گران قیمت‌ترین خودروهای سال 2012 (گزارش تصویری)

yasser_proe

عضو جدید
کاربر ممتاز
گران قیمت‌ترین خودروهای سال 2012 (گزارش تصویری) صنعت خودروسازی طی یک دهه گذشته چه از نظر کیفیت و چه از نظر عملکرد رشد خیره کننده‌ای داشته و از این رو، برچسب‌های قیمت چشمگیر برخی خودروها جای شگفتی چندانی باقی نمی گذارد. امروزه، مجموعه‌ای از خودروهای اسپرت و لوکس در جاده‌های سراسر جهان تردد می کنند، اما تعداد اندکی از آنها در خانواده گران قیمت‌ترین خوردوهای جهان قرار می گیرند.
صنعت خودروسازی طی یک دهه گذشته چه از نظر کیفیت و چه از نظر عملکرد رشد خیره کننده‌ای داشته و از این رو، برچسب‌های قیمت چشمگیر برخی خودروها جای شگفتی چندانی باقی نمی گذارد. امروزه، مجموعه‌ای از خودروهای اسپرت و لوکس در جاده‌های سراسر جهان تردد می کنند، اما تعداد اندکی از آنها در خانواده گران قیمت‌ترین خوردوهای جهان قرار می گیرند.
در ادامه این مطلب برخی از گران قیمت‌ترین خودروهای سال 2012 را معرفی می کنیم. به گزارش گروه بین الملل پول نیوز، اگرچه این خودروها از قیمت‌های میلیونی برخوردار هستند، اما ارزش پول پرداختی را داشته و به دلیل تولید محدود بودن اکثر آنها، مالکانشان افراد خوش شانسی محسوب می شوند.
هنسی ونوم GT

هنسی ونوم GT با برچسب قیمت یک میلیون دلار از موتور خورجینی 6.2 لیتری 8 سیلندر با نیروی 1200 اسب بخار سود می برد. برند هنسی به واسطه خودروهای توربو دوقلو دوج وایپر و چندین پروژه دیگر مشهور است. در تولید ونوم GT از شاسی لوتوس الیز استفاده شده است. سرعت این خودرو ظرف 2.5 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر در ساعت می رسد.

پاگانی هوآیرا

منبع : لینک تصاویر با کیفیت خوب و معرفی دیگر خودروها : http://design-wildfire.blogfa.com/post-5995.aspx
 

Similar threads

بالا