12 عمل جراحی وزیر بهداشت

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز





یک‌هزار 400 نفر که نیاز به عینک طبی داشتند به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفت.





به گزارش پارسینه؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در کاروان نورآوران سلامت در منطقه محروم زیارت ساحلی بوشهر، 12 عمل جراحی چشم را انجام داد.


دکتر سید حسن هاشمی عصر امروز در روستای زیارت ساحلی در جمع خبرنگاران گفت: کاروان نورآوران سلامت در مدت سه ماه که در روستای زیارت حضور دارند خدمات قابل توجهی به افراد محروم و نیازمند ارائه داده‌اند.


وی با بیان اینکه بیش از 8 هزار و 600 نفر مورد معاینه چشم‌پزشکان و دندان‌پزشکان قرار گرفتند افزود: در این مدت 4 هزار و 700 نفر بیماران بخش چشم و 3هزار و 900 نفر در بخش دندان‌پزشکی بصورت رایگان درمان شدند.


هاشمی افزود: یک‌هزار 400 نفر که نیاز به عینک طبی داشتند به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفت.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه بنیاد نورآوران سلامت در تمامی استان‌ها حضور می‌یابد بیان کرد: تاکنون موسسه خیریه نورآوران سلامت به نیمی از استان‌های کشوراعزام شده‌اند.


استاندار بوشهر با بیان اینکه با اجرای برنامه‌های خیرخواهانه باعث افزایش رضایتمندی مردم و خشنودی خداوند می‌شود خاطرنشان کرد: کاروان نورآوران سلامت با استقرار در منطقه زیارت ساحلی دشتی خدمات قابل توجهی به بیماران در بخش‌های چشم‌پزشکی و دندانپزشکی ارائه داده‌اند


استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه خدمات دندانپزشکی در استان بوشهر بیان کرد: با پیشنهاد به وزیر بهداشت و درمان و موافقت وی، کلینیک دندان‌پزشکی درشهرستان‌های استان بوشهر تا سال آینده راه‌اندازی می‌شود.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در کاروان نورآوران سلامت در منطقه محروم زیارت ساحلی بوشهر، از 320 عمل جراحی آب مروارید 12 عمل آنرا خودش انجام داد.


 

Similar threads

بالا