کلوپ طرفداران پرسپولیس

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تغییرات احتمالی پرسپولیس در حساس ترین بازی فصل

تغییرات احتمالی پرسپولیس در حساس ترین بازی فصل

ارتش سرخ دات كام :
پرسپولیس برای بازی فوق العاده مهم و حیاتی فردا مقابل سپاهان 3 بازیکن خود را در اختیار ندارد و ترکیب تیم دایی باز هم تغییرات زیادی خواهد داشت. محمد نوری و پیام صادقیان محروم هستند و عالیشاه دوباره مصدوم شده. کفشگری هم که همچنان مصدوم است اما پولادی مشکلی برای بازی ندارد و نسبت به بازی فولاد دایی، رضا حقیقی را هم در اختیار خواهد داشت. با این حال در دو سه پست ترکیب اصلی این تیم ابهاماتی وجود دارد و مشخص نیست دایی کدام بازیکن را به میدان بفرستد.

دفاع راست: حسین ماهینی بعد از دو بازی نیمکت نشینی در مصاف جام حذفی مقابل فولاد دوباره در ترکیب قرار گرفت اما هم در صحنه گل مساوی فولاد واکنش عجیبی نشان داد هم اینکه در حمله کاملاً ناکارآمد بود که البته این ضعف شاید ناشی از دستور علی دایی باشد. حتی اگر بد زدن پنالتی دلیلی بر بازی نکردن ماهینی مقابل سپاهان باشد واکنش عجیب او مقابل شوت سرضرب بختیار رحمانی می تواند یک بار دیگر این بازیکن ملی پوش را به نیمکت برگرداند و علی عسگری را در پست غیرتخصصی به میدان بفرستد.

دفاع چپ: بعد از بازی های متوسط میثم حسینی در دفاع چپ و نمایش ضعیف در مصاف با فولاد در بازی لیگ، حسینی در دربی مقابل تیم سابقش خوب بود و خسرو حیدری را از کار انداخت. حسینی در بازی با گسترش فولاد هم مثل همیشه بود. بی خاصیت در حمله و کم اشتباه در دفاع اما دایی در بازی جام حذفی نورمحمدی را به دفاع چپ فرستاد که البته این جابجایی برای از کار انداختن بال های سریع و تکنیکی فولاد انجام شد که مؤثر افتاد البته سیستم بازی سپاهان با فولاد تفاوت های عمده ای دارد و بعید نیست باز هم حسینی در دفاع چپ فیکس باشد. البته باید مهرداد پولادی را هم به این جمع اضافه کرد چرا که او هم شرایط بازی را پیدا کرده هرچند بعید است دایی از ابتدای مسابقه ریسک کرده و او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

بال چپ: اگر فرض کنیم محمدرضا خلعتبری در بال راست و محسن مسلمان در مرکز مثلث تهاجمی سرخ ها به میدان بروند باید دید در بال چپ کدام بازیکن در ترکیب قرار خواهد گرفت. برای این پست می توان حمیدرضا علی عسگری را (اگر در دفاع راست بازی نکند) کاندیدا کرد اما شاید دایی مزد گل محمد عباس زاده را با قرار دادن او در ترکیب اصلی بازی با سپاهان بدهد و او را در پست بال چپ به میدان بفرستد اما شاید خود دایی هم بداند عباس زاده مثل هادی نوروزی در کناره ها کارآیی چندانی ندارد. شاید هم عباس زاده در رأس خط حمله بازی کند و سیدصالحی روی نیمکت بنشیند.
 

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز
برد حیاتی و روحیه بخش رو به همه دوستان تبریک میگم! الان فقط اتحاد هست که میتونه تیم رو قهرمان کنه... همه چیز دست خودمونه!

اینم خبر هم واسه نمک این پیروزی:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تماشاگران استقلال قبل از گل مس شعار می‌دادند استقلال حمله کنی 6تایی‌ها می‌بازند. این شعار کنایه به شکست مس مقابل پرسپولیس بود.

:biggrin:
 

challenger_69

عضو جدید
برد حیاتی و روحیه بخش رو به همه دوستان تبریک میگم! الان فقط اتحاد هست که میتونه تیم رو قهرمان کنه... همه چیز دست خودمونه!

اینم خبر هم واسه نمک این پیروزی:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تماشاگران استقلال قبل از گل مس شعار می‌دادند استقلال حمله کنی 6تایی‌ها می‌بازند. این شعار کنایه به شکست مس مقابل پرسپولیس بود.

:biggrin:


چقدر این استق لالیا بی غیرتن که در حالیکه خودشونم شیش تایین میان از رقیب دیرینشون مایه میزارن
بعدا میگن سنگ پا قزوین فلان و فیساله
نه ......... این استق لالیا واسه خودشون دنیایین به خدا
یه جوونمردی باید پیدا شه اینا رو آزمایش کنه ببینه از چه تیره ای هستن

از این بحث بگذریم بعد از عمری سید صالحی یه گل زد که اونم داور اشتباهی آفساید گرفت:(
حالا اگه سید جلال بره قطر کیو جاش بزاریم آخه ؟
 

darab64

عضو جدید
خدائيش امروز خيلي حال داد. كيسه كشا تا گل رو زدن رفتن واسه وقت كشي. طفلكي ها نميدونستن واسه حريف دارن وقت تلف ميكنن! دقيقه 90 : عقاب آسيا كيه؟! ..... زرشششك.... :biggrin:

اين پنج هفته حياط خلوت پرسپوليسه... تيمهاي بالاي جدول كلا ميپيچن به پر و پاي هم... بهترين فرصت براي رسيدن به صدره.
صبا و راه آهن (آزادي) .... فجر ، داماش و اس خوزستان (ميهمان)
 

mehrdad50

عضو جدید
عباس زاده همام مهاجمی كه دايی می خواهد

او هم خوب مي دود هم گلزن شاخصي است هم اينكه بر عكس سيدصالحي مي تواند در كارهاي تركيبي با بازيكنان تكنيكي هم تيمي اش كارهاي تركيبي را به خوبي انجام دهد

سيد مهدي سيد صالحي بدشانس بود كه كمك داور به اشتباه گلش را آفسايد اعلام كرد اما حتي اگر آن گل قبول مي شد مهاجم فيكس تمام بازي هاي قبلي تيم دايي حالا ذخيره مهاجمي است كه بعد از مدت ها در تركيب قرار مي گيرد و در هر دو بازي كه فيكس بوده گل زده است.آقاي گل سابق ليگ دسته اول كه در زدن ضربات قيچي برگردان مهارت دارد و البته خيلي خوب مي پرد در ابتداي فصل با گل نكردن دو سه موقعيت خوب در بازي با سايپا و ذوب آهن كاري كرد تا دايي همان فرصت هاي 20-15 دقيقه اي را هم به او ندهد .عباس زاده از بازي با فولاد در اهواز فيكس شد اما گل او در اولين بازي كه فيكس بود به خاطر حذف دردناك در اهواز به چشم نيامد.عباس زاده براي اولين بار در ليگ فيكس شد و سيدصالحي روي نيمكت نشست اما اين مهاجم مازندراني كه بهترين گلزن پرسپوليس در بازي هاي دوستانه بوده هم گل زد هم فوق العاده بازي كرد.بدون شك اگر عباس زاده دوسه بازي ديگر در تركيب اصلي باشد با افزايش اعتماد به نفس ش مي تواند مهره اي تاثيرگذار در خط حمله پرسپوليس باشد.او هم خوب مي دود هم گلزن شاخصي است هم اينكه بر عكس سيدصالحي مي تواند در كارهاي تركيبي با بازيكنان تكنيكي هم تيمي اش كارهاي تركيبي را به خوبي انجام دهد كما اينكه در همين بازي با سپاهان هم قبل از تعويضش چند باري اين حركات را انجام داد.عباس زاده تا حدودي باتكنيك تر از سيدصالحي است و بعيد نيست دايي مهره مورد نظرش در خط حمله را كمي دير پيدا كرده باشد.با اين حساب هيچ بعيد نيست شماره 33 قرمزها در شيراز هم فيكس باشد.​
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
امروز پس از مدتها شانس هم در خونه مارو زد.منشورم این نیست که شانسی بردیم.منظور نتیجه نگرفتن رقیبامون بود که کام این پیروزی رو شیرین تر کرد.البته این بازی جنبه انتقامی هم داشت ولی میشد بیشترم گل زد ولی اشکالی نداره .مهم اینه که تیم خوب بازی کرد.
الان فاصله مون تا صدر 3 امتیازه و بازیامون نسبت به رقبا راحت تره

بازیهای پرسپولیس : فجر-صبا -داماش-راه آهن-استقلال خوزستان
بازیهای استقلال : ملوان-نفت-سایپا-فولاد-تراکتور
بازیهای فولاد : گسترش-استقلال-تراکتور-نفت-ملوان
نفت : تراکتور-فولاد-استقلال-گسترش-سپاهان
سپاهان :نفت-ملوان-سایپا-مس -ذوب آهن

کاملا مشخصه که تیمای دیگه بازیهای خیلی سختی با هم دارند.اونم با هم دیگه.استقلال-نفت-فولاد-همشون با هم بازی دارند و هم با تراکتور.بنظرم اگه پرسپولیس دچار حاشیه نشه و خودمون باشیم و اگه بزارند میتونیم قهرمان بشیم چون مطمئنا تیمای رقیب با این بازیهای سخت امتیاز از دست میدند.فقط کافیه خودمون باشیم و بچه ها این 5 هفته رو خودشون باشند.امیدوارم
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام دوستان پرسپولیسی عزیزم تبریک میگم به همتون این برد و رو به خصوص که جلوی سپاهان بود با اون مصاحبه هایی که کرانچار نیم فصل اول کرده بود بعد بازی پرسپولیس خیلی چسبید

صدر جدول ما داریم می آیم
:smile:
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بچه ها این قسمتش رو که قرمز کردم رو خیلی حال کردم با حرفهای آقا علی

بچه ها این قسمتش رو که قرمز کردم رو خیلی حال کردم با حرفهای آقا علی

[h=2]دایی: می‌توانستیم با اختلاف ۵ گل پیروز شویم/ همه اینها چوب خداست / حسینی وقتی جام قهرمانی را برد از ایران می‌رود [/h]
پرسپولیس نیوز : علی دایی گفت: می‌توانستیم بازی را با اختلاف ۵ گل به سود خود خاتمه دهیم. علی دایی بعد از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: به بازیکنان و هواداران پرسپولیس که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند تبریک و خسته نباشید صمیمانه می‌گویم. امروز یکی از بازیهایی بود که پرسپولیس در زمین بسیار خوب کار کرد.

وی افزود: ما در نیمه اول بازی را به خوبی آغاز کردیم و 2 گل به ثمر رساندیم. بازی زیبایی بود و در آن نیمه اجازه ندادیم که سپاهان صاحب موقعیت شود. بعد از اخراج و 10 نفره شدن حریف هم حفظ توپ انجام دادیم. در نیمه دوم دوست داشتم تیم ما رو به جلو بازی کند که همین اتفاق رخ داد و ما به دنبال حفظ نتیجه بودیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: می‌توانستیم بازی را با اختلاف 5 گل به سود خود خاتمه دهیم اما بازیکنان ما به همان برد 2 بر صفر راضی شدند. ضمن آنکه یک گل سالم ما هم به اشتباه آفساید اعلام شد.

دایی تاکید کرد: بازیکنان ما بسیار خوب کار کردند، آن هم در حالی که در 2،3 ماه اخیر فشار زیادی روی تیم ما بوده و بازیکنان ما همه جوره فشارهای مختلف را تحمل کردند. در چند بازی اخیر نتایج بدی هم گرفتیم و شاید هم باور نکنید که در یک ماه گذشته تا چه اندازه تحت فشار بوده‌ایم. امیدوارم هیئت مدیره و مدیریت پرسپولیس ما را حمایت کنند.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم به تنهایی کار خود را پیش ببریم و اگر حمایت هیئت مدیره پشت سر تیم باشد به ما در رسیدن به موفقیت کمک خواهد کرد. با آنکه راه سختی پیش رو داریم اما می‌توانیم انتظارات میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را برآورده کنیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: شاید کاستی‌هایی وجود داشته باشد اما همه بازیکنان تیم به دنبال موفقیت هستند و کم نمی‌گذارند. اگر همه مجموعه کمک کنند و تنها نباشیم می‌توانیم زمینه موفقیت را فراهم کنیم.

دایی در خصوص ناراحتی کرانچار از اخراج بازیکنش گفت: نظر او برای من محترم است. خودم هم در آن صحنه فکر کردم داور به بازیکن سپاهان کارت زرد می‌دهد اما بازیکن آنها اخراج شد. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که سپاهان 2 بر صفر عقب بود.

وی افزود: آقای کرانچار که بعد از بازی رفت مصاحبه‌های آنچنانی می‌کرد الان باید بفهمد چه مزه‌ای دارد که تیمش 10 نفره بازی کند. باید بفهمد که چقدر سخت است دقیقه 3 بازیکنت به ناحق از زمین اخراج شود آن هم در شرایطی که بازی صفر - صفر است. تمام اینها چوب خداست. خدا اجازه نداد که اتفاقات بازی بعد به فصل آینده کشیده شود. البته نمی‌دانم آن صحنه اخراج داشت اما هیچگاه بازی رفت را فراموش نمی‌کنم.


دایی اظهار داشت: دنیا بالا و پایین زیادی دارد. با اینکه 5 هفته به اتمام لیگ مانده ما آن را اول لیگ و شروع کار می‌دانیم که 3 امتیاز عقب هستیم و باید با 3 امتیاز عقب‌ماندگی کار خود را آغاز کنیم. من به توانایی بازیکنانم ایمان دارم و سعی می‌کنیم بهترین بازی‌ها را در 5 دیدار باقیمانده انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص صرفنظر کردن سیدجلال حسنی از قرارداد 6 میلیاردی با تیم قطری عنوان کرد: باز هم یک هجمه تاریخی علیه پرسپولیس شروع شده است. یادم نمی‌رود تیم ما چه ضربه‌هایی بعد از بازی رفت مقابل سپاهان خورد اما خدا هیچ موقع بنده‌ای که تلاش می‌کند را تنها نمی‌گذارد. نه تنها سیدجلال بلکه تمام بچه‌های من باغیرت هستند.

دایی ادامه داد: در این هفته‌ها خیلی به ناحق انگ‌هایی را به بازیکنانم چسباندند. تیمی که می‌بازد به حمایت احتیاج دارد نه اینکه بروند زمانی که تیمی باخت در تلویزیون و رسانه مصاحبه کنند. کسی که پرسپولیس را دوست دارد باید در شرایطی که این تیم باخت آن را حمایت کند. خیلی حرف‌های نامربوط در تلویزیون زده شد و جالب اینکه کسانی این حرف‌ها را می‌زدند که در چند سال اخیر به جز سقوط تیم‌هایشان به دسته پایین‌تر کاری نکردند.

وی ادامه داد: سیدجلال حسینی با من صحبت کرد، این غیرت و مردانگی او را می‌رساند که ماند تا به تیم کمک کند. همیشه به این بچه‌ها افتخار می‌کنم و تا روزی که هستم پشت‌شان خواهم بود.

سرمربی پرسپولیس در پایان پیرامون سوال دیگری درباره حسینی تاکید کرد: بعضی مطالب را شما از خودتان در می‌آورید، سیدجلال تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند و به تیم کمک می‌کند، حسینی تنها آن زمان که جام قهرمانی را با پرسپولیس بالای سر بُرد از ایران می‌رود.

 

mehrdad50

عضو جدید
يه حسی بهم ميگه نوبتی هم باشه نوبت ماست و امسال قهرمانيم. چيزی كه مشخصه اينه كه سرنوشتمون دست خودمونه. وقتی چهارتا تيم ديگه همشون با هم بازی دارند اين يعنی از دست دادن امتياز (با كسب هر نتيجه ای) برای رقبا
كاش يكی پيدا ميشد حساسيت اين دو ماهو تو مخ بازيكنامون فرو ميكرد كه تمركزشون رو فقط بذارن روی اين پنج بازی. دو سه تا از مدعی ها هم جام حذفی رو دارند و هم آسيا رو.
واضحه كه در پنج بازی باقی مونده، پرسپوليس سرتر از هر پنج تا رقيبه. مگر اين كه يه حاشيه جديد بسازند و بخوان دوباره همه چی رو به اما و اگر بكشونند. تجربه نشون داده هر تيمی بتونه تو ليگ از هر بازی دو امتياز بگيره قهرمانه! بردن اين پنج بازی يعنی 60 امتياز (به جز كسر يك امتياز) و اين يعنی كسب امتيازات لازم برای قهرمانی.

فقط اين پنج بازی ساده رو ببريد... والسلام
 

fataneh sorkh

عضو جدید
[URL="http://upload7.ir/"][IMG]http://upload7.ir/imgs/2014-02/10656703951942859033.jpg[/URL][/IMG]

به همه ي پرسپوليسي هاي گل تبريك ميگم؛انشاالله اين برد ي شروع خوب باشه واسمون و آخرش به قهرماني پرسپوليس ختم بشه...
دوپينگيا! بريد كنار سرورتون داره مياد:w33:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
حیف شد واقعا بهترین فرصت رو برای تحقیر سپاهان و تلافی اون همه نامردی که این سالها کردن رو از دست دادیم ..
امروز میتونستیم راحت این تیم رو تحقیر کنیم و با نتیجه ای مث 4 یا حتی 6 گل بفرستیم اصفهان ولی نمیدونم چرا بازیکنا اینطوری ضربه های آخر رو زدن !!
سیدصالحی بعد عمری از آفساید دراومد این بار کمک داور کم بینا بود گلمونو مردود کرد.. چند تا موقعیت خوب دیگه هم خراب کرد خلعتبری تک به تک رو راحت توپ رو گذاشت تو دستای احمدی ..!! کلی حرص خوردم این همه موقعیت رو راحت زدن بیرون ..
برد خیلی خوبی بود خوب هم بازی کردیم امیدوارم ادامه دار باشه ..
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی پروین درباره برتری امروز سرخ پوشان مقابل سپاهان، گفت: امروز روز خوبی برای پرسپولیس بود. بازی مهمی داشتیم و پای تلویزیون مردیم و زنده شدیم تا سوت پایان بازی به صدا درآمد و خیالمان از پیروزی در این بازی مهم و 6 امتیازی راحت شد.

وی ادامه داد: این بازی به نوعی مثل فینال بود. در این هفته ها رقابت تیم های بالای جدول با همدیگر از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و خوشبختانه ما تا پایان فصل با تیم های بالای جدول بازی نداریم، اما 4-5 تیم دیگر بالای جدول با هم بازی می کنند و این می تواند به نفع ما باشد.

پروین در ادامه از کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس تمجید کرده و گفت: دست آقای دایی، دستیارانش و بازیکنان درد نکند. یک وقتی است می بریم اما خوب بازی نمی کنیم. امروز پرسپولیس هم خوب بازی کرد و هم سه امتیاز این بازی 6 امتیازی را گرفت و از رسیدن رقیب به امتیاز جلوگیری کرد.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: به نظرم آقای دایی توانست در چند روز اخیر بچه ها را از نظر روحی روانی به شرایط خوبی برگرداند و این در کنار مسائل فنی و تصمیمات خوبی که کادرفنی ما داشتند سهم زیادی در پیروزی پرسپولیس داشت. به آقای دایی و بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید می گویم، گل کاشتند. آنها دل هواداران را شاد کردند. حالا پرسپولیس نه تنها به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شده بلکه بعد از برد مقابل سپاهان شانس قهرمانی اش در لیگ برتر افزایش پیدا کرده و همه امیدوار شده اند که پرسپولیس با برتری در بازی های آتی و استفاده از غفلت حریفان بتواند صدر جدول را پس بگیرد.

پروین تصریح کرد: انصافاً پرسپولیس امسال شایستگی قهرمانی را دارد. این تیم امسال بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و در نیم فصل نیز صدرنشین بود. ما امیدواریم بچه ها به حق خودشان برسند و بتوانند با کسب عنوان قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.

پروین در خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: هواداران امسال و در شرایطی که تیم در دو سه فصل گذشته اوضاع بحرانی داشت و در جدول در رده های بالا نبود آمدند و از تیم حمایت و پشتیبانی کردند و همین حمایت هایشان تاثیر زیادی در صدرنشینی پرسپولیس در فصل جاری مسابقات داشت. حالا با این بردی که تیم آورده و شانس قهرمانی اش افزایش پیدا کرده مطمئن هستم هواداران پرسپولیس میدان را خالی نکرده و تعصب خودشان را نشان خواهند داد.

