CRMمدیریت ارتباط با مشتری

ram33

عضو جدید
امروزه در جوامع صنعتي به علت وجود رقابت شديد ما بين شركتها كسب و نگهداري مشتري شرط بقا يك شركت است . ما به طور مثال در صنعت خودرو سازي جهان بيشتر شاهد اين قضيه هستيم كه خودرو سازان براي جلب مشتري و نگهداري از آن از هر گونه ترفندي رويگردان نيستند . براي توليد كنندگان اتومبيل كشورهاي غربي بسيار حائز اهميت خواهد بود . در صورت كسب يك مشتري جديد در حفظ و ارتباط با او در آينده نيز موفق باشند سؤالي كه حتما براي شما پيش مي آيد اين است كه اين ارتباط با مشتري چگونه به وجود مي آيد و چطور عمل مي كند ؟
برای دانلود مقاله کلیک کنید
 

nima_285

عضو جدید
با درود

من چندتا كتاب در موردش خوندم ولي همش ماله بچه ها بوده سعي ميكنم عنوان كامل كتاب و ساير اطلاعاتشو برات گير بيارم ولي براي اينكه كار پروژه ات عقب نيوفته بهترين منبع اينترنته يه جستجويي بكن ببين چيزي پيدا ميكني ، من توفايل ضميمه يه مطلب كوتاهي گذاشتم اميدوارم مفيد واقه بشه.

در مورد ادبيات نوشتاري پروژه هم بايد بگم فرق چنداني با بقيه پروژه ها نداره ،آخه همشون يه اصول كلي دارن.
سلام عليرضا جان... پس كتابهايي كه ميخواستي معرفي كني چي شد؟؟ ما منتظريم همچنانا..... ممنون
 

nima_285

عضو جدید
رضايت مشتري با حفظ مشتري فرق ميكنند. نظرتون چيه؟ چطور ميشه يه مشتريه راضي رو حفظ كرد؟ :cool:
 

1716

عضو جدید
رضايت مشتري با حفظ مشتري فرق ميكنند. نظرتون چيه؟ چطور ميشه يه مشتريه راضي رو حفظ كرد؟ :cool:
میشه با امتیازاتی که به مشتریان ثابت میدیم و امثالهم مشتریان ثابت رو نگه داشت بالاخره باید یه فرقی بین مشتری ثابت و رهگذری باشه
 

nima_285

عضو جدید
میشه با امتیازاتی که به مشتریان ثابت میدیم و امثالهم مشتریان ثابت رو نگه داشت بالاخره باید یه فرقی بین مشتری ثابت و رهگذری باشه

اينكه گفتي درسته اما روش هاش هم مهمه. حالا به نظرت مشتري ناراضي رو چه جور ميشه به مشتري راضي تبديل كرد.
 

nima_285

عضو جدید
هرجا فروشنده باشد مشتري هم هست... اما مهم اينه كه بتوني مشتري رو بشناسي و اونا رو از هم تفكيك كني;)
 

hasanrahmani

عضو جدید
واقعا اون استادتون درست گفته ، هيچ ميدوني يه متشري راضي ميتونه چند تا مشتري ديگه برات بياره و يه مشتري ناراضي ميتونه چند تا مشتري را ازت بگيره
تصوير فايل ضميمه رو نگاه كن
:gol:

صد البته نکته ی مهم تر اینه که نگه داشتن مشتری قدیمی بسیار به صرفه تر از جذب مشتری جدید است و به مراتب کم هزینه تر
 

100af

مدیر تالار مهندسی صنایع
مدیر تالار
کاربر ممتاز
صد البته نکته ی مهم تر اینه که نگه داشتن مشتری قدیمی بسیار به صرفه تر از جذب مشتری جدید است و به مراتب کم هزینه تر

من یه درس 3 واحدی پاس کردم CRM
 

نوید زراعتی

عضو جدید
یکی از راه کارها مشتری مداری و اخلاق خوش است و کنار آمدن و راضی نگه داشتن مشتری طوری که بقولی نه سیخ بسوزه نه کباب
 

pouya73

عضو جدید
به نظر من crm مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مهمترین اصول در فروش است . که اگر به صورت درستی اجرا بشه در فروش تاثیر زیادی داره.
 

mojtaba.217

عضو جدید
سلام به همه دوستان مشتری مداری یکی از مهم ترین راهکارهای حفظ در بازار رقابت هست.
یکی از مدل های پرکاربرد در مشتری مداری مدل کانو هست
تو لینک زیر می تونید فیلم آموزشی مدل کانو و الزامات و خواسته های مشتریان را ببینید و باهاش بیشتر آشنا بشید:

فیلم آموزشی مدل کانو و الزامات مشتریان
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا