کلوپ هواداران گسترش فولاد آزربایجان

کلوپ هواداران گسترش فولاد آزربایجان


  • مجموع رای دهندگان
    3

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
آزربایجان تیم لری فرق ائله مز رهلری
گره هامّئسئنا داياخ اولاخ

آرکاداشلار پولاد و شهرداري و يا اوبيرسي تورک تاکيملاري بير بيرينه چوخلي قازانجلاري وار
ياديزا گلسه ائله بير زامان يا ايستيقلال شامپييون اولوردي يادا پيروزي
نييه؟

چؤن تئهران تاکيملاري دولموشدي ليگه!(پاس تهران+سایپای تهران+پیکان تهران و ...) ائله گؤروردون پيروزي یا ايستيقلال 6 يا 7 اويوندي دالبادال آزاديدا اويون اوينوللار(نئچه اويوندي ائله ائو صاحيبيديلر و طرفدارلارينان يارارلانيرديلار(بهره مند میشن) و اؤزوزده بولوسوز کي طرفدار تاکيمين اون ايکيمينجي اويونچوسودي(یار12) )
ياني ائله ليگين ياريسينان چوخ چوخون ائو صاحيبي اولوللار پس ياخچيسي بو اولار کي حتّي پولادئنان شهرداري دا گلسين ليگه!
نیه؟
چون

1_اوندا هر تاکيم 4 سئرييه گلر تبريزه
2_
شهرداري پولادئنان و ماشئنئن آلقيشلاماسينن ائلييه بولروخ تيرختورون حريفلرينن ایمتیاز آلاخ و تيرختوري جدولين اوستونه گئتماغا يارديمجي اولاخ
3_فاس تاکيملاري نين يئرينه اؤز تورک تاکيملاريميز يئر آلار 4_تيرختورون آرتئدان(ايضافه دن) 3 دانا اويني تبريزده اولار (ياني گئديپ آيري شهريده هم يامان ائشيتمروخ همده
اولارين جيبلرين دولدورماروخ)

اؤزوده اينانميرام کي اوبيري تورک تاکيملاريميز گله تيرختور قاباغينا بوينوز اولا چون هر نه اولسا ايستمزلر کي طرفدارلار اولارا پيس گؤزده باخا ياني مجبوري اولاراخ تيرختورون قاباغئندا اوتوزاللار کي بيز اولارا دا داياخ اولاخ
اوزون سؤزون قيسساسي بو ايشينن دوستلوخ اللرين بيزلره اوزالداللار





bəylər şəhrdari və ya obisi türk timləri bir birinə çoxli qazanclari var
yadıza gəlsə elə bir zaman yaistiqlal şampiyon olurdi yada piruzi
niyə?
çün bir zaman tehran takımlari dolmuşdi ligə!(pas +saypa+peykan+və...) elə görürdün piruzi və ya istiqlal 6 ya 7 oyundi azadıda oyun oynullar
(neçə oyundi elə ev sahibidilər və tərəfdarlarınan yararlanırdılar və özüzdə bülüsüz ki tərəfdar takımın on ikiminci oyunçüsüdi) yani elə ligin yarısınan çox çox ev sahibi olullar
pəs yaxçısi bu olar ki hətta poladınan maşın da gəlsin ligə
niyə?ı

çün

bir_onda hər takım 4 seriyə gələr təbrizə
2_ şəhrdari poladmaşının alqışlamasinən eliyə bülərux tirəxturun həriflərinən puən alax və tirəxturi cədvəlin üstünə getmağa yardımci olax
3_fas takımlarının yerinə öz türk takımlarımız yer alar
4_tirəxturun artıdan(izafədən) 3 dana oyni təbrizdə olar (yani gedip ayri şəhridə həm yaman eşitmərux həmdə oların ciblərin doldurmarux)
özüdə inanmıram ki obiri türk takımlarımız gələ tirəxtur qabağına buynuz ola
çün hər nə olsa istəməzlər ki tərəfdarlar olara pis gözdə baxa yani məcburi olarax tirəxturun qabağında utuzallar ki biz olara da dayax olax
uzun sözün qıssasi bu işinən dostlux əllərin bizlərə uzaldallar
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
[FONT=BNazanin_Mehr]شهرداری تبریز به صدر جدول رسید/ قدرتنمایی گسترش و سقوط دو تیم به دسته دو

[/FONT]
هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال با صدرنشینی شهرداری تبریز در گروه دوم و پیروزی پر گل گسترش فولاد تبریز برابر شهرداری اراک و تداوم صدرنشینی این تیم برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهمترین بازیهای امروز در گروه اول، تیم گسترش فولاد تبریز موفق شد با نتیجه پر گل 4 بر یک میهمانش شهرداری اراک را شکست بدهد. گسترش با این پیروزی امتیاز خود را به 49 رساند تا در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات، شانس اول صعود به لیگ برتر باشد.
در این گروه مس سرچشمه هم موفق شد با نتیجه یک بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست بدهد و جای این تیم را در رده دوم جدول بگیرد. مس با این پیروزی 40 امتیازی شد تا شانس صعود به لیگ برتر را برای خود زنده نگه دارد. تیم فوتبال ماشین سازی هم با شکست برابر گل گهر به لیگ دسته دوم سقوط کرد.
در گروه دوم، تیم صدرنشین صنعتی خوزستان مقابل راهیان کرمانشاه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بهترین فرصت خود را برای افزایش امتیاز با سایر تیمها از دست بدهد. از سوی دیگر تیم شهرداری تبریز به لطف حضور نیافتن تیم برق شیراز با نتیجه 3 بر صفر، برنده مسابقه این هفته اعلام شد تا با 43 امتیاز به صدر گروه دوم راه یابد. تیم راهیان کرمانشاه هم با پیروزی امروز خودش را به رده دوم جدول این گروه رساند تا یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشد. تیم فوتبال یاآوران شلمچه هم با نتیجه یک بر صفر مقابل پاس همدان شکست خورد تا سقوطش به دسته دوم قطعی شود.
نتایج هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:
گروه الف
* پارسه 4 - ابومسلم مشهد صفر
* مس سرچشمه یک - نفت مسجد سلیمان صفر
* اتکای گلستان 2 - سنگ آهن بافق صفر
* گل گهر سیرجان 3 - ماشین سازی تبریز صفر
* گسترش فولاد تبریز 4 - شهرداری اراک یک
* شاهین بوشهر یک - نساجی مازندران صفر
* استقلال اهواز 2 - الوند همدان 2

جدول ردهبندی گروه الف:
1- گسترش فولاد تبریز 49 امتیاز
2- مس سرچشمه 40 امتیاز
3- الوند همدان 39 امتیاز 13+ (یک بازی کمتر)
4- نفت مسجد سلیمان 39 امتیاز 9+
5- گلگهر سیرجان 38 امتیاز 4+
-----------------------------------------
13- شهرداری اراک 20 امتیاز
14- ماشین سازی تبریز 13 امتیاز
گروه ب
* نیروی زمینی یک - مس رفسنجان صفر
* فولاد یزد یک - شهرداری بندرعباس صفر
* سایپا شمال صفر - ایرانجوان بوشهر صفر
* پاس همدان یک - یادآوران شلمچه صفر
* راهیان کرمانشاه یک - صنعتی خوزستان صفر
* ملی حفاری اهواز 2 - شهرداری یاسوج 2
* شهرداری تبریز 3 - برق شیراز صفر ( به دلیل حضور نیافتن تیم برق)

جدول ردهبندی گروه ب:
1- شهرداری تبریز 43 امتیاز
2- صنعتی خوزستان 42 امتیاز
3- شهرداری یاسوج 41 امتیاز
4- راهیان کرمانشاه 40 امتیاز
5- پاس همدان 38 امتیاز
--------------------------------------
13- برق شیراز 19 امتیاز
14- یادآوران شلمچه 13 امتیاز



خبرنگار مهر
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال صورت گرفت

هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال صورت گرفت

آتشبازی قبل از چهارشنبه سوری/گسترش فولاد در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفت

خبرگزاری فارس: تیم گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی مقابل شهرداری اراک در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفت.




به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول ایران عصر امروز تیم گسترش فولاد تبریز با پیروزی چهار بر یک مقابل شهرداری اراک، ضمن تداوم صدرنشینی گروه «الف» در آستانه صعود به لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.
شاگردان رسول خطیبی در مقابل مهمان خود تیم برتر میدان بوده و چهار بار دروازه تیم شهرداری اراک را گشودند.
در دقیقه 20 بازی محسن دلیر موفق شد گل اول دیدار را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری تیم گسترش فولاد به اتمام رسد.
در این نیمه، محسن دلیر و مهرداد بایرامی دو فرصت دیگر خوب را برای گلزنی از دست دادند.
نیمه دوم تیم شهرداری اراک برای جبران گل خورده وارد میدان شده و چند حمله نصف و نیمه نیز روی دروازه گسترش فولاد تدارک دید. در دقیقه 71 پاس عالی مرتضی محفوظی از عمق دفاع شهرداری به رسول خطیبی رسید تا وی سرضرب و بدون مکث توپ را به زاویه مخالف زده و گل دوم میزبان را به ثمر برساند.
مربی - بازیکن تیم گسترش فولاد در گل سوم تیمش نیز نقش مؤثر داشت. پاس رسول خطیبی به محسن دلیر و ارسال عرضی وی با بغل پا به مهرداد بایرامی و ضربه وی گل سوم گسترش فولاد را به همراه داشت.
رسول خطیبی در دقیقه 89 با تیزهوشی توپ را وارد دروازه شهرداری اراک کرد؛ در این صحنه دروازهبان تیم شهرداری اراک بیش از حد از دروازه خارج شده بود.
در آخرین لحظات بازی، مجتبی قربانی یکی از گلهای خورده شهرداری اراک را پاسخ داد.
در نهایت، این بازی با برتری مقتدرانه گسترش فولاد به پایان رسید تا این تیم عیدی شیرین به هواداران خود داده بود.
گسترش فولاد با این پیروزی 49 امتیازی شد و فاصله خود را تیمهای مدعی دیگر مانند گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان بیشتر کرد؛ این تیم تنها تیمهای الوند همدان و مس سرچشمه را با فاصله زیاد در تعقیب خود میبیند.
گسترش فولاد تبریز با یک پیروزی دیگر صعود خود به لیگ برتر را قطعی میکند. تیم دوم جدول یعنی مس سرچشمه با 9 امتیاز کمتر از گسترش فولاد، 40 امتیازی است و الوند همدان با دو بازی کمتر و 38 امتیاز همچنان به گرفتن گسترش فولادیها امیدوار است.
قضاوت این بازی برعهده فرشید افشار بود و مهدی عالی قدر و حسن انتظاری وی را در امر قضاوت یاری میکردند. داور مسابقه در این بازی، کاوه زنگیان از تیم گسترش فولاد و محمود ندایی از شهرداری اراک را با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد. بازی گسترش فولاد با شهرداری اراک در حضور دو هزار تماشاگر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد.
بازی رفت دو تیم در اراک نیز به سود گسترش فولاد تبریز به اتمام رسیده بود.
اسامی تیم گسترش فولاد تبریز
سیدمهدی اسلامی، رسول علیزاده، شهریار شیروند(دقیقه 44 سیدمهدی قریشی)، احمد کامدار، رسول خطیبی، کاوه زنگیان(از دقیقه 70 امیر تیزرو)، سعید مهدیپور، سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی(از دقیقه 79 امید نظامیپور)، محسن دلیر، سیدمرتضی محفوظی
سرمربی: رسول خطیبی
اسامی تیم شهرداری اراک
محسن الیاسی، میثم آرامیان، علی ابوالفتحی(از دقیقه 49 مصطفی قربانی)، میلاد رخشان(از دقیقه 71 جواد ماهری)، مهدی شکوهی، حمید شرفی، علی عبادی، سعید بیگی، احمد عربزاده، محمود ندایی، حامد بختیاری(محمد باقر علیزاده)


خبرگزاری فارس
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز



هفته ی بیست و سوم لیگ دسته یک؛
گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر نزدیک تر شد/ شهرداری هم به صدر رسید

هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران، امروز (دوشنبه) با پیروزی پرگل گسترش فولاد تبریز مقابل شهرداری اراک و شکست استقلال خوزستان از راهیان کرمانشاه همراه شد.

به گزارش آناج، در مهم ترین دیدار گروه آ، شاگردان رسول خطیبی در تیم گسترش فولاد تبریز که فاصله اندکی تا صعود به لیگ برتر فوتبال دارند، میهمان خود شهرداری اراک را با نتیجه 4 بر یک شکست دادند و تا یک قدمی لیگ برتری شدن پیش رفتند.

شهرداری اراک نیز با قبول شکست در این دیدار با یک رده نزول و قرار گرفتن در مکان سیزدهم قرار گرفت تا خطر سقوط از لیگ دسته یک را بیش از گذشته احساس کند.

در دیگر بازی های مهم گروه آ، مس سرچشمه کرمان با یک گل از سد میهمان خود تیم نفت مسجدسلیمان گذشت و جایگزین این تیم در رده دوم شد.

در حساس ترین دیدار این هفته، استقلال خوزستان که تا پیش از هفته بیست و سوم صدرنشین گروه ب بود، با یک گل از میزبان خود تیم راهیان کرمانشاه شکست خورد.

راهیان کرمانشاه با کسب این پیروزی، امیدهای خود برای صعود به لیگ برتر یا مرحله پلی آف را زنده کرد.

با توجه به حضور نیافتن تیم برق شیراز در بازی مقابل شهرداری تبریز، در صورتی که نتیجه این دیدار با رای کمیته انضباطی به سود شهرداری اعلام شود، نماینده تبریز با 43 امتیاز جایگزین استقلال خوزستان در صدر گروه ب خواهد شد.

در دیگر بازی مهم گروه ب، شهرداری یاسوج مقابل میزبان خود تیم شرکت ملی حفاری اهواز با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

نتایج کامل دیدارهای امروز (دوشنبه) هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران، از این قرار است:

(نام تیم های میزبان، ابتدا آمده است)

** گروه آ:

- گسترش فولاد تبریز 4 شهرداری اراک صفر

- مس سرچشمه کرمان یک نفت مسجدسلیمان صفر

- پارسه تهران 4 ابومسلم مشهد صفر

- اتکا گرگان 2 سنگ آهن بافق یزد صفر

- گل گهر سیرجان 3 ماشین سازی تبریز صفر

شاهین بوشهر یک نساجی قائم شهر صفر

** گروه ب:

- راهیان کرمانشاه یک استقلال خوزستان صفر

- شرکت ملی حفاری اهواز 2 شهرداری یاسوج 2

- شهرداری تبریز - برق شیراز (برق شیراز حاضر نشد)

- پاس همدان یک یادآوران شلمچه صفر

- سایپا شمال صفر ایرانجوان بوشهر صفر

- فولاد یزد یک شهرداری بندرعباس صفر

- نیروی زمینی تهران یک مس رفسنجان صفر

تا پایان هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران، در گروه آ، تیم گسترش فولاد تبریز با 49 امتیاز صدرنشین است و تیم های مس سرچشمه کرمان و الوند همدان با 40 و 39 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

در گروه ب نیز، تیم استقلال خوزستان با 42 امتیاز همچنان صدرنشین است.

البته با توجه به حضور نیافتن تیم برق شیراز در بازی مقابل شهرداری تبریز، در صورتی که این دیدار با رای کمیته انضباطی به سود شهرداری اعلام شود، نماینده تبریز که بدون احتساب نتیجه بازی این هفته با 40 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به راهیان کرمانشاه در رده چهارم قرار دارد، با 43 امتیاز جایگزین استقلال خوزستان در صدر گروه ب خواهد شد.

در این گروه تیم های شهرداری یاسوج و راهیان کرمانشاه به ترتیب با 41 و 40 امتیاز (بدون احتساب نتیجه بازی شهرداری تبریز و برق شیراز) در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مسابقه های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های ایران، 28 تیم در دو گروه 14 تیمی رقابت می کنند و در پایان، تیم های نخست هر گروه به لیگ برتر صعود می کنند.

تیم سوم صعود کننده از لیگ دسته یک به لیگ برتر باشگاه های ایران نیز با برگزاری دیدار پلی آف بین تیم های دوم گروه ها مشخص می شود.​
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
گسترش مایه افتخار آذربایجان خواهد شد {در کنار تراختور}

گسترش مایه افتخار آذربایجان خواهد شد {در کنار تراختور}



 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
:: تماس با ما ::

:: تماس با ما ::

برای تماس با سایت خبری و موسسه فرهنگی،ورزشی گسترش فولاد تبریز می توانید از راه های زیر، با ما در ارتباط باشید :



آدرس: اول جــاده ائل گلی - جنب هتل شهریار - باشگاه گسترش فولاد تبریز
تلفن:
موسسه: 3306093 - 0411
موسسه: 3322923 - 0411
فکس: 3293685 - 0411
تلفکس دفتر سایت و طراحی: 3325053 - 0411
SMS: 30007957953114
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
جشن قهرمانی را در بارگاه امام رضا میگیریم

جشن قهرمانی را در بارگاه امام رضا میگیریم

خطیبی در گفتگو با آناج:

کاش آن روز بازیکن تراکتورسازی بودم و باز هم به استقلال گل میزدم/جشن قهرمانی را در بارگاه امام رضا میگیریم


آناج: بازیکن ملی پوش و لژیونر سابق ایران در مورد شکست تراکتورسازی مقابل از باخت تراکتورسازی مقابل استقلال بسیار ناراحت شدم و در زمانی که تراکتورسازی گل اول را در استادیوم آزادی دریافت کرد، آرزو داشتم عضو تراکتورسازی بودم و مثل همیشه در آزادی به استقلال گل میزدم.
سرویس ورزشی آناج: رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد پیروزی قاطعانه تیمش در بازی امروز (دوشنبه) در مقابل شهرداری اراک گفت: ما امروز یک فوتبال واقعی را ارائه کردیم و علاوه بر کار های تاکتیکی و فنی که کار کرده بودیم، بازیکنان ما یک بازی جوانمردانه و با تعصب را به نمایش گذاشتند که جا دارد به هوادارانی که در استادیوم حضور داشتند تبریک بگویم.




وی در مورد باخت تراکتورسازی برابر استقلال گفت: از باخت تراکتورسازی مقابل استقلال بسیار ناراحت شدم و زمانی که تراکتورسازی گل اول را در استادیوم آزادی دریافت کرد، آرزو داشتم بازیکن تراکتورسازی بودم و مثل همیشه در آزادی به استقلال گل میزدم. دو گلی را نیز که امروز به ثمر رساندم، به نوعی تلافی ناراحتی از باخت تراکتورسازی بود.



سرمربی تراکتورسازی در مورد بازی آینده گسترش فولاد مقابل ابومسلم اظهار کرد: برای این بازی به جز سه روزی که تمرین را تعطیل خواهیم کرد، به صورت مرتب تمرینات را ادامه خواهیم داد و با بازیکنان تیم هم قسم شده ایم تا جشن قهرمانی را در بارگاه امام رضا بر پا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت نیاز تراکتورسازی، سرمربیگری این تیم را عهده دار خواهد شد گفت: با توجه به نتایج قابل قبول و بومی گرایی که در این دو سال داشتیم، خیلی ها در این مورد از بنده سوال کرده اند اما در حال حاضر تونی الیویرا نتایج بسیار خوبی را با تیم تراکتورسازی گرفته است و همانطور هم که در کنار زمین نشان داده، مربی بسیار با تعصبی نیز برای تیم اول استان میباشد.

