کلوپ طرفداران پرسپولیس

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز :دروازه‌بان سابق پرسپولیس مورد تأیید تیم دسته دومی پرتغال قرار گرفت. علیرضا حقیقی که هفته گذشته را در تمرینات تیم اسپورتینگ کوویلای پرتغال گذراند، مورد تأیید سرمربی تیم دسته دومی فوتبال پرتغال قرار گرفت تا با این باشگاه قرارداد امضا کند.

فرانسیسکو چالو، سرمربی این تیم اظهار داشت: نظر ما مثبت است و او چراغ سبز مرا دریافت کرده است.

دروازه‌بان 25 ساله و یک مترو 95 سانتی‌متری پنج بار در تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته است.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
چقد مسخره . پروین با سابقه درخشان مدیریتی و با کلی برنامه و هدف بلندمدت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد ...
 

challenger_69

عضو جدید
چقد مسخره . پروین با سابقه درخشان مدیریتی و با کلی برنامه و هدف بلندمدت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد ...

خیلی شیک و مجلسی پرسپولیس به ........ رفت:(
از این به بعد حاشیه و درگیریه که رو سر پرسپولیس خراب میشه
خدا بازی با فولادو به خیر کنه:cry:
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
دوست گلم علی دایی عزیز حیا کن پرسپولیس رو رها کن
به خدا تا قاسم دهنوی توپ رو برداشت میدونستم گل نمیشه. چرا دهنوی و ماهینی پنالتی زدن فقط دایی میدونه
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعصابمون خورد کردند پول میلیاردی میگیرن دوزاری بازی میکنن:mad:

از دایی بپرس تاکتیکت چیه واسه بازیا..هدفت و برنامت چیه نه اینکه به بازیکنا گیر بدی...چرا یه مهاجمه بازی میکنی؟؟ چرا رو اعصابی؟؟اینا رو دایی باید جواب بده..الان با این بازیکنا همونطوریم که چن سال پیش سرمربی بود....
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اصلا بازیکنا مقصر نیستن . دهنوی و ماهینی تقصیری ندارن بچه ها نباید کاسه کوزه ها رو سر بازیکنای خوبمون بشکنیم .. پنالتی یعنی شانس .. مخصوصا تو اون جو ..
بخدا وقتی پولادی رفت بیرون و سیدصالحی اومد میدونستیم الان بازی مساوی میشه .. وقتیم مساوی شد میدونستم تو پنالتی ها صد در صد میبازیم ..
جناب دایی تو روزی که باید شجاع باشه تعویض نمیکنه و یه مساوی رو راحت تقدیم میکنه به استقلال .. و تو روزی که باید تیمو دفاعی تر کنه و نتیجه رو حفظ کنه مقابل سرعتی ترین و بهترین تیم لیگ گوش چپ میبره بیرون و مهاجم نوک میاره !!! همه چی برعکس ..
اقا کل لیگ گذشته تازه یادش افتاده از بازیکنا چرخشی استفاده کنه !! خلعتبری رو میزاره رو نیمکت کسی که حداقل رو ضدحمله ها میتونستیم رو تکنیک و سرعتش حساب کنیم ... مسلمان که امروز همه دیدن چقد بهتره از عالیشاه میره رو نیمکت و عالیشاه چند بازی فیکس .. وقتی مثلث خلعتبری صادقیان مسلمان اینقد خوب جواب میدن و تیم 4 بازی پشت سر هم میبره چرا باید یهو ترکیب عوض بشه و هر بازی یکی از این بازیکنا برن رو نیمکت ؟
هیچی نگیم بهتره کاش امسالم این بازیکنا رو نداشتیم و با همون امثال بادامکی و اقازمانی رو داشتیم تا اینقد ناراحت نمیشدیم این بازیکنای خوب رو دادیم دست کسی که هیچی بارش نیست ..
حوصله ندارم زیاد دربارش حرف بزنم اما امروز فقط به تفکرات پوچ و مسخره دایی باختیم کسی که نه خودش دانش مربیگری داره نه دستیار خوبی داره ..
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ازدحام شدید هواداران در فرودگاه اهواز از در مخفی وارد فرودگاه اهواز شدند.
تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل فولاد خوزستان قرار بود با پرواز ساعت 23 و 45 دقیقه به تهران بازگردد اما این پرواز دچار تأخیر هوایی شد.

