی چاره ای نیست میگفت تفاوت ما ها با غربی ها تو اینه که اونا سرشون تو درسا و چیزشون تو چیز اما ایرانی ها چیزشون تو درسه و سرشون تو چیز
واسه همینه که اونا پیشرفت کردن و ما جهان سومی هستیم
 

Soofia

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من یه آدم باید خیلی کوتاه فکر باشه که ارزش یه دختر رو به بودن یا نبودن یه تیکه پوست بدونه!!!! متاسفانه این فرهنگ غلط ما ایرانی ها از تعصب های خشک مذهبی نشآت میگیره..
به هرحال گذشته هر آدمی فقط به خودش مربوط میشه و نباید ملاک قضاوت قرار بگیره
توی ازدواج انقدر ملاک های والاتر و با ارزش تر وجود داره که پرداختن به این جور مسائل احمقانست
پ.ن : به خدا من نمی خواستم بیام باشگاه اومده بودم یه سرچ کوچولو بکنم دیدم تاپیک جالبه گفتم یه نظری بدم
تاپیک وداع همچنان باقیست :w04:
 

alireza niazi

عضو جدید
چیزی که برای خودت نمیپسندی برای دیگران هم نپسند من یه پسرم و خودم هم خواهر دارم واسه همین خارج از ازدواج رابطه جنسی را قبول ندارم اینم بگم که ربطی به دینم نداره چون من آدم چندان مذهبی نیستم من حتی صیغه را هم قبول ندارم و به شدت باهاش مخالفم چون معتقدم صیغه وزنا هیچ تفاوتی با هم ندارن و فقط یه تبصره آخوندی خورده در واقع صیغه همون زنای آخوندی
در ضمن برا اون دوستانی که غیرت و ناموس پرستی را بد میدونن و رفتار غربی ها را به رخ میکشن بگم که دلیل پیشرفت غربیها این مسائل نیست یه دبیری داشتیم که حرف قشنگی میزد البته یه خورده زشته ولی چاره ای نیست میگفت تفاوت ما ها با غربی ها تو اینه که اونا سرشون تو درسا و چیزشون تو چیز اما ایرانی ها چیزشون تو درسه و سرشون تو چیز
واسه همینه که اونا پیشرفت کردن و ما جهان سومی هستیم

اولا عزيزم بحث سر جهان سومي و اين حرفا نيست
سر اين حرف كه ما مردا هم .............. مي خوريم ولي دختر اون كارو مي كنه مي گيم خرابه
ارزش يك زن به اين نيست كه دختر باشه يا زن اين فقط اسمه
وقتي ما به خودمون حق ميديم با كسي كه مي خواهيم بخوابيم خب اونا هم حق دارند
در يك صورت تو مي توني بگي اين كار بده كه خودت Virgin باشي
ولي بازم من به اين چيزا اعتقاد ندارم و اينا اصلا ارزشه بحث نداره
چشم ها را بايد شست
 

1.1.1368

عضو جدید
اولا عزيزم بحث سر جهان سومي و اين حرفا نيست
سر اين حرف كه ما مردا هم .............. مي خوريم ولي دختر اون كارو مي كنه مي گيم خرابه
ارزش يك زن به اين نيست كه دختر باشه يا زن اين فقط اسمه
وقتي ما به خودمون حق ميديم با كسي كه مي خواهيم بخوابيم خب اونا هم حق دارند
در يك صورت تو مي توني بگي اين كار بده كه خودت Virgin باشي
ولي بازم من به اين چيزا اعتقاد ندارم و اينا اصلا ارزشه بحث نداره
چشم ها را بايد شست
تو عزیز دلمی دل انگیز اگر اسلام دست وبال ما را نبسته بود مهندس عزیز منم گفتم که وقتی من خودم این کاره نیستم از طرف مقابل هم همین انتظار را دارم و اینو بدونید که اگه مردی از این ........... بخوره مطمئنا طرفش هم این کاره بوده یا خواهد شد
 

