کلوپ هوادارن AC Milan

yasamin89

عضو جدید
میلان بعد از بازی با یووه به دنبال خرید مهاجم

میلان بعد از بازی با یووه به دنبال خرید مهاجم

فروش بالوتلی یا خرید یک گزینه جوان دیگر





میلان در بازی برابر یوونتوس در نبود بالوتلی، با مشکلات زیادی در امر گلزنی مواجه شد؛ به همین خاطر خرید یک بازیکن و یک مهاجم جوان برای فصل آینده این تیم ضروری به نظر می رسد.


میلان در بازی برابر یوونتوس با دو گل شکست خورد؛ اما این شکست در حالتی پیش آمد که میلان در این دیدار موقعیت های زیادی برای بازکردن دروازه یووه را از دست داد؛ و این اتفاق باعث شد تا سیدورف برای فصل بعد بیشتر به خرید یک مهاجم گلزن برای این تیم فکر کند.


در ماه گذشته بحث خرید بالوتلی توسط باشگاه های تاتنهام و آرسنال زیاد شنیده میشد، اگر این بازیکن از میلان جدا شود میلان پول خرید زیادی در اختیار خواهد داشت برای پر کردن جای این بازیکن؛ و بازیکنانی مانند ادین ژکو و فرناندو تورس در دسترس ترین گزینه ها برای پر کردن جای بالوتلی خواهند بود.



اما میلان زیاد به فروش بالوتلی توجه نمی کند و در نظر دارد با خرید یک بازیکن جوان و آینده دار دیگر مشکلات این تیم را تا حدود زیادی برطرف کند و بتواند به خرید بازیکنان جوان ادامه دهد


به همین خاطر گالیانی در فکر خرید میکی باتشوآیی مهاجم 20 ساله استاندارد لیژ بلژیک است؛ تا بتواند با خرید این بازیکن، که در لیگ بلژیک با 17 گل در 26 مسابقه به عنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان این کشور نامیده می شود، مشکلات میلان را حل کند.


این بازیکن بلژیکی که اصلیتی از کشور کنگو دارد تا سال 2018 با استاندارد لیژ قرارداد دارد؛ و خرید این بازیکن برای میلان حداقل 10 میلیون یورو تخمین زده شده است


سایت ترانسفر مارکت هم مبلغ خرید این بازیکن را 8 میلیون یورو تخمین زده است که به نظر می رسد میلان می تواند با توجه به قیمت این بازیکن به خرید او فکر کند، اما باید دید سیدورف درباره خرید این گزینه چه نظری خواهد داشت و آیا به خرید او فکر خواهد کرد.

 

yasamin89

عضو جدید
زندگینامه کارلتو

زندگینامه کارلتو

كارلو آنچلوتي در 10 ژوئن سال 1959در رگولو در ايتاليا متولد شد.

فوتبال را در 17 سالگي در تيم پارما آغاز كرد. در سال 1979 به آ. اس. رم پيوست و با اين تيم يك بار قهرمان ليگ و چهار بار قهرمان جام حذفي ايتاليا شد و در آنجا بود كه تبديل به يك بازيكن ثابت شده و ملي‌پوش شد. بين سال‌هاي 1984 تا 1987 به عنوان كاپيتان، تيمش را در ميدان رهبري مي‌كرد. بلافاصله پس از آن، از 1987 تا 1992 براي ميلان بازي كرد. او متعلق به تيم اسطوره‌هاي ميلان است كه در سال هاي 1989 و 1990 قهرماني جام باشگاه‌هاي اروپا را كسب كردند.

تيم ملي

آنچلوتي در مجموع 26 مرتبه پيراهن تيم بزرگسالان ايتاليا را به تن كرد. پس از انجام 7 بازي براي تيم ملي زير 21 سال و تيم ملي المپيك، براي اولين مرتبه در تاريخ 6 ژانويه 1981 در برابر تيم ملي فوتبال هلند به ميدان رفت (1 : 1). او در جام جهاني 1986 مكزيك و جام ملت‌هاي اروپا در سال 1988 در آلمان نيز حضور داشت و نامش در فهرست اسامي بازيكنان جام جهاني 1990 در كشورش ايتاليا هم كه اين تيم به مقام سوم جهان رسيد، ديده مي‌شد.