رسول خطیبی در مورد مراسم انتخاب تیم فوتبال نیم قرن تبریز و حضورش در بین یازده بازیکن منتخب آذربایجان که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، گفت: بنده اگر در این جمع باشم که بسیار خوشحال خواهم شد اما اگر نباشم نیز ناراحت نمیشوم چون در تبریز و آذربایجان فوتبالیست های بسیار بزرگی حضور دارند.





منبع : آناج
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز



لیگ دسته یک؛

دسته یک مبهوت خطیبی/ دربی آذربایجان هم سرخابی میشود

گسترش با کسب این سه امتیاز در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت و تنها به یک امتیاز از سه بازی آینده خود نیاز دارد تا دومین تیم لیگ برتری استان آذربایجان شرقی لقب گیرد.

به گزارش آناج، از سری رقابت های هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور گروه " الف " تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز توانست قاطعانه از سد شهرداری اراک بگذرد و با سه هفته مانده به پایان لیگ با اختلاف 9 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول، مس سرچشمه، در صدر جدول قرار گیرد.

گسترش با کسب این سه امتیاز در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت و تنها به یک امتیاز از سه بازی آینده خود نیاز دارد تا دومین تیم لیگ برتری استان آذربایجان شرقی لقب گیرد.

ترکیب دو تیم:

گسترش فولاد: مهدی اسلامی، رسول علیزاده، شهریار شیروند ( تعویض با مهدی قریشی در دقیقه 40)، احمد کامدار، رسول خطیبی، کاوه زنگیان ( تعویض با امیر تیزرو در دقیقه ی 70) ، سعید مهدی پور، سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی ( تعویض با امید نظامی پور در دقیقه 77 )، محسن دلیر، سید مرتضی محفوظی


شهرداری اراک: محسن الیاسی، میثم آرمیان، علی ابوالفتحی ( تعویض با مجتبی قربانی در دقیقه 50 )، میلاد درخشان ( تعویض با جواد ماهری در دقیقه 75 )، مهدی شکوهی، حمید شرفی، علی عبادی، سعید بیگی، احمد عرب زاده، محمود ندایی، حامد بختیاری ( تعویض با محمد باقر علیزاده در دقیقه 90 )

گل های گسترش فولاد را در این دیدار محسن دلیر، رسول خطیبی دو بار و مهرداد بایرامی به ثمر رساندند.

تک گل شهرداری اراک را نیز در این دیدار مجتبی قربانی یار تعویضی این تیم در دقیقه نود و دو به ثمر رساند.

از نکات جالب توجه این دیدار می توان به بازی درخشان رسول خطیبی اشاره کرد که با به ثمر رساندن دو گل بهترین بازیکن میدان بود.

این بازی راس ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد انجام شد.​
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش یک صعود/ گسترش فولاد چگونه لیگ برتری شد؟


سایت گل- هفته بیستوسوم رقابتهای جام آزادگان دیروز در شرایطی برای تبریزی ها به پایان رسید که حاوی یک خبر خوش برای علاقمندان فوتبال این خطه بود. گسترش فولاد با برتری 4 بر 1 در مقابل شهرداری ارک با توجه به توقف دیگر مدعیان در فاصله سه هفته به پایان بازیها تقریبا حضور خود در لیگ برتر را قطعی کرد.
دیروز نزدیکترین تعقیبکننده این تیم یعنی نفت مسجدسلیمان در مقابل مس سرچشمه یک بر صفر مغلوب شد تا در امتیاز 39 ماندگار شود و مس با این پیروزی جای این تیم را با 40 امتیاز در رده دوم بگیرد. گسترش با این تغییر و تحول تنها با کسب یک امتیاز در دهم فروردین 92 در شهر مشهد مقابل ابومسلم این شهر میتواند بدون اما و اگر به طور مستقیم راهی لیگ برتر شود.
لیگ برتر ما داریم میایم
شاگردان رسول خطیبی در حساسترین دیدار خود برای تثبیت موقعیت صدرنشینی هر چند در دقیقه 19 بازی موفق به گشودن دروازه حریف شدند اما در ادامه تا دقیقه 72 تحت فشار بازی محکم حریف اراکی خود بودند که آخرین تلاشهای خود را برای بقاء در جام آزادگان انجام میدادند. اما رسول خطیبی با تجربه بالای خود در این دقیقه تیر خلاص را برای میهمان زد و در ادامه گلهای سوم و چهارم هم به ثبت رسید تا با خبر توقف دیگر مدعیان در این گروه صدای پای گسترش فولادیها برای حضوردر لیگ برتر 92-93 بیش از گذشته به گوش برسد.
ورزشگاه اختصاصی در حد A
مدیران و مسئولین گسترش فولاد هر چند دو فصل پیش با ناملایماتی روبهرو شدند و از حضور در لیگ برتر محروم شدند، اما دست از تلاش و همت برنداشتند و در کنار تصمیمگیری صحیح برای چگونگی اداره تیم و بستن آن، از نظر سختافزاری نیز با احداث استادیوم اختصاصی خود را به استانداردهای مورد نظرAFC نزدیک کردند. طبق گفته مسئولین این باشگاه ورزشگاه اختصاصی «بنیان دیزل» برای دریافت گواهی استادیوم Aاز نظر ضوابط و مقررات AFC با نصب اسکوربورد و نورافکن که در دست اقدام است دیگر هیچ نقصی نخواهد داشت.


جوانان جویای نام، برگ برنده گسترشیها
با نگاهی به گذشته و حضور مربیان مختلف در سالهای اخیر به نظر گسترش فولاد حضور در لیگ برتر را مدیون بازیکنان جوان و بی نام و نشانی است که انگیزه در آنها حرف اول و آخر را میزند. این یکی از مهمترین برگ برندههای گسترشیها بوده که برخلاف بعضی دورهها تیم خود را با بازیکنان از رده خارج که بیشتر توسط بعضی مربیان دعوت به کار میشدند، نبستند. اتکا به جوانان جویای نام بومی و استفاده از بازیکنان غیربومی تنها برای رفع کمبود در بعضی پستها موجب شد که در اکثر دیدارهای این تیم 80 درصد نفرات اصلی داخل میدان از جوانان بااستعداد بومی باشند. این تجربه بهای سنگینی را برای گسترشیها به همراه داشت اما اگر به خوبی از این تجربه بهرهبرداری شود میتواند برای دیگر تیمها و شهرها هم تجربه مفیدی باشد.

سه بازی باقیمانده گسترش فولاد
ابومسلم- گسترش فولاد
گسترش فولاد - مس سرچشمه
الوند همدان – گسترش

سه بازی باقیمانده مس سرچشمه
شهرداری اراک - مس سرچشمه
گسترش فولاد - مس سرچشمه
مس سرچشمه - اتکا​
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز


کوتاه از لیگ آزادگان (1) : یک صعود و سقوط تمام تبریزی در گروه الف !



