کلوپ طرفداران پرسپولیس

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ارتش سرخ دات كام :
انتخاب عجولانه علي پروين به عنوان مديرعامل در يك جلسه نيم بند هيات مديره ابهامات بسياري را نزد اهالي فوتبال ايجاد كرده و خواهد كرد.

هيچ كس نمي داند پروين چطور به راحتي ساير رقبا را كنار زد و بر صندلي خالي مانده سردار تكيه زد.هيچ كس نمي داند چرا رويانيان و جمشيدي در جلسه امروز نبودند.

آيا پشت قضيه مدير عاملي پروين رازي نهفته است؟آيا او با حل مشكلات مالي وصل بودن به يك خزانه وسيع ساير رقبا را از صحنه خارج كرده و در لابي و دم وزارت را ديدن از بقيه گزينه ها پيشي گرفته است؟

علي پروين به كدام منبع مالي سرشار وصل است كه مي خواهد همه بدهي ها را بدهد و تا پايان فصل مشكلات مالي پرسپوليس را حل كند ؟

به يكباره چه اتفاقي مي افتد كه رئيس هيات مديره باشگاه مي گويد از ابتدا هيچ گزينه اي غير از پروين نداشته اند و مطرح شدن اسامي مثل دادكان،عابدني،كاشاني،برادران انصاري فرد كار رسانه ها بوده است؟
 

mehrdad50

عضو جدید
ما كه ادعايی تو مسلمون بودنمون نداريم. اما قابل توجه آقايان آيت اللهی و عليپور كه نميدونم از كجا پاشون باز شد تو فوتبال:
حفظ آبروی مؤمن از حرمت خانه کعبه واجب تر است.

پرسپوليس چهار هفته پياپی برد... رسيد به صدر جدول
به عنوان يه پرسپوليسی افتخار ميكنم كه مافيای اين فوتبال كثيف برای پائين كشيدن تيمم مجبور ميشن دست به اينجور كارها بزنند.
بازی با داماش 85 دقيقه مدافع پرسپوليس فحش ميشنوه چيزی نيست. 5 دقيقه جواب ميگيرن؛ نتيجه ميشه كسر يك امتياز
بازی با نفت صادقيان محروم ميشه
دايی صادقيان و مسلمان رو به منصوريان نميده. دو روز بعد ميگن 16 نفر قليون كشيدن اما فقط اسم اين دو تا آورده ميشه. آخه فاكتور يك و نيم ميليونی فقط واسه دو نفر؟!!!
بعد از محكوميت و محروميت محسن قهرمانی داوريها افتضاح در افتضاح. آخريشم همين بازی با فولاد كه دو تا بازيكناشون بايد اخراج ميشدن.

مگه يه جوون 22 ساله چقدر صبر و توان داره كه بايد اين همه هجمه و بار سنگين روانی رو تحمل كنه؟ چرا همه ما عادت داريم به استعدادكشی؟ مگه چند تا ديگه بازيكن فانتزی تو فوتبالمون داريم؟ اصلا فوتباله داريم بازی ميكنيم؟ فوتباله داريم ميبينيم؟
اگه يكی از بازيهای ليگ رو نگاه كنی كه طرفدار هيچ كدوم از دو تيم نباشی و هيجان هواداری نداشته باشی و بخوای انصاف رو رعايت كنی حالت از اين فوتبال به هم ميخوره.
كی ميخوايم از جرياناتی كه واسه نيكبخت و خذيراوی و .... درس بگيريم؟
خودش داره ضجه ميزنه اگه سند ، عكس يا فيلمی از قليون كشيدن من داريد مادام العمر محرومم كنيد. وای اگه آبروی كسی بی دليل ريخته شده باشه... وای برما.... كه همه ما مقصريم.

راستی استفاده از قليون (كه همه جا آزاده) توی اردويی كه ربطی به باشگاه نداشته جرمش بيشتره يا استفاده تيمی از جك تری دی و قهرمانی در جام حذفی! تازه دارم به قدرت فريده شجاعی تو فدراسيون و حركات زير پوستی اون پی ميبرم.
مرده باد مافيا...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
واقعا در حق صادقیان و مسلمان ظلم کردن و اگه خدا جای حق نشسته امیدوارم همین دنیا جوابشونو بده ..
خیلی هم زود روش تاثیر گذاشت و این هفته ها کاملا افت کرده . خودشون دقیقا میدونستن چیکار کنن تا این حاشیه ها رو براش درست کردن افت کرد
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا در حق صادقیان و مسلمان ظلم کردن و اگه خدا جای حق نشسته امیدوارم همین دنیا جوابشونو بده ..
خیلی هم زود روش تاثیر گذاشت و این هفته ها کاملا افت کرده . خودشون دقیقا میدونستن چیکار کنن تا این حاشیه ها رو براش درست کردن افت کرد