وی گفت: هواداران هشیار باشند، آنها باید در بازی های بعدی استادیوم را پُر کنند. حمایت هواداران در این هفته ها نقش زیادی در قهرمانی پرسپولیس و کسب امتیازات حیاتی در بازی های آتی خواهد شد. نیازی نیست که توضیح بیشتر بدهم؛ هواداران خودشان پشتیبان تیمشان هستند. آنها قطعاً در بازی های بعد حضور پرشماری در استادیوم خواهند داشت و با حمایت همه جانبه از تیم تا دقیقه نود سهم خود را برای پیشرفت تیم و کسب امتیازات مهم ادا خواهند کرد. امیدوارم ما هم بتوانیم هرچه زودتر منابع مالی به تیم تزریق کنیم تا بچه ها با آرامش و تمرکز و با دغدغه کمتر بتوانند پنج بازی باقی مانده را با برد و یا کسب حداکثر امتیازات پشت سر بگذارند و از توقف احتمالی رقبا استفاده کرده و با قهرمانی دل هواداران را پس از چند سال خون دل خوردن شاد کنند. بنده هم بعد از کنفرانس مطبوعاتی با آقای دایی تماس می گیرم و این پیروزی مهم را به ایشان و بچه ها تبریک خواهم گفت و امیدوارم که با درایت کادرفنی و درایت بچه ها این روند ادامه یابد و ما شاهد خوشحالی هواداران و سربلندی شان باشیم.
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام بر دوستان پرسپوليسي و تبريكات فراوان به خاطر برد ديروز
پرسپوليس قهرمان ميشه خدا ميدونه كه حقشه به لطف يزدان و بچه ها پرسپوليس قهرمان ميشه
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام بر دوستان پرسپوليسي و تبريكات فراوان به خاطر برد ديروز
پرسپوليس قهرمان ميشه خدا ميدونه كه حقشه به لطف يزدان و بچه ها پرسپوليس قهرمان ميشه


هوراااااااااااااااااا:w33::w33::w33:
 

mehrdad50

عضو جدید
حسینی: رفیق نیمه راه پرسپولیس نبودم/ بی دلیل ما را میلیاردی کردند و خودشان را بی پول


سیدجلال حسینی در گفت وگویی درباره گلایه هایش پس از پیروزی مقابل سپاهان از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: اگر من حرفی زدم به خاطر برخوردهای نادرست برخی آقایان بود که قصد داشتند ما را مقابل هواداران قرار دهند و فقط این حرف ها را زدم که هواداران در جریان همه چیز قرار بگیرند.

وی افزود: اتفاقاتی در این تیم افتاده که اصلا نمی توانم درباره آن حرف بزنم. اگر من حرفی می زنم حرف دل تمام بچه های پرسپولیس است و هرگز به دنبال منافع شخصی نبوده و نیستم. امیدوارم مسئولان بچه ها را درک کنند و تا کی می خواهند بی تفاوت باشند.

حسینی تاکید کرد: متاسفانه آنقدر بی اهمیت بودند و درباره بچه ها حرف های ضد و نقیضی زدند که حتی خط قرمز را هم رد کردند، بنابراین باید راهکاری برای حل این مسایل پیدا کنند. به نظر من خیلی بد است که یکسری جوانان ما الان مشکلات مالی بسیار عجیبی دارند این اصلا خوب نیست.

حسینی در مورد تشویق های شدید هواداران در بازی با سپاهان گفت: من تا الان ایستادم و دا می داند هیچ وقت رفیق نیمه راه پرسپولیس نبودم و همیشه سعی کردم در تیمی که بازی می کنم با تمام وجودم به میدان می روم مخصوصا پرسپولیس.

وی افزود: من این موضوع را از طرف همه بازیکنان پرسپولیس می گویم نه یک بازیکن؛ ما نه بی غیرت هستیم نه بی تعصب و نه پول پرست اما بچه ها همه مشکل دارند. شما دیدید این بچه ها با وجود مشکلات زیاد از اول فصل یا حتی چند بازی که از نیم فصل گذشت مگر حرفی زدند اما همه بی دلیل می گفتند ما میلیاردی هستیم و خودشان بی پول. بچه های ما با تمام وجود بازی کردند اما باید هواداران ما همه چیز را بدانند و خیال نکنند آقایانی که یکطرفه حرف می زنند همه چیز را راست می گویند. همه به پرسپولیس پشت کردند، همه بازیکنان و کادر فنی را تنها گذاشتند. همه خواستند ما را مقابل هواداران قرار دهند. فقط تنها کسانی که یار و یاور ما بودند همین هواداران بودند و مورد حمایت آنها در سرما و گرما قرار گرفتیم. همین موضوع قوت قلبی برای ما شد. اگر این هواداران ما را همراهی نمی کردند نمی دانم واقعا چه اتفاقی می افتاد.

حسینی در پاسخ به سؤالی که آیا شما بالاخره در پرسپولیس می مانید یا می روید گفت: همه چیز دست خداست اما باید مشکلات این بچه ها حل شود. باور کنید از همین الان اگر بخواهم می توانم قرارداد امضا کنم اما هیچ وقت دنبال احساسات نیستم، ولی مجبورم کردند. می توانستم همین یکی دو روز گذشته با تیم قطری قرارداد امضا کنم تا آقایان بیشتر به مشکلات من رسیدگی کنند اما به خدا حمایت این هواداران اجازه نداد. ما خیلی کارها را انجام ندادیم اما آقایان هر کاری دوست داشتند با ما انجام دادند.امیدوارم فکری به حال این بچه ها شود. ماحتی لباس درست تمرین نداشتیم و کوچک ترین امکانات را در اختیار نداشتیم. این بود شرایط پرسپولیسی که به آن لقب میلیاردی دادند؟!

