یاهو شرکت Flurry را میخرد

setare.soheyl

عضو جدید
یاهو قصد دارد شرکت Flurry را که در زمینه ی بررسی و ارزیابی گوشی های هوشمند فعالیت میکند را بخرد. شرکت Flurry در زمینه ی بررسی تخصصی گوشی های هوشمند و ارزیابی کیفیتی آنها فعالیت میکند. یاهو اخیرا با کاهش میزان درآمد مخصوصا در زمینه ی تبلیغات مواجه شده است بنابراین اعلام کرده است تبلیغاتی که در زمینه ی گوشی های هوشمند و بررسی آنها باشد را میخرید.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت Flurry در زمینه ی تبلیغات و بررسی کیفیت گوشی های هوشمند به صورت تخصصی فعالیت میکند بنابراین روز دوشنبه یاهو اعلام کرده که قصد دارد این شرکت را خریداری کند. البته در مورد جزئیات این معامله هنوز گزارشی منتشر نشده است اما اخباری که در زمینه ی معاملات تجاری منتشر میشود از صدها میلیون هزینه برای این معامله خبر دادند.




شرکت Flurry در سال 2005 تاسیس شده و به ارزیابی گوشی های هوشمند و تبلیغات آنها پرداخت این شرکت بیش از 170000 توسعه دهنده در سطح جهانی دارد خود وب سایت شرکت Flurry اعلام کرده است که هدفش ایجاد یک فرصت برای تولید کنندگان اپها و بازاریابانی است که میتوانند در این وب سایت تبلیغات انجام دهند.




شرکت Flurry برای یاهو یک موقعیت خوب است تا بتواند در زمینه ی گوشی های هوشمند هم فعالیت بیشتری داشته باشد. تجارتهایی که یاهو در زمینه ی گوشی های هوشمند انجام میدهد چندان زیاد نیست و درآمد آن در این زمینه بسیار کم است این تصمیم یاهو برای خرید شرکت Flurry پس از نتایج کاهش درآمد زایی در نیمه های سال جاری است.
 
بالا