کلوپ هوادارن AC Milan

yasamin89

عضو جدید


میلان 1 - 0 بلونیا
تبریک به روسونری ها:w40::w40:
 

yasamin89

عضو جدید
هشدار ويا به بازيکنان اتلتيکومادريد

هشدار ويا به بازيکنان اتلتيکومادريد

مهاجم اتلتيکو مادريد در آستانه رويارويي با ميلان تاکيد کرد بايد حواس‌شان به سوپر ماريو باشد زيرا او هر لحظه مي‌تواند سرنوشت بازي را عوض کند.
تيم‌هاي ميلان و اتلتيکو مادريد در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 23 و 15 دقيقه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فارس، در همين رابطه داويد ويا، ستاره پيشين بارسلونا و کنوني اتلتيکو مادريد به صحبت در مورد ماريو بالوتلي پرداخت و همتاي خود در ميلان را يکي از بهترين‌هاي دنيا دانست.

بالوتلي در ديدار اين هفته روسونري با بولونيا گلي بسيار زيبا وارد دروازه حريف کرد تا سه امتياز حساس اين ديدار را به حساب تيمش واريز کند.

ويا در اين مورد گفت: بالوتلي بازيکني است که مي‌تواند در هر لحظه از ديدار سرنوشت آن را مشخص کند. او يک بازيکن حرفه‌اي و با استعداد است. البته بازيکنان خوب ديگري نيز در ترکيب ميلان هستند. يکي از آنها کاکا است. بايد حواس‌مان به بازيکنان بزرگ آنها باشد.

ويا در ادامه افزود: مي‌خواهيم خوب بازي کنيم تا ديدارمان با حريف جذاب از آب درآيد. بايد به حريف احترام بگذاريم و به خاطر اينکه در شرايط خوبي قرار ندارد آنها را دست‌کم نگيريم.
 

yasamin89

عضو جدید
آنچلوتی: به سیدورف رمز شکست اتلتیکو را گفتم

آنچلوتی: به سیدورف رمز شکست اتلتیکو را گفتم

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری اسپانیا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد با نتیجه 5 بر صفر از سد اتلتیکو مادرید بگذرد.
در حالی که اتلتیکو در این هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف میلان برود، کارلو آنچلوتی فاش کرده که به کلارنس سیدورف، سرمربی میلان رمز شکست دادن اتلتیکو را یاد داده است.
سیدورف در دوران فوتبال خود در میلان زیر نظر آنچلوتی کار کرده و اکنون نیز مدتی است هدایت روسونری را به دست گرفته است.
آنچلوتی در این خصوص گفت: سیدورف یک همراه و یک دوست خوب است. مشخص بود که در مورد رویارویی با اتلتیکو مادرید اطلاعات می‌خواهد. می‌داند چطور باید این کار را انجام دهد. او به شکل کامل در شغل خود جا افتاده و ایده‌های بزرگی دارد. من هم رمز پیروزی را به او گفتم.
آنچلوتی در ادامه تاکید کرد: اتلتیکو با تصورات سرمربی خود بازی می‌کند. دوران فوتبال دیگو سیمئونه را به خاطر دارم. او از نظر تاکتیکی خیلی باهوش بود و تمام انرژی خود را در زمین فوتبال می‌گذاشت. به همین خاطر تمام شاگردانش او را دوست دارند. قدرتمند است و با ذهنیت یک مبارز تیمش را به میدان می‌فرستد. میلان باید حواسش به ضد حمله‌ها و شروع مجددهای اتلتیکو باشد.
 

yasamin89

عضو جدید
ترکیب رسمی: میلان - اتلتیکو مادرید

ترکیب رسمی: میلان - اتلتیکو مادرید

میلان دقایقی دیگر به مصاف اتلتیکو می رود



روسونری ها در بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا دقایقی دیگر ساعت 23:15 به دیدار اتلتیکو مادرید می روند؛
ترکیب رسمی میلان را در اینجا می توانید ببینید، لازم به ذکر است این بازی به طور مستقیم از شبکه ورزش پخش می شود.