وی در پایان درباره بازی با سپاهان گفت: ما بازی بسیار خوب و روانی را انجام دادیم البته پس از تمرینات زیاد و 10 نفره شدن حریف باید از فرصت های مان بهتر استفاده می کردیم اما همین برد ما رادوباره وارد کورس قهرمانی کرد. کارمان سخت است و انشاءالله باید بدانیم که هر 5 بازی آینده برای ما حکم فینال دارد. اگر ماندم انشاءالله با تمام وجودمان تلاش خواهم کرد تا پرسپولیس به هدفش برسد. اگر نماندیم که هیچ.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
سیدجلال حسینی در گفت وگویی درباره گلایه هایش پس از پیروزی مقابل سپاهان از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: اگر من حرفی زدم به خاطر برخوردهای نادرست برخی آقایان بود که قصد داشتند ما را مقابل هواداران قرار دهند و فقط این حرف ها را زدم که هواداران در جریان همه چیز قرار بگیرند.

وی افزود: اتفاقاتی در این تیم افتاده که اصلا نمی توانم درباره آن حرف بزنم. اگر من حرفی می زنم حرف دل تمام بچه های پرسپولیس است و هرگز به دنبال منافع شخصی نبوده و نیستم. امیدوارم مسئولان بچه ها را درک کنند و تا کی می خواهند بی تفاوت باشند.

حسینی تاکید کرد: متاسفانه آنقدر بی اهمیت بودند و درباره بچه ها حرف های ضد و نقیضی زدند که حتی خط قرمز را هم رد کردند، بنابراین باید راهکاری برای حل این مسایل پیدا کنند. به نظر من خیلی بد است که یکسری جوانان ما الان مشکلات مالی بسیار عجیبی دارند این اصلا خوب نیست.

حسینی در مورد تشویق های شدید هواداران در بازی با سپاهان گفت: من تا الان ایستادم و دا می داند هیچ وقت رفیق نیمه راه پرسپولیس نبودم و همیشه سعی کردم در تیمی که بازی می کنم با تمام وجودم به میدان می روم مخصوصا پرسپولیس.

وی افزود: من این موضوع را از طرف همه بازیکنان پرسپولیس می گویم نه یک بازیکن؛ ما نه بی غیرت هستیم نه بی تعصب و نه پول پرست اما بچه ها همه مشکل دارند. شما دیدید این بچه ها با وجود مشکلات زیاد از اول فصل یا حتی چند بازی که از نیم فصل گذشت مگر حرفی زدند اما همه بی دلیل می گفتند ما میلیاردی هستیم و خودشان بی پول. بچه های ما با تمام وجود بازی کردند اما باید هواداران ما همه چیز را بدانند و خیال نکنند آقایانی که یکطرفه حرف می زنند همه چیز را راست می گویند. همه به پرسپولیس پشت کردند، همه بازیکنان و کادر فنی را تنها گذاشتند. همه خواستند ما را مقابل هواداران قرار دهند. فقط تنها کسانی که یار و یاور ما بودند همین هواداران بودند و مورد حمایت آنها در سرما و گرما قرار گرفتیم. همین موضوع قوت قلبی برای ما شد. اگر این هواداران ما را همراهی نمی کردند نمی دانم واقعا چه اتفاقی می افتاد.

حسینی در پاسخ به سؤالی که آیا شما بالاخره در پرسپولیس می مانید یا می روید گفت: همه چیز دست خداست اما باید مشکلات این بچه ها حل شود. باور کنید از همین الان اگر بخواهم می توانم قرارداد امضا کنم اما هیچ وقت دنبال احساسات نیستم، ولی مجبورم کردند. می توانستم همین یکی دو روز گذشته با تیم قطری قرارداد امضا کنم تا آقایان بیشتر به مشکلات من رسیدگی کنند اما به خدا حمایت این هواداران اجازه نداد. ما خیلی کارها را انجام ندادیم اما آقایان هر کاری دوست داشتند با ما انجام دادند.امیدوارم فکری به حال این بچه ها شود. ماحتی لباس درست تمرین نداشتیم و کوچک ترین امکانات را در اختیار نداشتیم. این بود شرایط پرسپولیسی که به آن لقب میلیاردی دادند؟!

وی در پایان درباره بازی با سپاهان گفت: ما بازی بسیار خوب و روانی را انجام دادیم البته پس از تمرینات زیاد و 10 نفره شدن حریف باید از فرصت های مان بهتر استفاده می کردیم اما همین برد ما رادوباره وارد کورس قهرمانی کرد. کارمان سخت است و انشاءالله باید بدانیم که هر 5 بازی آینده برای ما حکم فینال دارد. اگر ماندم انشاءالله با تمام وجودمان تلاش خواهم کرد تا پرسپولیس به هدفش برسد. اگر نماندیم که هیچ.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
سيد مهدي سيد صالحي بدشانس بود كه كمك داور به اشتباه گلش را آفسايد اعلام كرد اما حتي اگر آن گل قبول مي شد مهاجم فيكس تمام بازي هاي قبلي تيم دايي حالا ذخيره مهاجمي است كه بعد از مدت ها در تركيب قرار مي گيرد و در هر دو بازي كه فيكس بوده گل زده است.

آقاي گل سابق ليگ دسته اول كه در زدن ضربات قيچي برگردان مهارت دارد و البته خيلي خوب مي پرد در ابتداي فصل با گل نكردن دو سه موقعيت خوب در بازي با سايپا و ذوب آهن كاري كرد تا دايي همان فرصت هاي 20-15 دقيقه اي را هم به او ندهد .عباس زاده از بازي با فولاد در اهواز فيكس شد اما گل او در اولين بازي كه فيكس بود به خاطر حذف دردناك در اهواز به چشم نيامد.

