کلوپ هواداران یوونتوس

smooth criminal

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


من اومدم
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یوونتوس عشقه یا جی جی بوفن؟!:D
منم یه زمان عاشق یوو بودم
اون زمان که کاپلو مربیش بود
یادش به خیر چه روزایی داشتم... همه ی فوتبالاشو دنبال میکردم به عشقه جان لوئیجی بوفن...
الان خبر دارم که با دوست دخترش که یک مانکن چکی ازدواج کرده و یه بچه داره...
واقعا ورزشکاره خوبیه...
تاپیکت منو یاد اون روزام انداخت... مرسی گلم...
 

m.e.a.r

عضو جدید
کاربر ممتاز
من عاشق یووو بودمو هستمو خواهم بود
جی جی بوفون
الکس دلپیرو
رو عشق است
 

reza.izadi

عضو جدید
یووه رو عشق است
با دل پیرو
جی جی بوفون
یادش بخیر
یه زمانی که فوتبال تو خیابون بازی میکردیم
همیشه لباس دل پیرو رو می پوشیدم
 

MOΣIN

عضو جدید
کاربر ممتاز
میلان ویووه;)..............بوفون دلپیرو............وگلشون پیرلو
 

moseu

عضو جدید
کلوپ هواداران یوونتوس

[h=1]کونته: هدف‌اصلي پايان فصل بدون شکست‌است[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال يوونتوس بعد از قهرماني اين تيم در رقابت هاي سري آ ايتاليا گفت: هدف اصلي ما به پايان رساندن فصل بدون شکست است.[/h]

آنتونيو کونته گفت: قهرماني در ليگ دستاورد زيبايي است اما اميدواريم تيم ما اکنون بتواند فصل را بدون شکست به پايان برساند.

اين مربي 42 ساله، يکشنبه شب توانست تيمش را با پيروزي 2 بر صفر مقابل کالياري به بيست و هشتمين عنوان رسمي قهرماني سري ''آ'' برساند.

کونته ضمن تبريک به بازيکنان و هواداران يوونتوس افزود: فقط مقابل ''لچه'' بدشانسي آورديم ولي حتي بعد از آن هم هنوز به فکر قهرماني بوديم. ما اکنون بعد از 37 بازي بدون شکست، قهرمان ايتاليا هستيم. مي خواهيم تا پايان فصل شکست نخوريم تا ناممان در تاريخ ثبت شود.

يوونتوس در حالي جشن قهرماني گرفت که حريف نزديک آن يعني آ.ث ميلان با نتيجه 4 بر 2 از اينترميلان شکست خورد.

کونته در پايان مصاحبه خود با تبريک به ميلاني ها هم خاطر نشان کرد: بايد از ميلان قدرداني ويژه کرد. ما براي اينکه قهرمان شويم تيم بزرگي را از سر راه برداشتيم.

يوونتوس در آخرين بازي خود در اين فصل بايد هفته آينده به مصاف آتالانتا برود.

 

moseu

عضو جدید
[h=1]يرلو: من هنوز بازيکن تراز اولي هستم[/h]
[h=2] آندره آ پيرلو، بازيکن سابق ميلان و ستاره کنوني يوونتوس در صحبتهايي اعلام کرد که بعد از آنکه قهرماني يووه در رقابتهاي اين فصل سري آ مسجل شد، خودش را يکي از بهترين بازيکنان دنيا مي داند.[/h]

اين ستاره ايتاليايي فصل گذشته، فصل خوبي را در ميلان سپري نکرده بود و اين درحالي بود که سال گذشته، با اين تيم به قهرماني رقابتهاي سري آ دست يافته بود. هرچند که پيرلو در برنامه هاي اصلي ماسيمو الگري جايي نداشت و همين شد که در پايان فصل گذشته به يووه منتقل شد.

البته انتقال او به يووه به منزله يک پيشرفت درکارنامه ورزشي اش بود. چرا که آنتونيو کونته، اين بازيکن 32 ساله را در ترکيب اصلي تيمش به کار گرفت و اکنون پيرلو معتقد است که اين انتقال، نفسي تازه دراو دميده است.


