84٪کارشناسان IT سراغ Windows 7 نمی‌روند

anahita shams

عضو جدید
کاربر ممتاز
نتايج حاصل از يک مطالعه جديد نشان مي‌دهد، 84 درصد کارشناسان فناوري اطلاعات برنامه‌اي براي به‌روز کردن سيستم‌عامل خود در سال آتي و تغيير آن به Windows 7 ندارند و نيمي از شرکت‌کنندگان در اين تحقيق به Windows 7 به عنوان جايگزيني براي سيستم‌عامل کنوني خود نگاه مي‌کنند که البته آن را با تغييرات جزئي طلب مي‌کنند.



اين مطالعات توسط مرکز تحقيقاتي Dimension Research هدايت شده و شرکت سيستم‌هاي ابزار مديريتي KACE اجراي آن را برعهده داشته است. در اين مطالعه 1142 نفر حضور داشتند که 99 درصد آن‌ها سيستم‌عامل ويندوز را روي کامپيوترهاي خود نصب کرده بودند.
نتايج حاصل از اين بررسي چندان خوشايند نيست، زيرا بيشتر متخصصان و کارشناسان فناوري اطلاعات برنامه‌اي براي ارتقا سيستم‌عامل خود به Windows 7 در سال آتي ندارند.


با اين وجود بايد توجه داشت که هم‌اکنون نسخه بتاي سيستم‌عامل Windows 7 عرضه شده و اين برنامه هنوز وارد بازار نشده است. اگرچه اين مطالعات در ماه آوريل سال جاري انجام شده و نشان مي‌دهد که تا آوريل آتي 84 درصد کارشناسان IT سراغ Windows 7 نمي‌روند. بر اين اساس، اگر اين سيستم‌عامل در ماه اکتبر وارد بازار شود، کارشناسان فناوري تنها 6 ماه از اين سيستم‌عامل دور خواهند بود. بايد توجه داشت که در دنياي به‌روزرساني سيستم‌هاي عامل اين سرعت هرگز رخ نخواهد داد.



طبق آمارهاي به‌دست آمده، 59 درصد کارشناسان IT اعلام کرده‌اند که قصد استفاده از سيستم‌عامل Windows 7 را طي 2 سال آتي دارند. در اين ميان، 50 درصد کارشناسان توضيح دادند که قصد تغيير سيستم‌عامل خود از ويندوز به سيستم‌هاي عامل ديگر را دارند.

همکاران سیستم
 

Erfan_K

عضو جدید
کاربر ممتاز
سیستم عامل وینا کم طرفدار بود.... این یکی که دیگه جای خود.!
 
بالا