فعاليت به عنوان مربي

پس از دوران موفقيت‌آميز بازي، آنچلوتي تصميم گرفت به عنوان مربي كار كند. ايستگاه اول او به عنوان مربي، تيم ملي ايتاليا بود. او در آنجا بين سال‌هاي 1992 و 1995 به عنوان دستيار آريگو ساكي كار كرد و توانست با اين تيم به فينال جام جهاني 1994 در آمريكا برسد. در آنجا ايتاليا در ضربات پنالتي مغلوب تيم ملي فوتبال برزيل شد.

آنچلوتي در تابستان سال 1995براي اولين بار به عنوان سرمربي با رجينا در سري b قرارداد بست و در اولين سال حضورش موفق شد اين تيم را راهي سري a كند. بعد از سپري شدن يك فصل در رجينا، در تابستان سال 1996 به پارما رفت. در اولين فصل حضور در پارما ( 97/1996) به طرزي باورنكردني اين تيم را به مقام نايب قهرماني سري a رساند. در فوريه سال 1999 جانشين مارچلو ليپي در يوونتوس تورين شد كه در اين تيم، موفقيتي در آن فصل كسب نكرده بود. آنچلوتي در يوونتوس نتوانست عنوان‌هاي ملي يا بين‌المللي مورد اتنظار را به دست آورد. وي براي اين تيم جام يوفا اينترتوتو را درسال 1999 به ارمغان آورد و دوبار در سال‌هاي 2000 و 2001، اين تيم را به نايب قهرماني سري a رساند. وي در تابستان سال 2001 به دليل عدم كسب نتايج مطلوب، دوباره جايش را به مارچلو ليپي داد.

آ. ث. ميلان

آنچلوتي در 5 نوامبر سال 2001 به جاي فاتح تريك، سكان هدايت تيم پرآوازه آ. ث. ميلان را به دست گرفت. در آن برهه از زمان، ميلان گرفتار بحراني شديد بود. او ميلان را به نيمه نهايي جام يوفا در فصل 02/2001 رساند و فصل را با كسب مقام چهارم سري a به پايان رساند. پس از آن‌كه در شروع كار، به دليل شيوه بازي دفاعي، به شدت مورد انتقادعلني رئيس باشگاه، سيلويو برلوسكوني قرار گرفت، اما ارائه بازي‌هاي چشمگير و سراسر نظم و انضباط،‌ احترام زيادي برايش به وجود آورد. براي فصل 03/2002 توانست دو بازيكن مهم به نام‌هاي آندره‌آ پيرلو و روي كاستا را به ميلان بياورد. به علاوه با هدايت وي، فيليپو اينزاگي و آندره شوچنكو به يك زوج خط حمله قدرتمند تبديل شدند.

ميلان در فصل 03/2002 در فينال ليگ قهرمانان اروپا در مقابل يوونتوس تورين قرار گرفت و توانست اين تيم را در ضربات پنالتي 3 بر 2 مغلوب كند. چند روز بعد هم قهرماني جام حذفي ايتاليا را به دست آورد. براي فصل 04/2003، كاكا، ستاره فوتبال برزيل با ميلان قرارداد امضاء كرد. آنچلوتي با كاكا، به عنوان بازيكن كليدي تيمش، ميلان را در فصل 04/2003 به سوي قهرماني سوپر جام اروپا و اسكودتو هدايت كرد.

در فصل بعد از آن (05/2004)، آنچلوتي دوباره ميلان را به فينال ليگ قهرمانان اروپا رساند. بعد از برتري 3 بر 0 در نيمه اول،‌ تيم او در نيمه دوم برتري‌اش را از دست داد و پس از 90 دقيقه و تساوي 3 بر 3، در ضربات پنالتي، قهرماني را به ليورپول انگليس واگذار كرد. دو سال بعد، در فصل 07/2006، دوباره اين دو تيم در فينال به هم رسيدند. اين‌بار اما ميلان موفق شد با دو گل فيليپو اينزاگي، قهرماني اروپا را از آن خود كند. اين پيروزي وجهه شايان توجهي براي كارلو آنچلوتي به ارمغان آورد. وي در آغاز ماه جون سال 2007، قراردادش را با ميلان تا سال 2010 تمديد كرد.