عباس زاده براي اولين بار در ليگ فيكس شد و سيدصالحي روي نيمكت نشست اما اين مهاجم مازندراني كه بهترين گلزن پرسپوليس در بازي هاي دوستانه بوده هم گل زد هم فوق العاده بازي كرد.بدون شك اگر عباس زاده دوسه بازي ديگر در تركيب اصلي باشد با افزايش اعتماد به نفس ش مي تواند مهره اي تاثيرگذار در خط حمله پرسپوليس باشد.

او هم خوب مي دود هم گلزن شاخصي است هم اينكه بر عكس سيدصالحي مي تواند در كارهاي تركيبي با بازيكنان تكنيكي هم تيمي اش كارهاي تركيبي را به خوبي انجام دهد كما اينكه در همين بازي با سپاهان هم قبل از تعويضش چند باري اين حركات را انجام داد.

عباس زاده تا حدودي باتكنيك تر از سيدصالحي است و بعيد نيست دايي مهره مورد نظرش در خط حمله را كمي دير پيدا كرده باشد.با اين حساب هيچ بعيد نيست شماره 33 قرمزها در شيراز هم فيكس باشد.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی دایی سرمربی پرسپولیس با گذر از فشارهای یک ماهه گذشته امروز با یک برد شیرین با تیمش به جمع مدعیان جدول بازگشت. دایی در مسابقه ای که احتمال شکست پرسپولیس هم می رفت ترکیبی تازه و سریع را امتحان کرد و اتفاقا خیلی زود از ریسکش جواب گرفت. استفاده از محمدرضا عباس زاده جوان در پیکان خط حمله برای او امتیازاور بود. این مهاجم مازندرانی در نیمه اول با یک ضربه سر فوق العاده گل اول بازی را به ثمر رساند. اما برخلاف بازی های قبل قرمزها بعد از گلزنی پا پس نکشیدند تا تیم دایی دوباره صاحب موقعیت گل بشود و این بار اشتباه شجاع خلیل زاده بود که آنها را به گل رساند.

پرسپولیس اما بعد از این دو گل هم با بازی خوب هافبک ها نبض بازی را در دست داشت و اگر ساده انگاری مهاجم ها نبود انها می توانستند سپاهان 10 نفره را با یک نتیجه رویایی شکست بدهند. این اتفاقی بود که کمتر در بازی این دو تیم دیده شده بود، یادتان نرود سپاهان با یک بازیکن کمتر قبلا در تهران و در برابر 100هزار تماشاچی بازی های خوبی از خود نشان داده و بنابراین برتری پرسپولیس را فقط نمی توان به موضوع تصمیم علیرضا فغانی ربط داد.

اما نکته جالب به خود علی دایی برمی گشت. اولین باری که تلویزیون چهره درشت دایی را نشان داد او با داور چهارم مشغول خوش و بش بود. نمایی که نشان می داد خبری از آن علی دایی عصبانی روی نیمکت پرسپولیس نیست. دایی سپس بارها و بارها در کنار زمین با انرژی و بدون اخم بازیکنانش را به بازی رو به جلو دعوت کرد تا تیمش در یک روز آرمانی یکی از بهترین نمایش های فصلش را در میدان نشان بدهد. قرمزها امروز کاملا مستحق پیروزی بودند و در این بین علی دایی هم نقش خاص خود را ایفا کرد، این همان پرسپولیسی است که سال هاست در انتظارش بوده ایم، تیمی که حضورش در جمع مدعیان لیگ را گرم تر خواهد کرد ...

تیپ امروز علی دایی را هم نگاه کنید؛ کلاسیک و جذاب. همان چیزی که باید باشد تا بیشتر دوستش بداریم.

 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
سال ها پيش از آنكه زنگ انشا را از كلاس هاي مدارس حذف كنند و مختصر فرصت كودكان ايراني براي پرورش خلاقيت هاي فكري شان را از ميان ببرند، اين درس شيرين و دوست داشتني چند موضوع مشهور داشت كه از طرف معلم ها به دانش آموزان توصيه مي شد. يكي از كليشه اي ترين موضوعات انشا هم اين بود كه «در آينده مي خواهيد چه كاره شويد؟» خيلي از بچه هاي آن روز براي جواب دادن به اين سوال، سراغ گزينه هايي مثل دكتر و مهندس و معلم مي رفتند؛ مشاغلي كه روزگاري براي خودشان منزلتي داشتند. پزشك ها اگر محترم شمرده مي شدند، به خاطر هنر طبابت شان بود و نيازي نمي ديدند براي صعود در طبقات اجتماعي، سراغ بساز و بفروشي بروند. معلمي آن روزها شغل انبيا بود، نه ممر معاش تحصيلكرده هايي كه عاجز از انجام كار تخصصي، از سر ناچاري مشغول بازتوليد علم ناكارآمدشان مي شدند. بچه محصل هاي آن دوران اگر خيلي متفاوت فكر مي كردند، آخر آخرش اين بود كه دوست داشتند خلبان شوند؛ عادتي كه دور از كابوس توپولوف آرام آرام در حال شكل گيري بين كودكان روياپرداز بود. حالا اما خيلي چيزها عوض شده است. امروز اگر بچه ها بخواهند انشا بنويسند، هزار و يك ايده بهتر جلوي چشم شان است؛ روياهايي كه گند مي زنند به فلسفه قديمي «مزد آن گرفت جان برادر كه كار كرد».