خدا واسه پرسپولیس جای حق نشسته نیست خیالت راحت...من دیگه اعتقادی ندارم به کار خدا فقط و فقط در مورد پرسپولیس وگرنه خدا رو عاشقانه میپرستم ولی به این رسیدم که واسه پرسپولیس خدایی وجود نداره....

همیشه هم تو حرفام میگم خدای پرسپولیس هواداراشن
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازم پروین سرو کلش پیدا شد.مثل اینکه ما تو این 2 دهه همیشه باید خودمونو برای دیدن پروین تو پرسپولیس آماده کنیم!!من که فکر میکردم دیگه کارش تموم شده ولی خوب صبرش جواب داد!!فقط اینو بگم که برای نابودی پرسپولیس دارند همه کار میکنند.این انتخاب بدترین انتخاب ممکن بود.آخه پروین کجا سابقه مدیریتی داره؟!! بدتر از اینها شک ندارم که تو ارنج تیمم دخالت میکنه!!!چون همه چیزو با هم میخواد.این فصل که دیگه برای ما تموم شد.حیف با این همه بازیکن و خرج و مخارج!!!با یک اشتباه در انتخاب مربی همه چی بهم ریخت!! امیدوارم لااقل بتونند سهمیه آسیا رو بگیرند.خبر بدتر اینکه سال بعدم هیچی نمیشیم با انتخاب پروین!!احتمالا ناصر ابراهیمی یا علی انصاریان و... رو میکنه سرمربی تیم!!! فقط یک امیدی که وجود داره این هست که چون پروین هم مثل قلعه نوعی آدم مافیایی هستش امید داریم که به شیوه قلعه نوعی بتونیم یه موفقیتی کسب کنیم!!!
کاری میکنند که آدم حالش از فوتبال بهم میخوره!!!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
دو تا بازیکن فولاد شریفات و عبداله کریمی باید اخراج میشدن !!

یعنی فقط مشکل پرسپولیس این بود؟؟!! من بازیو ندیدم ولی از هرکی شنیدم میگفت حق فولاد بود.باید قبول کنیم که تیم دایی خوب بازی نمیکنه.حیف از در اختیار گذاشتن این همه بازیکن خوب برای داییی!!!
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]روایت رختکن سرخ ها بعد از شکست مقابل فولاد/اشک های شدید سید جلال و نیلسون[/h]
پرسپولیسیها: با شکست پرسپوليس مقابل فولادخوزستان اين تيم بخت رسيدن به جام
در اين رقابت‌ها را از دست داد تا ياران دايي تنها چشم به بازي‌هاي ليگ و سهميه آسيا از اين رقابت‌ بدوزند.
بازيکنان پرسپوليس که بعد از شکست مقابل گسترش فولاد چشم به جام حذفي دوخته و قول داده بودند اين بار فولاد را ببرند اما حسين فرکي براي دومين بار طي 10 روز اخير علي دايي را مغلوب کرد تا حالا فولاد خوزستان يکي از مدعيان جدي قهرماني جام حذفي نام بگيرد. اما رختکن پرسپوليسي‌ها بعد از پايان بازي بسيار ديدني بود. بازيکنان به سختي مي‌توانستند سرشان را بالا بگيرند. جو در رختکن طوري بود که انگار سرخها عزادار بودند. همه گريه مي‌کردند حتي علي دايي از فرط ناراحتي چشمانش قرمز شده بود و نمي‌دانست به بازيکنان چه بگويد‍. دايي نگران پولادي بالاخره بعد از مدتها وقفه مهرداد پولادي دقايقي براي پرسپوليس بازي کرد اما او دوباره مصدوم شد تا فقط 5 دقيقه در ميدان دوام بياورد و به دليل شدت مصدوميت راهي بيمارستان شود. حتي علي دايي که به خاطر حذف تيمش بغض کرده بود به محض حضور در رختکن سراغ پولادي را گرفت و از اطرافيان پرسيد حال مهرداد چطور است؟ چه بلايي سر او آمده... گريه‌هاي شديد نيلسون بازيکنان به محض حضور در رختکن شروع به گريه کردند. سيدجلال حسيني، بنگر، نيلسون، سيدصالحي، ماهيني و دهنوي بازيکناني بودند که به شدت اشک مي‌ريختند. شدت گريه نيلسون به حدي زياد بود که چند بازيکن دوره‌اش کرده و او را آرام مي‌کردند. نيلسون مدام به زبان لاتين مي‌گفت حيف شد... چرا بايد حذف شويم و ... هم تيمي‌هاي سنگربان برزيلي هم با صحبت‌هاي روحيه بخش مي‌خواستند تا او اينقدر بي‌تابي نکند. اما فايده‌اي نداشت. از طرفي اکثر بازيکنان خودشان را آماده داد و فريادهاي علي دايي کرده بودند اما سرمربي سرخها به محض حضور در رختکن دقايقي سکوت کرد و سپس گفت: پنالتي‌ شانسي است. ما بايد در طول 90 دقيقه کار را تمام مي‌کرديم اما متاسفانه نشد. جام حذفي هم پريد. شما هم بد بازي نکرديد. به همه شما خسته نباشيد مي‌گويم. گريه و ناراحتي دردي را دوا نمي‌کند فقط از اين به بعد بايد به فکر جمع کردن سه امتيازها باشيم تا حداقل يک سهميه بگيريم.
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پرسپولیسیها: مربی دروازه بان های تیم زیر 22 سال گفت:یک برج را می شود
در 10 ثانیه تخریب کرد اما سالها طول می کشد که آن را ساخت.
منصور رشیدی درباره اظهارنظرش پیرامون اینکه یکی از بازیکنان تیم زیر 22 سال در اردو اتاقش سیگار می کشیده است عنوان کرد:من آن حرف را به این دلیل زدم که بگویم با صحبت و راهنمایی دلسوزانه می توان بازیکن را به راه درست هدایت کرد وی ادامه داد:قسم می خورم آن جوان پس از صحبت هایی که با او در اردوی تهران انجام دادم به راه آمد.او سیگار را کنار گذاشت.با 4 کلام صحبت ساده که با این بازیکن خوش آتیه انجام دادم پذیرفت سیگار می تواند در آینده فوتبالش تاثیر منفی زیادی بگذارد.بعدها هم به من گفت که از آن روز سیگار را کنار گذاشته است.
مربی تیم زیر 22 سال درباره اینکه پس از بیان این اظهارنظر بار دیگر همه نگاهها به سمت پیام صادقیان و محسن مسلمان رفته است گفت:خدا نگذرد از کسانیکه این جو را علیه این دو جوان درست کردند.من نیازی ندارم بی جهت تعریف کسی را بکنم و در این سن و سال واقعیت را می گویم.افرادی که چنین بحث هایی را مطرح می کنند بدانند محسن مسلمان بسیار بچه فهمیده ای است.من درباره او همیشه می گویم مغرش اندازه یک آدم 40 ساله است.صادقیان هم با زجر بزرگ شده است.ممکن است یک بار اشتباهی صورت بگیرد اما بعدا خودش متوجه می شود.هیچ کدام از این دو بازیکن،ملی پوشی نبودند که سیگار می کشید و بعدا آن را کنار گذاشت.باز هم می گویم به این دو جوان شدیدا دارد ظلم می شود.

رشیدی تاکید کرد:یک برج را می شود در 10 ثانیه تخریب کرد اما سالها طول می کشد که آن را ساخت.برنامه 90 آموزنده و پر بیننده است ولی به نظرم نباید تخریب کرد.بهتر است فردوسی پور یک روانشناس زبده را به برنامه بیاورد و درباره ریشه های مشکلات و نا به هنجاری های امروز فوتبال ما با او صحبت کند.من ایمان دارم این جوانان،بچه های پاکی هستند ولی اینکه ما به آنها چه می آموزیم مهم است.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
بازی با سپاهان آخرین شانس ماست. با این که نا امیدیم و خسته. اما بازهم دست به دست هم میدیم و یک دل میشیم برای موفقیت تیم. تا بهونه ای وجود نداشته باشه که هوادارا حمایت نکردند
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شب که آسمان آبی را دیدم
تازه فهمیدم استقلال چقدر سوراخ سوراخه:biggrin:
 

darab64

عضو جدید
مصاحبه هايي در مورد قلعه نويي

مهم ترین بخش های مصاحبه
مصاحبه کننده علیه قلعه نویی
ردیف
مایلی کهن بارها علیه قلعه نویی دست به مصاحبه و انتشار بیاینه زد که معروف ترین آن، بیانیه جالبی پس از تساوی استقلال و سایپا در فصل هشتم بود. بخشی از آن را می خوانید: متاسفانه به هنگام مسابقه و هم طی روزهای اخیر مورد هجوم ناجوانمردانه ترین الفاظ در میدان مسابقه و بیرون از آن که، تنها از شعبان بی مخ ها و نوچه هایشان بر می آید؛ شدم. عده ای درصدد آن هستند که ضعف های فنی خود را به این و آن نسبت بدهند و هر آنچه که خود و نوچه هایشان لایق آن هستند با سیاه نمایی هر چه تمام تر به این و آن نسبت داده، تا شاید بتوانند ضعف های فنی خود را به نوعی از چشم این و آن پنهان و لاپوشانی کنند. این آقایان کوتوله و عوام فریب (کل یوم) که حتی فاقد مدرک تحصیلی برای گروهبان قندلی شدن هستند اما لقب ژنرال را یدک می کشند و...​
محمد مایلی کهن​
1​
او یکی از مخالفان همیشگی قلعه نویی بود و در یکی از مهم ترین مصاحبه هایش گفت: شاگرد ناخلف من، به مذاکره با بازیکنان تیم رو به رو قبل از هر مسابقه می پردازد.​
ناصر حجازی​
2​
این کارشناس که در زمره مخالفان قلعه نویی بود، پس از جام ملت های سال 2007 در یک برنامه تلویزیونی زنده رو به امیر که سرمربی وقت تیم ملی بود کرد و گفت: متاسفانه ادبیات شما در شان سرمربی تیم ملی نیست. البته حدود سه سال قبل، رابطه این دو نفر به یکباره دوستانه شد!​
امیر حاج رضایی​
3​
مدیرعامل اسبق استقلال بارها علیه قلعه نویی مصاحبه کرد و به طعنه می گفت: این فرد لمپن است، او خود را ناجی فوتبال می داند و هروقت از پنجره به بیرون برود، از در می آید!​
امیر واعظ آشتیانی​
4​
این دو بازیکن اسبق و پیشکسوت کنونی در فصل هشتم، یک دردسر جنجالی با مصاحبه های خود به وجود آوردند و علیه قلعه نویی صحبت کردند. آنها ماجرایی مربوط به سالها قبل را پیش کشیدند که اتهام تبانی در فوتبال را به قلعه نویی نسبت می داد. البته این پرونده با شکایت قلعه نویی به اتمام رسید.​
جواد زرینچه و محمد نوازی​
5​
او فصل قبل به قدری از قلعه نویی ناراحت بود که در مصاحبه ای گفت: برایم پیغام داده اند که خودم را آماده کنم تا قلعه نویی بیاید. در حالی که من نیازی به پیغام کسی ندارم. ایشان بیاید، من می روم.​
سیدمهدی رحمتی​
6​
مدیرعامل استقلال گاهی علیه قلعه نویی مصاحبه هایی می کرد اما موضع او، معمولا حمایت از امیر بود. مثلا یکبار در فصل هفتم گفت: حاضرم هر کاری انجام بدهم که قلعه نویی سرمربی استقلال نشود. ولی در فصل هشتم، خودش قلعه نویی را سرمربی استقلال کرد!​
علی فتح الله زاده​
7​
در روز آخر لیگ هشتم، مجید جلالی توانست با تیم فولاد از سد ذوب آهن بگذرد و استقلال با این نتیجه قهرمان شود. قلعه نویی پس از آن قهرمانی فریاد زد: جلالی خیلی مَردی! اما در فصل بعد از آن، طرفین درگیری رسانه ای داشتند که جلالی نیز عصبانی شد و در مصاحبه ای گفت: روزی که به نفع این آقا کار می کنیم می شویم جوانمرد اما یک روز که برای خودمان بازی می کنیم چنین لقبی نداریم!​
مجید جلالی​
8​
مهاجم محبوب امیرخان پس از آن که متوجه شد جایی در لیست این مربی برای بازگشت به استقلال ندارد، مصاحبه ای کرد و گفت: فصل قبل، این آقا حاضر بود چند مهاجم خود را بدهد تا مرا جذب کند اما حالا می گوید مرا نمی خواهد!​
رضا عنایتی​
9​
در پایان فصل نهم، پس از بازی با پیکان رو در روی خبرنگاران نشست و گفت: «من نه ژنرال هستم نه امپراتور. خیلی ها نمی خواستند من در این تیم بمانم ولی به دنبال جایگاه خودم بودم در حالی که عده ای نمی گذاشتند کارم را انجام دهم.» این حرف ها آن زمان به قلعه نویی منتسب شده بود.​
صمد مرفاوی​
10​
سرمربی دو فصل گذشته استقلالی ها، همواره سایه حضور قلعه نویی را روی سر خود احساس می کرد و بابت همین قضیه بارها در مصاحبه هایش به او طعنه زد. حتی یک بار رسما گفت: بعضی هواداران انگار حواس شان نیست که ما در چند جبهه داریم می جنگیم. یک جبهه زمین چمن است که ما با همه وجود در آن می جنگیم و جبهه دیگر نامرئی است! یک عده به ظاهر استقلالی هستند اما برای استقلال جوسازی می کنند. آنها می خواهند با این کار خودشان بالا بیایند و ما را به پایین بکشانند. این مسائل در مکتب استقلال نیست. ما رقیب هستیم و به همه رقبا هم احترام می گذاریم و نمی خواهیم آنها زمین بخورند. هوادار واقعی استقلال منظور من را خوب می فهمد. آنهایی که علیه استقلال مشت گره کردند و هواداران هرگز فراموش شان نمی کنند، حالا دوباره مشت گره کرده اند برای به زمین زدن استقلال. آنهایی که استقلال را فقط برای خودشان می خواهند شروع کرده اند به جوسازی. به زودی واقعیت ها را خواهم گفت که چه دست هایی پشت پرده است و چرا هیچ مربی در استقلال موفق نمی شود جز عده ای خاص.​
پرویز مظلومی​
11​
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز، هنوز هم از اینکه قلعه نویی چرا به یکباره تراکتورسازی را ترک کرد و راهی استقلال شد گلایه مند است اما همان زمان مصاحبه هایی انجام داد و گفت: اگر قلعه نویی رفتار حرفه ای داشت می گفت قرارداد من تمام شده و باید در خصوص تمدید قراردادم فکر کنم اما او به ما و همچنین در رسانه ها گفت که اولویت من برای فصل آینده تراکتورسازی است و به خاطر هواداران در تبریز می مانم و حتی قراردادم را سفید امضا می کنم. در واقع قلعه نویی حرفهایی که زد با حرف دلش یکی نبود. من فکر می کنم مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی دلیل اصلی رفتن قلعه نویی نیست مگر فتح الله زاده در تلویزیون اعلام نکرد که خود باشگاه استقلال 11 میلیارد تومان بدهی دارد؟​
محمد حسین جعفری​
12​
او نیز از جمله کسانی بود که نمی توانست نظراتش در مورد قلعه نویی را در دل نگه دارد و بارها علیه قلعه نویی صحبت کرد. یک بار گفت: «بالا بردن قلعه نویی با یک قهرمانی ظلم است که ما به فوتبال می کنیم!» بار دیگر این گونه موضع گرفت: «عکس من در تونل آزادی بود اما قلعه نویی دستور داد آن را بکنند! این اوج رفتار غیر ورزشی است.» دوباره مصاحبه ای انجام داد و گفت: «نباید قلعه نویی را اینقدر بزرگ کرد، اگر او بزرگ بود پس چرا در آسیا با استقلال ناکام ماند؟!»​
مجتبی جباری​
13​
مجیدی نیز یکی از مخالفان سرسخت قلعه نویی است که اگر این قضیه را شفاف اعلام نکند، می توان از لابه لای حرف هایش فهمید. او با خبرورزشی مصاحبه ای جنجالی کرد و چند تیتر جالب داد: «مثل آقایان نیستم که دلتنگ جاده تندرستی مجموعه انقلاب شوم. گناه من از نظر آقایان این است که شاگرد مکتب ناصر حجازی بودم. متاسفم که فوتبال ما به جایی رسیده که تمرین را با چاقو کشی شروع می کنند. از کارکردن با افرادی که برای رسیدن به هدف شان، مقدسات را به بازی می گیرند، شرم دارم.»​
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پرسپوليس و شرايطي مشابه فصل قهرماني؛5 هفته به پايان 7 امتياز عقب بودند!

پرسپوليس و شرايطي مشابه فصل قهرماني؛5 هفته به پايان 7 امتياز عقب بودند!

پرسپوليسي ها هنوز به بازي با سپاهان اميدوارند و مي گويند شايد برد در اين بازي مثل همان ليگ هفتم پرسپوليس را به مسير قهرماني برگرداند. گل؛ پرسپوليس با علي دايي در شرايط بغرنجي قرار گرفته اما نه آنقدر بغرنج كه بتوان همه آرزوهاي هواداران اين تيم براي قهرماني مجدد را بر باد رفته ديد. البته شرايط سرخ ها وقتي بحراني و بغرنج به نظر مي رسد كه بدانيم اين تيم همين چند هفته پيش بعد از ماه ها به صدر جدول رسيده و با مهره هايي كه در اختيار داشت شانس مسلم قهرماني به حساب مي آمد و حالا بعد از چهار بازي بدون برد كه سه باخت و يك مساوي برايشان در بر داشته به رده پنجم سقوط كرده اند و در فاصله 6 هفته تا پايان كار 5 امتياز با صدر فاصله دارند. پرسپوليس در 6 بازي پاياني كار سختي براي رسيدن به صدر و رسيدن به قهرماني دارد اما براي آن دسته از هواداران نسبتا اميدوار كه هنوز معتقدند مي توان به قهرماني رسيد بازي با سپاهان مي تواند استارت مجددي براي بازگشت به اوج باشد . اگر خوش بين باشيم يا اميدوار شايد بتوان شرايط فعلي پرسپوليس را با تيمي كه در ليگ هفتم قهرمان شد مشابه دانست.پرسپوليس در آن سال و با وجود كسر 6 امتياز به خاطر شكايت رافائل ادرهوي نيجريه اي،خريد عجيب دوره مديريت محمد حسن انصاري فرد با افت وحشتناك استقلال و ساير رقبا تنها با سپاهان در كورس بود و كسي روي صباباتري به عنوان شانس مسلم قهرماني حساب باز نمي كرد. تيم قطبي در هفته بيست و پنجم بعد از باخت به ذوب آهن كه با نتيجه دو بر صفر در اصفهان رخ داد پا به دربي گذاشت و مقابل رقيب سنتي تن به تساوي داد.بعد از دربي باخت 4 بر يك در اهواز مقابل استقلال اين شهر و تيم مجيد جلالي تيم قطبي را به اوج حاشيه فرو برد.اتفاقات داخل رختكن اهواز و تحركات ليدرها و يكي دو بازيكن تيم اوج حاشيه هاي آن فصل پرسپوليس بود كه تيم را به شدن به حاشيه و بحران برد اما بعد از اين بازي آن دو بازيكن بي سر و صدا از تيم كنار گذاشته شدند و شرايط نسبتا ارامي بر تيم حكمفرما شد. بعد از اين اتفاق پرسپوليس با دو گل ملوان را شكست داد تا بعد از سه هفته دوري از برد بالاخره طعم پيروزي را بچشد اما مساوي هفته بعد از آن در كرمان كاري كرد تا همه شانس سپاهان را بسيار بيشتر از پرسپوليس بدانند و روياهاي تيمي كه به قهرماني دل بسته بود تا حدود زيادي نقش بر آب شود.اتفاقا در آن فصل سپاهان با هر تيمي كه مصاف مي داد هفته بعد همان تيم مقابل پرسپوليس قرار مي گرفت. در روزهايي كه پرسپوليس نتايج ضعيفي مي گرفت تيم ژوروان ويراي بعد از تساوي در دربي اصفهان،هم استقلال تهران را برد هم استقلال اهواز را .آنها در انزلي هم تيم ملوان را 2-1 شكست دادند تا بردهايشان تداوم داشته باشد اما مثل پرسپوليس مقابل مس متوقف شدند.برد سخت 2-3 در كرمانشاه مقابل تيمي كه در حال سقوط بود باز هم سپاهان را در صدر نگه داشت تا در هفته بيست و نهم و بعد از تساوي پرسپوليس در كرمان اختلاف سپاهان با سرخ ها در رده دوم به 7 امتياز برسد و اهالي فوتبال و كارشناسان شانس قهرماني تيم اصفهاني را بيشتر بدانند. پرسپوليس اما از هفته سي ام اوج گرفت.تيم قطبي با برد 5 بر صفر مقابل شيرين فراز شرايط بهتري پيدا كرد و هفته بعد از آن سايپا را هم برد .تساوي مقابل برق شيراز در دو هفته مانده به پايان نااميد كننده بود اما آن طرف سپاهان هم به زمين سفت رسيده بود.زردهاي اصفهاني بعد از باخت يك بر صفر مقابل سياپا در شيراز يك مساوي پرگل 3-3 مقابل برق داشتند و البته مقابل صباباتري گل محمدي هم 2-2 متوقف شدند. پرسپوليس در هفته ماقبل پاياني با يك بازي درخشان و در حضور 100 هزار تماشاگر 4-1 تيم خوب يحيي را برد و در آن سو سپاهان با گل حاج صفي ستاره هاي آن روزهايش كار را به روز آخر كشاند. در هفته پاياني و قبل از انجام بازي آخر شرايط طوري شده بود كه سپاهان با يك تساوي هم مي توانست قهرمان فصل شود اما در بازي آخر كه حكم فينال ليگ را داشت اين پرسپوليس بود كه در دقيقه 6+90 گل برتري را زد و با برد 2-1 قهرمان شد. اين قهرماني پرسپوليس كه فعلا آخرين قهرماني اين تيم در ليگ برتر به حساب مي آيد هم به خاطر شكل دراماتيك به دست آمدنش هم به خاطر آن 6 امتيازي كه از اين تيم كسر شد همواره در ذهن هواداران اين تيم خواهد ماند اما شايد اتحاد و يكدلي بعد از بازي با استقلال اهواز كه حتي بعد از تساوي نااميد كننده در كرمان هم از بين نرفت دليل اصلي قهرماني سرخ ها با افشين قطبي باشد.
بسياري صلح مرزبان و استيلي با قطبي،كنار گذاشتن بازيكنان ياغي ،اتحاد بازيكنان و مديريت باشگاه بر ليدرهاي معترض را دلايل عمده آن قهرماني مي دانند و شرايط آن روزهاي پرسپوليس را با وضعيت فعلي اين تيم مقايسه مي كنند. با اين وجود پرسپوليسي ها هنوز به بازي با سپاهان اميدوارند و مي گويند شايد برد در اين بازي مثل همان ليگ هفتم پرسپوليس را به مسير قهرماني برگرداند.با اين وجود بايد ديد تيم دايي به لحاظ فني،بدني و ذهني توان رسيدن به اين مهم را دارد يا نه.
 

mehrdad50

عضو جدید
نظرسنجی روزنامه TZ : بزرگترین بازیکن تاریخ بایرن کیست؟!/ دایی و کریمی هم هستند!


در لیست صد نفره ی روزنامه ی TZ نام دایی و کریمی هم دیده می شود

سایت گل- روزنامه TZ آلمان در نظرسنجی ای از هواداران خواسته بزرگترین بازیکن تاریخ بایرن مونیخ را انتخاب کنند.
در این لیست که صد بازیکن از بازیکنان حال و گذشته ی بایرن مونیخ وجود دارد که توانسته اند با بایرن قهرمانی به دست بیاورند و نام علی دایی و علی کریمی هم دیده می شود. برای رای دادن به بازیکنان محبوب خود باید روی عکس بازیکنان کلیک کرد و سپس در صفحه ی باز شده از بین یک تا 5 ستاره به بازیکن مورد نظر رای داد. به هر با وجود این همه بازیکن بزرگ در تاریخ بایرن، وجود نام دایی و کریمی بسیار جالب توجه است.

 

challenger_69

عضو جدید
توی سایت varzesh3 زده بود احتمالا سید جلال بعد از تمرین امروز میره قطر!!!!!!!!! یعنی چی اونوقت؟:surprised: مگه فردا بازی به این مهمی نداریم؟
آخه کدوم بازیکنی شب قبل از بازی به این مهمی میذاره میره؟ یعنی ممکنه؟
قهرمانی پیشکش، حداقل سهمیه آسیا رو بگیرید. دیگه آدم واقعا جلو این جماعت کیسه کش کم میاره یعنی به جایی رسیدیم که گرفتن سهمیه آسیا برامون شده آرزو :cry:
 

Hosse!N_206

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جلال کچل رفت
سردار رفت ...
.
.
.
.
کی اومد !
پروین !!!
دیگه باید منتظر رفتن به دست یک باشیم ....
 

Similar threads

بالا