گلس سرامیکی پرایوسی چیست و چه عملکردی دارد؟

glassinja

عضو جدید
احتمالا برای شما هم پیش آمده است که گوشی موبایلتان به هر دلیلی ضربه ببیند و گاها آسیب های جدی به صفحه نمایش آن وارد شود. جدا از آسیب دیدگی صفحه نمایش، گاهی اوقات در مکان های عمومی شاهد این بوده ایم که وقتی در حال کار با موبایل خود هستیم، بعضی از افراد صفحه گوشی ما را مشاهده می کنند که این موضوع به ظاهر پیش پا افتاده گاها برای حریم خصوصی ما بسیار خطرناک است و یک تهدید جدی به حساب می آید. برای این که مطمئن باشید اطلاعات حریم شخصی شما توسط کسی رصد نمی شود، می توانید از نوعی گلس به نام گلس سرامیکی پرایوسی استفاده کنید که علاوه بر این که از یک صفحه بسیار مقاوم و نشکن ساخته شده است، زاویه دید صفحه نمایش موبایل را محدود می کند و سبب می شود که کسی از زاویه ای جز زاویه مستقیم قادر به مشاهده صفحه موبایل شما نباشد.

4 مورد از مهم ترین ویژگی های گلس سرامیکی پرایوسی

گلس سرامیکی پرایوسی مدت زیادی نیست که وارد بازار شده است، اما در همین مدت زمان کم طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه 5 مورد از ویژگی های گلس های سرامیکی پرایوسی را بررسی خواهیم کرد که سبب محبوبیت آن شده است.

قدرت چسبندگی بالا
برداشته شدن قسمتی از گلس بعد از چند مدت و یا وجود آمدن حباب های ریز و درشت در زیر گلس هنگام نصب یکی از رایج ترین مشکلات در حوزه خرید گلس می باشد. خوشبختانه گلس سرامیکی پرایوسی به نحوی طراحی شده است که به دلیل قدرت چسبندگی بالا از ایجاد حباب و هر گونه برآمدگی در گلس جلوگیری می کند.

ضد خط و خش بودن و انعطاف پذیری
مقاومت در برابر خط و خش و شکنندگی یکی از مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب محافظ صفحه نمایش می باشد. خوشبختانه گلس های سرامیکی پرایوسی در برابر خط و خش به خوبی از تاچ گوشی شما محافظت می کنند و در این مورد نسبت به سایر انواع گلس عملکرد بهتری دارند. در ضمن گلس سرامیکی، نوعی گلس نشکن می باشد و حتی اگر آن را در دست خود مچاله کنید مجددا به حالت اول باز می گردد و کاملا انعطاف پذیر است.

ضد لک و اثر انگشت بودن
یکی از ویژگی های بارز گلس های سرامیکی پرایوسی ضد لک و چربی بودن آن است. این گلس موبایل تحت هیچ عنوان چربی و گرد و غبار را به خود جذب نمی کند و در موارد خیلی خاص و استثناء می توانید لکه‌ی انگشت را روی آن مشاهده کنید.

محافظت از حریم خصوصی
برجسته ترین و خاص ترین ویژگی گلس های سرامیکی پرایوسی این است که زاویه دید افراد را محدود می کند و همان طور که گفتیم این گلس جز از زاویه رو به رو دید ندارد. در ادامه در این مورد بیشتر بحث خواهیم کرد.
 

پیوست ها

  • 1626000205516.png
    1626000205516.png
    475.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
S انتخاب بهترین کفپوش سرامیکی بازارچه 0

Similar threads

بالا