4-2-3-1

آبیاتی، دی شیلیو، بونرا ، رامی ، امانوئلسون، دی یونگ ، اسین ، پولی، کاکا، تارابت ، بالوتلی

ذخیره ها:

آملیا، زاکاردو، مکسس ،آباته ، کنستانت ، پاتزینی، پتانیا
 

yasamin89

عضو جدید
زامبروتا: امشب روسونری بازی آسانی نخواهد داشت

زامبروتا: امشب روسونری بازی آسانی نخواهد داشت

میلان می تواند به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند


زامبروتا: امشب روسونری بازی آسانی نخواهد داشت اما می تواند به دور بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند

جیان لوکا زامبروتا, مصاحبه ای انحصاری با کالچیو مرکاتو ایتالیا در خصوص بازی امشب میلان - اتلتیکومادرید انجام داد. ظاهرا او برای این بازی خوشبین است

زامبروتا به کالچیو مرکاتو گفت: میلان همیشه در رقابت های اروپایی بهترین بازی های خود را ارائه می دهد و این قطعا نشانه ی خوبی برای بازی امشب است

بدیهی است عبور از سد اتلتیکومادرید کار آسانی نیست با توجه به اینکه اسپانیایی ها خوب فوتبال بازی می کنند و در شرایط بسیار خوبی هستند

اما من فکر می کنم روسونری می تواند به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یابد

سیدورف؟ من فکر می کنم او گزینه ی مناسبی برای هدایت میلان بود چرا که او و بازیکنان با هم رابطه ی کاملا فنی - تاکتیکی و عاطفی دارند
 

yasamin89

عضو جدید
گارسیا: میلان یک باشگاه با تاریخی بزرگ است

گارسیا: میلان یک باشگاه با تاریخی بزرگ است

کورتیوس: ما هیچ نگرانی از بازی در سن سیرو نداریم



قبل از دیدار امشب بازیکنان اتلتیکو در مورد بازی با میلان به صحبت و اظهار نظر پرداختند که با هم گوشه ای از صحبت های آنها را می خوانیم.


میراندا مدافع برزیلی اتلتیکو در مورد بازی با میلان به سایت باشگاه اتلتیکو گفت:"ما با امید زیادی برای این بازی به میلان آمده ایم و برای رسیدن به یک نتیجه خوب به بازی خواهیم پرداخت تیم ما آمادگی لازم را برای رسیدن به این هدف دارد"


ماریو سوارز هافبک دفاعی اسپانیایی اتلتیکو درباره این بازی به سایت رسمی این باشگاه گفت:"این بازی یک بازی دشوار برای تیم ماست و باید با تمام دقت برای برد در این دیدار تلاش کنیم چون میلان یک تیم بسیار قوی است و به همین دلیل است که باید دقت بیشتری را در این بازی بکار بگیریم"


رائول گارسیا هافبک اسپانیایی 27 ساله در سایت رسمی این باشگاه درباره این بازی گفت:"این بازی یک دیدار بزرگ برای تیم ماست چون برابر یک باشگاه بزرگ و تاریخی در لیگ قهرمانان قرار خواهیم گرفت و این یک چالش سخت برای تیم ما خواهد بود به نظر من شانس برد در این دیدار برای ما و آنها 50%خواهد بود اما در دو دیدار رفت و برگشت که باید ما در سن سیرو با این تیم یک بازی سخت و مشکل را برگزار کنیم"


کورتیوس دروازبان جوان این تیم هم درباره این بازی به سایت این باشگاه گفت:"ما هیچ نگرانی برای بازی در ورزشگاه سن سیرو نداریم زیرا ما تجربه بازی در مادرید را داریم و در ورزشگاه سن سیرو گرفتار جو استادیوم نخواهیم شد چون بازی های تیم ما در ورزشگاه کالدرون برگزار می شود که می تواند جو وحشتناکی مثل دیگر ورزشگاه های بزرگ اروپا داشته باشد پس هیچ نگرانی از این بابت برای ما ایجاد نخواهد شد"
 

yasamin89

عضو جدید
برد 2-0 میلان در خانه سامپدوریا

برد 2-0 میلان در خانه سامپدوریا

[URL="http://www.uploadax.com/"][IMG]http://www.uploadax.com/images/43363160298087233621.jpg[/URL][/IMG]

[URL="http://www.uploadax.com/"][IMG]http://www.uploadax.com/images/29169681116209386196.jpg[/URL][/IMG]
[URL="http://www.uploadax.com/"][IMG]http://www.uploadax.com/images/06163634125047490242.jpg[/URL][/IMG]
[URL="http://www.uploadax.com/"][IMG]http://www.uploadax.com/images/10120173220971537963.jpg[/URL][/IMG]
 

yasamin89

عضو جدید
[URL="http://uploadax.com/"][IMG]http://uploadax.com/images/19697275285406031436.jpg[/URL][/IMG]

[URL="http://uploadax.com/"][IMG]http://uploadax.com/images/90993605745016383115.jpg[/URL][/IMG]
[URL="http://uploadax.com/"][IMG]http://uploadax.com/images/06675605519535835836.jpg[/URL][/IMG]
 

yasamin89

عضو جدید
سیدورف: میلان از تمام جوانب، عالی بود/ از سینیسا تشکر می کنم

سیدورف: میلان از تمام جوانب، عالی بود/ از سینیسا تشکر می کنم

تارابت به خوبی می داند چطور در نقشش، پشت مهاجم ها بازی کند




میلان ساعاتی پیش موفق شد با دو گل در خانه ی سمپدوریا این تیم را از پیش رو بردارد و کلارنس سیدورف در کنفرانس مطبوعاتی پیس از پایان بازی به تحسین از عملکرد تیمش پرداخت