پيرلو در صحبتهايي به اسکاي سپورت ايتاليا گفت:« ما شايستگي کسب اين جام را داشتيم و اين جامي بود که از ابتداي فصل آن را مي خواستيم. من فکر مي کنم که ما اين جام را با تلاشهايمان در زمين چمن به دست آورديم. من مي خواستم به قهرماني برسيم و همين طور هم شد. من ميلان را ترک کردم؛ چون در کارنامه ورزشي ام به تلاش و تحرک بيشتري نياز داشتم ؛ از همين رو يووه را انتخاب کردم و در اين پروژه به همکاري پرداختم.»

پيرلو ادامه داد:« من احساس مي کردم که بازيکن تراز اولي هستم و فکر مي کنم که اين فصل اين را اثبات کردم.»

او در پاسخ به اين سوال که در ادامه کدام بازيکن، مسئوليتهاي بازيسازي او را برعهده خواهد گرفت،گفت:« اميدوارم تا بتوانم سالهاي سال بازي کردن را ادامه دهم . چون به خودم خوش مي گذرد و مي خواهم جامهاي بيشتري به دست بياورم.»

 

moseu

عضو جدید
ویدال: خیال هواداران راحت باشد، به مادرید نمی‌روم
خبرگزاری فارس: هافبک یوونتوس در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات فوتبال گفت: خیال هواداران آسوده باشد، به زئال مادرید نخواهم رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اینکه اعلام شد سران رئال مادرید به دنبال جذب هافبک 24 ساله یوونتوس هستند، این بازیکن واکنش نشان داد و اظهار داشت که علاقه‌ای به ترک تورین ندارد.
آرتور ویدال به هواداران یوونتوس اطمینان داد که به این زودی به رئال مادرید نخواهد رفت و هدف او کسب عناوین بیشتر با بانوی پیر است.
هافبک شیلیایی تابستان گذشته از بایرلورکوزن به یوونتوس پیوست.
وی در این باره اظهار داشت: در این تیم احساس رضایت می‌کنم؛ اسکودتو را فتح کردیم و نمی‌خواهم به تیم دیگری فکر کنم.
ویدال گفت: خیال هواداران راحت باشد، می‌خواهم افتخارات بیشتری با یوونتوس کسب کنم.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]دل پيرو: در حال حاضر نمي‌دانم بايد چکار کنم[/h]
[h=2] اسطوره‌ بيانکونري که جدايي از يووه برايش بسيار سخت است، سعي مي‌کند به شکلي فکرش را از اين موضوع دور کند.[/h]

به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، يوونتوس در ديدار هفته پاياني خود برابر آتالانتا 3 بر يک به پيروزي رسيد.

الساندرو دل پيرو در اين ديدار آخرين بازي خود براي بيانکونري در سري A را انجام داد و توانست گل دوم تيمش را نيز به ثمر برساند.

دل پيرو در اين خصوص گفت: قهرماني ما در اين فصل لحظه فوق‌العاده‌اي را براي من رقم زد. ارتباطي که بين من و هواداران وجود دارد به هيچ وجه قابل توصيف نيست. از همه آنها تشکر مي‌کنم. خوشحال هستم و به تمام چيزهايي که دارم افتخار مي‌کنم. امروز، روز بسيار خوبي است. از اينکه فصل آينده نمي‌توانم در اين تيم به فوتبالم ادامه دهم بسيار ناراحت هستم. البته با يوونتوس و هواداران آن قهرماني‌هاي زيادي را بدست آورده‌ام و نمي‌توانم چيزي بيش از اين بخواهم. به همين قهرماني‌ها فکر مي‌کنم زيرا نمي‌خواهم به جدايي از يووه فکر کرده و ناراحت شوم. روي ديدار فينال کوپا ايتاليا برابر ناپولي تمرکز مي‌کنم.

دل پيرو در اظهار نظرهايي اعلام کرده که هنوز براي بازنشستگي تصميم نگرفته و احتمال مي‌رود به ليگ حرفه‌اي آمريکا و يا ليگ برتر انگليس برود.