تیم گسترش فولاد تبریز با هدایت رسول خطیبی با ایجاد یک فاصلهی 9 امتیازی با نزدیکترین تعقیبکنندهی خود یعنی مس سرچشمه تقریبا صعود خود را قطعی ساخته است
سایت گل-لیگ آزادگان دیگر به پلههای آخر خود رسیده است و تقریبا میتوان در فاصلهی سه هفته مانده به پایان این رقابتها، نقشهای برجسته در صدر و قعر جدول را تعیین کرد.
محتملترین قهرمان !
تیم گسترش فولاد تبریز با هدایت رسول خطیبی با ایجاد یک فاصلهی 9 امتیازی با نزدیکترین تعقیبکنندهی خود یعنی مس سرچشمه تقریبا صعود خود را قطعی ساخته است و با کسب یک امتیاز از سه دیدار باقیمانده میتواند بطور مستقیم به لیگ سیزدهم صعود کند.
شنبه 10 فروردین : ابومسلم – گسترش فولاد
یکشنبه 18 فروردین : گسترش فولاد – مس سرچشمه
دوشنبه 26 فروردین : الوند همدان – گسترش فولاد
شاید دیدار برابر ابومسلم مطمئنترین گزینهی شاگردان خطیبی برای کسب حداقل امتیاز برای رسیدن بدون اما و اگر به لیگ برتر باشد؛ چراکه دیدار برابر دو تیم مدعی مس سرچشمه و الوند همدان برای قرارگیری در رتبهی دوم و رسیدن به پلیآف بسیار سخت و نفسگیر خواهد بود. البته فراموش نکنیم که در دور رفت ابومسلم و الوند در تبریز شکست را برابر گسترش پذیرفتهاند و مس نیز در خانه برابر این تیم متوقف شده است.
معادلات پیچیدهی پنج مجهولی برای ردهی دوم
تیم دوم این گروه را شاید نتوان به سادگی صدرنشین آن تعیین کرد، چراکه این مساله با یک معادلهی پنج مجهولی روبرو است. درست است پنج مجهول، به دلیل اینکه تیمهای مس سرچشمه، الوند همدان، نفت مسجد سلیمان، گلگهر سیرجان و ابومسلم مشهد همچنان برای قرارگیری در رتبهی دوم حداقل روی کاغذ شانس دارند.
تیم ابومسلم برای امیدوار بودن باید هر 9 امتیاز ممکن از سه دیدار خود برابر تیمهای گسترش فولاد، الوند همدان و ماشینسازی تبریز را بگیرد. دیدار برابر دو تیم مدعی در مشهد و دیدار برابر تیم قعرنشین در تبریز میتواند اتفاقات بسیاری را در پیش داشته باشد و ابومسلم با از دست دادن اولین امتیاز از دایرهی احتمالات خارج خواهد شد.
گلگهر سیرجان در فاصلهی دو امتیازی مس سرچشمهی 2 امتیازی قرار دارد و بسیار امیدوار است تا جای این تیم در ردهی دوم را بگیرد. نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران میزبان گلگهر و سنگآهن میهمان این تیم در هفتههای پایانی خواهند بود. شاید سرنوشتسازترین دیدار برای گلگهر دوئل با نفت مسجد سلیمانی باشد که با یک امتیاز بیشتر در ردهی چهارم قرار دارد.
شرایط دو تیم نفت مسجد سلیمان و الوند همدان با 39 امتیاز یکی است و این دو تیم برای رقابت با مس سرچشمه چشم انتظار دیدارهای پایانی خود خواهند بود. نفت مسجد سلیمان در خانه میزبان اتکای گرگان و گلگهر سیرجان است و باید در خانهی شاهین بوشهر به مصاف این تیم برود. طبیعی است که کار نفت به مراتب سادهتر از گلگهر است.
الوند همدان نیز در خانه میزبان گسترش فولاد و پارسه ایرانیان است و ابومسلم نیز تنها میزبان الوند در هفتههای پایانی است. بدین ترتیب الوند همدان برای رسیدن به رتبهی دوم کاری سخت را پیش رو خواهد داشت.
مس سرچشمه که اکنون در ردهی دوم قرار دارد برای حفط موقعیت خود باید در خانهی شهرداری اراک و گسترش فولاد به میدان برود و در آخرین هفته نیز میزبان اتکای گرگان باشد.
معادلهی دومین تیم سقوط کننده پیچیدهتر از همیشه !
به جز تیم ماشینسازی تبریز که سقوطش قطعی است، تیمهای شهرداری اراک، پارسهی ایرانیان، استقلال اهواز، شاهین، سنگآهن بافق، نساجی مازندران و اتکای گرگان همچنان روی کاغذ شانس سقوط دارند که برای فرار از محوطهی خطر نیازمند کسب امتیازات لازم میباشند. با این وجود شهرداری اراک با داشتن 20 امتیاز و اختلاف 4 امتیازی با پارسهی ایرانیان محتملترین گزینهی سقوط محسوب میشود.
شهرداری اراک در خانه شاهین و مس سرچشمه را پیشرو دارد و در خارج از خانه نیز باید به مصاف اتکائی برود که برای فرار از سقوط نیازمند فقط یک امتیاز است.
پارسهی ایرانیان در خانه باید به مصاف ماشینسازی تبریز برود و در خارج از خانه نیز نساجی مازندران و الوند همدان را پیش رو خواهد داشت که کار تقریبا سخت و آسانی خواهد بود.
استقلال اهواز که برای فرار از منطقهی خطر بدون اما و اگر نیازمند دو پیروزی است باید در خانه به مصاف نساجی مازندران برود و در خارج از خانه نیز به مصاف ماشینسازی و سنگآهن بافق برود.
شاهین برای فرار از محوطهی خطر نیازمند یک پیروزی و یک تساوی است و باید در خارج از خانه به مصاف شهرداری اراک و سنگآهن بافق برود و در خانه نیز میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.
سنگآهن بافق و نساجی مازندران که کمتر در خطر سقوط قرار دارند برای فرار فقط نیازمند یک پیروزی میباشند. اتکای گرگان نیز که فقط نیازمند یک تساوی است که به نظر بطور قطع امتیازات لازم را کسب خواهند کرد.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
یونس باهنر: کریم باقری به دلیل مشغله نتوانست کنار گسترش فولاد باشد




مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از کریم باقری خواسته بودیم برای تماشای بازیهایمان به تبریز بیاید که فکر کنم به دلیل مشغله کاری وی نتوانست تیم را در هفتههای پایانی همراهی کند.

یونس باهنر در گفتوگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقهی آذربایجان شرقی، در رابطه بازی با شهرداری اراک عنوان کرد: کسب سه امتیاز و زدن گل اول به تیم استرس وارد کرده بود و به همین دلیل نیمه اول، بازی زیاد چنگی به دل نزد.

وی افزود: نیمه دوم گسترش فولاد یکی از بهترین بازیهایش را به نمایش گذاشت، پاس کاریها و بازی روان تیم در این نیمه باعث شد چهار گل به شهرداری اراک بزنیم.

وی با اشاره به استقبال پرشور فوتبال دوستان آذری از این بازی اظهار کرد: انتظار نداشتم چنین استقبالی از این بازی شود. از تمامی هواداران میخواهم بازیهای آینده بیایند و با هم جشن صعود به لیگ برتر را بر پا کنیم.

باهنر بیان کرد: بازی آیندهمان با ابومسلم است و با تساوی مقابل این تیم صعودمان به لیگ برتر را روی کاغذ قطعی می کنیم.

وی اضافه کرد: ابومسلم در خانه خیلی خطرناک است ولی بازیکنان ما به دلیل اینکه تیم در آستانه صعود به لیگ برتر است، آرامش دارند و قطعأ برای کسب هر سه امتیاز بازی خواهند کرد.

مربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: همدلی بین تیم و تلاش مضاعف عمده ترین دلیل موفقیت این تیم است.

باهنر درباره برنامهریزی باشگاه برای فصل جدید مسابقات گفت: مسئولان باشگاه برای حضور موفق در لیگ برتر برنامهریزی کردهاند و با من هم برای حضور در کادر فنی فصل آینده صحبتهایی شده است. البته خود من خیلی دوست دارم در گسترش فولاد بمانم.

وی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در راستای میزبانی از مسابقات لیگ برتر انجام خواهد گرفت تجهیز کردن ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد است.

منبع: ایسنا
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
نقشه آبادانی ها برای آذربایجانیها
صنعت نفت خواهان خرید امتیاز لیگ برتری فولاد گستر


تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که فصل کابوس واری را به لحاظ گرفتن نتیجه پشت سر می گذارد و از هم اکنون می توان این تیم را تیم سقوط کرده از لیگ برتر دانست، هنوز به لیگ دسته اول سقوط نکرده به فکر خرید یک امتیاز لیگ برتری و استمرار حضورش در لیگ برتر از طریق خرید امتیاز می باشد. به گزارش ایستگاه ورزش، به نظر می رسد که آبادانی ها برای تبریزی ها نقشه کشیده اند و قصد دارند تا امتیاز تیم فولاد گستر تبریز را که باید از هم اینک آن را برای فصل بعد لیگ برتری دانست خریداری کرده و امتیاز لیگ یکی شان را به این تیم بدهند. گزارشات رسیده از آبادان حکایت از این دارد که نفتی ها اقدامات اولیه خود را نیز برای این منظور انجام داده اند.


منبع: ایستگاه ورزش
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
رنگ نماینده جدید فوتبال آزربایجان در لیگ برتر

رنگ نماینده جدید فوتبال آزربایجان در لیگ برتر

آبی‌پوشان فوتبال تبریز از همان هفته‌ های آغازین با نتایج خوب، جزو تیم‌های پیشتاز جدول بوده و در نهایت مزد خود را با صعود به لیگ برتر دریافت کردند.

فارس: تیم گسترش فولاد تبریز با مربی بومی در آستانه صعود به لیگ برتر بوده و در سه بازی آینده خود فقط یک امتیاز نیاز دارد.



گسترش فولاد تبریز در پایان هفته بیست و سوم با 49 امتیاز در صدر جدول قرار داشته و صعود این تیم به لیگ برتر تقریبا محرز شده و تنها یک امتیاز جشن صعود گسترش فولادی‌ها را به دنبال خواهد داشت.

گسترش فولاد تبریز با 14 برد بیشتر پیروزی جدول را به خود اختصاص داده و با دو باخت نیز کمترین شکست را در جدول را دارند.

بهترین خط دفاع با 40 گل زده و دومین خطر دفاع برتر با 18 گل خورده از دیگر نقاط قوت تیم گسترش فولاد می‌توان ذکر کرد.

با این حساب فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور، تبریز حداقل در لیگ برتر دو نماینده داشته و شهرداری تبریز هنوز فرصت افزایش تیم‌های تبریزی در لیگ برتر را دارد.


گسترش فولاد تبریز نگین باشگاه‌های تبریز


از گسترش فولاد می‌توان به نگین باشگاه‌های تبریز و حتی کشور یاد کرد.

این تیم با وجود عمر کوتاه حیاتش، افتخارات زیادی را کسب کرده است، صعود به دیدار پایانی جام حذفی کشور در فصل 89-88 و در آستانه صعود قرار گرفتن به لیگ برتر در سال 89 که با اجحاف صورت گرفته حق مسلم این تیم نادیده انگاشته شد.

با این حساب گسترش فولاد تبریز امسال با برنامه‌ریزی دقیق توانستند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال تبریز باشند.

در موفقیت‌های به دست آمده باشگاه گسترش فولاد تبریز سمندر مدیر این باشگاه نقش بسزایی داشته است.

گسترش فولاد تبریز جزو معدود باشگاه‌های پر امکانات کشور است که علاوه بر داشتن استادیوم اختصاصی، از چندین زمین چمن نیز بهره می‌برد.

نخستین صعود با مربی بومی


صعود تیم گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر نخستین صعود با مربی بومی برای فوتبال تبریز است.

تا پیش از این تمام صعودهای فوتبال تبریز به بالاترین سطح با مربیان غیربومی صورت گرفته است.

در دهه 50 تیم تراکتورسازی دو بار با هدایت بیاتی و حسین فکری به جام تخت جمشید صعود کرده و ماشین‌سازی نیز با گارنیک به این موفقیت دست یافت.

صعود تراکتورسازی به لیگ آزادگان در سال 70 با هدایت واسیلی گوجا بوده و همین مربی در سال 74 بار دیگر تراکتور سازی را به لیگ دسته یک(لیگ برتر فعلی)رساند. صعود تراکتور سازی در لیگ برتر نیز با فراز کمالوند به دست آمده است.

ماشین‌سازی نیز در سال 73 با حسین فکری به لیگ آزادگان صعود کرده و شهرداری هم در سال 75 با بیژن ذوالفقارنسب به لیگ دسته یک رسیده و صعود این تیم به لیگ برتر نیز با اکبر میثاقیان تحقق یافته است.

با این حساب رسول خطیبی نخستین مربی تبریزی است که موفق به رساندن تیمی از تبریز به بالاترین سطح فوتبال کشور است.

تیم گسترش فولاد تبریز سومین نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر کشور است، پیش از گسترش فولاد، تیم‌های تراکتورسازی و شهرداری تبریز موفق به صعود به لیگ برتر شده بودند.

در کل رقابت‌های باشگاهی ایران تیم گسترش فولاد چهارمین نماینده این منطقه است.

پیش‌تر تیم‌های تراکتورسازی، ماشین‌سازی و شهرداری تبریز سابقه حضور در لیگ باشگاه‌های کشور را داشته‌اند.

منبع : فارس
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
گسترش فولاد تبريز نگين باشگاه‌هاي آزربایجان

گسترش فولاد تبريز نگين باشگاه‌هاي آزربایجان

از گسترش فولاد مي‌توان به نگين باشگاه‌هاي تبريز و حتي کشور ياد کرد.



فارس - آبي‌پوشان فوتبال تبريز از همان هفته‌هاي آغازين با نتايج خوب، جزو تيم‌هاي پيشتاز جدول بوده و در نهايت مزد خود را با صعود به ليگ برتر دريافت کردند.



گسترش فولاد تبريز در پايان هفته بيست و سوم با 49 امتياز در صدر جدول قرار داشته و صعود اين تيم به ليگ برتر تقريبا محرز شده و تنها يک امتياز جشن صعود گسترش فولادي‌ها را به دنبال خواهد داشت.
گسترش فولاد تبريز با 14 برد بيشتر پيروزي جدول را به خود اختصاص داده و با دو باخت نيز کمترين شکست را در جدول را دارند.
بهترين خط دفاع با 40 گل زده و دومين خطر دفاع برتر با 18 گل خورده از ديگر نقاط قوت تيم گسترش فولاد مي‌توان ذکر کرد.
با اين حساب فصل آينده ليگ برتر فوتبال کشور، تبريز حداقل در ليگ برتر دو نماينده داشته و شهرداري تبريز هنوز فرصت افزايش تيم‌هاي تبريزي در ليگ برتر را دارد.


گسترش فولاد تبريز نگين باشگاه‌هاي تبريز

از گسترش فولاد مي‌توان به نگين باشگاه‌هاي تبريز و حتي کشور ياد کرد.
اين تيم با وجود عمر کوتاه حياتش، افتخارات زيادي را کسب کرده است، صعود به ديدار پاياني جام حذفي کشور در فصل 89-88 و در آستانه صعود قرار گرفتن به ليگ برتر در سال 89 که با اجحاف صورت گرفته حق مسلم اين تيم ناديده انگاشته شد.
با اين حساب گسترش فولاد تبريز امسال با برنامه‌ريزي دقيق توانستند نماينده شايسته‌اي براي فوتبال تبريز باشند.
در موفقيت‌هاي به دست آمده باشگاه گسترش فولاد تبريز سمندر مدير اين باشگاه نقش بسزايي داشته است.
گسترش فولاد تبريز جزو معدود باشگاه‌هاي پر امکانات کشور است که علاوه بر داشتن استاديوم اختصاصي، از چندين زمين چمن نيز بهره مي‌برد.
نخستين صعود با مربي بومي
صعود تيم گسترش فولاد تبريز به ليگ برتر نخستين صعود با مربي بومي براي فوتبال تبريز است.
تا پيش از اين تمام صعودهاي فوتبال تبريز به بالاترين سطح با مربيان غيربومي صورت گرفته است.
در دهه 50 تيم تراکتورسازي دو بار با هدايت بياتي و حسين فکري به جام تخت جمشيد صعود کرده و ماشين‌سازي نيز با گارنيک به اين موفقيت دست يافت.
صعود تراکتورسازي به ليگ آزادگان در سال 70 با هدايت واسيلي گوجا بوده و همين مربي در سال 74 بار ديگر تراکتور سازي را به ليگ دسته يک(ليگ برتر فعلي)رساند. صعود تراکتور سازي در ليگ برتر نيز با فراز کمالوند به دست آمده است.
ماشين‌سازي نيز در سال 73 با حسين فکري به ليگ آزادگان صعود کرده و شهرداري هم در سال 75 با بيژن ذوالفقارنسب به ليگ دسته يک رسيده و صعود اين تيم به ليگ برتر نيز با اکبر ميثاقيان تحقق يافته است.
با اين حساب رسول خطيبي نخستين مربي تبريزي است که موفق به رساندن تيمي از تبريز به بالاترين سطح فوتبال کشور است.


گسترش فولاد تبريز سومين نماينده فوتبال تبريز در ليگ برتر
تيم گسترش فولاد تبريز سومين نماينده فوتبال تبريز در ليگ برتر کشور است، پيش از گسترش فولاد، تيم‌هاي تراکتورسازي و شهرداري تبريز موفق به صعود به ليگ برتر شده بودند.
در کل رقابت‌هاي باشگاهي ايران تيم گسترش فولاد چهارمين نماينده اين منطقه است.
پيش‌تر تيم‌هاي تراکتورسازي، ماشين‌سازي و شهرداري تبريز سابقه حضور در ليگ باشگاه‌هاي کشور را داشته‌اند.



منبع : فارس
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
کد خبر : 1001778 زمان ارسال : يکشنبه 1392/01/04 19:07

با کسب 58 امتياز در ليگ آزادگان؛
[h=1]مديرگسترش فولاد:مي‌خواهيم رکورد بشکنيم[/h]
[h=2] مدير باشگاه گسترش فولاد تبريز با اشاره به سه بازي باقي‌مانده اين تيم در ليگ دسته اول فوتبال گفت: با توجه به اينکه در آستانه صعود به ليگ برتر قرار داريم، مي‌خواهيم با کسب 9 امتياز کامل رکورد صعود را نيز بشکنيم.[/h]

غلامرضا سمندر اظهار داشت: براي کسب 9 امتياز از سه بازي باقيمانده پاداش ويژه‌اي براي بازيکنان تيم در نظر گرفته‌ايم و سعي خواهيم کرد با 58 امتياز و بدون حرف و حديث به ليگ برتر فوتبال کشور صعود کنيم.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه نتايج تيم ما در سه بازي آينده براي مشخص شدن تيم دوم گروه مؤثر است، حتي در صورت صعود زودهنگام نيز با تمام قوا مقابل حريفان قرار گرفته و براي پيروزي در هر سه بازي باقيمانده وارد ميدان خواهيم شد.

به گزارش فارس از تبريز، سمندر خاطرنشان کرد: اميدوارم با کسب اين 9 امتياز ضمن صعود به ليگ برتر، رکورد بيشترين امتيازات کسب شده با 58 امتياز را نيز بشکنيم.

جشن صعود را در تبريز خواهيم گرفت

مدير باشگاه گسترش فولاد تبريز عنوان کرد: براي پيروزي بر ابومسلم به مشهد رفته و صعود خود را در اين شهر قطعي خواهيم کرد، اما جشن صعود را در حضور هواداران تيم در بازي مقابل مس سرچشمه کرمان برگزار مي‌کنيم.

وي، وضعيت تيم گسترش فولاد تبريز را عالي توصيف کرد و ابراز داشت: تمرينات تيم گسترش فولاد بعد از 29 اسفند به مدت سه روز تعطيل شده بود و از امروز دور جديد تمرينات اين تيم در سال جديد آغاز خواهد شد.

نظر هيئت‌مديره به تمديد قرارداد با رسول خطيبي مثبت است

سمندر از مثبت بودن نظر هيئت‌مديره باشگاه گسترش فولاد تبريز براي تمديد قرارداد با رسول خطيبي خبر داد و افزود: در جلسه‌اي هيئت‌مديره باشگاه که احتمالاً نهم فروردين در مشهد برگزار خواهد شد، نسبت به اين موضوع و همچنين بودجه پيشنهادي براي فصل آينده تصميم‌گيري خواهد شد.

وي تأکيد کرد: در صورت عدم برگزاري اين جلسه، در نخستين روز کاري امسال بعد از تعطيلات دو هفته‌اي نوروز، اين جلسه در محل باشگاه برگزار مي‌شود.

سمندر از عملکرد رسول خطيبي در رساندن اين تيم به ليگ برتر ابراز رضايت کرد.

تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با 49 امتياز در صدر جدول گروه «الف» ليگ دسته اول قرار دارد و در آستانه صعود به ليگ برتراست؛ اين تيم در سه بازي آينده خود تنها يک امتياز براي ليگ برتري شدن مي‌خواهد.

 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
صعود گسترش فولاد به لیگ برتر
تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با تساوي مقابل ابومسلم در حالي که 2 هفته به پايان ليگ دسته اول باقي مانده صعود خود را به ليگ برتر قطعي کرد

تيم گسترش فولاد در چارچوب هفته بيست‌وچهارم ليگ دسته اول از گروه اول از ساعت 16:15 ميهمان ابومسلم مشهد بود که در اين ديدار به تساوي 2 بر 2 رسيدند.
سامان نريمان‌جهان 38 و کاوه زنگيان 53 براي گسترش فولاد و بهنام بيرانوند 57 و ميثم رضاپور 65 براي ابومسلم گلزني کردند.

شاگردان رسول خطيبي با اين تساوي 50 امتيازي شدند و توانستند در حالي که 2 هفته به پايان ليگ باقي مانده است صعود خود را به ليگ برتر قطعي کنند.



ما نیز صعود مقتدرانه ی تیم لایق گسترش فولاد را به مدیریت ، مربی ، بازیکنان و تمام دست اندرکاران این تیم و همه ی هوادارنی که در لیگ برتر حامی این تیم خواهند بود تبریک عرض می نمائیم


منبع: تراکتور اف سی
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
خطیبی پس از صعود گسترش فولاد به لیگ برتر:

تراکتورسازی همیشه تیم اول تبریز است/ ۸ بازیکن لیگ برتری را مد نظر داریم
سرمربی و بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: همواره تراکتورسازی تیم اول تبریز است و هر تیمی که به لیگ برتر راه یابد در ردههای بعدی قرار میگیرد.