آنچلوتي با قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا در سال 2007، به جرگه كساني پيوست كه هم به عنوان بازيكن و هم مربي، اين افتخار را كسب كرده‌اند. چهار نفر ديگر عبارتند از ميگوئل مونوز، جوواني تراپاتوني، يوهان كرايف و فرانك ريكارد.

با اين قهرماني، به علاوه وي در دايره كوچك مربياني قرار گرفت كه دوبار صاحب اين عنوان شده‌اند. دركنار آنچلوتي، ويسنته دل‌بوسكه،‌ اوتمار هيتزفلد و الكس فرگوسن دوبار قهرمان اين جام شده‌اند.


افتخارات به عنوان بازيكن

در تيم ملي

تيم سوم جهان: 1990

در باشگاه

قهرمان جام حذفي: 1980، 1981، 1984، 1986
قهرماني سري آ: 1983، 1988، 1992
قهرماني سوپرجام ايتاليا: 1988
قهرماني ليگ قهرمانان اروپا: 1989، 1990
قهرماني سوپرجام اروپا: 1989، 1990
قهرماني جام باشگاه‌هاي جهان: 1990

افتخارات به عنوان مربي

به عنوان كمك مربي تيم ملي:

نايب قهرمان جهان در جام جهاني 1994 در آمريكا

به عنوان مربي باشگاهي:

نايب قهرمان سري آ: 1997، 2000، 2001، 2005، 2006
قهرمان جام حذفي ايتاليا: 2003
قهرمان سري آ: 2004
قهرمان سوپرجام ايتاليا: 2004
نايب قهرمان سوپرجام ايتاليا: 2003
قهرمان جام يوفا اينترتوتو: 1999
نايب قهرمان ليگ قهرمانان اروپا: 2005
قهرمان ليگ قهرمانان اروپا: 2003، 2007
قهرمان سوپرجام اروپا: 2003، 2007
قهرمان جام باشگاه‌هاي جهان: 2007
نايب قهرمان جام باشگاه‌هاي جهان: 2003

عناوين شخصي به عنوان مربي

جايزه باشگاه فوتبال يوفا: مربي سال: 2003، 2007
برترين مربي باشگاهي جهان: 2007
ورد ساكر: مربي سال: 2003
اي. اس. ام: مربي سال اروپا: 2007
مربي سال ايتاليا: 2001، 2004
 

yasamin89

عضو جدید
میلان 1 - 4 اتلتیک مادرید

میلان 1 - 4 اتلتیک مادرید

پایانی تلخ و ناراحت کننده برای میلان و کاکا. تیم میلان در حالی که بازی رفت را با 1 گل به حریف واگذار کرده بود در بازی برگشت نیز با حساب 4 بر 1 بازی را باخت تا در نهایت با نتیجه 5-1 لیگ قهرمانان را ترک کند و تنها به لیگ ایتالیا و کسب سهمیه برای سال بعد تلاش کند
 

yasamin89

عضو جدید
نامه اعتراض امیز هواداران متعصب میلان

نامه اعتراض امیز هواداران متعصب میلان

نامه ی اعتراضی کوروا سود:


