اتفاقا موتوری که الان روش هست ژاپنیه
والا انگار می گن از خانواده ی گلف موتور تا حجم 3 لیتر هست ، حالا باید دید پیدا مشه و قیمتش چنده...
ضمنا قطعات رو چجوری از اونور می خرین؟ اونم با دلار 3500 تومن؟
واقعا؟؟!!! موتور چی روشه؟؟!!
لوازم از یه سری سایت های تخصصی و معروف که کارشون ساخت لوازم تقویت برای این ماشین هاست. به صورت اینترنتی خرید میشه ( که مستلزم کریدت کارت و پی پال و... هست). که خودشون هم شیپینگ میکنند به نقاط مختلف دنیا که متاسفانه مستقیم نمیشه از ایران خرید کرد و محموله مستقیما به ایران ارسال نمیشه. مقصد یکی از کشور های دیگه مثلا ا م ا ر ا ت انتخاب میشه و از اونجا یه شخص واسطه باید کاراشو بکنه و بفرسته ایران. یکی از دلایل بالا رفتن هزینه اش هم همین مسئله شیپینگه چون اکثر قطعات هم سنگین هستن و بعد مسافت هم زیاد هزینش زیاد میشه. دلیل دیگه هم پورسانتی هست که واسطه ها میگیرن...
منم می گم بریم جنوب ، صب کن کار ماشین منم درس شه با هم بریم
جنوب خییییلی راهه!!!
این خیلی عزیز نازیه
این شمال هم به شرط خوب بودن هوا و یه وقتی که جاده خلوت باشه گفتم برم یکم آب بندی بشه!!
امروز ماشین بعد از یک ماه رنگ خیابون به خودش دید. بردم خوابوندمش پیش جلوبندی ساز، لوازم هم بهش دادم کارهاش رو بکنه. فقط نه که داخل فعلا لخته لخته! هیچی نداره همه چیزش باز شده فقط یه فرمون بوده و دنده و پدال، جاتون خالی یه بلوک سیمانی نقش صندلی منو بازی میکرد دوستم هم رو کرسی نشته بود بغل دستم کلی خندیدم تا رسیدیم
پمپ هیدرولیک فرمون هم هنوز نصب نکردم مگه میشد فرمونش بچرخونی، وای وای وای...
جالبه. تر و تمیز هم هستش.
من هم به دلیل هزینه های بالا و مخالفت خانواده و ... تمام برنامه هایی که برای ماشینم داشتم کنسل کردم و همون موتور خودش را فقط یه تعمیر کردم و بستم. الان فقط خورده کاری های داخل مونده و یه سرویس جلو بندی
کاراش تموم شد حتما برنامه دارم باهاش یه سر برم سمت شمال. حتی فکر کردن بهش هم منو سر ذوق میاره
من شمال نمیام برادر من...جنوب خییییلی راهه!!!
این خیلی عزیز نازیه http://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/a061.gif
این شمال هم به شرط خوب بودن هوا و یه وقتی که جاده خلوت باشه گفتم برم یکم آب بندی بشه!!
امروز ماشین بعد از یک ماه رنگ خیابون به خودش دید. بردم خوابوندمش پیش جلوبندی ساز، لوازم هم بهش دادم کارهاش رو بکنه. فقط نه که داخل فعلا لخته لخته! هیچی نداره همه چیزش باز شده فقط یه فرمون بوده و دنده و پدال، جاتون خالی یه بلوک سیمانی نقش صندلی منو بازی میکرد دوستم هم رو کرسی نشته بود بغل دستم کلی خندیدم تا رسیدیمhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/icon_biggrin.gif
پمپ هیدرولیک فرمون هم هنوز نصب نکردم مگه میشد فرمونش بچرخونی، وای وای وای...
من بودم دمپایی که هیچ ، با آجر می افتادم دنبالت...!
مرد حسابی 30 ملیون خرج ماشین کنی؟ اونم ماشینی که با این قانون مملکت معلوم نیست پس فردا جلوی تردش رو بگیرن یا هزار و یک تبصره بذارن براش؟
من 400 تومن خرج زیر و بنده کردم ، داشتم سکته می کرد اون موقع شما میخوای چقدر بدی؟؟؟؟؟؟؟؟
اقا من می تونم یه جعبه فرمون هیدرولیک از اون طرف بخرم؟ البته غیر از آلمان و انگلیس و ... توی ترکیه هم لوازم این ماشین هست...حالا راهش رو بی زحمت بگو...یعنی یه توضیح بده با جزییات!
دست درد نکنهآره آجر
سوالم در مورد روش خرید نیست...در مورد بحث گمرک و مواردی مثل اعتماد کردن به مشتری و جنس مورد نظره ..چون ممکنه استوک باشه
عكس از خود ماشين كه نگرفتم ، منتهي يه چي تو اين مايه ها بود - البته يكم داغون تر ، نه زيادا ، فقط يكم :
بتونه داشت ولي ، زيادم تو بحر موتور و بيمه و اين حرفاش نرفتم ، يه چند دقيقه صرف صحبت و شماره گرفتن شد فقط .
ميدونيد ، 4 تومن اگه بشه گيرش آورد ، اگه نهايت ديدم به هيچ صراطي مستقيم نيست ميتونم خودم بدمش اسقاط و اونوقت ضرري توش نيست . اما نهايت چقدر ميارزه؟
ظاهر ماشين رو كه ديدم يكم كار داشت ، صاحبش ميگفت واسه صافكار نقاشي چون يه حالت كلاسيك داره ، 6 تومن خواستن . البته من آشنا دارم و ميخوام كوچيك كوچيك رو فرم بيارمش . زنگ زدگي و پوسيدگي داشت بعضي جاهاش . در ضمن پلاكش هم ايرانه و قديمي نيست .
رينگ ماشين به خودش نميومد ، درضمن لاستيكاشم خوب بود .
من حالت كلي ميخوام تا آخر نگهش دارم .
باز ممنونم از راهنمايي تون . . .
در مورد اون رنگ الکترواستاتیک یه توضیح بده و اینکه چرا اینکارو کردی؟