tired_poet

عضو جدید
کاربر ممتاز
درود من نه.
چون من خودم رابطه نداشته ام نمیتونم قبول کنم که همسرم قبلا رابطه داشته بوده...
البته این به این معنی نیست که اون دختر ناپاکه و از این جور حرفا...
من معتقدم چه پسر و چه دختر اگر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشند، خیانت به همسر آینده خودشون کردند...
در خوشبینانه ترین حالت میشه گفت که دختر یا پسری که مرتکب رابطه جنسی شده، یک اشتباه لحظه ای وغریزی کرده. ولی هر اشتباهی عواقب خاص خودش رو داره...
.
.
البته هیچ چیز دنیوی مطلق نیست و استثنا برای این مورد هم کم نیست. مثل دوست شما که باید به نظرش احترام گذاشت.
این نظر من بود...:gol:
از نظرتون و ادبی که در ابرازش داشتید سپاسگذارم. فقط یه سوال دارم و انوم این که اون اشتباهی که میفرمایید، آیا نباید بخشیده بشه؟ توی خود دین میگفته شده: اگر زن بدکاره ای در عزای حسین یه قطره اشک بریزه، 40 سال بدکارگیش رو خدا میبخشه.. حالا چرا ما نباید ببخشیم؟ اگر اون یه اشتباه کرده.. شما چرا نبخشیدش؟
با سپاس و احترام:gol:
چیزی که برای خودت نمیپسندی برای دیگران هم نپسند من یه پسرم و خودم هم خواهر دارم واسه همین خارج از ازدواج رابطه جنسی را قبول ندارم اینم بگم که ربطی به دینم نداره چون من آدم چندان مذهبی نیستم من حتی صیغه را هم قبول ندارم و به شدت باهاش مخالفم چون معتقدم صیغه وزنا هیچ تفاوتی با هم ندارن و فقط یه تبصره آخوندی خورده در واقع صیغه همون زنای آخوندی
در ضمن برا اون دوستانی که غیرت و ناموس پرستی را بد میدونن و رفتار غربی ها را به رخ میکشن بگم که دلیل پیشرفت غربیها این مسائل نیست یه دبیری داشتیم که حرف قشنگی میزد البته یه خورده زشته ولی چاره ای نیست میگفت تفاوت ما ها با غربی ها تو اینه که اونا سرشون تو درسا و چیزشون تو چیز اما ایرانی ها چیزشون تو درسه و سرشون تو چیز
واسه همینه که اونا پیشرفت کردن و ما جهان سومی هستیم
:biggrin: خیلی جالب بود
اما من فکر میکنم که در مرود همه کشورها نمیشه یه نسخه ثابت پیچید.. چون با هم متفاوتن.. شاید دلیل پیشرفت غرب این نباشه.. اما دلیل پسرفت ایران این هست.. و البته همه ممالک اسلامی... با اینکه بیشترین ثروت طبیعی رو دارن، کمترین پیشرفت سیاسی و فرهنگی رو دارن.. چون قوانین و رسومی دارن که دست و پاشون رو بسته
با سپاس و احترام:gol:
 

Milad 1

عضو
به نظر من یه آدم باید خیلی کوتاه فکر باشه که ارزش یه دختر رو به بودن یا نبودن یه تیکه پوست بدونه!!!! متاسفانه این فرهنگ غلط ما ایرانی ها از تعصب های خشک مذهبی نشآت میگیره..
به هرحال گذشته هر آدمی فقط به خودش مربوط میشه و نباید ملاک قضاوت قرار بگیره
توی ازدواج انقدر ملاک های والاتر و با ارزش تر وجود داره که پرداختن به این جور مسائل احمقانست
پ.ن : به خدا من نمی خواستم بیام باشگاه اومده بودم یه سرچ کوچولو بکنم دیدم تاپیک جالبه گفتم یه نظری بدم
تاپیک وداع همچنان باقیست :w04:

این فقط ظاهرش. نمیشه گفت فرهنگ غلطه.آخه یه دختر برای چی باید این کارو بکنه؟
 

lili 68

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها من يك سوال دارم ازتون اگه دلتون مي خواد جواب بديد
مي خوام بدون واقعا براي انتخاب يك همسر يك همراه اين خيلي مهمه كه قبلا رابطه داشته باشه
يعني ارزشه يك زن يك خانم به رابطشونه
اونا آدم نيستن اونا حق ندارن


آفرین به فکر روشنت;)
 

nadielectron

عضو جدید
shaiad

shaiad

میدونید این یه کم پیچیده میشه من خودم باید بدونم چرا این کارو کرده چون ما تو ایرانیم باید عرف ایران رو قبول کنیم اگه بدونم خودش نخواسته این کارو بکنه اگه دوسش داشته باشم به احتمال زیاد آره باهاش ازدواج میکنم و کاری میکنم دیگه اشتباه نکنه در غیر این صورت نه پس من به زمان احتیاج دارم تا طرفمو بشناسم.البته زمونه هم یه کمی عوض شده.:smile:
 

lili 68

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من پاک موندن یه دختر یه انتخابه که به عقیده شخصیش بر میگرده ولی دلیل نمیشه با یه انتخاب... حالا درست یا غلط اون شخص رو زیر سوال ببریم و نوع نگاهمون رو به اون فرد تغییر بدیم...
 

alireza niazi

عضو جدید
این فقط ظاهرش. نمیشه گفت فرهنگ غلطه.آخه یه دختر برای چی باید این کارو بکنه؟

بابا چطوري بگم
چرا نكنه؟
مگه آدم نيست؟اين اصلا اشتباه نيست؟مگه اون نميتونه احساساتي بشه؟
آمار طلاق رو نگاه كن 99 درصد طلاق ها به خاطر اينكه راه هاي *** رو بلد نيستن؟
من واقعا معذرت مي خوام اين كلمه رو بكار ببرم
چرا يك زن رو فقط از روي بكارتش مي گن دختر خوبيه
مگه زن ارزش هاي ديگه اي نداره كه ما فقط چسبيديم به اين حرفا
آخه تا كي مي خوايم به زنا مثل آبنبات چوبي نگاه كنيم:mad:
 

1.1.1368

عضو جدید
بستگی به خوده پسر داره اگه پسره این کاره باشه باید اینم قبول کنه در غیر این صورت مسلما قبول نخواهد کرد
 

nadielectron

عضو جدید
ببخشید

ببخشید

بابا چطوري بگم
چرا نكنه؟
مگه آدم نيست؟اين اصلا اشتباه نيست؟مگه اون نميتونه احساساتي بشه؟
آمار طلاق رو نگاه كن 99 درصد طلاق ها به خاطر اينكه راه هاي *** رو بلد نيستن؟
من واقعا معذرت مي خوام اين كلمه رو بكار ببرم
چرا يك زن رو فقط از روي بكارتش مي گن دختر خوبيه
مگه زن ارزش هاي ديگه اي نداره كه ما فقط چسبيديم به اين حرفا
آخه تا كي مي خوايم به زنا مثل آبنبات چوبي نگاه كنيم:mad:
خیلی خیلی ببخشید اگه شما اجازه بدید من با خواهر شما دوست بشم بعد هر کاری دلم بخواد باهاش بکنم بعدش ولش کنم به امان خدا حالا نظرت چیه؟
 