رسول خطیبی پس از تساوی گسترش فولاد مقابل ابومسلم و صعود قطعی تبریزیها به رقابتهای لیگ برتر، عنوان کرد: تیم ما با حمایت مدیران، مردم تبریز و تلاش بازیکنان توانست این نتایج را کسب کند و در فاصله 2 هفته به پایان لیگ صعود خود را قطعی کند.
وی ادامه داد: از روز اول تمام تلاش خود را انجام دادیم تا به عنوان قهرمانی گروه خود برسیم و به صورت مستقیم راهی لیگ برتر شویم. لیگ دسته یک، یکی از لیگهای سخت فوتبال کشور است که اگر به فنون آن آشنا نباشید و تیم یک دستی را نتوانید جمعوجور کنید، نمیتوانید موفق باشید.
سرمربی گسترش فولاد یادآور شد: رمز ما برای صعود به لیگ برتر 3 یا مهدی بود که در جوار بارگاه مطهر امام رضا توانستیم به این مهم برسیم.
وی از صحبت در مورد قضاوت داوری امتناع کرد و گفت: در مورد داوری صحبت نمیکنم. دوست داشتم ما تیم اول گروهمان شویم و ابومسلم نیز در رده دوم قرار بگیرد اما اینگونه نشد. ما در این دیدار به تساوی رسیدیم و راهی لیگ برتر شدیم. اینگونه نیست که در 2 هفته باقیمانده انگیزهای برای بازیها نداشته باشیم و به راحتی از این دیدارها بگذریم. برای این مسابقه برنامه داریم.
خطیبی درباره حضور این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: مطمئن باشید در لیگ برتر ما نتایج خوبی کسب خواهیم کرد. 5 بازیکن لیگ برتری را مدنظر گرفتهایم تا آنها را جذب کنیم. با آنها صحبت کردهایم. همچنین 3 بازیکن بومی که در لیگ برتر بازی کردهاند را نیز مدنظر داریم.
سرمربی گسترش فولاد با اشاره به وضعیت تیم ابومسلم یادآور شد: واقعا برای وضعیت ابومسلم تاسف میخورم من 15 سال پیش در این تیم بازی میکردم اما شرایط آن روزها با هماکنون متفاوت است. همه تیمها آرزو دارند تا در مشهد بازی کنند اما متاسفانه شرایطی در این شهر بوجود آمده که اجازه نمیدهد این تیم به لیگ برتر صعود کند.
وی تصریح کرد: من یک تاسف دیگر نیز میخورم و آن اینکه میزبانی مشهدیها به هیچ عنوان خوب نبود برای مسئولین این استان تاسف میخورم. در رختکن تیممان بوی تعفن میداد که ما سردرد گرفته بودیم. شهر مشهد به این بزرگی نباید چنین شرایطی داشته باشد به گونهای شده بود که بازیکنان نمیتوانستند در رختکن بروند و تاب تحمل شرایط را نداشتند. کجای دنیا نیمکت ذخیرهها از صندلیهای پلاستیکی تعبیه شده است.
خطیبی با اشاره به اینکه همواره تیم اول تبریز تراکتورسازی است، گفت: ما تیم دوم تبریز در لیگ برتر هستیم. باید توجه داشته باشیم که تیم اول تبریز فقط تراکتورسازی است و تیمهای بعدی در ردههای دیگر قرار دارند.
وی از حضورش در فصل آینده لیگ برتر در تیم فوتبال فولاد گسترش خبر داد.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل
صعود گسترش فولاد قطعی شد/ حضور دومین نماینده تبریز در لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تساوی مقابل ابومسلم در حالی که 2 هفته به پایان لیگ دسته اول باقی مانده صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد.



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیستوچهارم لیگ دسته اول از گروه اول از ساعت 16:15 میهمان ابومسلم مشهد بود. تبریزیها در این دیدار به تساوی 2 بر 2 رسیدند. سامان نریمانجهان 38 و کاوه زنگیان 53 برای گسترش فولاد و بهنام بیرانوند 57 و میثم رضاپور 65 برای ابومسلم گلزنی کردند.
شاگردان رسول خطیبی با این تساوی 50 امتیازی شدند و توانستند در حالی که 2 هفته به پایان لیگ باقی مانده است صعود خود را به لیگ برتر قطعی کنند.
گسترش فولاد دومین نماینده تبریزیها در لیگ برتر خواهد بود.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز با تبریک صعود تیم گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر
تبریز مستحق بیش از یک نماینده در لیگ برتر بود

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز صعود تیم گسترش فولاد تبریز را به لیگ برتر فوتبال کشور تبریک گفته و برای نماینده جدید فوتبال تبریز در لیگ برتر آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.






شهرام دبیری امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تبریز مهد فوتبال ایران بوده و این شهر مستحق داشتن بیش از یک نماینده در لیگ برتر بود که خوشبختانه گسترش فولاد تبریز با صعود به لیگ برتر، تبریز را به آنچه که استحقاق داشت رساند.
وی افزود: حلاوت و شیرینی این صعود با مربی و بازیکنان بومی بیشتر شده و امروز به خوبی وجود استعدادهای بیشمار در فوتبال تبریز اثبات و مشخص شد که با بازیکنان و مربیان بومی هم میتوان در رقابتهای کشوری به موفقیت دست یافت.
دبیری با تاکید به اینکه باشگاه دبیری همیشه از نیرویهای جوان و بومی حمایت کرد و افزود: گسترش فولاد تبریز امروز همان راهی رفت که سال گذشته ماشینسازی دبیری در آن گام نهاده بود و من بابت اعتماد مدیریت باشگاه گسترش فولاد تبریز و آقای سمندر به مربی و بازیکنان بومی و جوان تبریک گفته و برای این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور آرزوی موفقیت دارم.
تیم گسترش فولاد تبریز با تساوی مقابل ابومسلم مشهد 50 امتیازی شده و دو هفته پیش از پایان رقابتهای لیگ دسته اول ایران صعود خود را به لیگ برتر مسجعل کرد.
گسترش فولاد تبریز سومین تیم تبریزی است که به لیگ برتر صعود میکد. تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر حضور داشته و شهرداری نیز سابقه دو فصل حضور در این رقابتها را دارد.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
رسول خطیبی نخستین مربی بومی در راه صعود به لیگ برتر
فوتبال تبریز در لیگ برتر سرخابی شد

رسول خطیبی نخستین مربی فوتبال تبریز است که تیمی از تبریز را به لیگ برتر می رساند.



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تساوی دو بر دو مقابل ابومسلم مشهد جواز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کرد. گلهای تیم گسترش فولاد در این بازی توسط کاوه زنگیان و سامان نریمان جهان به ثمر رسید.
گسترش فولاد تبریز در حالی به این مهم دست یافت که هنوز دو هفته از این رقابتها باقیمانده است. بازی تیم گسترش فولاد تبریز با تیمهای مس سرچشمه کرمان در تبریز و الوند در همدان جنبه تشریفاتی دارد.
نماینده جدید فوتبال تبریز در لیگ برتر در 24 بازی خود صاحب 14 برد، 8 تساوی و دو باخت شده و سزاوارانه به لیگ برتر صعود کرد.



رسول خطیبی اولین مربی بومی
رسول خطیبی نخستین مربی فوتبال تبریز است که موفق شد تیمی از تبریز را به لیگ برتر برساند. پیش از وی تراکتورسازی سه بار با هدایت حسین فکری به جام تخت جمشید، واسیلی گوجا به لیگ آزادگان و فراز کمالوند به لیگ برتر صعود کرده بود.
ماشینسازی نیز با گارنیک به جام تخت جمشید و با حسین فکری به لیگ آزادگان صعود کرده و شهرداری تبریز نیز با بیژن ذوالفقار نسب به جام آزادگان و اکبر میثاقیان به لیگ برتر صعود کرده بودند که تمام صعودهای فوتبال تبریز به بالاترین سطح فوتبال کشور با عناوین مختلف با مربیان غیربومی صورت گرفته و رسول خطیبی نخستین مربی تبریزی شد که تیمی را از شهر خود به لیگ برتر میرساند.
فوتبال تبریز در لیگ برتر سرخابی شد
با صعود تیم گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر، فوتبال تبریز در این رقابتها صاحب دو نماینده شد.
تراکتورسازی با رنگ قرمز و گسترش فولاد با رنگ آبی نمایندههای فوتبال تبریز در لیگ برتر را تشکیل داده تا فوتبال تبریز در این رقابتها سرخابی شود.
در دو هفته باقیمانده شهرداری نیز هنوز برای صعود به لیگ برتر امیدوار است.
گسترش فولاد تبریز نگین باشگاههای تبریز
از گسترش فولاد میتوان به نگین باشگاههای تبریز و حتی کشور یاد کرد.
این تیم با وجود عمر کوتاه حیاتش، افتخارات زیادی را کسب کرده است، صعود به دیدار پایانی جام حذفی کشور در فصل 89-88 و در آستانه صعود قرار گرفتن به لیگ برتر در سال 89 که با اجحاف صورت گرفته حق مسلم این تیم نادیده انگاشته شد و بالاخره صعود به لیگ برتر در فصل92-91 .
با این حساب گسترش فولاد تبریز امسال با برنامهریزی دقیق توانستند نماینده شایستهای برای فوتبال تبریز باشند.
در موفقیتهای به دست آمده باشگاه گسترش فولاد تبریز سمندر مدیر این باشگاه نقش بسزایی داشته است.
گسترش فولاد تبریز جزو معدود باشگاههای پر امکانات کشور است که علاوه بر داشتن استادیوم اختصاصی، از چند زمین چمن نیز بهره میبرد.


