♣♣♣ معرفی نفرات برتر کنکور89 قبل از آزمون ♣♣♣

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
♣♣♣ معرفی نفرات برتر کنکور89 قبل از آزمون ♣♣♣

به گزارش مهر، چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری و زمانی که دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تب و تاب جام جهانی فوتبال، درس خواندن برای قبولی در دانشگاه را به تماشای رقابتهای دیدنی جام جهانی ترجیح داده اند در صفحات یکی از روزنامه های کشور اسامی نفرات برتر کنکور را مشاهده می کنند.

اگر شما نیز یک داوطلب کنکور باشید و برای قبولی و کسب رتبه یک رقمی تلاش می کنید یا عضو خانواده این کنکوری باشید وقتی با اسامی نفرات برتر کنکور آن هم چند روز قبل از برگزاری کنکور مواجه می شوید متوجه ضررهای روانی این اقدام می شوید.

یک موسسه آموزشی که خود را دارای سابقه طولانی در امر آمادگی بخشیدن به دانش آموزان برای کنکور می داند در اقدامی بی سابقه رتبه های یک رقمی و دو رقمی کنکور 89 را پیش بینی کرده است.

نکته جالب توجه این است که موسسه برای اثبات اطمینان بخش بودن میزان آموزش خود تاکید کرده است که این آگهی را یک ماه قبل از برگزاری کنکور به چاپ رسانده تا پس از پایان کنکور و اعلام نتایج، والدین و دانش آموزان دقت آنها را بستایند! این موسسه در تبلیغ خود سعی کرده است این گونه القا کنند که چون نیمی از رتبه های برتر سالهای گذشته کنکور عضو این موسسات بوده اند این 140 نفر نیز این موفقیت را تکرار خواهند کرد.

از سوی دیگر ادعای عضویت نفرات برتر کنکور در این موسسات و استفاده از خدمات آموزشی آنها هنوز به اثبات نرسیده و تکذیب دانش آموزان و تایید موسسات در زمان چاپ عکس آنها در کنار لوگو و آرم موسسات آموزشی کنکور معمایی است که هنوز حل نشده است.

نکته دیگری که در این تبلیغات به چشم می خورد این است که دانش آموزانی که فارغ از هر موسسه کنکوری در حال تلاش برای ترسیم آینده خویش هستند، ناباورانه خود را در مقابل 140 نفر برتر کنکور مشاهده می کنند و روحیه خود را باخته و هر چند کم ممکن است به خود و توانایی خود شک کنند.


 

blue bee

عضو جدید
کاربر ممتاز
کسانی هستن که به خاطر منافعشون حاضر هر کاری بکنن
من همیشه این سوال بوده برام که بعضی ها چطور به اثرات کاری که می کنن یا حرفی که میزنن زیاد توجهی ندارن و مسئولیتی هم احساس نمی کنن

جالب بود دست خوش
 

Similar threads

بالا