کلوپ هواداران پرافتخارترین تیم حهان...::رئال مادرید::..

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
5گلزن برتر تاریخ باشگاه پر طرفدار مادریدی، در سانتیاگو برنابئو گرد هم آمدند.

5گلزن برتر تاریخ باشگاه پر طرفدار مادریدی، در سانتیاگو برنابئو گرد هم آمدند.
















 

Hooman84

عضو جدید
رونالدو:”نمیخواهند ما قهرمان لالیگا شویم / داوری افتضاح بود .”

رونالدو:”نمیخواهند ما قهرمان لالیگا شویم / داوری افتضاح بود .”


رئال مادرید سی اف – کریستیانو رونالدو ، پس از شکست پر حرف و حدیث دیشب مقابل بارسلونا ، شدیدا از عملکرد تیم داوری انتقاد کرد و گفت خیلی ها نمیخواهند رئال مادرید قهرمان اسپانیا شود .
رونالدو پس از بازی گفت:” 5 سال است که اینجا هستم و دیگر متقاعد شده ام که همه نتایج در داخل زمین تعیین نمی شوند.مردم دنبال جواب سوالات خود هستند و در مورد تصمیمات داوری مشکوک هستند.طرفداران ما امروز عالی بودند.آنها بخوبی درک کردند که تیم تلاش خود را انجام داد اما همیشه خوب بازی کردن کافی نیست. وقتی داوری به این بدی باشد کاری از دست کسی ساخته نیست.”
“از عملکرد داور بازی شوکه هستم و معتقدم هماهنگی خوبی بین داوران برقرار نبود.حرفهای زیادی برای گفتن دارم.می خواهم بگویم که خیلی ها نمی خواهند که ما قهرمان لالیگا شویم. اتفاق خاصی نیفتاده . یک بازی را باختیم و همچنان از بارسا بالاتر هستیم.شک ندارم که قهرمان لالیگا خواهیم شد.هدفی جز این نداریم. اما از زمانیکه به مادرید امده ام ندیده ام که داوری به نفع ما بوده باشد.هر سال همینطور بوده است.”
“بارها به خودم گفته ام که تا کی باید داخل زمین تلاش کنیم وقتی نتایج خارج از زمین تعیین می شوند؟ رئال بزرگترین باشگاه جهان است بدون کوچکترین تردیدی ! همین بزرگی باعث می شود که مخالفان زیادی داشته باشی که چشم دیدن موفقیتهایت را نداشته باشند.مردم خوب می دانند که اگر بارسا این بازی را می باخت همه چیز برایش تمام شده بود. خیلی غمگینم چون نه شانس داشتیم و نه داور! ماینکو اشتباهات زیادی داشت و به هیچ وجه در سطح این بازی نبود. در مورد پنالتی خودم هم اشتباه داشت چونکه خارج از محوطه بود…. به هرحال زندگی ادامه دارد !”
 

Hooman84

عضو جدید
”هر سه پنالتی اشتباه گرفته شد .”

”هر سه پنالتی اشتباه گرفته شد .”

رئال مادرید سی اف / آلرتو ماینکو بدون شک ضعیف ترین مرد دیدار شب گذشته بود. رئال مادرید در عین شایستگی مغلوب اشتباهات داوری و پنالتی های نیمه دوم شد. روزنامه آ.اس اسپانیا در بررسی صحنه های پنالتی ، هر سه تصمیم داور را اشتباه دانسته است .
اولین صحنه ی جنجالی این مسابقه در دقیقه ی 28 بازی اتفاق افتاد. شوت محکم رونالدو در حالی به دست فابرگاس برخورد کرد که داور می توانست برای رئال اعلام پنالتی کند. البته این می توانست تصمیمی سخت گیرانه باشد اما به هر حال دست فابرگاس جهت حرکت توپ را تغییر داده بود.


از صحنه ی هند سسک که بگذریم این داور اولین اشتباهش را در دقایق ابتدایی نیمه ی دوم انجام داد. آلوس بیرون از محوطه ی جریمه روی رونالدو خطا کرد اما این داور به اشتباه نقطه ی پنالتی را برای رئال نشان داد.
درست ده دقیقه پس از این گل پاس مسی در حالی به نیمار رسید که او کاملا در موقعیت آفساید قرار داشت. در این صحنه نیمار با زیرکی خود را جلوی پای راموس انداخت و ماینکو با اعلام پنالتی راموس را از زمین مسابقه اخراج کرد. کاملا مشخص بود که نیمار در منطقه ی آفساید قرار دارد و نمی توان از این اشتباه ماینکو به سادگی گذشت.
در حالی که هفت دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود ماینکو دوباره به سود بارسا پنالتی اعلام کرد. او برخورد اینیستا با ژابی آلونسو را در حالی خطا اعلام کرد که کاملا مشخص بود اینیستا خود را از قصد روی بدن ژابی آلونسو می اندازد. اگر این صحنه را خطا فرض کنیم پرش خشن پیکه و ضربه اش به پای بیل نیز می توانست برای رئال پنالتی باشد.