باخت به اتلتیکو و حذف از چمپیونز لیگ بهانه ای شد تا صبر هوادران میلانی لبـریـز شده و قطره قطره های خشم آنهــا تبدیل به سیـل اعتراضــات شود!
افراطی ها در سایت خود نامه ای بلند بالا نوشته اند و به وضوح گالیانی را به اشتباه در بازار نقل و انتقالات متهم کرده اند اتش تند انتقادات به بالوتلی هم سرایت کرده برای حاشیه های تمام نشدنی وی در شبکه های مجازی و به اعتقاد انها این امر در زمین بازی روی عملکرد وی تاثیر منفی داشته است.
کمی به عقب برمیگردیم به فصل گذشته. دقیقا چند روز مانده به بازی حذفی جام باشگاهها برای صعود به مرحله گروهی و چند روز مانده به پایان بازار نقل و انتقالات تردیدهای خود رااعلام کردیم و طرح هایی را در جهت قدرتمند تر شدن تیم به میدیریت باشگاه ارائه دادیم .پارچه نوشته ای را جلوی در باشگاه نصب کردیم و در ان قید کردیم که نگاه عمیق تری به دفاع و میانه میدان داشته باشید و از خرید های بیهوده ای از جمله ماتری پرهیز کنید در عوض دکتر گالیانی در تلیویزیون اعلام کردند که این تیفوسی ها نیستند که برای میلان خرید می کنند و انهایی که انتقاد دارند چوانان کم سن و سالی هستند که شایستگی انتقاد کردن ندارند.اما امروز نتایج خود گواه هستند ماتری در ژانویه بسبب عملکرد فاجعه بار به فیورنتینا قرض داده شد. و هنوزتاثیرعملکرد بد در بازار نقل و انتقالاترا در دفاع و میانه میدان میلان شاهد هستیم.تاریخ میلان با بازیها و رقابتهای بزرگ عجین شده است.و بودجه ای غنی از پول در انتهای فصل که میتوانستی بهترین پدیده ها را به میلان بیاوری اما اکنون داستان عوض شده است و بحران اقتصادی در کنار عملکرد بد مدیریت بطور واضح تیم را به بحران کشانده است.
از شما بطور مثال این پرسش را داریم که چگونه است که بازیکنی همچون امبروزینی که کاپیتان تیم بود و نقش موثری در رختکن تیم ایفا میکرد را میفروشید و بدتر از انچطور پیرلو را به بهانه وضعیت جسمانی و پیر شدن در حالیکه به تازگی 31 ساله شده بود به دشمن همیشگی یوونتوس فروختید؟سپس اشتباه بزرگتر را چند سال بعد با خرید بازکنی همچون هوندا مرتکب شدید. بیش از نیمی از بازیکنان فعلی بریده اند و خیلی از بازیکنان فقط نامهای بزرگ تمام شده ای بودند که خریداری شدندمیلان 37 امتیاز با در فاصله دارد و از همه جامها بدور است.خوب بهتر است که هر کسی که وقت را تلف کرده است ساکت شود و مسئولیت این ناکامی را به عهده بگیردوکنار برود.شاید با ورو باربارا برلوسکونی موج امیدواری جدیدی به باشگاه تزریق شده است کسی که بجای تحول در تیم به فکر انجام معامله های تجاری خود بوده است نتیجه هر چه بوده بد و فاجعه بوده است و تنهاصداو جوابی که از جانب مدیریت از سال 2007 شنیده ایم این بوده است که ما پرافتخارترین باشگاه جهان هستیم.پشت همه این جوابها برای درست کردن خرابه ها و ناکامیها در حال ساختن تیم با بازیکنان تمام شده با ارزشهای نامشخص بودندو تنها کسانی که رنج می بردندبراستی ما طرفداران عاشق میلان بودیم .
به تیم فعلی نگاهی می اندازیم متشکل از تعداد کمی بازیکن جدی و حرفه ای ردیف شده از بازکنانی بی مصرف و تمام شده که تنها چیزی که در سر دارند انتشار عکسهایی بی فایده در شبکه های اجتماعی می باشد و نیز سفارش یک میز غذا برای یک عصر دل انگیزدر دیسکوتک.کسانیکه هنوز گمان میکنند قهرمانانی بزرگ هستند در عوض انچه در زمین نشان می دهنداین است : بازیهایی ضعیف با ارزش و کیفیت نازل.برای بهتر شدن اوضاع و کمی تغییر فضا در خواست داریم از شما بازیکنان بی مصرف که همچون مونتولیوو ، بونرا، ابیاتی، کاکا، پولی، پاتزینی و دی شیلیو کمی حرفه ای رفتار کنید.امیدواریم که مربی جدید سیدورف برای حل این معضل تصمیمات جدی تری اتخاذ کند.منتظر همه طرفداران میلان روز یکشنبه در بازی با پارما برای فریاد زدن مشکلاتمان هستیم.سالهاست که معترضیم حالا نوبت شما هم هست که عشق خود را به باشگاه نشان داده و در این روزهای اعتراض با ما همراه شوید.
میلان همیشه در قلب ماست.
افراطی های جایگاه جنوبی سن سیرو.
 

