۵خاصیت خارق العاده نوشیدنی”آلوئه ورا”

homevisit98

عضو جدید
[h=3]مزایای آب آلوئه ورا شامل موارد زیر است:[/h][h=3]۱.درمان یبوست[/h]آب آلوئه ورا یک ملین طبیعی است.
[h=3]۲.تامین ویتامین C[/h]آب آلوئه ورا حاوی ویتامین C است. این ویتامین برای سلامتی کلی بدن انسان حیاتی است، زیرا یک آنتی اکسیدان طبیعی است و به مبارزه با التهاب کمک می کند.
ویتامین C دارای مزایای خاصی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است. دریافت کافی ویتامین C همچنین توانایی بدن برای جذب آهن از غذاهای گیاهی را افزایش می دهد.
[h=3]۳.کاهش التهاب لثه[/h]یک مطالعه کوچک نشان داد که شستشوی دهانشویه آب آلوئه ورا باعث کاهش التهاب لثه در افرادی که اخیرا تحت درمان بودند می شود. خواص ضد میکروبی و ضد باکتری آلوئه ورا به دستیابی به این نتایج کمک می کند.
[h=3]۴. کنترل سطح قند خون[/h]آلوئه ورا “برخی از مزایای بالقوه” را در کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع دو و پیش دیابت دارد.
[h=3]۵. جلوگیری از زخم معده[/h]طبق تحقیقات سال ۲۰۱۴، آب آلوئه ورا ممکن است دارای مزایای گوارشی اضافی مانند کاهش زخم معده و بهبود هضم باشد. بسیاری از ترکیبات ضد التهابی در آب آلوئه ورا، مانند ویتامین C، به این اثرات گوارشی کمک می کنند.
در حالی که برخی تحقیقات مزایای آب آلوئه ورا را نشان می دهند، شواهدی نیز وجود دارد که این نوشیدنی ممکن است اثرات نامطلوب داشته باشد که برخی از آنتراکینون ها در برگ های مومی گیاهی ممکن است سبب این مورد باشند.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
S i s i l گیاهی فوق العاده در درمان دردهای معده اخبار پزشکی 0

Similar threads

بالا