گشت و گذار در سیدیا داخل مرورگر

Sarp

مدیر بازنشسته
اگر از کسانی باشید که آیفون خود را جیل بریک کرده اند پس قطعا با نام سیدیا آشنا هستید. مجمعی زیرزمینی برای آیفون داران که با آوردن برخی ویژگی ها به گوشی شما، پتانسیل واقعی آیفونتان را میتوانید دریابید. نکته ای که در این بین وجود دارد این است که جستجو در داخل خود سیدیا برای پیدا کردن یک امکان خاص شاید زمانگیر و حوصله سر بر باشد. اما آیا میدانستید میتوانید در مرورگر کامپیوتر خود نیز به محتوایت درون سیدیا دست پیدا کنید ؟
شما با رفتن به این سایت میتوانید محتویات سیدیا را در طبقه بندی ها انجام شده ببینید و در صورت لزوم به جستجوی آنها بپردازید. البته امکان جستجو در اپلیکیشن آیفون سیدیا نیز موجود میباشد ولی در آنجا فقط در بین Repository های موجود شما جستجو صورت میگیرد در صورتی که این سایت جستجو را در بین منبع غنی Repository های اضافه شده در آن انجام میدهد؛ از این طریق شما حتی میتوانید با Repository های جدیدی نیز آشنا شده و آنها را به آیفون خود اضافه کنید.




شما در این سایت همچنین میتوانید پس از انتخاب موضوع مربوطه توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید و از ویژگی ها و قابلیت هایی که آن مورد به آیفون شما اضافه میکند باخبر شوید.



در نهایت پیدا کردن آپدیت های جدید و مواردی تازه ای که به سیدیا می‌آیند را از دیگر ویژگی های مهم این سایت میتوان برشمرد.
برای استفاده از Cydia Search به اینجا بروید.

منبع
 

Similar threads

بالا