سیدورف پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" در حال حاضر مهمترین چیز رشد و پیشرفت تیم است که شاهدش هستیم و بعد نتیجه که بسیار زیاد به ما کمک خواهد کرد"

" سه امتیازی که امروز کسب کردیم قدرت روحی و انگیزه ی ما را برای ادامه بیشتر خواهد کرد"

" امروز ما خوب بودیم و البته من باید از سینیسا سرمربی سمپدوریا به خاطر نوع بازی تیمش در این بازی که ضد فوتبال نبود تشکر کنم. میلان از تمام جوانب امروز، روز بسیار خوبی داشت، چه در دفاع و چه در حمله"

سیدورف در رابطه با بازی بعدی تیمش که برابر یوونتوس خواهد بود گفت:" یوونتوس بسیار موفق عمل کرده و از حالا ما یک هفته فرصت داریم تا برای آن بازی آماده شویم. در خانه بازی می کنیم و می خواهیم که پیروز آن دیدار ما باشیم"

سیدورف در رابطه با درخشش خوب عادل تارابت گفت:" تارابت به خوبی می داند که چطور باید پشت مهاجم ها بازی کند و از عملکرد او بسیار راضی هستیم""

"در رابطه با استفاده ی همزمان از بالوتلی و پاتزینی شما سه هفته است که مدام این سوال را از من می پرسید. ما تنها دو مهاجم نوک داریم و من نمی توانم مسئولیت جایگزینی یکی از این دو بازیکن را به پتانیای جوان بدهم"

او در پایان گفت:" در حال حاضر ما باید بازی به بازی پیش برویم و سپس ببینیم که در پایان فصل در کجای جدول به کارمان پایان می دهیم"
 

yasamin89

عضو جدید
اسین: بازی برگشت را برای هواداران روسونری خاطره انگیز می کنیم

اسین: بازی برگشت را برای هواداران روسونری خاطره انگیز می کنیم

دی یونگ برای من در خط هافبک زوجی مطمئن است



مایکل اسین هافبک روسونری هم به مانند دیگر هم تیمی هایش به دیدار برگشت برابر اتلتیکو مادرید، امید به بازگشت میلان دارد.

میلان در حالی چهارشنبه شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید با یک گل تن به شکست داد که موقعیت های گلزنی بسیار داشتند اما در نهایت بدشانسی موفق به گلزنی نشد؛ دو بار هم تیر دروازه مانع از گلزنی آنها شد.

اسین پس از پایان بازی به شبکه رسمی باشگاه میلان گفت:" در بیسنته کالدرون شهر مادرید، بهترین بازی مان را انجام می دهیم؛ به خوبی می دانیم که بازی آسانی نخواهد بود و قطعا اتلتیکو با توجه به گل زده اش در سن سیرو برای حفاظت از آن با تمام وجود در اسپانیا تلاش می کند؛ اما ماهم با تمام قدرت به جدال آنها می رویم تا این دیدار را برای هواداران روسونری به یک دیدار خاطره انگیز تبدیل کنیم"

اسین در ادامه در رابطه به نخستین بازی اش با پیراهن روسونری در لیگ قهرمانان گفت:" در این دیدار به همراه نایجل دی یونگ زوج خط هافبک دفاعی خوبی تشکیل دادیم و از بازی کنار او بسیار خوشحالم؛ چرا که یک زوج بسیار مطمئن در این پست حساس پیداکردم. من و دی یونگ می توانیم بیش از این ها به میلان کمک کنیم. "

او در پایان گفت:" برابر اتلتیکو مادرید با وجود نمایش بسیار خوبی که داشتیم، به هیچ وجه شایسته ی باخت نبودیم. با تمام این اوصاف اتفاقی است که افتاده و ما باید با یک هدف جدید به جدال آنها در اسپانیا برویم و با اتحاد تیمی بیشتر آنها را در زمین خودشان از پیش رو برداریم"
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
اين برد شيرين رو به روسونري ها تبريك ميگم :)
 

yasamin89

عضو جدید
کاکا : فصل بعد نیز در اروپا خواهیم بود

کاکا : فصل بعد نیز در اروپا خواهیم بود

کاکا به پیشرفت میلان امیدوار است


ریکاردو کاکا به تلویزیون گاتزتا گفت :
"من فکر می کنم ما می توانیم به اروپا برویم اما ما بازی به بازی جلو خواهیم رفت ."
" شرایط در حال تغییر است و ما کم کم به سطح بازی خوبی می رسیم اگر شما در زمین خوب کار کنید نتایج به سراغ شما خواهد آمد."
" من سیدورف را دوست دارم او مربی خوبی است. او فلسفه ی مربوط به خودش را دارد و در چند روز گذشته شما این مسئله را دیده اید

وی در رابطه با هوندا گفت :
" او نیاز به صبر دارد. او از فوتبال روسیه می آید. فوتبال ایتالیا و روسیه کاملا متفاوت است."