وي افزود: مي‌توانم به عنوان مدير مشغول به فعاليت شوم. در فرم خوبي قرار دارم. تصور مي‌کنم به دنيا آمده‌ام که تا جايي که مي‌توانم فوتبال بازي کنم. مي‌توانم اين کار را انجام دهم و اين موضوع مرا خوشحال مي‌کند. بارها گفته‌ام که تجربه بازي در انگليس چيزي است که مي‌تواند بسيار عالي باشد. بدون شک نمي‌خواهم براي امضاي قراردادي 19 ساله با تيمي وارد مذاکره شوم. به همين خاطر در حال حاضر نمي‌دانم بايد چکار کنم.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]آمار و ارقام سري A در فصلي که گذشت[/h]
[h=2] ليگ ايتاليا با پايان رسيد و يوونتوس توانست بدون شکست عنوان قهرماني را از آن خود کند.[/h]

در 38 ديدار اين فصل کالچو اتفاقات زيادي افتاد و رکوردهايي جابجا شدند، تيم‌هايي سقوط کرده و برخي ديگر نيز راهي ديدارهاي اروپايي شدند.

يوونتوس در فصل 12-2011 از 38 ديدار خود 23 پيروزي و 15 تساوي بدست آورده و با 84 امتياز قهرمان شد. آنها بدون شکست مانده و به دومين تيمي در سري A تبديل شدند که بدون شکست توانسته‌اند قهرماني ليگ را از آن خود کنند. آخرين قرباني آنها نووارا بود که با نتيجه 3 بر يک در ورزشگاه جديد اين تيم مغلوب بانوي پير شد. ميلان تيمي است که با فاصله 4 امتياز نايب قهرمان شده و توانسته 24 بار حريفان خود را شکست دهد و در اين خصوص رکورددار شود.

يووه و ميلان به شکل مستقيم راهي ليگ قهرمانان اروپا شدند.

اودينزه با پيروزي 2 بر صفر در زمين کاتانيا 64 امتيازي شد و به رتبه سوم رسيد. اين تيم شانس اين را دارد که با شرکت در ديدارهاي مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا با شکست دادن حريفش به گروهي ليگ قهرمانان برسد.

تيم‌هاي لاتزيو و ناپولي نيز با 62 و 61 امتياز در رده‌هاي چهارم و پنجم قرار گرفته و به بازي‌هاي ليگ اروپا راه يافتند. تيم‌هاي بزرگ اينترميلان و رم نيز با ايستادن در رتبه‌هاي ششم و هفتم از رسيدن به پيکارهاي اروپايي بازماندند.

در انتهاي جدول تيم‌هاي لچه، نووارا و چزنا با ايستادن در رتبه‌هاي هجدهم تا بيستم به سري B سقوط کردند.

در ادامه به بررسي آمار به جا مانده از تيم‌هاي حاضر در ليگ ايتاليا در فصل 12-2011 اشاره مي‌کنيم.

*بيشترين پيروزي:

ميلان 24، يوونتوس 23، اودينزه و لاتزيو 18




*کمترين پيروزي:

چزنا 4، نووارا 7، لچه 8

*کمترين شکست:

يوونتوس صفر، ميلان 6، ناپولي 9

*بيشترين شکست:

چزنا 24، نووارا 20، لچه 18

*بيشترين تساوي:

يوونتوس و کاتانيا 15، ناپولي، کيه‌وو، آتالانتا، فيورنتينا و کالياري 13

*کمترين تساوي:

اينترميلان 7، رم، لاتزيو و ميلان 8، جنوا 9

*بيشترين گل زده:

ميلان 74، يوونتوس 68، ناپولي 66

*کمترين گل زده:

چزنا 24، نووارا 35،‌ لچه 40

*کمترين گل خورده:

يوونتوس 20، ميلان 33، اودينزه 35

*بيشترين گل خورده:

جنوا 69، نووارا 65، پالرمو 62

*بيشترين امتياز:

يوونتوس 84، ميلان 80، اودينزه 64

*کمترين امتياز:

چزنا 22، نووارا 32، لچه 36

*بيشترين تفاضل گل:

يوونتوس 48، ميلان 41، ناپولي 20

*کمترين تفاضل گل:

چزنا 36- ، نووارا 30- ، جنوا 19-

*بيشترين پيروزي خانگي:

يوونتوس و اودينزه 13، ميلان 12، لاتزيو، ناپولي، اينترميلان، رم، پارما و پالرمو 10

*کمترين پيروزي خانگي:

چزنا 2، لچه 3، نووارا 5

*بيشترين پيروزي خارج از خانه:

ميلان 12، يوونتوس 10، لاتزيو 8

*کمترين پيروزي خارج از خانه:

پالرمو يک، نووارا، چزنا، جنوا و کاتانيا 2، سيه‌نا و کالياري 3

*بيشترين گل زده در خانه:

يوونتوس 40، رم و ناپولي 39، ميلان 36

*کمترين گل خورده در خانه:

ميلان 11، يوونتوس 12، اودينزه 13

يوونتوس با آمار 7.63 ضربه به سمت دروازه،‌ 7.11 کرنر در هر بازي و 59.87 درصد مالکيت توپ در سري A رکورددار است.