1.1.1368

عضو جدید
بابا چطوري بگم
چرا نكنه؟
مگه آدم نيست؟اين اصلا اشتباه نيست؟مگه اون نميتونه احساساتي بشه؟
آمار طلاق رو نگاه كن 99 درصد طلاق ها به خاطر اينكه راه هاي *** رو بلد نيستن؟
من واقعا معذرت مي خوام اين كلمه رو بكار ببرم
چرا يك زن رو فقط از روي بكارتش مي گن دختر خوبيه
مگه زن ارزش هاي ديگه اي نداره كه ما فقط چسبيديم به اين حرفا
آخه تا كي مي خوايم به زنا مثل آبنبات چوبي نگاه كنيم:mad:
به قول یارو گفتنی کبوتر با کبوتر باز با باز هر کس این کاره باشه باید این مسئله را هم قبول کنه
 

zahra97

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی خیلی ببخشید اگه شما اجازه بدید من با خواهر شما دوست بشم بعد هر کاری دلم بخواد باهاش بکنم بعدش ولش کنم به امان خدا حالا نظرت چیه؟
سوال شما داداش کلا قضیه اش با عنوان تاپیک متفاوته.
چون در این سوال مسلما اگه فرض رو برین بگیریم که همین دختر به شما و عشق و حتی احساست اعتماد کرده باز این طرز برخورد رفتار و تفکر شماست که بعد از رها کردن اون دختر زیر سوال میره....حالا بعد از زیر سوال رفتن این رفتار بعضی از آقایون تاپیک میاد سوال میکنه و نظر خواهی میکنه این دختری که ممکنه به خاطر عوامفریبی این آقا بقیه زندگیش فنا بشه تکلیفش چیه؟
 

alireza niazi

عضو جدید
خیلی خیلی ببخشید اگه شما اجازه بدید من با خواهر شما دوست بشم بعد هر کاری دلم بخواد باهاش بکنم بعدش ولش کنم به امان خدا حالا نظرت چیه؟

عزيزم اين حرف زياد شنيدم
حق داري چون تا جلوي دماغتو بيش تر نميبيني اگه اين حرف من آرومت مي كنه
آره اگه خواهر ازدواج نكرده بود و از همه مهمتر اگه دوست داشت به من هيچ ربطي نداره
در ضمن اين حرفا رو زياد شنيدم
الان خيالت راحت شد
حد اقل مثل تو نيستم خواهرم بره دزدكي اين كارو بكنه يا از خونه فراري شه
وقتي زن گرفتي حتما ببرش پزشكي قانوني
 

"Amir masoud"

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عزيزم اين حرف زياد شنيدم
حق داري چون تا جلوي دماغتو بيش تر نميبيني اگه اين حرف من آرومت مي كنه
آره اگه خواهر ازدواج نكرده بود و از همه مهمتر اگه دوست داشت به من هيچ ربطي نداره
در ضمن اين حرفا رو زياد شنيدم
الان خيالت راحت شد
حد اقل مثل تو نيستم خواهرم بره دزدكي اين كارو بكنه يا از خونه فراري شه
وقتي زن گرفتي حتما ببرش پزشكي قانوني
بچه ها هرکسی تظر خودشو داره که در جای خودش محترمه.....ولی یکم مودب تر با هم صحبت کنیم بهتره.....این موضوع بر میگرده به باور و اعتقاد و محمتر از اون فرهنگ انسانها....شاید علی رضا جان هم حرفش کاملا منطقیه....ولی من خودم شخصا نمیتونم با این موضوع کنار بیام.....ولی مهم اینه که یه چیزی یاد بگیریم نه این که بخوایم به زور حرفمونو به کرسی بنشونیمو دعوا کنیم.....ممنون.
 

alireza niazi

عضو جدید
من حرفايي رو كه ميزنم الكي نيست
من روي اين قضيه وقت گذاشتم مشكل ارتباط قبل ازدواج
من به نظر همه احترام ميذارم ولي اون آقاي به اصطلاح فهميده كه هنوز فرق ........ نميدونه برام زور داره بياد چيزي كه نمي فهمه چيه رو مي گه
*** يك چيزه با ارزشه كه زمان نمي شناسه بايد حرفامو بگم ولي خيلي طولانيه
حالا شما بگرديد دنبال دختره باكره
ولي بازم مطمئني رابطه نداشته چون همه چيزو نميشه فهميد
 

alireza niazi

عضو جدید
بچه ها هرکسی تظر خودشو داره که در جای خودش محترمه.....ولی یکم مودب تر با هم صحبت کنیم بهتره.....این موضوع بر میگرده به باور و اعتقاد و محمتر از اون فرهنگ انسانها....شاید علی رضا جان هم حرفش کاملا منطقیه....ولی من خودم شخصا نمیتونم با این موضوع کنار بیام.....ولی مهم اینه که یه چیزی یاد بگیریم نه این که بخوایم به زور حرفمونو به کرسی بنشونیمو دعوا کنیم.....ممنون.