وی در رابطه با جام جهانی گفت :
" من باید در میلان خوب باشم آن وقت باید در در 5 ام ماه می در لیست تیم ملی خواهم بود یا خیر."
نویسنده : امیر موسوی
منبع : Gazzetta
 

yasamin89

عضو جدید
زندگینامه رود گولیت

زندگینامه رود گولیت

زندگينامه رود گوليت (1962)
نويسنده: مريم دری ‌منش

رود گوليت در تاريخ اول سپتامبر سال 1962 در آمستردام هلند به دنيا آمد.
مادر گوليت، ريا ديل هلندي و پدرش، جرج گوليت از سورينام بودند. پدر او در تيم ملي فوتبال سورينام بازي مي‌كرد. از آنجايي كه پدر او خانواده ديگري هم داشت، او نزد مادر و پدربزرگش زندگي مي‌كرد. نام رسمي وي هم رود ديل است. وقتي 16 ساله بود و زماني كه اولين قرارداد حرفه‌اي‌اش را امضاء كرد، نامش را به رود گوليت تغيير داد، چون اعتقاد داشت كه اين نام براي يك فوتباليست بزرگ، بهتر به گوش مي‌خورد. وي را به خاطر موهاي فري و پرپشتش، لاله سياه مي‌نامند.

فعاليت به عنوان بازيكن

رودگوليت اولين بازي ملي‌اش را اول سپتامبر سال 1981 در مقابل تيم ملي سوئيس براي هلند انجام داد. وي در آن بازي به جاي فرانك ريكارد - او هم اولين بازي‌اش را در تيم ملي انجام مي‌داد- وارد زمين شد. گوليت در سال 1986 كاپيتان تيم ملي هلند شد. تيم ملي هلند كه نتوانسته بود به جام جهاني 1986 مكزيك راه پيدا كند، قصد داشت تيم جديدي را حول محور گوليت بسازد.
وي در سال 1987،‌ پس از قهرماني با آيندهوون در ليگ فوتبال باشگاهي هلند، راهي آ. ث. ميلان ايتاليا شد، تيمي كه هم‌وطنش،‌ ماركو فان باستن نيز در آن بود و يك سال بعد، فرانك ريكارد نيز به جمعشان اضافه شد.
گوليت در سال 1987 به عنوان برترين فوتباليست اروپا و نيز بهترين بازيكن جهان انتخاب شد. اين انتخاب غيرمنتظره بود،‌ چراكه وي تا آن موقع هيچ موفقيت بين‌المللي به دست نياورده بود. او جايزه‌اش را به نلسون ماندلا،‌ كه آن زمان هنوز در زندان بود، تقديم كرد.
در تيم ملي هلند،‌ به همراه هم‌باشگاهي‌هايش، فان باستن و ريكارد، مثلث قدرتمندي را تشكيل داد كه با بازيكناني مانند رونالد كومان و هانس فان بروكلن كامل مي‌شد. اين تيم توانست موفقيت‌هاي دهه 70 را تكرار كند. در سال 1988،‌ نارنجي‌پوشان هلند با هدايت رينوس ميشل در جام ملت‌هاي اروپا در آلمان،‌ توانستند در ديدار فينال با دو گل بر تيم شوروي غلبه كرده و قهرمان اروپا شوند. در‌ آن بازي، گوليت گل اول هلند را زد.

