CRM SEMINAR

mahdibadiee

عضو جدید
گروه آموزشی دیبا با همکاری سازمان توسعه نوآوری های دانشجویان کشور برگزار می کنددومین سمینار مدیریت ارتباط با مشتریC R Mو کاربردهای اندازه گیری سطح رضایت مشتریC S Mبدينوسيله از كليه دانشجویان، كارشناسان و مديران فروش، تبليغات، روابط عمومي، بازاريابي، بازرگاني، امور نمايندگان و کنترل کيفيت جهت شركت در اين سمينار دعوت به عمل مي آيد. لازم به ذكر است پس از پايان دوره از سوي جهاد دانشگاهي مدرك رسمي اتمام دوره جهت شركت كنندگان صادر خواهد شدجهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نماییدwww.dibagroup.ir
 

azam2007

عضو
خیلی زیاد واژه CRM را شنیده اید ولی شاید ندانید به چه معنا است.CRM مخفف عبارت Costomer Relationship Managment به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. CRM نرم افزاری است که به مدیریت اطلاعات مشتریان اشاره دارد.
همچنین نرم افزار CRM روش هایی برای پیگیری روند فروش از زمان آغاز عملیات فروش تا زمان فروش محصول فراهم می نماید. نرم افزار CRM امکان گزارش دهی سریع را فراهم می کند، با یک نرم افزار CRM خوب روندهای فروش به سادگی قابل تعیین می باشد. شرکت هایی که دارای یک نرم افزار CRM خوب می باشند در مسیر رقابتی خود یک قدم جلوتر هستند. توسط نرم افزار CRM می توان ارتباطات، تماس ها با هر یک از کاربران را ردیابی کرد.
نرم افزار ارتباط با مشتریان (CRM) سیستمی است بسیار پیچیده با امکانات بسیار زیاد که وظیفه اش ساده سازی کردن امور گوناگون از جمله بازاریابی، فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و ... می باشد.
توسط نرم افزار CRM می توانید مشتریان بالقوه خودتان را شناسایی و دسته بندی کنید و زمانتان را برای مهم ترین مشتریان خود صرف کنید.
فروش خود را بهتر مدیریت کنید و هیچ فروشی را از یاد نبرید.
همکاری و هماهنگی بخش فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش را افزایش دهید.
سابقه تعامل با مشتریان خود را به آسانی مرور کنید.
گزارش های خاص کسب و کار خود دریافت نمایید.
اگر به آسانی نتوان با یک نرم افزار CRM کار کرد عملیاتی نمودن آن نرم افزار در سازمان خیلی خیلی مشکل خواهد بود.
 
بالا