با توجه به ازدحام حدود 200 هوادار پرسپولیس در فرودگاه اهواز بازیکنان این تیم مجبور شدند از درب مخفی قسمت پرواز‌های خارجی به دور از چشم هواداران وارد فرودگاه اهواز شوند و سپس به سالن انتظار رفتند.

این در شرایطی است که حدود 300 هوادار پرسپولیس در حال حاضر در فرودگاه به سر می‌برند و منتظر انتقاد از بازیکنان به دلیل ناکامی در چند بازی اخیر هستند.
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
از دایی بپرس تاکتیکت چیه واسه بازیا..هدفت و برنامت چیه نه اینکه به بازیکنا گیر بدی...چرا یه مهاجمه بازی میکنی؟؟ چرا رو اعصابی؟؟اینا رو دایی باید جواب بده..الان با این بازیکنا همونطوریم که چن سال پیش سرمربی بود....

آره بابا ميدونه پولادي تازه از مصدوميت رهائي يافته مياد جاي عاليشاه مياردش تو همينجوري يه تعويضمون پرپر شد
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : در شرایطی که به 12 بازیکن پرسپولیس در قبال مطالبات‌شان خودرو تحویل شده است، این ماشین‌ها به دلیل نداشتن سند توقیف شد. وضعیت باشگاه پرسپولیس با توجه به تغییرات انجام شده این روزها در بدترین شرایط خود به سر می‌برد. اما جالب است بدانید در تمرین امروز پرسپولیس جلسه‌ای داخلی میان بازیکنان برگزار شد. در این جلسه که پیرامون ماشین‌های داده شده به بازیکنان بدون سند بود، بحث و گفت‌وگو شد.

برخی بازیکنان این موضوع را به علی دایی اعلام کردند. این در شرایطی است که به بازیکنان یک یا دو خودرو در قبال قراردادشان داده شده و این ماشین‌ها سند ندارد و طلب‌کاران حتی پای‌شان برای توقیف ماشین‌ها به درب منازل برخی بازیکنان باز شده است.

بازیکنان این موضوع را با علی دایی در میان گذاشتند و از وی خواستند که هرچه سریع‌تر این موضوع را با مسئولان باشگاه در میان بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس همچنین از سرمربی تیم خود خواستند تا در خصوص مشکلات مالی نیز باشگاه را در میان بگذارند.
پس از آن یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به توقیف ۱۲ خودروی بازیکنان پرسپولیس واکنش نشان داد. پس از ناراحتی برخی از بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز بابت مشکل در خصوص دریافت خودرو از باشگاه پرسپولیس در ازای مطالبات‌شان یکی از مسئولین باشگاه پرسپولیس که نمی‌خواست نامش فاش شود، اظهار داشت: ما در قبال خرید این خودروها پول پرداخت کرده‌ایم و فقط بخشی از آن مانده تا بتوانیم اسناد و مدارک مربوطه را بگیریم.

وی افزود: ما با هماهنگی به جای برخی مطالبات بازیکنان به آنها ماشین دادیم که با حل مشکلاتی کوچک اسناد این ماشین‌ها به بازیکنان داده خواهد شد. فقط مبلغی کوچک از هزینه خرید این ماشین‌ها مانده که آن را پرداخت خواهیم کرد.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تیم ملی را تنها نمی‌گذاریم و امیدواریم با اسپانسر جدید فدراسیون بتواند بار را از روی دوش دولت بردارد. محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست با نواب رئیس بانوان فدراسیون‌های ورزشی در جمع خبرنگاران گفت: اولویت ما ایجاد ساختار مناسبی است که سهم بانوان را در فدراسیون‌ها و هیات‌ها بیشتر کرده و برایشان جایگاه درستی تعریف شود تا با آمدن و رفتن مدیران زیاد تغییر نکنند.

وی ادامه داد: درخواست بانوان در این مجمع منطقی بود آنها فعالیت بیشتر، اعتبارات بیشتر و توجه بیشتر روسای فدراسیون‌ها را به ورزش بانوان می‌خواهند که مورد تاکید من هم هست. قرار است مصوبات را پس از اینکه از کارگروه استخراج شد عملی کنیم. من خوشبین هستم که این موارد انجام شود. در این دو ماه این جلسه چهارمی است که برگزار می‌کنیم همانطور که دیدید بانوان اظهار خوشحالی کردند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقل قول‌های فوتبالی که آیا این صحبت‌ها از سوی شما بوده تصریح کرد: معتقدم کل کار باید بر اساس رویه‌های قانونی و ساختارهای موجود انجام شود. در باشگاه‌ها هیات مدیره‌ها تعیین‌کننده هستند من هم به آنها اختیار دادم تا تصمیم بگیرند و بررسی کنند. نظر شخصی روی فرد خاصی ندارم کسب مجوز کنند من هم موافق هستم و معمولا مخالفت نمی‌کنم. اینکه تصمیم‌گیرنده اول و آخر باشم پرهیز می‌کنم آنها باید خودشان در حوزه‌شان خودکفا باشند.

گودرزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سایت پرسپولیس خبری را به نقل از شما اعلام کرده که با حضور پروین در این باشگاه موافق هستید، خاطرنشان کرد: آنچه رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفته سرپرستی تا پایان فصل است من هم گفتم هرچه صورتجلسه بوده موافقم. آنها می‌توانند در انتهای فصل تصمیمات دیگری بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که اعلام شده پروین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است، گفت: اطلاعی ندارم تصمیم آنهاست من با سرپرستی موافقت کردم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا با آمدن پیشکسوتان در فوتبال موافق هستید، عنوان کرد: رویکرد من این است که کار دست متخصصان باشد ورود افراد سیاسی و غیرفنی آورده مفیدی برای ورزش نخواهد داشت کار باید دست کاردان باشد این مانند عدالت است. با کسی که ورزشی باشد و شرایط احراز داشته باشد مخالفتی ندارم. رویکرد من ورزشی تخصصی و علمی است.

گودرزی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که اسپانسر تیم ملی فوتبال کنار رفته و آیا در شرایط بی‌پولی از فدراسیون حمایت می‌کنید، گفت: قطعا بله تیم ملی را تنها نمی‌گذاریم امیدواریم با اسپانسرهای دیگر این بار از دوش دولت برداشته شود. نتوانستند؛ دولت به آنها کمک می‌کند.

گودرزی درباره تعلیق قایقرانی و اینکه گفته شده دنیامالی از ایران به فدراسیون‌های بین‌المللی نامه نوشته تا قایقرانی تعلیق شود، اظهار داشت: آنچه قانون بگوید تابع هستیم باید بر اساس قوانین حرکت کنیم، نمی‌پسندم هیچ فدراسیونی توسط افراد ایرانی تعلیق شود. وقتی در ایران می‌توانیم موضوعی را حل کنیم نباید چشم به مجامع بین‌المللی داشته باشیم دوستان هم نباید به طرح موضوع به بیرون مبادرت کنند کسانی که صلاحیت دارند قدم‌شان روی چشم، کسانی که فاقد صلاحیت باشند قانون اجازه حضور در انتخابات را نمی‌دهد.

وی در پایان درباره بی‌پولی فدراسیون‌ها یادآور شد: پرداختی خواهیم داشت ما از کل بودجه 28 درصد بیشتر دریافت نکرده‌ایم در حالی که به فدراسیون‌ها 50 درصد اعتباراتشان را داده‌ایم.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : رضا نورمحمدی می‌گوید، پرسپولیس هنوز در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد.
مدافع تیم پرسپولیس درباره شکست این تیم مقابل فولاد و کنار رفتن از جام حذفی اظهار کرد: ما کاملا با برنامه وارد این مسابقه شدیم. می‌دانستیم که نقاط قوت فولاد در چه مناطقی است و راه‌های نفوذ آنها را به خوبی بسته بودیم. گلی هم که خوردیم روی یک ضربه ایستگاهی و توپ برگشتی بود که دیگر خط دفاع نتوانست کار انجام دهد.

او ادامه داد: بعد از اینکه گل خوردیم بازی متعادل بود اما در وقت‌های اضافه باز هم ما بر بازی مسلط شدیم و موقعیت‌های به مراتب بهتری از فولاد داشتیم. دیگر کار به ضربات پنالتی کشیده شد و معمولا شانس در این ضربات تعیین‌کننده است.

نورمحمدی گفت: دهنوی و ماهینی در تمرین‌ها جزو بهترین پنالتی‌زن‌ها هستند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که پنالتی خود را آن گونه زدند. به هر حال باخت در ضربات پنالتی همیشه تلخ است و ما تمام توان خود را از این به بعد روی بازی‌های مهم در لیگ می‌گذاریم.

مدافع پرسپولیس درباره تاثیر مشکلات مالی در نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر گفت: بدون شک این مسائل در روحیه بازیکنان تاثیر دارد. ما امسال خیلی سختی کشیدیم. تنها تیمی هستیم که همه می‌گویند پول دارد اما بازیکنان ما فقط 20 تا 30 درصد از قراردادهایشان را گرفته‌اند. حتی چند بازیکن از فصل قبل طلب دارند. مشکلات زیادی داریم و خیلی از آن‌ها را نمی‌توانیم اعلام کنیم. به هر حال امیدوارم این مشکلات حل شود و بازیکنان از نظر روحی روانی آماده شوند.

او درباره شرایط پرسپولیس در لیگ هم گفت: اختلاف امتیاز در صدر جدول زیاد نیست. یک بازی شش امتیازی با سپاهان در پیش داریم که امیدوارم با حمایت هواداران در این بازی پیروز شویم. فکر می‌کنم هنوز در لیگ برای قهرمانی شانس داریم. امسال واقعا تیم خوبی داشتیم. اما مشکلاتی در میانه راه پیش آمد که به ما ضربه زد. دیروز هم هم‌قسم شده بودیم که فولاد را ببریم. ان‌شاءالله در لیگ جبران می‌کنیم.
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
فقط بلدن حرف بزنن و شعار بدن....نکنه نور محمدی انتظار داره که من امیدوار باشم به اینکه دایی بتونه فجر و کیسه خوزستان و رو ببره ...آره وایسا تا سپاهانو ببرین...دایی عرضه بردن این تیمو نداره با همه ستاره هاش بی عرضس

ترسشو به تک تک بازیکنا انتقال داده...فقط ی چیز یاد گرفتن هوادارا حمایت کنن...شرمنده ایم....نه آقا دایی باید شرمنده باشه

یادش بخیر پارسال هر بازی که گل میزدیم اینقد هجومی بازی میکردیم که هوادارا هی میگفتن بزن یکی دیگه

ولی الان دعا میکنیم گل بزنیم فقط ببریم.....بازی با مس هم هرچی شوت زدیم رفتن تو گل هنوزم موندم چطور...

الان بازی با سپاهانم فقط برد میخایم میاد یه مهاجمه بازی میکنه...بعدم بقیه ماجرا که سرتونو درد نیارم دیگه
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دو تا بازیکن فولاد شریفات و عبداله کریمی باید اخراج میشدن !!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
باخت به فولاد حداقل از این نظر خوب شد که دیگه لیگ رو فدای حذفی نمی کنیم .. مثل سال قبل که ای کاش همون بازی اول مقابل ملوان میباختیم و حذف میشدیم و بازیای مهم و سرنوشت ساز لیگ رو با بازیای شانسی حذفی طاق نمیزدیم ..
ترجیح میدم با بازیای خوب و بردای زیاد تو لیگ نایب قهرمان یا سوم بشیم نه اینکه با 3 تا بازی و با شانس و پنالتی یه جام بگیریم و لیگ رو فدای جام پنالتی ها کنیم و درعوض هوادارا تو لیگ خون به دل بشن به امید اینکه یه روزی شانس با ما یار باشه و بتونیم راه میانبر بریم و قهرمان حذفی بشیم ..نظر گل محمدی دقیقا این بود که وقتی میتونیم با 5 تا بازی یه جام بگیریم و راحت بریم آسیا دیگه چرا تو لیگ و تو این همه بازی به خودمون زحمت بدیم ؟؟ پارسال دقیقا نقد رو ول کردیم و نسیه رو گرفتیم .. و همین شد که وقتی راحت میتونستیم بجای چند تا مساوی چندتا برد بیاریم و سهمیه آسیا بگیریم اون بازیا رو فدای حذفی کردیم و حذفی هم آخرش هیچ ..
الان دیگه میدونیم تنها راه بالا اومدن و جام گرفتن لیگ هست و دیگه به امید جام حذفی بازیای لیگ رو بیخیال طی نمیکنیم ..
 