اين موفقيت در ميلان كه شايد بهترين بازيكنان تاريخ خود را در اختيار داشت، ادامه پيدا كرد. ابتدا گوليت با اين تيم ميلاني، قهرمان باشگاه‌هاي ايتاليا شد و در سال 1989 قهرماني باشگاه‌هاي اروپا را به دست آورد. مانند يك سال پيش از آن، در فينال جام ملت‌هاي اروپا، گوليت و فان باستن گلزنان تيم بودند؛ هريك از آنها در پيروزي 4 بر 0 مقابل استه‌آوا بخارست روماني،‌ دو گل به ثمر رساندند. به دنبال اين موفقيت، گوليت براي دومين بار به عنوان مرد سال جهان برگزيده شد.
با تكرار قهرماني باشگاه‌هاي اروپا در سال 1990، گوليت به قهرماني باشگاه‌هاي اروپا و نيز قهرماني در جام ملت‌هاي اروپا، پا به جام جهاني 1990 ايتاليا گذاشت. اما وي در آن جام جهاني چندان روي فرم مطلوب نبود و هلند در يك ديدار به ياد ماندني در مرحله يك هشتم نهايي،‌ در مقابل آلمان 1 بر 2 شكست خورده و حذف شد. در جام ملت‌هاي 1992 اروپا در سوئد نيز،‌ هلند در مرحله نيمه نهايي در مقابل دانمارك كه قهرمان آن دوره هم شد،‌ در ضربات پنالتي مغلوب، و از دور رقابت‌ها كنار رفت.
گوليت، چند روز مانده به شروع جام جهاني 1994،‌ به علت اختلاف و مشاجره با ديك ادووكات،‌ سرمربي تيم ملي،‌ اردوي اين تيم را ترك كرد و به فعاليتش در تيم ملي هلند خاتمه داد. پس از يك دوره فعاليت در باشگاه ايتاليايي سمپدوريا جنوا، در سال 1995 به چلسي لندن پيوست. در سال 1996، در اين تيم مربي شد. وي در سال 1998 به عنوان
يكي از درخشنده‌ترين بازيكنان تاريخ فوتبال هلند، پس از يوهان كرايف، از دنياي فوتبال به عنوان بازيكن كنار رفت. او نه تنها به عنوان فوتباليست،‌ بلكه به عنوان يك مبارز ضد نژادپرستي هم فعاليت ‌كرده و نقش سياسي مهمي را در اين زمينه در هلند ايفا مي‌كند.
فعاليت به عنوان مربي

گوليت با چلسي به عنوان جوان‌ترين مربي تاريخ فوتبال انگليس،‌ قهرمان جام حذفي شد. وي در فصل 99/1998 هدايت نيوكاسل يونايتد را به عهده گرفت.

وي در فصل 05/2004 مربي فاينورد روتردام هلند بود. او پس از گذشت يك فصل و قرار گرفتن تيمش در رده چهارم جدول، با 25 امتياز اختلاف نسبت به تيم آيندهوون كه قهرمان شد،‌ از اين تيم كناره‌گيري كرد.
او از 8 نوامبر سال 2007 تا 11 آگوست 2008 نيز مربي تيم لس آنجلس گالكسي آمريكا بود.
زندگي خصوصي

رود گوليت تاكنون سه بار ازدواج كرده است: با اولين همسرش، ايوون دو وريس از سال 1984 تا 1991 زندگي كرد و از او دو دختر به نام‌هاي فليسيتي و شارماين دارد. 1994 با كريستينا پنزاي ايتاليايي ازدواج كرد كه دو فرزند نيز به نام‌هاي كوئينسي و شين دارند. آنها در سال 2000 از يكديگر جدا شدند. تنها يك ماه پس از آن،‌ با همسر فعلي‌اش، استله كرايف، برادرزاده يوهان كرايف ازدواج كرد. اين دو نيز دو فرزند به نام‌هاي جوئل و ماكسيم دارند.
منبع: همشهری آنلاین

 

yasamin89

عضو جدید
بالوتلی:می خواهم در برابر یووه بازی کنم

بالوتلی:می خواهم در برابر یووه بازی کنم

بعد از برد خوب میلان در برابر سمپدوریا بالوتلی در صفحه شخصی خود عکسی از خودش و برادرش را در حال گذاشتن یخ روی شانه سمت راستش گذاشت؛ تا همه این عکس راببینند و بدانند که او می خواهد به این دیدار برسد.




بالوتلی در صفحه شخصی توییترش نوشت:کار سختی است، اما من می خواهم این بازیابی مصدومیت زودتر به پایان برسد چون میخواهم تیم را در برابر یوونتوس همراهی کنم؛ و در این برد شریک باشم، می خواهم زودتر به میلانلو بروم و در تمرینات تیم شرکت کنم تا بتوانم زودتر به شرایط ایده آل برگردم و در ترکیب میلان در برابر یووه قرار بگیرم"




بالوتلی در ادامه نوشت"من دیگر نمی خواهم بازی در برابر یووه را از دست بدهم از زمانی که به میلان آمده ام معمولا در برابر این تیم در ترکیب میلان حضور نداشتم حالا به دلایل مختلف، اما اینبار نمی خواهم این مصدومیت من را از این بازی دور کند و من می خواهم در این دیدار شرکت کنم و تمام تلاش خودم را تا روز یکشنبه انجام می دهم تا مقابل این حریف تیم خودم را همراهی کنم.




طبق نوشته سایت های ایتالیایی سیدورف هم در مورد این سخنان بالوتلی گفت:باید چند روز منتظر بمانیم تا مشخص شود شرایط بالوتلی به چگونه ای است که آیا می شود از او در برابر یووه استفاده کرد یا نه، اما مهمترین چیز این اتفاق خواسته خود بالوتلی است که می خواهد تمام تلاش خودش را برای حضور در این بازی انجام دهد، او هر تلاشی که لازم باشد و هر هزینه ای را برای بهبود خودش انجام خواهد داد، همین نکته یعنی خواستن او می تواند در زودتر خوب شدن بالوتلی موثر باشد"
 

yasamin89

عضو جدید
باربارا برلوسکونی:هدف من نوآوری در این باشگاه است

باربارا برلوسکونی:هدف من نوآوری در این باشگاه است

هوندا می تواند در میلان تفاوت ایجاد کند




بعد از حضور هوندا در میلان دیگر عجیب نیست که باربارا برلوسکونی با خبرنگاران این کشور مصاحبه کند، با هم گوشه ای از این مصاحبه را می خوانیم.




باربارا برلوسکونی درباره اهداف آینده میلان به جسیکا میچائولت گفت:هدف اصلی من این است که در این تیم و در این باشگاه نوآوری انجام دهم، زیرا این شرکت در حال حاضر احتیاج به کسب و کار جدید در حرفه خود دارد؛ من می خواهم به مردم ثابت کنم که این اهداف می توانند اجرائی شوند و آنها باور داشته باشند که پشت در بسته ای گیر نکرده اند"




باربارا برلوسکونی در مورد هوندا هم توضیحاتی داد و گفت:ما باور داریم که او یک بازیکنی است که می تواند تفاوت ایجاد کند، تیم ما نیاز به یک بازیساز جدید داشت که از نقطه نظر تاکتیکی بتواند در میلان تفاوت ایجاد کند آن هم در حرکت تیمی میلان، او بازیکنی است که می تواند پاسخ خواسته بازیکنان میلان را هم در زمین و هم در رختکن بدهد چون او از توانائی این کار برخوردار است"




باربارا درباره مشکلات نژاد پرستی هم در دنیا صحبت هایی کرد و گفت:در فوتبال هیچ تفاوتی بین افراد از نظر نژاد و طبقه اجتماعی وجود ندارد فوتبال اجازه می دهد که تفاوت های سیاسی و یا اقتصادی مشکلی باهم نداشته باشند، و این فوتبال است که می تواند یک مدیر را در لندن آن هم در اوج ناامیدی به یک مدیر در یک قاره دیگر یا یک کشور مثل ژاپن ارتباط دهد"
 

yasamin89

عضو جدید
خبر خوش برای میلان : بالوتلی و دی شیلیو آماده ی بازی هستند

خبر خوش برای میلان : بالوتلی و دی شیلیو آماده ی بازی هستند

بازگشت ستاره های میلان نزدیک است


ماتیا دی شیلیو و ماریو بالوتلی دو بازیکن جوان میلان که در برابر اتلتیکو مادرید دچار آسیب دیدگی شدند به نظر می رسد می توانند میلان را در برابر صدر نشین جدول سری آ همراهی کنند.
به گزارش کوریرره دلا اسپورت اسیب دیدگی شانه ی ماریو بالوتلی و همچین مصدومیت پای ماتیا دیشیلیو به طور کامل بهبود یافته است.
در این گزارش آمده است که روز پنجشنبه مشخص خواهد شد که آیا سیدورف می تواند به طور قطعی از این دو بازیکن استفاده کند یا این دو بازیکن در بازی برابر اودینزه در کنار هم تیمی های خود قرار می گیرند.
 

yasamin89

عضو جدید
منچستر و مویس در فکر خرید فیلیپ مکسس

منچستر و مویس در فکر خرید فیلیپ مکسس

ویدیچ در ایتالیا ، مکسس در انگلیس



حالا که منچستر از احتمال از دست دادن ویدیچ در پایان فصل با خبر است، به دنبال یک جایگزین برای او می گردد که به نظر می رسد گزینه مورد نظر خود را یافته اند.




فیلیپ مکسس که بعد از مصدومیت به یک بازیکن نیمکت نشین در میلان تبدیل شده تا به حال برای بازگشت به ترکیب ثابت میلان راهی پیدا نکرده است، تیم میلان اگر یک مشتری خوب در همین ژانویه گذشته برای خرید مکسس پیدا می کرد به احتمال زیاد او را می فروخت اما حالا که روی نیمکت میلان یک سرمربی جدید دیگر نشسته است باز به این بازیکن بازی نمی رسد؛ به همین خاطر تیم های زیادی این بازیکن را برای خرید؛ در فصل بعد زیر نظر گرفته اند که مهمترین این تیم ها موناکو و در حال حاضر منچستر یونایتد هستند.