yasamin89

عضو جدید
بالوتلی:هیچ کس قادر به اخراج گالیانی نیست

بالوتلی:هیچ کس قادر به اخراج گالیانی نیست


ماریو بالوتلی، در صفحه شخصی خود در فیس بوک، باز هم به نوشتن درباره خود و میلان پرداخت؛ و از علاقه خود به باشگاه میلان نوشت.


میلان و طرفداران: من از بدو تولد خودم عاشق میلان هستم، و همیشه طرفدار این تیم بوده ام؛ به همین خاطر عقیده دارم که باید؛ با طرفداران میلان خیلی روشن و صادق باشیم "


سیدورف : بعد از ورود سیدورف به عنوان مربی به میلان، الان مدت زمانی بیش از دوماه نگذشته؛ و این انصاف نیست که همه تقصیرها را گردن او بیاندازیم"


گالیانی: هیچ کس قادر به اخراج و حتی انتقاد از آدریانو گالیانی نیست، زیرا او یکی از بهترین ها در جهان فوتبال است؛ و در نقش خود همیشه به بهترین شکل به میلان کمک کرده است"


پراندلی: او مربی من در تیم ملی است، او همیشه بسیار بخشنده است و با اشتباهات درون زمین بازیکنان، بسیار سخاوتمندانه برخورد می کند؛ شما می توانید این موضوع را خیلی سریع در رفتار او متوجه شوید"
 

yasamin89

عضو جدید
احتمال برکناری سیدورف در آینده ای نزدیک

احتمال برکناری سیدورف در آینده ای نزدیک



مدیاست اسپورت: در صورت نتیجه نگرفتنِ سیدورف در هفته های آینده احتمال اینکه جایگاه خود را از دست خواهد دهد بسیار بالاست و فرانک رایکارد یکی از کزینه های احتمالی جایگزین وی خواهد بود
 

yasamin89

عضو جدید
میلان 1-1 لاتزیو

میلان 1-1 لاتزیو



بازی با نتیجه مساوی و با تک گل کاکا به پایان رسید..
یک بازی حساب شده و خوب از تیم میلان چشم های هواداران رو به دیدن ادامه لیگ امیدوار تر کرد
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز


http://www.rossoneri.ir/gallery/content/2013-14 season/Serie A/Fiorentina 0-2 Milan/1c5eda50798afcbf65838f767bf0a871-48309-1395865086.jpg
 
آخرین ویرایش:

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
فیورنتینا 0 میلان 2

فیورنتینا 0 میلان 2



http://www.rossoneri.ir/gallery/content/2013-14 season/Serie A/Fiorentina 0-2 Milan/b11c56dbabc39a1cc1567a87adb09fc8-59689-1395868565.jpg

http://www.rossoneri.ir/gallery/content/2013-14 season/Serie A/Fiorentina 0-2 Milan/1e1ddad446dea56b432543901445029f-60775-1395869166.jpg

http://www.rossoneri.ir/gallery/content/2013-14 season/Serie A/Fiorentina 0-2 Milan/293819eff70f1ec7351b754993a2dc50-34813-1395868804.jpg
 

yasamin89

عضو جدید
میلان به لیگ اروپا نزدیک می شود

میلان به لیگ اروپا نزدیک می شود

میلان به لیگ اروپا نزدیک می شود / ماه آوریل برای روسونری بسیار مهم خواهد بود

هفت امتیاز از سه بازی گذشته: این نتایج با ارزشی که کلارنس سیدورف پس از بازی با لاتزیو - فیورنتینا و کیه وو بدست آورده است. هفت امتیازی که برای میلان در این مقطع و پس از نتایج ضعیف این تیم مانند یک معجزه بود

انتظار می رفت مشکلات میلان پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و اعتراض طرفداران در سن سیرو در دیدار برابر پارما بیشتر شود ولی اینگونه نشد و حالا شرایط به لطف تاکتیک و افکار سیدورف تغییر کرده است
در حال حاضر یک هدف توسط این باشگاه وجود دارد و آن هم راهیابی به لیگ اروپا تعیین شده است, در صورتی که چند هفته پیش گرفتن سهمیه اروپایی غیرممکن شده بود

آخرین نتایج میلان, شور و شوق جدیدی را برای روسونری به ارمغان آورده است و در حال حاضر تنها پنج امتیاز با سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد " آخرین چیزی که برای میلان قابل دسترس است" که در این لحظه توسط پارما اشغال شده. با این حال شاگردان دونادونی چهارشنبه بازی دشواری مقابل رم خواهند داشت

لیگ اروپا رویای دست نیافتنی بنظر نمی رسد; چرا که میلان در بازی های باقی مانده شرایط بهتری نسبت به رقبای خود برای کسب سهمیه خواهد داشت

بازی های بعدی میلان به این ترتیب خواهد بود: جنوا - کاتانیا - لیورنو - رم - اینتر - آتالانتا - ساسولو
همانطور که مشاهده می کنید دو بازی برابر رم در المپیکو و دیدار با اینتر در دربی دلامادونینا در سن سیرو به میزبانی روسونری دشوار خواهند بود. درنهایت بقیه بازی ها روی کاغذ به نسبت آسان تر هستند

آوریل تعیین کننده - روسونری می تواند از مزایای میزبانی استفاده کند. روی کاغذ برای بازی های میلان در ماه آوریل یک برنامه مطلوب وجود دارد در مقایسه با رقبای دیگر برای کسب سهمیه لیگ اروپا

تیم سیدورف پنج روز بعد باید در خانه جنوا به میدان برود. در ظاهر, این دیدار آسانی برای میلان خواهد بود. کاتانیا و لیورنو هر دو در سن سیرو بازی خواهند کرد و روسونری می تواند از شرایط میزبانی استفاده کند بنابراین پیروزی در این سه دیدار و گرفتن 9 امتیاز دور از دسترس نیست و موفقیت در این سه بازی امید را برای کسب سهمیه بیشتر می کند. در حالی که رقبای میلان برای کسب سهمیه لیگ اروپا بازی های دشواری نسبت به تیم اول شهر میلانو خواهند داشت

ناپولی که با پیروزی شیرین مقابل یوونتوس خود را به رده دوم جدول نزدیک کرد و انتظار می رود که بتواند پارما را شکست دهد. در سوی دیگر لاتزیو و سمپدوریا در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر می روند

تقویم بازی های سری آ, چهار بازی بسیار مهم خواهد داشت که درگیری مستقیم برای کسب سهمیه ایچاد می کند این چهار بازی عبارت است از: رم - آتالانتا / ورونا - فیورنتینا / سمپدوریا - اینتر / ناپولی - لاتزیو
بعد از این بازی ها, سه دیدار بسیار مهم انجام می شود که شامل این تیم ها است: آتالانتا - ورونا / تورینو - پارما / لاتزیو - اینتر

میلان هم دو بازی سخت مقابل رم و اینتر خواهد داشت که در نهایت سرنوشت آث میلان برای گرفتن سهمیه لیگ اروپا را مشخص خواهد کرد
 

yasamin89

عضو جدید
رقابت روسیه و امارات، برای خرید 30% از سهام میلان

رقابت روسیه و امارات، برای خرید 30% از سهام میلان

باربارا برلوسکونی، هفته آینده در امارات



بعد از صحبت های روز گذشته باربارا برلوسکونی، در مورد فروش سهام میلان، حالا صحبت ها درباره این اتفاق بیشتر شده است؛ و سایت های مختلف نظرات مختلفی ارائه می دهند.





به گزارش بی بی سی، باشگاه میلان ایتالیا، که به دنبال یک سرمایه گذار خارجی است؛ در نظر دارد برای این اتفاق با سرمایه گذارانی از دو کشور روسیه و امارات، به مذاکره بنشیند.