*******

من دوست دارم در آينده يك قاسم دهنوي باشم و نشان بدهم براي فوتباليست شدن، نيازي به فوتبال بلد بودن نيست. دوست دارم هر سال با پنج باشگاه مختلف مذاكره كنم و آخرش از ته «قلب» به نداي تيمي لبيك بگويم كه پول بيشتري مي دهد. دوست دارم خانه هاي جنوب شهر را براي آموزگاران و كارمندان و كارگران ساده بگذارم و بروم در يكي از برج هاي بالاي شهر، نان سكونشيني ام را بخورم. دوست دارم اگر سالي دو بار در تركيب قرار گرفتم، طوري بازي كنم كه باز هم به من قرعه استراحت بدهند و مردم راضي به عرق كردنم نشوند. دوست دارم موقع مصاحبه كردن عليه اين و آن يا فن كمر زدن به يك ستاره قديمي آخر اعتماد به نفس باشم، اما هنگام زدن يك ضربه پنالتي ساده، دست و پايم را گم كنم. دوست دارم نصف فصل را محروم باشم و آخر سال براي وصول بقيه مطالباتم به فدراسيون فوتبال، وزارت ورزش يا حتي AFC و فيفا شكايت كنم. دوست دارم يك سال روي روان ملت رژه بروم و آخرش موقع رفتن پرسپوليس را نفرين كنم. من قاسم دهنوي هستم، من پورشه سوار مي شوم، من از مترو و اتوبوس بدم مي آيد.

من دوست دارم در آينده يك عليرضا نيكبخت واحدي باشم و نشان بدهم خيره سري، مي تواند هيچ مرزي نداشته باشد. دوست دارم در استقلال چهره شوم، بعد بي خود و بي جهت سراغ پرسپوليس بروم و هرچه از دهانم درآمد به تيم سابقم بگويم و آخرش به استقلال برگردم و از پرسپولیس بد بگویم. دوست دارم بنز سوار شوم، اما امير قلعه نويي نگران روزي بچه ام باشد و به خاطر 500 دقيقه بازي در بدترين فرم خودم، چند صدميليون تومان از بدهكارترين باشگاه ايران پول بگيرم.

من دوست دارم در آينده يك ماركو سپانوويچ باشم و نشان بدهم ايراني ها مهمان نوازترين مردم دنيا هستند. دوست دارم يك قرارداد توپ ببندم، بازي نكنم، از تمرينات معاف شوم و بعدازظهرها در تراس آپارتمان شيك خودم قهوه بنوشم. دوست دارم در سرزميني كه خيلي از آدم هايش آب سالم نوشيدني ندارند، سالي 5ميليون تومان فقط هزينه سونا و استخر روي دست باشگاهم بگذارم و به دستور آقاي گل دنيا، با عشق و علاقه دور زمين بدوم. من، ماركو، عاشق ايران هستم؛ كشوري كه مادرانش روز تعطيل براي مردم كارگري مي كنند و از شعله به آسفالت پناه مي برند، اما نفس كشيدن در منطقه مرفه نشين پايتختش را از جيب خودشان به من مي بخشند!

من دوست دارم در آينده يك محمد مهدي نظري باشم و نشان بدهم علم و تكنيك و مهارت لاز نيست، آدم ها براي خوشبختي فقط به رابطه با يك آقاي خوشنام به اسم «م.ع» نياز دارند. دوست دارم هر هزار دقيقه يك بار – اگر صلاح دانستم- گل بزنم و در پيشاني خط حمله تيم مطرح ايران خودنمايي كنم. دوست دارم گل زدنم آنقدر سورپرايز بزرگي باشد كه اشك خودم و ملت در بيايد. من اما با همه نظري بودنم، به احمد جمشيديان و حال خوبش غبطه مي خورم!

*********
كاش هنوز زنگ انشا در مدرسه ها به صدا درمي آمد تا بچه ها كاغذهاي شان را سياه كنند و بنويسند من نمي خواهم معلم باشم و يك عمر براي يك لقمه نان عذاب بكشم، من نمي خواهم كارمند پاك دستي باشم كه بزرگ ترين درد زندگي اش، ترقي بدون توقف همكاران ناپاكش است، من نمي خواهم كارگر رنجكشي باشم كه شرف داشته اش زير سايه ثروت نداشته اش به هيچ انگاشته مي شود. من مي خواهم محمد دايي باشم، روي نيمكت محبوب ترين تيم مملكت بنشينم، قرارداد چند ده ميليوني ببندم و وقتي برادر سرشناسم وسط بازي به كمك نياز داشت، فقط برايش دعا بخوانم!






 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اگه بتونیم بقیه بازیا رو هم مثل بازی با سپاهان بازی کنیم همشونو میبریم .
اما مشکل اینه تیم مقابل تیمایی که بسته بازی میکنن مشکل داره و سپاهان چون بسته بازی نمیکرد خیلی خوب تونستیم مقابلش بازی کنیم ..
بازی تک ضرب و پاسکاریای خوب و یک دو های زیاد واقعا بازی تیم رو قشنگ کرده بود .. کاش بقیه بازیا رو هم بتونیم اینطوری خوب و هجومی و با موقعیت گلای زیاد بازی کنیم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
داشتم گزارش حواشی بازیا رو میخوندم یه جا نوشته بود هوادارای مس به استقلالیا 6 نشون دادن .. یه جا هم نوشته بود استقلالیا به کرمانیا میگفتن 6تاییا ..
خودشونم قاطی کردن دیگه . دیگ به دیگ میگه روت سیاه


 

Similar threads

بالا