گسترش فولاد تبریز سومین نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر
تیم گسترش فولاد تبریز سومین نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر کشور است، پیش از گسترش فولاد، تیمهای تراکتورسازی و شهرداری تبریز موفق به صعود به لیگ برتر شده بودند.
در کل رقابتهای باشگاهی ایران تیم گسترش فولاد چهارمین نماینده این منطقه است.
پیشتر تیمهای تراکتورسازی، ماشینسازی و شهرداری تبریز سابقه حضور در لیگ باشگاههای کشور را داشتهاند.


مروری بر راه صعود گسترش فولاد تبریز
گسترش فولاد تبریز در حالی جشن صعود را برپا کرد که هنوز دو هفته از این رقابتها باقیمانده است.
گسترش فولاد در این رقابتها 14 پیروزی کسب کرد. آبیپوشان تبریز مقابل تیمهای ماشین سازی تبریز، شهرداری اراک و استقلال اهواز در هر دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی رسیدند. شاگردان رسول خطیبی در مصاف با تیمهای نساجی قائم شهر، اتکای گلستان، گل گهر سیرجان، سنگ آهن بافق، نفت مسجد سلیمان، پارسه ایرانیان، ابومسلم مشهد و الوند همدان نیز در تبریز به برتری دست یافتند.
گسترش فولاد تبریز هر دو بازی رفت و برگشت خود مقابل شاهین بوشهر را مساوی کرد تا شاهین تنها تیمی باشد که در تبریز از گسترش فولاد امتیاز گرفته باشد.
گسترش فولاد تبریز در خانه حریفان با تیمهای نساجی قائم شهر، نفت مسجد سلیمان، پارسه ایرانیان، سنگ آهن بافق، ابومسلم مشهد و مس سرچشمه مساوی کرده است و تنها دو باخت خارج از خانه مقابل تیمهای اتکای گلستان و گل گهر سیرجان داشته باشد.
شاگردان رسول خطیبی با 42 گل زده بهترین خط حمله این رقابت ها را به خود اختصاص داده و با 22 گل خورده دومین خط دفاع برتر گروه خود هستند.

محسن دلیر بهترین گلزن تیم گسترش فولاد تبریز
محسن دلیر با زدن 10 گل بهترین گلزن تیم گسترش فولاد تبریز در رقابتهای این فصل لیگ دسته اول ایران شد. لیست کامل گلزنان گسترش فولاد تبریز به شرح زیر است.
10 گل: محسن دلیر
6گل: رسول علیزاده- مهرداد بایرامی
5گل: مهدی قریشی
4گل: رسول خطیبی
3گل: سعید آقایی و سامان نریمان جهان
2گل: امید نظامیپور
یک گل:سعید مهدی پور، هادی جعفری، کاوه زنگیان
رسول خطیبی سلطان پاس گل
رسول خطیبی با 9 پاس گل بهترین پاسور تیم گسترش فولاد تبریز شناخته شد. رسول علیزاده با 6 پاس گل و امیر تیزرو با 5 پاس در مکان های بعدی بهترین پاس دهنده گل تیم گسترش فولاد تبریز قرار گرفتند.
------------------------------
گزارش: فرهاد فرهادپور
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز

گزارش روز: گسترش فولاد چگونه به لیگ برتر رسید؟
مسترمیلیارد و رسول در بهشت


گسترش فولاد تبریز سابقه چندانی در فوتبال ایران ندارد . حضور در فینال جام حذفی اولین جرقه این تیم به شمار می آمد و حالا فصلی پیش روست که بیش از 30 هفته باید نام گسترش را بشنویم

سایت گل -

از گسترش فولاد تبریز بعنوان نماد خصوصی سازی یاد می کنند . تیمی که از صفر شروع کرده و اکنون خود را لیگ برتری می بیند به پشتوانه مالک متمول خود که از وی بعنوان یکی از سرمایه داران بزرگ ایران یاد می شود با اعتماد به نفس در لیگ برتر حاضر خواهد شد ، هرچه که باشد زنوزی است و دارایی هایش ؛ شرکت بنیان دیزل , گسترش فولاد , فولاد بناب , ایران خودرو آذربایجان , شرکت هواپیمائی آتا و ... اشاره کرد .
به گزارش گل، سمندر مدیر عامل این باشگاه در مورد هزینه های امسال چنین می گوید : گفتن ارقام کار درستی نیست و من رقم را نمی گویم ولی هزینه ای که ما امسال داشته ایم خیلی کمتر از ارقامی هست که امروزه در فوتبال ایران خرج می شود و باید بگویم که بیشتر بودجه ما صرف هزینه های همچون هتل , بلیط هواپیما و خرده مخارج باشگاه شده است و قرارداد های بازیکنان و کادر فنی ما کمتر از هزینه هایمان بوده است .


گسترش دیدار های خانگی خود را در استادیوم اختصاصی خود برگزار می کند , استادیومی نوساز که در زمین کارخانه بنیان دیزل ساخته شده است و می توان گفت یکی از استادیوم های مدرن ایران است ولی کم و کاستی های نیز دارد که سمندر در اینباره می گوید : استادیوم ما در حالت کنونی ظرفیت افزایش صندلی به تعداد 10 هزار می باشد و برای لیگ برتر در نظر داریم با افزایش جایگاه تعداد صندلی ها را به 15 هزار برسانیم که فکر می کنیم برای دیدار های معمولی کافی باشد و می ماند دیدار با تیم های تراکتور , پرسپولیس و استقلال که در یادگار خواهد بود و شواری تامین نیز این اجازه را نمی دهد که در این استادیوم برگزار شود .
سمندر و رسول خطیبی هدف خود را برای لیگ برتر حضور در نیمه بالای جدول عنوان می کنند و اعتقاد دارند که برای فکر کردن به آسیا و یا رتبه های بالاتر زود است ولی اقدامات مسئولان این باشگاه نشان می دهد که نیم نگاهی نیز به آسیا دارند که از این گفته سمندر پیداست " ما برای تجهیز استادیوم خود اقدامات لازم را شروع کرده ایم و قرارداد شروع کار نیز با شرکت های فوق منعقد شده است و تجهیز کردن استادیوم با استاندارد AFC هزینه ای بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان برای ما در بر داشته است و اسکوربرد را نیز استعلام کرده ایم و تا شروع دیدارهای لیگ برتر نصب خواهد شد " به شوخی به سمندر می گوئیم که اسکوربرد چینی نباشد !؟ ولی سمندر با حالتی جدی می گوید " ما پول خود را دور نمی ریزیم "
هر باشگاهی در ایران همیشه نیم نگاهی به دست مسئولان استانی دارد و در مشکلات ریز و درشت تیم داری خود از عدم حمایت مسئولان استانی گلایه می کنند ولی رسول خطیبی در اینباره می گوید " اگر مربی غیر بومی در تبریز کار کند , یک پای وی در دفتر استاندار است و درب دفتر استاندار برای آن باز است ولی من تا به حال استاندار را ندیده ام و شاید استاندار اصلا نمی داند که رسول خطیبی بچه تبریز است . به خاطر همین کاری می کنیم که محتاج کسی نباشیم " و البته این اظهار نظر ها را نمی توان به حساب درآمد زایی این باشگاه گذاشت چون آنچه مسلم است فوتبال ایران درآمدزا نبوده است و پشت این حرف ها فقط مالک متمولی چون زنوزی نشسته است .
از بحث کلان باشگاه داری که بگذریم جذابیت فوتبال به بحث های تیم داری است و حواشی موجود آن که اولین نگاه ویژه را به سرمربی آینده تیم گسترش فولاد خواهیم داشت . رسول خطیبی با کارنامه خوب خود در دوسال گذشته پای این تیم ایستاده و به نظر نمی رسد جای خود را در نیمکت به شخص دیگری بدهد ولی خطیبی مشکلی با عنوان کارت مربیگری دارد که خودش در اینباره می گوید : " من مدرک B را در اردیبهشت ماه دریافت خواهم کرد و دعوت نامه ای از آلمان دریافت کرده ام که طبق هماهنگی های صورت گرفته برای مدرک A نیز شهریور سال آینده راهی آن کشور خواهم شد ولی برای این فصل با عنوان بازیکن و مربی اجازه نشستن روی نیکمت را خواهم داشت و نهایتا شاید چند هفته اول وچند بازی بخصوص بعنوان بازیکن وارد میدان شوم " و البته او از بازی کردن بدش نیامده و بلکه خیلی هم انگیزه دارد که می گوید :" برای سال آینده که حتما بازی خواهم کرد و انگیزه دارم و حرف های دارم که باید به بعضی ها بزنم ! البته این را بگویم که مقابل تیم های تبریزی بازی نخواهم کرد و تیم های خاص را خودتان می دانید ! "



وقتی خطیبی این چنین از مربی بازیکن بودن خود سخن به میان می آورد , سمندر نظر نسبتا متفاوتی را دارد و تصمیم گیری در مورد مربی آینده تیم را به جلسه ای با هئیت مدیره موکول می کند و البته نباید زیاد جدی گرفت چون سخنان مدیر عامل و سرمربی در مورد جذب بازیکن تقریبا برابر است و هر دو اعتقاد دارند که " الویت گسترش برای فصل آینده جذب بازیکنان بومی است چون با غیرت کار می کنند و هزینه کمتری داشته و خالی از حواشی هستند . ولی در صورت نیاز بازیکنان دیگری نیز جذب خواهد شد ولی اکثریت تیم را بومی ها تشکیل خواهند داد . " و رسول خطیبی در مورد جذب بازیکن خارجی نیز می گوید : " من اعتقادی به بازیکنان خارجی ندارم . چون هزینه بالا و کارائی پائینی دارند . بازیکن خارجی را می آوریم تا از آن استفاده کنیم ولی روی نیمکت می نشانیم ولی اگر بازیکن با کیفیت باشد جذب خواهیم کرد و 2 بازیکن نیز در نظر داریم که اگر توافق شود جذب می شود و اگر نشد قید خارجی را در این مقطع خواهیم زد "
همانطور که در گزارش فوق خواندید , این تیم تبریزی خود را برای حضور پر قدرت در لیگ برتر آماده کرده است و حضور این تیم را می توان همچون تیم همشهری خود یعنی تراکتور موج جدیدی در فوتبال دانست , تیمی خصوصی و البته با سرمایه و نفرات بومی که داربی تبریز را نیز سرخ آبی خواهد کرد و مهمتر از آن ال کلاسیکوی ایران از اختصار تراکتور نیز درآمده و در بین این دو تیم تقصیم خواهد کرد . منتظر تیم جوان رسول خطیبی باشید .
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول ایران تیم گسترش فولادAzərbaycan تا ساعاتی دیگر (یکشنبه 18 فروردین) در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم مس سرچشمه کرمان است.