در ادامه این گزارش عنوان می شود که، قرار است باربارا برلوسکونی، در هفته آینده برای صحبت در مورد فروش 30% از سهام باشگاه میلان به کشور امارات سفر کند.


اما خانواده برلوسکونی، بیشتر مایل هستند، تا این مقدار از سهام خود را با دوستان خود شریک شوند؛ و به همین خاطر قرار است، در رابطه با فروش سهام باشگاه، با نخست وزیر روسیه، که دوستی نزدیکی با برلوسکونی دارد؛ به مذاکره بنشینند.


باشگاه میلان، می خواهد ثابت کند که با فروش مقداری از سهام خود، می تواند به باشگاهی مانند زنیت، چلسی و شالکه04 تبدیل شود و در تابستان، با خریدهای بزرگ؛ به رقابت در فوتبال اروپا بازگردد.
 

Hooman84

عضو جدید
میلان، به دنبال خرید کاکای جدید

میلان، به دنبال خرید کاکای جدید




میلان همچنان به دنبال گزینه های جدید برای خرید در فصل آینده است، و بیشتر به سراغ گزینه های جوان و آینده دار می رود؛ تا بتواند با خرید آنها شرایطی بهتر در فصل آینده داشته باد.


لئو کیتادینی، هافبک بازیساز جوان و 20 ساله تیم سانتوس برزیل، بازیکن جدید مورد نظر میلان است، از او به عنوان یک کاکای جدید نام برده می شود.


مدیر برنامه این بازیکن جوان برزیلی، از بازی او بسیار تعریف می کند؛ و او را یک کاکای جدید در دنیای فوتبال معرفی می کند، زیرا به گفته این مدیر او از نظر طرز بازی بسیار به کاکا شبیه است.


این بازیکن خوش تکنیک برزیلی، تا سال 2015، با باشگاه سانتوس برزیل قرارداد دارد؛ و به گفته مدیر برنامه او تیم های میلان و لاتزیو، برای خرید این جوان آینده دار اعلام آمادگی کرده اند.


سایت ترانسفر مارکت، قیمت این بازیکن جوان برزیلی را 300.000€ هزار یورو، تخمین زده است؛ اما مدیر برنامه این بازیکن برزیلی، قیمت این بازیکن را 7 یا 8 میلیون یورو، تخمین زده است.


 

yasamin89

عضو جدید
کاکا:همه چیز در تیم روبه جلو پیش می رود

کاکا:همه چیز در تیم روبه جلو پیش می رود

ریکاردو کاکا: "دوره ای نبوده است که در آن نتایجی درخشان بگیریم ولی سه بازی اخیر کمی شور و شوق را در تیم برانگیخته است. هدفمان این است که به رقابت های اروپایی صعود کنیم و به همین خاطر باید حداکثر امتیازات را کسب کنیم. از زمانی که به اینجا آمده ام شایعات زیادی در مورد آینده من وجود داشته است، ولی بگذارید چیزی را به شما بگویم. من از حضور خود در میلان خوشحالم. هیچ عجله ای ندارم و در پایان فصل تصمیم گیری خواهم کرد. در حال حاضر تنها چیزی که می توانم در مورد آینده ام بگویم این است که می خواهم در میلان بمانم."

"من پیش از این با سرمربی صحبت کرده ام و اینجا هستم تا آنچه را که در توانم هست به نمایش بگذارم. خودم دوست دارم که در پشت مهاجمین بازی کنم ولی شما نمی توانید انتظار داشته باشید که همیشه در آن پست بازی کنید و گاهی اوقات شرایط تیم ایجاب می کند که در جایی دیگر به بازی بپردازید. هوندا به تیم کمک زیادی می کند و دیر یا زود گلزنی های ما آغاز خواهد شد. او در دو بازی اخیر عالی بوده است و بسیار سخت کار می کند."
 

MOΣIN

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیا بالا

یعنی میشه از دست این دو کچل راحت بشیم؟:que:
 

Similar threads

بالا