منم دقيقا همينو گفته بودم
اگه به قبل نگاه كنيد گفتم اگه تو واقعا Virgin باشي حق داري يكي هم كه مثل خودته انتخاب كني
مرسي از اينكه مي فهميد من چي ميگم
 

1.1.1368

عضو جدید
اگه تو واقعا Virgin باشي حق داري يكي هم كه مثل خودته انتخاب كني

کاملا منطقی و قابل قبول منم حرفم همینه اگه پسری خودش دائما رابطه جنسی داشته باشه باید این مسئله را هم بپذیره
 

tired_poet

عضو جدید
کاربر ممتاز
من حرفايي رو كه ميزنم الكي نيست
من روي اين قضيه وقت گذاشتم مشكل ارتباط قبل ازدواج
من به نظر همه احترام ميذارم ولي اون آقاي به اصطلاح فهميده كه هنوز فرق ........ نميدونه برام زور داره بياد چيزي كه نمي فهمه چيه رو مي گه
*** يك چيزه با ارزشه كه زمان نمي شناسه بايد حرفامو بگم ولي خيلي طولانيه
حالا شما بگرديد دنبال دختره باكره
ولي بازم مطمئني رابطه نداشته چون همه چيزو نميشه فهميد
بله درست میفرمایید. معاشقه یه پدیده ارزشمنده که به جد لایق تقدیسه.. اما ما فقط بلدیم تقبیحش کنیم.. من آرزو میکنم که جامعه ما به سمتی بره که قداست معاشقه رو درک کنه و فکر نکه اگه یه دختر معاشقه کرد فاسده..
 

jentleman_arch

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببينيد عزيزان به نظرم اين حرف يك مساله شخصي هست در شرايط مختلف به موقيت زماني فرق مي كنه...پس بجا زدن تاپيك و پريدن به همديگه بايد با توجه نظرات خود با اين مساله كنار بيام....بابا بچسبيد دور امتحانات وله اين مبحث...
 

alireza niazi

عضو جدید
واقعا اين نظرات آدم را به هيجان مي آره
چقدر آدم مي تونه اينطوري فكر كنه
فقط يك چيزي رو فهميدم و جالبه برام
اين كه بعضي ار آقايون فقط براي ............... ازدواج مي كنند
خيلي باحالههههههههههههههههههههههه
واقعا متاسفم واسه خودم
 

Milad 1

عضو
بابا چطوري بگم
چرا نكنه؟
مگه آدم نيست؟اين اصلا اشتباه نيست؟مگه اون نميتونه احساساتي بشه؟
آمار طلاق رو نگاه كن 99 درصد طلاق ها به خاطر اينكه راه هاي *** رو بلد نيستن؟
من واقعا معذرت مي خوام اين كلمه رو بكار ببرم
چرا يك زن رو فقط از روي بكارتش مي گن دختر خوبيه
مگه زن ارزش هاي ديگه اي نداره كه ما فقط چسبيديم به اين حرفا
آخه تا كي مي خوايم به زنا مثل آبنبات چوبي نگاه كنيم:mad:
برادر من مگه هرکسی احساساتش گل کرد باید به اون سریع پاسخ بده؟
اگه اینجوری باشه که اوضاع خیلی وخیم میشه.
خواهشا کمی عقلانی به قضیه نگاه کن نه احساسی.
کی گفته ارزش زن به یه چیزه؟
یعنی دختر باید این کارارو بکنه که راهای س ک س یاد بگیره.
خودش وقتی رفت تو زندگی کم کم یاد میگیره.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا