کلوپ طرفداران پرسپولیس

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
داوود رفعتی کمک داور بین المللی ، قضاوت رضا کرمانشاهی را مورد نقد قر ارداده است . او قبل از شروع کارشناسی می گوید : من در پایان باید بگویم خوشبختانه 95 درصد اعلام نظرات بنده که بلافاصله بعد از بازی ابراز میکنم در برنامه های تلویزیونی مربوط به کارشناسان داوری مورد تایید قرار گرفته است ومنتسب کردن بنده به تمایل به یک تیم اشتباه است چرا که یک داور با عدالت ونظر کارشناسی خودش را برجسته وشایسته میکند،دوران داوری بنده این واقعیت را برای اهالی فوتبال روشن کرده است .

اما نقد داوری بازی :
*بازی پر افت وخیز بود وداور به صحنه ها نزدیک بود اما همان طور که قبلا گفتم نزدیک بودن به صحنه ها تنها شرط لازم است نه شرط کافی،پنالتی با شهامت گرفته شد واستقلالی ها به گسترش پنالتی دادند اما داور در تکرار ضربه متاسفانه شهامت نداشت ،اولا مهدی رحمتی حرکت رو به جلو داشت وکمک داور در این صحنه وظیفه خود را به درستی انجام نداد.ضمن این که در حین پنالتی 8 بازیکن 2 تیم داخل محوطه آمدند وپنالتی باید تکرار می شد.

*اما قبل از گل اول استقلال روزبه چشمی روی محمد ابراهیمی خطا کرد وهمان صحنه منجر به گل شد که بر این اساس داور اشتباه تاثیر گذار دیگری داشت.
*صحنه بعدی اخطاری بود که امید ابراهیمی گرفت،من از زاویه دوربین تلویزیون نتوانستم تشخیص دهم اما اگر این خطا شدت داشته باشد امید ابراهیمی باید اخراج میشد.

*در نیمه دوم یک صحنه آفساید از داریوش شجاعیان گرفته شد که صددرصد اشتباه بود،این اشتباه یک فرصت صددرصد را از میهمان گرفت وچنین اشتباهی از کمک داور مثل نگرفتن پنالتی مسلم از داور است ومستحق جریمه است.
*در صحنه اخراج محمد نصرتی البته به ماهیت رنگ کارت های رحمتی ونصرتی ندارم اما اگر خطای مهاجم گسترش روی رحمتی زودتر گرفته می شد کار به اخطار واخراج نمیرسید.
*در دقیقه 68 هم روزبه چشمی در محوطه جریمه روی مهاجم گسترش خطای پنالتی کرد که باز هم داور با اشتباهش نگرفت.
به جز این موارد باید بگویم که داور در این بازی چند تصمیم خوب هم داشت.
 

omran1

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان برین کارشناسی داوری بازیهارو ببنین
برنامه نود گفته شد.
یه پنالتی به نفع اس اس گرفته نشد ضمنا یه بازیکنتون هم باید اخراج میشد مطمئنا روند بازی سر هرکدوم ازین دو مسئله تغییر میکرد
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سلام دوستان با تاخیر برد دربی رو تبریک میگم خیلی چسبید :w40:

جالبه ما 4 گل تو جریان بازی زدیم و چندتا هم نزدیم چند توپ رو رحمتی از دروازه دراورد اونوقت اینا فقط چشمشون به داوره که براشون پنالتی بگیره و مفتی امتیاز بگیرن هه
 

adel_salehi2000

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بازي پرسپوليس و راه آهن جمعه 24 ارديبهشت ماه.
پيراهن هادي نوروزي هم 24.
جمعه عجب 24 به يادماندني در پيش دارم.

قرمزتونه حسابي

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
نتونستیم قهرمان شیم فقط به خاطر تفاظل گل
واقعا قهرمانی حقمون بود 30 بازی 50 تا گل زدیم اما به اندازه تیمای سقوط کرده گل خوردیم . این مکانی حیف نون تنها کسی بود که میتونست مانع قهرمانی پرسپولیس شه حمایت های برانکو ازش کمر تیم رو شکوند
خدا ازت نگذره درخشان
اگه با اختلاف امتیاز قهرمان میشدیم اینقد ناراحت کننده نبود اما خب فوتباله و این چیزا رو هم داره. امسال مفت ترین گلای دنیا رو خوردیم و پنالتیامونو گل نکردیم

اما کلا خوب بودیم دربی رو خیلی خوب بردیم و عدد جعلی رو پس گرفتیم .. اختلاف 12 امتیازی رو صفر کردیم و 5 امتیازم بیشتر ازشون گرفتیم رفتن زیر.. خوشحالم کسایی که اینقد با صدر جدول واسه ما کری خوندن الان لال شدن
طفلیا حالا خودشونو میچسبونن به استقلال خوزستان بعد اونا بنر میبرن استادیوم میگن تیم ما شعبه دیگه ای نداره :w25:
بله این پرسپولیسه کاری میکنه که شما هر هفته طرفدار یه تیم باشید :cool::w02:
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
دست همه بچه های پرسپولیس درد نکنه که اینطوری مردونه فقط و فقط تو زمین به خاطر نام پرسپولیس جنگیدن و پا پس نکشیدن..همیشه اون چیزی که انتظار داریم اتفاق نمیافته... ​ما مستحق قهرمانی بودیم ولی نشد.. انشالله فصل بعد تو آسیا جبران میکنم.
 

Hosse!N_206

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بالخره از شر سوشا و بعبارتی تونل توحید خلاص شدیم و یه دروازبان مطمئن به اسم بیرانوند گرفتیم ....



خاک تو سرت سوشا ..اگه وسط فصل تر نمیزدی و تونلو بسته نگه میداشتی الان در حسرت نبودیم
بازم خاک تو سرت یحیی و سوشا
 

reza_19933

عضو جدید
بخشی از مطلب روزنامه همشهری ورزشی با تیتر کلک مرغابی آبی ها:

علیمنصور و کاوه رضایی، خیلی پیشتر از عقد قرارداد رسمی، توافق کرده بودند، آنها با پیش بردن یک سناریوی منسجم، چند روز دیرتر قراردادشان را رسمی کردند تا ضربه بزرگی به تیم رقیب زده باشند. اگر کاوه رضایی همان ابتدا به استقلال می‌پیوست، حالا مهرداد محمدی پرسپولیسی شده بود، بازیکن جوانی که سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شد و با توجه به کیفیت فنی بالا و عرق عجیبی که پرسپولیس داشت، بدون شک می‌توانست جانشین خوبی برای طارمی باشد، اما منصوریان زخم خورده از انتقال امیری به پرسپولیس، سناریویی را طراحی کرد تا هم ضربه‌ای که پرسپولیس با امیری به استقلال زد را جبران کرده باشد و هم مهرداد محمدی را از این تیم دور کند. منصوریان و کاوه تصمیم گرفتند تا این بازیکن تا پای عقد قرارداد نهایی با پرسپولیس پیش برود و خیال مسئولان پرسپولیس را از جذب او راحت کنند، تا آنها تمایلی به جذب محمدی نشان ندهند.





فقط میتونم بگم افتخار میکنم به پرسپولیسی بودنم. همین. هیچوقت خار و ذلیل نبوده..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
من فکر نمیکنم اینطوری باشه . نمیتونم باور کنم دو تا ادم بزرگ همچین نقشه ای کشیده باشن مخصوصا وقتی میبینم ترکاشوند و طاهری چه گاف هایی میدن چرا باید همه چیو گردن منصوریان بندازیم؟
یکی دو جا خوندم کاوه رضایی 3 روز منتظر مونده پیش پرداختشو بریزن به حسابش و جواب استقلال رو نداده اما وقتی زنگ میزنه به ترکاشوند میگه پیش پرداخت چی شد میگه " حالا بیا یه عکسی بگیریم یه چیزی بهت میدیم!!
البته گفتن منصوریان بهش قول حضور تو تیم ملی و جام جهانی رو داده که اگه واقعا اینجوری باشه باید در فدراسیون فوتبال رو گل گرفت
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام و عرض ادب خدمت سرخ دلان بعد چند سال اومدم ببینم چه خبره اینجا
 

reza_19933

عضو جدید
کنعانی زادگان عالی بود.. کاش مصدوم نمیشد..من هیچوقت بازی های استقلال رو نگا نمیکردم بخاطر تاکتیکشون که میداد خسرو و خسرو بکش زیرش، ولی بخاطر این پسر من میشستم بازی استقلال رو نگا میکردم که فقط توپ برسه دست کمپانی. حیف شد. دیگه دیدن نداره بازیا استقلال..
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
صعود مقتدرانمون به جمع 8تیمو تبریک میگم خدمت سرخدلان

کیسه هم که آبرو ایرانو برد....حالا بگین6تایییایی جدید یا قدیم..؟
 

puyan khan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تبریک به همه سرخدلای عزیز بابت برد تیم حقیر و چهارم پایتخت استقلال
 

Similar threads

بالا