یادگیری انگلیسی در چهار گام ساده

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آیا می خواهید انگلیسی را یاد بگیرید؟!

این بسیار عالی است، هزاران منبع خوب وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.اگر شما هم مانند بیش تر دانشجویان آموزشگاه ایزبان هستید که این مقاله را می خوانید ، شما هم تا حد خوبی با زبان انگلیسی آشنایی دارید.به احتمال زیاد شما به دنبال جایی می گردید که تمرین کنید و مهارت های انگلیسی خود را ارتقا دهید.در اینجا چهار گام ساده برای این منظور آمده است:


گام اول: آماده سازی

اگر هم اکنون تا اندازه مناسبی با زبان انگلیسی آشنایی دارید،لازم نیست که با ABC یا افعال tobe شروع کنید. با شرکت درآزمون تعیین سطح آموزشگاه مجازی ایزبان که برای تمامی علاقمندان به صورت کاملا رایگان می باشد، میتوانید اطلاعاتی از مهارت های دانش زبانی خود به دست آورید و ببینید که در چه جاهایی ضعف دارید.اگر بدانید که چه چیزی را باید یاد بگیرید ، همه کاری که باید انجام دهید این است که آن را یاد بگیرید.ازلیست چیزهایی که باید یاد بگیرید یا می خواهید آن ها را یاد بگیرید ، یکی را انتخاب کنید. چند دقیقه برای آنالیز این که چرا می خواهید این اطلاعات را یاد بگیرید، وقت بگذارید و مطمئن شوید که در هنگام مطالعه بر روی همان نکته مخصوص تمرکز کرده اید.
اگر در زمان تحقیق برای اطلاعات به موضوع دیگری علاقه مند شدید، حتما از آن نت برداری کنید تا بتوانید بعدا به آن موضوع برگردید، اما هم اکنون بر کاری که در دست دارید تمرکز کنید.


گام دوم: تمرین

در این مرحله که می دانید چه اطلاعاتی دارید و چه چیزهایی را می خواهید یاد بگیرید به سراغ Google یا Yahoo بروید و جستجوی مختصری در مورد موضوعات مورد علاقه خودتان کنید.

شما باید قادر باشد که از این طریق سایت هایی را بیابید که برای شما ابزارها و منابعی مانند: فایل های صوتی ، فایل های تصویری ، تمرین ها و تست هایی را فراهم کند تا برای آموختن چیزهایی که می خواهید یاد بگیرید به شما کمک کند.

در آموزشگاه ایزبان ، ما تمامی این امکانات را برای شما مهیا کرده ایم تا با انگیزه بسیار زیاد به راحتی در منزل خود بنشینند و بدور از هر گونه تشویش و اضطراب در یک محیط کاملا دوستانه و جذاب زبان انگلیسی را به گونه ای دیگر فرا گیرید.


گام سوم: استفاده

بسیار خوب! حالا شما آماده حرکت هستید.چیزهایی که می خواستید فرابگیرید،مطالعه کردید و هم اکنون باید در زندگی واقعیتان از آن ها استفاده کنید.چیزهایی را که یاد گرفتید در مقابل دوستان و آشنایان مورد استفاده قرار دهید.


گام چهارم: ارزیابی

هر روز که این کارها را انجام دادید ، چند دقیقه بنشینید و کار خودتان را ارزیابی کنید ، آیا همه چیزهایی را که نیاز داشتید ، یاد گرفتید؟! یا هنوز در بعضی چیزها ضعف دارید؟!
از این ها یادداشت برداری کنید و در برنامه زمانی فردا که این چرخه را دوباره شروع می کنید از آن ها استفاده کنید.مطمئن شوید که تمامی این چهار گام را هر روز انجام می دهید. به این طریق پیشرفت پیوسته مهارت های خودتان را مشاهده خواهید کرد.



منبع
سامانه ملی مقالات و تحقیقات دانشگاهی
 
بالا