گاز نخوردن خودرو

reza._y

کاربر فعال
گاز نخوردن ماشین یکی از مشکلاتی است که رانندگان دچار مشکلاتی می کند در این مطلب قصد داریم درباره ی علت های این پدیده صحبت کنیم.
بهترین کار این است ابتدا سراغ فیلتر هوا رفته و سالم بودن آن را چک کنیم در واقع فیلتر هوا مانند شش های انسان عمل می کنند. فیلتر از ورود اجزای ناخواسته به همراه سوخت به داخل موتور جلوگیری می کند. در صورت گرفتگی فیلتر هوا سوخت کافی به موتور وارد نمی شود و موجب گاز نخوردن ماشین می شود. اگر به سلامت موتور خود اهمیت می دهید در زمان های مشخص فیلتر هوا خود را چک کنید تا از موتوری قوی لذت ببرید.
یکی از علت های گاز نخوردن ماشین پمپ بنزین است.این قطعه وظیفه ی انتقال سوخت از باک بنزین به موتور را دارد اگر این قطعه دچار عیب شود سوخت کافی به موتور نمیرسد وباعث گاز نخوردن خودرو می شود. وجود پمپ بنزین در همه ی خودروها ضروری است و بدون آن هیچ حرکتی در پیشرانه اتوموبیل رخ نمی دهد. از دیگری مواردی که می تواند عامل گاز نخوردن خودرو اشاره کرد خرابی قطعاتی مانند : 1-معیوب بودن دریچه گاز 2- خرابی سنسور دور موتور 3- خرابی مپ سنسور 4- خرابی سنسور پدال کلاچ 5- سنسور پدال گاز معیوب در خودروها با دریچه گاز برقی
گاز نخوردن ماشین در طولانی مدت می تواند برای خودروی شما پیامدهای مخربی دارد و موجب هزینه های بالای تعمیر می شود. معاینه فنی قطعات ذکر شده در اسرع وقت می تواند سلامتی موتور و هزینه ی کم تعمیر را داشته باشد.
 

Similar threads

بالا