منچستر یونایتد که در این فصل با مشکلات تدافعی زیادی روبرو بوده و با پایان این فصل قرارداد نمانیا ویدیچ هم به پایان می رسد چاره ای به جزء خرید یک مدافع جدید ندارد، بعد از احتمال خرید ویدیچ توسط اینتر مسئولان منچستر روی خرید فیلیپ مکسس فکر می کنند تا با خرید این مدافع فرانسوی مشکلی در فصل آینده از نبود ویدیچ نداشته باشند.




مویس که می داند نمی تواند در فصل بعد هم با این نتایج در تیم منچستر باقی بماند در فکر خرید های منطقی برای خط دفاع فصل آینده این تیم است، که با در نظر گرفتن خرید مکسس او باید حداقل چهار میلیون یورو برای این خرید در نظر بگیرد زیرا این مبلغ کف در نظر گرفته شده در سایت ترانسفر مارکت برای این مدافع فرانسوی است؛ که میلان هم می تواند با این پول به فکر خرید یک مدافع خوب برای تیم خودش باشد، مثل دوریا مدافع برزیلی بوتافوگو و همبازی سابق سیدورف؛ که البته سایت ترانسفر مارکت بر روی این بازیکن نوزده ساله قیمت شش میلیون یوریی گذاشته است.
 

yasamin89

عضو جدید
باشگاه میلان ایتالیا به همراه بوکاجونیورز پرافتخارترین و پرجام ترین باشگاه های جهان محسوب می شوند

باشگاه میلان ایتالیا به همراه بوکاجونیورز پرافتخارترین و پرجام ترین باشگاه های جهان محسوب می شوند


 

yasamin89

عضو جدید
چزاره مالدینی: میلان همیشه میلان خواهد ماند

چزاره مالدینی: میلان همیشه میلان خواهد ماند

من امیدوارم روسونری با برد زمین را ترک کند




مصاحبه کاپیتان سابق میلان چزاره مالدینی، با توتو یووه درباره این دیدار مهم یکشنبه شب ایتالیا و نظرات او درباره چالش بین این دوتیم در این بازی و شرایط این دیدار را باهم مرور می کنیم.




شما بازی بین میلان و یوونتوس را چگونه می بینید؟این یک بازی کلاسیک است که من در سالهای زیادی در آن حضور داشتم و صحبت قبل از بازی درباره این دیدار زیاد شنیده می شود اما باید منتظر بود و بازی را دید تا بتوان در مورد این دیدار نظری با منطق ارائه کرد"


من مطمئن هستم که این بازی یک دیدار بسیار جذاب و قوی خواهد شد؛ به خاطر اینکه میلان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و استراحت بیشتری نسبت به یوونتوس انجام داده اما یووه به خاطر حضور در لیگ اروپا با خستگی وارد این بازی می شود اما مثل همیشه مطمعنا با قدرت به مقابله با میلان خواهد پرداخت؛ چون من زیاد به خستگی این تیم اعتقاد ندارم و می گویم آنها با تمام توان به این دیدار پای خواهند گذاشت"


شما چه خاطره و احساسی نسبت به این دیدار دارید؟خاطرات خوب همیشه با من باقی هستند مثل خاطرات بد، که در بازی برابر یووه کم ایجاد نشده است مطمعنا دیدارهای زیادی را با خطرات خوب و بعد در تورین و میلان پشت سر گذاشتم"


اما بخاطر افتخارات زیادی که هم میلان و هم یوونتوس به دست آورده اند مخصوصا بخاطر تقابل رودرو، نمی شود به یک دیدار خاص اشاره کرد؛ چون تمام دیدارهای میلان و یوونتوس با حساسیت و خاطرات تلخ و شیرین زیادی همراه بوده است"


آیا میلان می تواند به بازیکن سابق خود سیدورف اعتماد کند؟سیدورف به عنوان بازیکن به تمام افتخارات موجود با میلان دست یافته و از انگیزه زیادی برای بودن به عنوان مربی در میلان برخوردار است، اما نمی شود اینقدر زود در مورد چگونگی کار مربیگری او نظر داد و باید زمان بیشتری از این مورد بگذرد"


من دیدار آخر میلان را به خوبی زیر نظر گرفتم، که میلان در آن بازی به خوبی از نظر تاکتیکی حرکت می کرد و این در بازی قبل از آن هم قابل مشاهده بود به نظر من سیدورف باید بیشتر به فکر این باشد که، بتواند هرچه زودتر خود را بخشی از تیم کند و از حالا به فکر بزرگ بودن و این چیزها نباشد این نکته کاملا روشن است که او راه طولانی در پیش رو دارد"


نظر شما درمورد خرید ترابت در این زمستان برای میلان چیست؟ در مورد این بازیکن هم قضاوت کردن زود است و یک ماه زمان زیادی برای کنکاش درمورد توان یک بازیکن مدت کمی است، در حال حاضر ما باید مدت زمان بیشتری برای پاسخ دادن به این سئوال صبر کنیم اما این بازیکن در این مدت به خوبی خود را نشان داده و نمایش خوبی از خود به معرض تماشا گذاشته است"


