کپک ماشین لباسشویی و نحوه از بین بردن آن

golia70

عضو جدید


یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای کاربران زیادی پیش آمده، کپک زدن ماشین لباسشویی می باشد. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید باید در اسرع وقت آن را برطرف کنید، در غیر این صورت ماشین لباسشویی تان دچار مشکلات بزرگ تر و جدی تر خواهد شد. به همین دلیل امروز در این مقاله قصد داریم بیشتر درباره ی کپک ماشین لباسشویی و نحوه از بین بردن آن توضیح دهیم تا اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید، این گونه می توانید خودتان بدون نیاز به یک تعمیرکار و به تنهایی اقدام به عیب یابی کنید. در نهایت تا انتهای مقاله همراه نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک باشید.به چه علتی ماشین لباسشویی کپک می زند؟دیگ ماشین لباسشویی یکی از مناسب ترین مکان هایی است که کپک ها به راحتی در آنجا رشد و تکثیر می شوند، به دلیل اینکه این نوع آلودگی ها در محیط های مرطوب به وجود می آیند. بهترین راه حل برای از بین بردن کپک ها، تمیز کردن لاستیک ماشین لباسشویی می باشد. به طور کلی تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا مراحل از بین بردن کپک ماشین لباسشویی را برایتان بیان کنیم.
نحوه تمیز کردن لاستیک ماشین لباسشویی
برای شستن لاستیک ماشین لباسشویی بهتر است از یک حوله، آب و صابون و تمیز کننده استفاده نمایید. همچنین می توانید از پارچه، اسفنج و یا مسواکی که دیگر به آن نیاز ندارید، استفاده کنید و با دقت تمام محیط بین درب و دیگ را تمیز نمایید. در آخر برای اینکه مطمئن شوید که تمامی آلودگی ها از بین رفته اند، مقداری جوش شیرین، آب گرم و سفید کننده در داخل دستگاه بریزید و آن را روشن کنید.چگونه از کپک زدن ماشین لباسشویی جلوگیری کنیم؟کپک زدن ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی است که شما با رعایت یکسری نکات می توانید به راحتی از بروز آن جلوگیری کنید. در ادامه به شما ترفند هایی را یاد خواهیم داد که با انجام دادن آنها هرگز دچار مشکل نخواهید شد.
1- پس از اتمام روند شست و شو همیشه درب ماشین لباسشویی را برای مدتی باز بگذارید. به دلیل اینکه جریان هوا به داخل دیگ از رشد باکتری ها و کپک ها جلوگیری خواهد کرد.
2- استفاده از مواد تمیز کننده و مرغوب یکی دیگر از کار هایی است که با انجام آن دیگر ماشین لباسشوییتان کپک نخواهد زد.
3- همیشه به یاد داشته باشید که پس از اتمام روند شست و شو، لباس ها را سریع از داخل دستگاه بیرون بیاورید.
4- هر چند وقت یکبار و به طور منظم واشر و لاستیک درب لباسشویی را خشک نمایید.
5- پس از هر شست و شو بهتر است مخزن دستگاه را با آب گرم و مواد ضد عفونی کننده تمیز نمایید.
6- توصیه می کنیم برای جلوگیری از رشد کپک ها از مواد طبیعی مانند سرکه، لیمو و نمک استفاده کنید.
7- بعد از هر شست و شو لاستیک را بررسی نمایید. اگر آب در لاستیک جمع شده بود با استفاده از یک پارچه نرم، آن را خشک کنید.
خطرات ناشی از کپک ماشین لباسشوییبا خواندن تمامی مطالب بالا شاید از خود بپرسید که جلوگیری یا از بردن کپک ماشین لباسشویی چه اهمیتی دارد؟ کپک ها و باکتری های داخل لباسشویی در بهترین حالت باعث ایجاد بوی بد در داخل دستگاه می شوند. اما گاهی اوقات این نوع آلودگی ها موجب بروز بیماری های پوستی و تنفسی در افراد خواهند شد. به همین دلیل اگر با این مشکل مواجه شدید باید در اسرع وقت آن را برطرف کنید، در غیر این صورت دچار آسیب های شدید تر و جدی تر خواهید شد.
ما امروز در این مقاله درباره ی کپک ماشین لباسشویی و نحوه از بین بردن آن توضیح دادیم تا اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورتی که مشکل شمل حل نشد و نیاز به کمک داشتید حتما با یک تعمیرکار ماهر و حرفه ای تماس بگیرید.
منبع : نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک | تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک https://generalelectricrepairco.com/
 

Similar threads

بالا