به هر حال نمی توان قضاوت پر اشتباه ماینکو را روی نتیجه ی بازی بی تاثیر دانست. تصمیماتی که اعتراض شدید رونالدو ، راموس و سایر بازیکنان رئال مادرید را در پی داشته است .
 
آخرین ویرایش:

Hooman84

عضو جدید
کهکشانی ها هم اکنون در دورتموند به سر می برند

کهکشانی ها هم اکنون در دورتموند به سر می برند


پرواز حامل بازیکنان رئال مادرید در فرودگاه بین المللی شهر محل بازی فردا شب رئال مادرید مقابل بروسیا دورتموند در چارچوب مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زمین نشست.



رئالی ها هم اکنون در دورتموند به سر می برند. پرواز آنها ها که کمتر از 2 ساعت به طول انجامید در فرودگاه شهر آلمانی محل برگزاری بازی به زمین نشست و آنها به هتل رادیسون بلو جایی که باید تا قبل از شروع بازی آنجا بمانند رفتند.عصر امروز تیم در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک،محل برگزاری بازی ساعت 17:55 به تمرین می پردازد.
برخی تصاویر از حضور تیم در دورتموند:





 

fataneh sorkh

عضو جدید
بشین بینیم بابا پنالتی که باید شوت مستقیم بشه شده پنالتیشم زدین گل تازه قبل از پنالتی ما این ناداوری نیست ؟؟

داور 3 تا پنالتي گرفت،هر 3 تاش اشتباه! كه 2 تاش به نفع بارسا بود.حداقل واسه ما خطا كه بود ولي بارسا چي؟؟؟ به اين اگه نميگن ناداوري چي ميگن؟؟؟
 

Hooman84

عضو جدید
مقایسه افتخارات رئال مادرید و بارسلونا

مقایسه افتخارات رئال مادرید و بارسلونا

افتخارات رئال مادرید:
قهرمانی لالیگا:
۳۲ بار، اولین بار در سال (1931-1932) و آخرین بار در فصل (۲۰۱۰-۲۰۱۱)
قهرمانی جام حذفی:
۱۷ بار، اولین بار (1904-1905) آخرین بار در فصل (۲۰۱۰)
افتخارات اروپایی:
قهرمان جام قهرمانی اروپا:
لیگ قهرمانان ۹ بار، اولین بار در فصل (1955-1956)، آخرین بار در فصل (2002-2001)
قهرمان جام یوفا:۲
بار در سال‌های (1986-1985) و (1985-1984)
قهرمان جام بین قاره‌ای:
۳ بار در سال‌های (2000-1960)
رئال همچنین از طرف یوفاعنوان «بهترین تیم فوتبال قرن بیستم» را به خود اختصاص داده‌است.
رئال مادرید پر افتخارترین باشگاه اروپا و جهان می باشد.

افتخارات بارسلونا:
قهرمانی لالیگا:
20بار.اولین بار در سال (1328-1329) و آخرین بار در فصل (2009-2010)
قهرمانی جام حذفی:
25بار، اولین بار (1910-1909) آخرین بار در فصل (2009-2008)
افتخارات اروپایی:
قهرمان جام قهرمانی اروپا:
3بار.در سال های (1992-2006 -2009)
قهرمان جام یوفا:
4بار.در سال های (1979-1982-1989-1997)
جام بين قاره اي 1 بار در سال 2009
 

mohandese.motefakker

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئال - بایرن

رئال - بایرن

کمتر از 2 ساعت به بازی حساس رئال و بایرن رسیده... به نظرتون رئال چندتا میزنه؟!
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئال مادرید برترین تیم سال 2014

رئال مادرید برترین تیم سال 2014

براساس رای‌گیری اعضا، این اتحادیه که متشکل از 201 تیم از 51 کشور اروپایی است و ریاست آن را نیز کارل هاینس رومینیگه (معاون بایرن مونیخ آلمان) برعهده دارد، تیم فوتبال رئال مادرید جایزه تیم برتر سال 2014 را کسب کرد.

همچنین در بخش جایزه بهترین تیم از نظر پیشرفت در یک سال اخیر، رد‌بول اتریش برگزیده شد. همچنین جایزه بهترین تیم از نظر بهترین دستاوردها به سلتیک رسید.

این مراسم با حضور نمایندگان تیم‌ها در شهر نیون سوئیس انجام شد.
 

Similar threads

بالا