به گزارش تراکتور اف سی و به نقل از فارس، تیم گسترش فولاد در این رقابت‌ها 14 پیروزی کسب کرد. آبی‌پوشان Azərbaycan مقابل تیم‌های ماشین سازی Azərbaycan، شهرداری اراک و استقلال اهواز در هر دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی رسیدند. شاگردان رسول خطیبی در مصاف با تیم‌های نساجی قائم شهر، اتکای گلستان، گل گهر سیرجان، سنگ آهن بافق، نفت مسجد سلیمان، پارسه ایرانیان، ابومسلم مشهد و الوند همدان نیز در تبریز به برتری دست یافتند.

گسترش فولاد Azərbaycan هر دو بازی رفت و برگشت خود مقابل شاهین بوشهر را مساوی کرد تا شاهین تنها تیمی باشد که در Azərbaycan از گسترش فولاد امتیاز گرفته باشد.

گسترش فولاد Azərbaycan در خانه حریفان با تیم‌های نساجی قائم شهر، نفت مسجد سلیمان، پارسه ایرانیان، سنگ آهن بافق، ابومسلم مشهد و مس سرچشمه مساوی کرده است و تنها دو باخت خارج از خانه مقابل تیم‌های اتکای گلستان و گل گهر سیرجان داشته باشد.
görüşümüz saat 16:15
استادیوم اختصاصی بنیان دیزل Azərbaycan

R.F.A
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]صعود سومين نماينده آذربايجان به ليگ برتر[/h]صعود دو تيم گسترش فولاد و شهرداري تبريز به ليگ برتر را به مسؤلان،بازيكنان،كادر فني و هواداران دو تيم تبريك عرض مي نماييم.اميدواريم همچون سالهاي نچندان دور شاهد رشد دوباره فوتبال در اين سرزمين باشيم.بر همه مسؤلان اين تيم ها واجب است تا از شرايط سالهاي قبل درس عبرت گرفته تا شاهد حضور 3 تيم پرقدرت در سطح اول فوتبال كشور باشيم.
از زحمات سران باشگاه گسترش فولاد ، شهردار كلانشهر تبريز ،مربي بومي آذربايجان،رسول خطيبي و مربي نام آشناي و محبوب هوادارن،فراز كمالوند كمال تشكر و قدرداني را داريم.همچنين از تمامي بازيكنان ، مسؤلان و هواداراني كه جهت صعود اين دو تيم به ليگ برتر تلاش وافري نشان دادند كمال تشكر را داريم.

بازي جوانمردانه بازيكنان تيم فولاد يزد،در اين شرايط فوتبال بعضاً ناپاك نشان داد كه هنوز كه هنوز بازي جوانمردانه نفس مي كشد.مسؤلان - مربي و مردم شهر يزد بايد هم به داشتن چنين تيمي افتخار كنند،مردم آذربايجان و هواداران فوتبال مراتب تقدير و تشكر خود را جهت ارئه فوتبال پاك به اين تيم اعلام ميدارد و موفقيت تيم باشگاه فوتبال فولاد يزد را در فصول بعدي بر ايشان آرزومند است.
REFERENCE : Sarp
(
TƏBRİZLİ.M.s.T
)
منبع : تراکتور اف سی ( TractorFC.com )
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
تورکلرین افتخاری-گستریش،تیراختور / حضور 100 هزار نفری برای حمایت از فوتبال پاک آذربایجان

http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=162813&d=1375232224

هفته دوم لیگ سیزدهم روز پنج شنبه با رویارویی دو تیم آذربایجانی ادامه خواهد یافت.به تعبیر حرفه ای دربی آذربایجان با حضور دوتیم گسترش فولاد و تیراختور حال و هوای خاصی به هواداران هر دو تیم القا نموده است. بیشترین بحثی که در بین هواداران به گوش میرسد این سخنان است که پنچ شنبه پیش رو روز اتحاد و برجسته سازی فرهنگ اجتماعی و برادری مردم آذربایجان است .


به راستی نیز این ادعا را با حضور تیم مظلوم شهرداری که توسط مافیای کثیف فوتبال از صحنه روزگار محو گردید به همگان ثابت کرده ایم. در تفسیر عامیانه می توان این رویاروی را همچون دیگر شهرهای کشور که از نظر فرهنگ اجتماعی از سطح نامطلوبی برخوردار هستند شبی جنجالی و عقده گشایی نامید.همانطور که در سالهای مدید شاهد بی جنبه بازی هواداران دو تیم دردانه پایتخت بودیم هنوز پیشانی شکسته استیلی و محمد نوازی و فحاشی پرویز برومند و رافت یادمان نرفته است و یا داغ نابینا شدن سربازی که در حال انجام وظیفه بود هنوز در دل داریم. همان نزاع های دسته جمعی بازیکنان و کادر فنی و صد البته کشت و کشتار هواداران سرخابی تهران که همگی با بایکت خبری لاپوشانی گردید.همان روزهایی که هنوز منشور اخلاقی و کمیته انظاباطی اختراع نشده بود!! بگذریم از این گذشته ننگین سرخابی فدراسیون ... نوبت به فرهنگ سازی سرخابی آذربایجان فرا رسیده است. واقعا با افتخار اعلام می نمایم که با فرهنگ ترین مردم کشور هستیم .اثبات این معادله را میتوان از واحد حراست فیزیکی استادیوم سهند پرسید تا کنون گزارشی مبنی بر درگیری لفظی و فیزیکی هواداران تیم های آذربایجانی با هم دیگر مخابره نگردیده است. اکنون که تیم نوپای گسترش فولاد با سرمربی گری رسول خطیبی و سرمایه گذاری مهندس زنوزی و از جان گذشتگی بازیکنان بومی خود را به بالاترین سطح فوتبالی کشور رسانده است و تیراختوری که 4 سال مداوم است در لیگ برتر سالاری میکند با برنامه ریزی دقیق سازمان لیگ و فدراسیون روبه رو خواهند شد وظیفه ما هواداران است که راه و رسم روبه رویی را به جنگجویانمان انشاء کنیم.

همانطور که چندین سال رو در روی همدیگر استادیوم سهند را به جلونگاه عاشقان تبدیل کرده ایم اینبار نیز اثبات خواهیم کرد که با مرام برادری رو به روی همدیگر خواهیم ایستاد و با اتحاد "یاشاسین آذربایجان " را فریاد خواهیم زد.

تفاوت بسیاری در هر دوتیم دیده میشود. امتیازی که در هیچ یک از تیمهای کشور وجود ندارد.حظور تعداد کثیری از ستارگان و آینده داران بومی فوتبال سرزمینمان در قالب دو تیم ما را بر این باوار استوار میکند که همراه با بازیکنان باغیرتمان فریادمان به "ثریا" خواهد رسید. طعم این هم زبانی ، زمانی پدیدار میگردد که با چشمان خود حرکت زبان و هنجره ای ، بازیکن و سرمربی را ببینی که هر هم صدا با تو فریاد میزند ... یــــــــــــاشاسین آذربایجان

هفته نخست با تدابیر تنظیم شده به نفع دو تیم تهرانی به پایان رسید.شروعی که دشمنانمان را بر این واداشت که هواداران با این نتیجه مقابل مافیا فوتبال از تیم هایشان صلب حمایت خواهند کرد .غافل از این که ایمانمان کامل گردید که دپارتمان داوری و فدراسیون و سازمان لیگ دشمنان قسم خورده تیم های ما هستند. با چنین باور و یقین مگر میشود معشوقه های خویش را نزد نامحرمان تنها گذاریم .

غیرت آذربایجانی هنوز هم به این چاله میدانی های نازی آباد ثابت نگردیده است . حال که شاهد همکاری کادر فنی تیم ملی جوانان با مافیای استقلال و قله نوعی برای شکست دادن تیم نوپای گسترش هستیم به بزرگی تیراختور و گسترش می بالیم .غیر از باشد باید به قدرتمان شک کنیم . هوادارتیمی که بازیکن اردبیلی اش می تواند از 40 متری دروازه گلری را بگشاید که ادعایش از مدیر عامل قبلی ما نیز بزرگتر است و حتی به تیم ملی جواب سربالا میدهد ، باید مغرور باشد و مصمم و استوار برای ثبت تاریخی درخشان از جوان مردی و بردو باخت پاک ...

داوری جانبدارانه محسن قهرمانی در مقابل تیراختور حرف از سروری و سالاری ما میزند نه ضعف پرسپولیس .

این افتخار است که با استخدام داور و کمک داور می خواهند تیراختور را شکست دهند. ما نیز به این شکست مردانه افتخار کردیم و بعد از اتمام بازی 20 هزار نفر ایستاده به این حماسه آفرینان تبریک گفتیم.

مابقی بماند برای بعد...

وعده دیدار پنج شنبه استادیوم سهند یا علی بیرلیک غزلی اوخویان عاشیقه ، عشق اولسون

اختصاصی:traxtorchi.ir
taeb.trx1970
 

Similar threads

بالا