به نظر مالدینی بزرگ، این دیدار در پایان چگونه خواهد بود با دانستن این نکته که، بازی در برابر یوونتوس خواهد بود؟با توجه به نظر من،چزاره مالدینی چه باید بگوید؟،من به امید یک بازی خوب و یک برد دلچسب این دیدار را از نزدیک به تماشا خواهم نشست"


اما در این دیدار ما یک بازی بسیار هیجان انگیز را مشاهده خواهیم کرد، که این دیدار همیشه بین این دو باشگاه "از اهمیت خاصی برخوردار بوده است؛ که همین امر باعث شده بازی این دو تیم همیشه زیبا باشد


اما من امیدوارم که روسونری بهتر بازی کند و با برد زمین بازی را ترک کند اما می دانیم که این بازی یک دیدار بسیار سخت است با این حال برد در این بازی آسان نخواهد بود، اما میلان همیشه میلان خواهد ماند"
 

yasamin89

عضو جدید
پولی:بازی با یووه هیجان انگیز است

پولی:بازی با یووه هیجان انگیز است

من به حسن نیت داوران ایمان دارم




آندره پولی بسیار جسورانه در مورد بازی با یووه صحبت می کند، این بازیکن در صحبت با گازتا درباره این دیدار به صحبت پرداخت.




پولی درباره بازی با یوونتوس به گازتا گفت:بازی با یوونتوس من را به هیجان می آورد دیدار برابر تیمی که دو فصل پیاپی قهرمان بوده و دو سال سلطه داشته بر لیگ، حفظ این شرایط زیبا و سخت خواهد بود تیمی که دارای چرخ دنده های محکمی مثل بوفون و کیلینی است؛ از قدرت و توان زیادی برخوردار خواهد بود من با بازیکنان این تیم در تیم ملی دوست و رفیق هستم"


پولی درباره شرایط میلان و جدول هم گفت:این یک دیدار بسیار مهم برای ما خواهد بود اما دیداری سخت که باید با گرفتن امتیاز به پیش روی در جدول ادامه دهیم همانطور که سمپدوریا را شکست دادیم و سعی کنیم بهترین نمایش خود را در برابر یووه انجام دهیم پاتزینی همیشه قاتل یوونتوس بوده و با مشکلی که دارد احتمال حضور او در این دیدار مثل بالوتلی مشخص نیست اما با این وجود که احتمال حضور بالوتلی در این دیدار کمتر است اما قاتل یووه تفاوت را در این بازی رقم خواهد زد همانند ایکاردی که به خوبی در برابر این تیم بازی کرد"


پولی در مورد احتمال پیوستن خودش به یووه در سال گذشته هم گفت:در ژانویه سال گذشته این پیشنهاد از طرف ماروتا به باشگاه سمپدوریا ارائه شد، اما با سبک سنگین کردن شرایط باقی ماندن من در سمپدوریا بهتر و منطقی تر بود"


پولی در پایان هم در مورد داوران گفت: من به حسن نیت داوران ایمان دارم و همیشه با اطمینان به قضاوت آنها نگاه کرده ام، اما گاهی در بازی پیش می آید که یک خطا باعث عصبانیت ما شود و اشتباه کردن داوران هم بسیار طبیعی است و صحبت درباره آن بعد از بازی راحت تر انجام می گیرد؛ و بحث و گفتگو بعد از بازی بیشتر اتفاق خواهد افتاد"

 

yasamin89

عضو جدید
23 بازیکن دعوت شده برای بازی با یوونتوس

23 بازیکن دعوت شده برای بازی با یوونتوس

بالوتلی دوباره بازی با یووه را از دست داد




سیدورف بعد از تمرین امروز میلان 23 بازیکن را برای دیدار با یووه دعوت کرد؛ اسامی بازیکنان دعوت شده برای دیدار با یووه به نقل از سایت رسمی میلان منتشر شد.


اسامی بازیکنان دعوت شده:


دروازبان: آبیاتی، آملیا، گابریل


مدافعین: آباته، دی شیلیو، کنستانت، زاکاردو، بونیرا، مکسس، رامی


هافبک ها: امانوئلسون، اسین، هوندا، مونتولیوو، دی یانگ، کاکا، بیرسا، پولی، ساپونارا، ترابت


مهاجمین: پاتزینی، پتانیا، روبینیو


قبل از بازی 18 بازیکن برای این دیدار از بین این 23 بازیکن انتخاب خواهند شد؛ برای دیدار فردا شب میان میلان و یوونتوس.

 

Similar threads

بالا