ديدار تيم‌هاي جنوا، پالرمو و رم بيشترين آمار گل‌هاي رد و بدل شده را به خود اختصاص داده‌اند و ديدارهاي فيورنتينا کمترين گل‌ها را شاهد بوده است.

ورزشگاه سن سيرو ميلان آمار بيشترين تماشاگر را به خود اختصاص داده است. گنجايش اين ورزشگاه 83 هزار نفر است که به شکل ميانگين 51 هزار نفر از بازي‌هاي اين تيم ديدن کرده‌اند. اينترميلان با 45 هزار و ششصد نفر و ناپولي با 45 هزار و يکصد نفر در رده‌هاي بعدي قرار دارند. کمترين حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ نيز مربوط به تيم‌ها کالياري، لچه و کيه‌وو مي‌شود.

زلاتان ايبراهيموويچ از ميلان با 28 گل عنوان آقاي گلي را بدست آورد. ديگو ميليتو از اينترميلان با 24 گل و ادينسون کاواني از ناپولي با 23 گل در رده‌هاي بعدي هستند.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]کونته:فصل فوق‌العاده‌اي را پشت سر گذاشتيم[/h]
[h=2] سرمربي يوونتوس پسر طلايي تورين را تاريخ اين باشگاه خواند.[/h]

به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، بيانکونري در ديدار پاياني خود در رقابت‌هاي سري A توانست با نتيجه 3 بر يک آتالانتا را مغلوب کرد و توانست بدون شکست فصل خود را به پايان رسانده و به دومين تيمي تبديل شد که توانسته فصل را بدون شکست تمام کرده و قهرمان شود.

آنتونيو کونته در مورد اين ديدار گفت: از عملکرد همه بازيکنانم راضي هستم. فصل فوق‌العاده‌اي را پشت سر گذاشتيم. فصل را بدون پذيرفتن شکست به پايان رسانديم که اين بدان معنا است که هيچ تيمي نتوانسته بالاتر از ما قرار بگيرد. تلاش بالاي آنها در اين فصل با موفقيت بزرگ ما به پايان رسيد.

در اين بازي الساندرو دل پيرو پس از 19 سال آخرين بازي خود را براي يوونتوس انجام داد و از بانوي پير خداحافظي کرد.

کونته در اين خصوص نيز گفت: الکس در اين تيم کاري انجام داده که فراموش نشدني است، او تاريخ يوونتوس است. همه ما بايد از او به عنوان يک بازيکن و يک انسان تشکر کنيم. البته او در فينال کوپا ايتاليا در رم نيز در کنار ما خواهد بود.

ديدار نهايي جام حذفي ايتاليا يکشنبه آينده بين يوونتوس و ناپولي برگزار خواهد شد.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]ل پيرو: در حال حاضر نمي‌دانم بايد چکار کنم[/h]
[h=2] اسطوره‌ بيانکونري که جدايي از يووه برايش بسيار سخت است، سعي مي‌کند به شکلي فکرش را از اين موضوع دور کند.[/h]

به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، يوونتوس در ديدار هفته پاياني خود برابر آتالانتا 3 بر يک به پيروزي رسيد.

الساندرو دل پيرو در اين ديدار آخرين بازي خود براي بيانکونري در سري A را انجام داد و توانست گل دوم تيمش را نيز به ثمر برساند.

