12300 داوطلب كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد قزوين

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
روزهاي 17 ،18 ، 19 ارديبهشت ماه برگزار مي شود ؛ کنکور کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي


12 هزار و 300 داوطلب در روزهاي 17 ،18 ، 19 ارديبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين با يکديگر به رقابت مي پردازند .

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين، دکتر اسماعيل زينالي معاون آموزشي اين دانشگاه گفت: آزمون کارشناسي ارشد سال 88 دانشگاه آزاد اسلامي در اين واحد و در 5 نوبت روزهاي پنج شنبه (بعد از ظهر ) ، جمعه و شنبه (صبح و بعد از ظهر ) مورخ 17 ، 18 ، 19 ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد .

معاون آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين افزود : اين آزمون در 18 رشته هم چون کامپيوتر (3 گرايش ) ، مکاترونيک ، الکترونيک ، مديريت ( 4 گرايش )، حسابداري ، معماري ، صنايع ، شهر سازي ، مديريت سيستم بهره وري ، مديريت اجرايي MBA و IT برگزار مي شود .

وي با اشاره به افزايش شرکت کنندگان آزمون امسال نسبت به سال گذشته گفت : در آزمون کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي قزوين، امسال 12 هزار و 300 داوطلب ، شامل 7 هزار و 800 داوطلب آقا و 4 هزار و 500 داوطلب خانم با يکديگر به رقابت مي پردازند که اين تعداد نسبت به سال گذشته بيش از 30 درصد افزايش داشته است .

دکتر زينالي در خصوص زمان و نحوه توزيع کارت ورود به آزمون گفت : داوطلبين مي توانند از روز هاي دوشنبه 14 ارديبهشت تا روز آزمون با ارائه رسيد پستي و کارت شناسايي ، نسبت به دريافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند .

وي با اشاره به تمهيدات در نظر گرفته شده براي رفاه حال داوطلبين و خانواده هاي آن ها در ايام برگزاري آزمون گفت : با حمايت دکتر موسي خاني و تلاش مسوولان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين اين آزمون به بهترين نحو ممکن برگزار خواهد شد و براي رفاه حال داوطلبين و خانواده هاي آن ها تمهيدات رفاهي در نظر گرفته شده است .

در حال حاضر بيش از 24 هزار دانشجو در 81 رشته و در 4 مقطع کارداني ، کارشناسي ، کارشناسي ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين مشغول به تحصيل هستند .

 
بالا