╬♥╬ قوانین و مقررات تالار نجوم ، حتما مطالعه نمائید ╬♥╬

وضعیت
موضوع بسته شده است.

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قوانین و مقرارت تالار حتما مطالعه نمایید ... :gol::gol: با سلام به همه دوستان و کاربران گرامی ...
این تاپیک در جهت آگاهی دوستان از قوانین و شرایط تالار ایجاد شده به منظور حفظ نظم و ترتیب هرچه بیشتر و بهتر در تالار نجوم ؛ تشکر از همکاری شما ... :gol::gol:


قانون شماره 1 ) سوالات ، مشکلات و درخواست ها خود را با توجه به ارتباط با هر یک از گرایش های نجوم تنها در تاپیک سوالات و مشکلات بیان کنید و از زدن تاپیک و دادن پست در سایر تاپیک ها جدا خودداری فرمایید ...

قانون شماره 2) پیش از زدن تایپک حتما جست و جو کنید و در صورت یافت نشدن تاپیک مربوط نام و هدف از زدن تاپیک را عنوان کنید و پس از موافقت اقدام به زدن تاپیک نمایید ...

قانون شماره 3) کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پيام در تالار ها از کلمات مناسب استفاده نمایند.

قانون شما ره 4 ) پیش از دادن درخواست برای مقاله ، جزوه ، کتاب و ... حتما با استفاده از ابزار جست و جو نام مورد نظر خود را جست و جو کنید و سپس در صورت نبود ، در قسمت درخواست ها ، درخواست خود را عنوان نمایید

قانون شماره 5) لطفاً در هنگام مطرح کردن سوالات خود ، تالار مناسب را انتخاب نمایید و از مطرح کردن سوالات خود در تالارهای نامتناسب با سوالتان خودداری نمایید.

قانون شماره 6) از نوشتن نامه های تجاری و یا تبلیغات تجاری پرهیز كنید. اگر جواب سوال كاربری به گونه ای بود كه مربوط به سایتهای تجاری میشد میبایست فقط در زمینه سوال كاربر سایت معرفی شود و از به كار بردن جملات و كلمات تبلیغاتی خودداری نمایید.

قانون شماره 7) از نوشتن یك سوال و یا یك نامه در تالارهای مختلف خودداری كنید. طبق قانون شماره 5 تالار مناسب و مرتبط به نامه خود را انتخاب كنید و فقط در آن تالار نامه خود را ارسال كنید.

قانون شماره 8) در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به كاربران دیگر با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد.

قانون شماره 9 ) برای تشکر از یک پست تنها دکمه تشکر را فشار دهید و از زدن پست های تشکر جددا خودداری فرمایید

قانون شماره 10 )
- از نوشتن جملاتی نظیر " هر کسی این ها را می خواهد برای من ایمیل ارسال کند" خودداری فرمایید در صورت مشاهده این گونه تاپیک ها و پست به عنوان یک تاپیک تبلیغاتی تلقی شده و حذف می گردد.

قانون شماره 11 )از ارسال پیام شخصی جهت درخواست های خود به مدیران خودداری نمایید، کلیه درخواست ها در تاپیک ها پاسخ گویی می شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا