کلوپ طرفداران پرسپولیس

شايد حامد

عضو جدید
شعارهاي استاديومي

شعارهاي استاديومي

شهر ما شهر مونيخه............تيم ما باير مونيخه
عقاب آسيا با ماست............دروازه بان تيم ماست
احمدرضا عابدزاده.....احمدرضا عابدزاده
 

شايد حامد

عضو جدید
تیم فوتبال پرسپولیس در چنین روزی، 23 دی ماه سال 1384 مقابل تیم پرقدرت بایرن مونیخ آلمان به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک از این تیم شکست خورد، ولی نمایش خوبی از خود نشان داد. در این دیدار که احمدرضا عابدزاده برای آخرین بار برای پرسپولیس به میدان می‌رفت تا دقیقه 8 در میدان حضور داشت و پس از آن جای خود را به فرشید کریمی داد. علی انصاریان از روی نقطه پنالتی تک گل سرخپوشان را به ثمر رساند و میشائیل بالاک و کوئیرو زننده گلهای بایرن مونیخ بودند. مربیگری پرسپولیس در این دیدار بر عهده علی پروین بود و فیلیکس ماگات هدایت تیم بایرن مونیخ را بر عهده داشت. این دیدار با قضاوت مسعود مرادی انجام شد. در بین دو نیمه نیز از کریم باقری و علی دایی تقدیر شد. در پایان بازی نیز تماشاگران خونگرم پرسپولیس از احمدرضا عابدزاده عقاب آسیا استقبال پرشوری کردند و به شدت او را مورد تشویق قرار دادند.
 

شايد حامد

عضو جدید
جلسه فوق‌العاده کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عصر امروز (یکشنبه) در محل باشگاه برگزار می‌شود.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه فوق‌العاده کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عصر امروز با حضور افشین قطبی سرمربی این تیم و برای بررسی مصاحبه منتسب به وی در مطبوعات ورزشی تشکیل خواهد شد.
در این جلسه و برای حفظ جایگاه سرمربی تیم، از حمید استیلی مربی و عضو کمیته انضباطی باشگاه دعوت به عمل نیامد و به جای وی، بهمن ریاضی عضو علی‌البدل کمیته انضباطی حضور خواهد یافت.
 

شايد حامد

عضو جدید
بايد همدل باشيم

بايد همدل باشيم

آقای قطبی! در صحبت‌هایتان گفتید می‌خواهند با حاشیه سازی‌ها مانع از موفقیت پرسپولیس شوند، شما برای مقابله با این حاشیه‌ها چه می‌کنید؟
بهترین راه برای مقابله با حاشیه‌ها این است که همگی با صداقت پیش برویم و اگر مشکلی بود مثل یک خانواده بین خودمان حل کنیم. ما همه انسان هستیم و چه خوب است که اگر اشتباهی داریم بیائیم و با هم در میان بگذاریم و به خارج از خانواده پرسپولیس نبریم. صداقت، رمز موفقیت پرسپولیس است. قهرمانی پرسپولیس یعنی قهرمانی باشگاه، قهرمانی سرمربی، مربی، بازیکن، مدیریت و هواداران، یعنی قهرمانی همه. بنابر این قهرمانی پرسپولیس به نفع همه ماست. اگر به این موضوع معتقد باشیم انگیزه‌های شخصی کنار می‌رود و هدف بزرگتری مطرح می‌شود. هدف من قهرمانی پرسپولیس است و تردید ندارم هدف همه کسانی که در پرسپولیس هستند هم همین است. پس می‌توانیم و باید به حاشیه‌ها بی‌توجه باشیم و در مواقع لزوم با آن مبارزه کنیم.
یکی از این حاشیه‌ها که خیلی هم به آن پرداخته می‌شود، موضوع لیست سیاه بعضی بازیکنان است. این طور مطرح کرده‌اند که شما لیست سیاه درست کرده‌اید و خواستار اخراج شش بازیکن از پرسپولیس شده‌اید، آیا این موضوع درست است؟
شش بازیکن یعنی یک تیم! چطور می‌شود من خواستار اخراج شش بازیکن از تیم بشوم و اصلاً به چه دلیل؟ لیست سیاهی در پرسپولیس وجود ندارد و من به هیچ وجه نمی‌خواهم بازیکنی از پرسپولیس کنار برود. من به همه بازیکنانم برای رسیدن به قهرمانی نیاز دارم و به هیچ وجه لیست سیاهی در کار نیست.
مسئله مهم دیگر، نوع رابطه شما با تعدادی از بازیکنان است. آیا این درست است که رابطه خوبی میان شما و بعضی بازیکنان پرسپولیس وجود ندارد؟ حتی این مسئله مطرح شد که علت کنار گذاشته شدن نیکبخت واحدی از ترکیب اصلی در بازی با سپاهان، همین مسئله بوده است؟
اول اجازه بدهید یک نکته را مشخص کنم، اینکه بازیکنان، مربی را دوست داشته باشند ضامن موفقیت یک تیم نیست بلکه عملکرد و انگیزه بازیکنان مهم است. بنابر این هدف اول من، انگیزه دادن به بازیکنهاست. من اگر نیکبخت را در نیمه اول بازی با سپاهان به کار نگرفتم به جز مسائل فنی دلیل دیگری نداشت. من می‌دانستم که نیمه اول، بازی بسته‌ای را پیش رو داریم و نیکبخت بازیکنی است که نیاز به فضا دارد، این فضا در نیمه دوم بوجود می‌آمد، بنابر این او را در این نیمه به میدان فرستادیم. به نظرم نیمه دوم بازی سپاهان یکی از بهترین عملکردهای نیکبخت بود و او تیم حریف را با عملکرد بسیار خوب خود به آتش کشید و اگر اشتباهات سنگین نیمه اول نبود ما حتماً نتیجه را می‌بردیم.
من در قلبم همه بازیکنان پرسپولیس را دوست دارم اما در عمل باید کاری را بکنم که به نفع او و به نفع تیم باشد. باز تاکید می‌کنم اینکه چه کسی، چه کسی را دوست دارد مهم نیست، مهم نتیجه‌گیری تیم است.
 

شايد حامد

عضو جدید
نقل از خبر ورزشي

نقل از خبر ورزشي


مشکلات‌ حاشيه‌اى‌ پرسپوليس‌ باعث‌ شده‌ حبيب‌ کاشانى‌ بارها و بارها بين‌ قطبى‌ و ساير اعضاى‌ تيم‌ وساطت‌ کند و تجربه‌ ثابت‌ کرده‌ است‌ که‌ اين‌ قضيه‌ معمولاً‌ دوباره‌ پس‌ از مدتى‌ تبديل‌ به‌ معضل‌ جديدى‌ شده‌ و کاشانى‌ هم‌ دوباره‌ مجبور به‌ پادرميانى‌ مى‌شود تا مجموعه‌ پرسپوليس‌ از هم‌ نپاشد.
اما در اين‌ راستا بد نيست‌ بدانيد که‌ ديروز ظهر حبيب‌ کاشاني، شيث‌ رضايي، نيکبخت‌واحدى‌ و قطبى‌ را به‌ دفتر خود در شوراى‌ شهر فرا خواند و پس‌ از گفتگوى‌ رودررو با اين‌ نفرات، از آنها خواست‌ کدورت‌هاى‌ بين‌ خود را کنار بگذارند تا تيم‌ در فضايى‌ تازه‌ نفس‌ بکشد و همدلى‌ اعضا به‌ موفقيت‌ تيم‌ کمک‌ نمايد.
از قرار معلوم‌ در پايان‌ اين‌ جلسه‌ قطبى‌ با نيکبخت‌ و شيث‌ روبوسى‌ و هر سه‌ نفر به‌ مديرعامل‌ پرسپوليس‌ قول‌ داده‌اند که‌ از اين‌ به‌ بعد بدون‌ در نظر گرفتن‌ اتفاقات‌ گذشته‌ تنها به‌ موفقيت‌ پرسپوليس‌ فکر کنند.


 

moongirl

عضو جدید
علیرغم پیشنهادهای بسیار مناسب مالی، نیکبخت می ماند
هدف، قهرمانی در لیگ و حضور در جام باشگاههای آسیاست
در خصوص انتقال نیکبخت واحدی، امروز جلسه ای در دفتر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور آقایان افشین قطبی، احمدی، علیرضا واحدی نیکبخت و علی اصغر مانوسی فر مدیر برنامه های نیکبخت تشکیل گردید.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در جلسه امروز که در خصوص پاسخ به پیشنهادهای واصله از باشگاههای خارجی در رابطه با انتقال واحدی نیکبخت تشکیل شد، این موضوع بطور کامل بررسی گردید و علیرغم پیشنهادهای بسیار مناسب مالی از سوی تیم های خارجی، افشین قطبی مخالفت صریح خود را با این انتقال اعلام داشت.
سرمربی پرسپولیس گفت: علیرضا واحدی نیکبخت به همراه سایر بازیکنان تیم، عزم خود را جهت قهرمانی در لیگ برتر و حضور در جام باشگاههای آسیا مستحکم تر نموده و باشگاه و کادر فنی مخالفت خود را با این انتقال اعلام می نمایند.
وی در ادامه افزود: ادامه حضور نیکبخت در تیم قطعاً قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس را محقق تر خواهد نمود.
حبیب کاشانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز تلاشهای کلیه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس را ستود و از واحدی نیکبخت نیز تشکر نمود.
 

نازي_مو

عضو جدید
کاربر ممتاز
درود
:heart::heart::heart:
دوست عزيز پرسپوليسي جديد :gol::gol::gol: اتيش

شما پست اول بخون در صفحه اول چند تا قانون داره اين تاپيك كه همه سعي مي كنيم رعايت كنيم بد نيست شما هم رعايت كنيد ;)
 

نازي_مو

عضو جدید
کاربر ممتاز
حبیب کاشانی: برای جذب کعبی منتظر پایان فصل نقل و انتقالات انگلیس هستیم
تیم فوتبال پرسپولیس برای نیم فصل دوم، دو بازیکن دیگر را جذب خواهد کرد.

حبیب کاشانی با بیان مطلب فوق به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: «با مدیر برنامه‏های حسین کعبی صحبت کرده‏ایم و آنها منتظر هستند تا فصل نقل و انتقالات در کشور انگلیس به پایان برسد و این بازیکن بتواند با شرایط مناسب‏تری و به صورت بازیکن آزاد اقدام به عقد قرارداد با با‏شگاه جدید خود نماید».

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: «مدیر برنامه‏های حسین کعبی اعلام کرده است؛ تمایل قلبی حسین نیز بازی در لیگ ایران و پیوستن به تیم پرسپولیس است و ما نیز آماده‏ایم تا با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات در کشور انگلیس، به صورت جدی در این خصوص وارد مذاکره شویم و شرایط حضور کعبی را در پرسپولیس مهیا کنیم».
کاشانی درباره رقم‏هایی که از قول حسین کعبی و باشگاه پرسپولیس برای حضور این بازیکن در تیم سرخپوش پایتخت مطرح شده است را نادرست خواند و گفت: «هیچ صحبتی در مورد مسائل مالی صورت نگرفته و رقم‏هایی که در روزنامه‏ها از آن صحبت می‏شود صحت ندارد».
وی تصریح کرد: کعبی پس از پایان فصل نقل و انتقالات کشورمان نیز می‏تواند به عنوان بازیکن آزاد جذب شود.
 

نازي_مو

عضو جدید
کاربر ممتاز


آقاي افشار چشم ديدن :gol:پرسپوليسي:gol: هارو ندار ي؟ يا ناراحتي ما اوليم :biggrin:


:gol:آغاز نيم فصل دوم :gol:


سه شنبه 2/11/1386

پرسپولیس – صنعت نفت (ورزشگاه آزادی تهران) ساعت 30/14
داوران: رحیم رحیمی مقدم، حیدر شکور، علیرضا کهوری، غلامرضا جباری
سپاهان – پگاه (ورزشگاه دستگردی تهران) ساعت 45/14
داوران: منصور نوری، رضا سخندان، حمید نظری، محمد حسین مرادی
برق شیراز – پیکان (ورزشگاه حافظیه شیراز) ساعت 45/14
داوران: تورج حق‌وردی، صفدر احمدی، بابک داوری، سید رسول احمدی
ملوان بندر انزلی – ذوب آهن (ورزشگاه تختی انزلی) ساعت 45/14
داوران: قاسم واحدی، رامین عرفانیان، مصطفی فراهانی، فرزاد معبودی
صبا باتری – ابومسلم (ورزشگاه درخشان رباط کریم) ساعت 45/14
داوران: علیرضا فغانی، داود رفعتی، جهانگیر حیدری، محمد ملکی
مس کرمان – پاس همدان (ورزشگاه باهنر کرمان) ساعت 45/14
داوران: سعید بخشی‌زاده، محمدرضا ابوالفضلی، مجید ویشگاهی، رحیم مهرپیشه
شیرین فراز کرمانشاه – مقاومت سپاسی (ورزشگاه آزادی کرمانشاه) ساعت 45/14
داوران: شاهین حاج بابایی، صادق نوری، حسین عباسی، مهرداد ذهبی
سایپا – راه آهن (ورزشگاه شریعتی کرج) ساعت 45/14
داوران: البرز حاجی‌پور، مسعود فرح‌نیا، بهروز برون، فرشید افشار
oooooo اهواز – ooooooتهران (ورزشگاه تختی اهواز) 45/16
داوران: سعید مظفری‌زاده، حسین نجاتی، حسن نوشه‌ور، اسماعیل عامری.

|
 

نازي_مو

عضو جدید
کاربر ممتاز
اقاي مرتضوي شما كه به فوتبال علا قه نداشتيد چي شد علاقمند شديد :biggrin:

مي بينم كه روز به روز به طرفدارن پرسپوليس اضافه مي شه :redface:
 

نازي_مو

عضو جدید
کاربر ممتاز
دو بازیکن خارجی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در لیست 18 نفره کاروان این تیم برای دیدار هفته نوزدهم قرار دارند.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، «جورج آراندا» هافبک پاراگوئه ای و «چوویچ» مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس که با رسیدن کارتهای ITC خود می توانند در ترکیب تیم سرخپوش تهرانی قرار بگیرند، در دیدار هفته نوزدهم این تیم در برابر پگاه، در ترکیب 18 نفره قرار گرفتند و همراه با کاروان این تیم عازم شهر رشت شدند.
این دو بازیکن در صورت قرار گرفتن در ترکیب تیم پرسپولیس در برابر پگاه، اولین تجربه بازی در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب خواهند کرد.
 

Matrix

عضو جدید
پافشاري روي اشتباهات قطبي !!! لعنت !

سپهر حيدري رو گذاشته بيرون ! ماماني هم كه شوته ! پرسپوليس نيمه اول 9 نفره بود ! نيكبخت و خليلي رو هم كه با هم قهرن ، اين دو تا رو باز گذاشته كنار هم !!! قطبي كي ميخواد بفهمه كه بابا نيكبخت رو ببر هافبك چپ كه اون پاس بده و خليلي بزنه !!!! اي بابا !

اه

سپاهان هم ظاهرا" عقبه .. هان؟
 

Matrix

عضو جدید
نه بابا ! دقيقه 50 ... 1-0 پگاه !

يه بازيكن پگاه هم اخراج شده !

اونور سپاهان 1-0 ابومسلم
 

kamran6026

عضو جدید
پرسپولیس باشگاهی است که در سال ۱۳۴۲ بدست علی عبده بنا شد و درآن رشته‌های بولینگ، والیبال و بسکتبال فعال بود. عبده از آمریکا به ایران آمده بود و درجامعه ورزشی آمریکا در رشته بوکس صاحب عنوان قهرمانی شده بود عبده مدت‌ها اندیشه ایجاد تیم فوتبال پرسپولیس را با خود داشت و تیم فوتبالی را نیز ایجاد کرده بود که تیمی ضعیف در رده دوم باشگاههای کشور محسوب می‌شد و از اعضای محبوب و ماندگار از آن محمود خوردبین را می‌توان نام برد.
 

kamran6026

عضو جدید
بعد از انحلال شاهین با فعالیت امیر مسعود برومند و رایزنی‌های مرحوم دهداری، چند تن از بازیکنان قبلی شاهین در ترکیب تیم دسته دومی پرسپولیس قرار گرفته و ترتیب یک مسابقه با تیم جم آبادان (که در آن زمان تیم صاحب نامی بود) را دادند و پس از آن تمامی اعضای شاهین به پرسپولیس پیوستند و محبوبیت شاهین بلند پرواز را به پرسپولیس هدیه نمودند.
پرسپولیس بهار خود را درآغازین روزهای سال ۱۳۴۷ با مربیگری دهداری (کاپیتان پیشین شاهین) و سرپرستی دکتر برومند آغاز کرد. مطابق مقررات این تیم می‌بایست کار خود را در فوتبال از دسته سوم و یا حداکثر از دسته دوم باشگاه‌ها شروع کند اما انحلال چند تیم در این زمان باعث گردید تا به جای مسابقات لیگ یکسری مسابقات رده بندی در سطح باشگاههای پایتخت برگزار شود در آن زمان مسابقات ۴۴ تیم به رقابت پرداختد که ۴ تیم پرسپولیس، تاج، عقاب و پاس سرگروه گردیدند.
 

Similar threads

بالا