دل پيرو در اين خصوص گفت: قهرماني ما در اين فصل لحظه فوق‌العاده‌اي را براي من رقم زد. ارتباطي که بين من و هواداران وجود دارد به هيچ وجه قابل توصيف نيست. از همه آنها تشکر مي‌کنم. خوشحال هستم و به تمام چيزهايي که دارم افتخار مي‌کنم. امروز، روز بسيار خوبي است. از اينکه فصل آينده نمي‌توانم در اين تيم به فوتبالم ادامه دهم بسيار ناراحت هستم. البته با يوونتوس و هواداران آن قهرماني‌هاي زيادي را بدست آورده‌ام و نمي‌توانم چيزي بيش از اين بخواهم. به همين قهرماني‌ها فکر مي‌کنم زيرا نمي‌خواهم به جدايي از يووه فکر کرده و ناراحت شوم. روي ديدار فينال کوپا ايتاليا برابر ناپولي تمرکز مي‌کنم.

دل پيرو در اظهار نظرهايي اعلام کرده که هنوز براي بازنشستگي تصميم نگرفته و احتمال مي‌رود به ليگ حرفه‌اي آمريکا و يا ليگ برتر انگليس برود.

وي افزود: مي‌توانم به عنوان مدير مشغول به فعاليت شوم. در فرم خوبي قرار دارم. تصور مي‌کنم به دنيا آمده‌ام که تا جايي که مي‌توانم فوتبال بازي کنم. مي‌توانم اين کار را انجام دهم و اين موضوع مرا خوشحال مي‌کند. بارها گفته‌ام که تجربه بازي در انگليس چيزي است که مي‌تواند بسيار عالي باشد. بدون شک نمي‌خواهم براي امضاي قراردادي 19 ساله با تيمي وارد مذاکره شوم. به همين خاطر در حال حاضر نمي‌دانم بايد چکار کنم.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]بوفون: آينده من در يوونتوس رقم مي خورد[/h]
[h=2] قرارداد اين دروازه بان 34 ساله با باشگاه توريني در تابستان 2013 به پايان مي رسد اما بوفون مشکلي براي تمديد قرارداد ندارد.[/h]

جان لوئيجي بوفون، کاپيتان يوونتوس، تاکيد کرد که اين باشگاه را ترک نخواهد کرد و انتظار دارد که به زودي قراردادش را با اين باشگاه تمديد کند.

قرارداد اين دروازه بان 34 ساله با باشگاه توريني در تابستان 2013 به پايان مي رسد اما بوفون مشکلي براي تمديد قرارداد ندارد.

او در گفتگو با سايت اختصاصي باشگاه يوونتوس گفت:" آينده من؟ من مشکلي براي تمديد قرارداد ندارم. همه مي دانند که من مي خواهم در يوونتوس بمانم. رنگ من سفيد و مشکي است."

اين ملي پوش ايتاليايي همچنين در مورد عملکردش در رقابت هاي اين فصل صحبت کرد و اعلام کرد فصل 12-2011، يکي از درخشان ترين دوران حرفه اي او بوده است.

" متاسفانه، من آن اشتباه را در ديدار با لچه انجام دادم. اگر آن اشتباه را در نظر نگيريم، اين فصل، بهترين فصل دوران حرفه اي من بود. مي توانم آن را با فصل 03-2002 که به فينال چمپيونزليگ رسيديم، مقايسه کنم."

بوفون در 35 ديداري که اين فصل در سري آ انجام داد، 21 بار دروازه اش را بسته نگه داشت.

 

moseu

عضو جدید
[h=1]کونته:تمديد قراردادبايووه،تحقق روياي زندگي‌ام بود[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال يوونتوس قرارداد خود را به مدت دو سال تمديد کرد.[/h]

به نقل از ساکرنت، «آنتونيو کونته»‌ که در پايان فصل اخير ليگ ايتاليا موفق شد عنوان نخست را براي راه‌راه‌پوشان به ارمغان آورد، در آغاز تعطيلات تابستاني،‌ تفاهم نامه همکاري جديدي را با تيمش معروف به «بانوي پير»‌امضا کرد. به موجب اين قرارداد مربي 42 ساله تا تابستان سال 2015 سرمربي يووه خواهد بود.

وي پس از امضاي اين قرارداد گفت: حس مي کنم روز خوبي را تجربه مي کنم. چون همه چيز در اينجا عالي است و اکنون روياي من براي ادامه حضور در تورين به تحقق پيوسته است.

کونته عنوان کرد: امضاي اين قرارداد بخشي تازه از زندگي ورزشي ام است که سعي مي کنم آن را به خوبي طي کنم.


 

old friend

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اقا ما هم حاضریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
 

Similar threads

بالا