mehrdad50

عضو جدید
بی شك دادكان بهترين گزينه بود و بعدش هم عابدينی
اما تابلو بود كه پروين از سه ماه قبل انتخاب شده بود. حالا هم كه انتخاب شده فقط اميدوارم ثبات داشته باشه و فرصت بهش بدن برنامه هاشو پياده كنه نه اينكه وسطای فصل بعد عذرشو بخوان. البته اگه برنامه ای هم داشته باشه.
اينا فكر ميكنن مشكل پوله و با آوردن دو تا خرپول همه مشكلات حل ميشه. اما پرسپوليس قبل از هر چيز به آرامش و ثبات نياز داره. به مديری كه بتونه حواشی رو كنترل كنه نه اينكه خودش زاينده حاشيه باشه. هر حرف و كری و بيانيه ای در شان يك مدير باشگاهی مثل پرسپوليس نيست.
رويانيان مدير خوبی بود اما تجربه كافی واسه مديريت حواشی رو نداشت اونم واسه پرسپوليس كه هر هفتش يك مديريت بحران جديد رو ميطلبه. مجبوريم با پروين بسازيم مثل رويانيان اما اميدوارم رويه قبلی تغيير كنه و مديرعامل محترم سرشو بندازه پائين و كار خودشو انجام بده نه اينكه شعار بده ، مصاحبه كنه و روزانه بيست تا جوابيه واسه شخصيت های مختلف توی مطبوعات چاپ كنه. فقط اميدوارم رويه تغيير كنه. فتل خيلی خيلی كوچكتر از سلطانه. خدا كنه شان خودشو حفظ كنه و با اين لمپن دهن به دهن نشه كه اصلا كوچك و بزرگ سرش نميشه.
 

mehrdad50

عضو جدید
[h=1]پروين: به دنبال اسم و رسم نيستم[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از منتقدانم مي‌خواهم مرا بزنند، اما کاري با دايي و پرسپوليس نداشته باشند.[/h]
علي پروين ابتدا در خصوص پيگيري‌هاي انجام شده براي رفع مشکلات قرمزپوشان در چند روز اخير، گفت: ‌هرقدر که در توان‌مان باشد انجام خواهم داد. شب و روز به همه رو انداخته‌ايم و از همه خواستيم هر کس پرسپوليس و پروين را دوست دارد به اين تيم مردمي کمک کند. خدا را شکر به امثال من لطف دارند و انشاءالله خبرهاي خوبي براي پرسپوليس در راه است.

به گزارش فارس، وي درباره انتقادهاي برخي‌ از مديرعامل شدنش در باشگاه پرسپوليس، گفت:‌ ما بالا و پايين اين فوتبال را ديده‌ايم. در دوران بازيکني‌ام نيز از من انتقادهايي مي‌شد اما در چارچوب صبر جواب انتقادها را مي‌دادم. اشکالي ندارد، ما را بزنيد اما خواهش مي‌‌کنم به پرسپوليس و دايي کاري نداشته باشيد و بگذاريد بچه‌هاي ما کار خود را دنبال کنند.

پروين درباره وضعيت پرسپوليس و ديدار مقابل سپاهان نيز، گفت: ما مربي داريم که سرد و گرم اين فوتبال را چشيده است. همه مي‌دانند وقتي يک بازي به نقطه پنالتي مي رسد شانس در آن دخيل مي‌شود و همه چيز 50 به 50 است. مهم اين بود که بچه‌‌هاي ما دنبال برد بودند اما بالاخره شانس نياوردند به همين دليل انشاءالله از اين به بعد به دنبال اين هستيم تا يکي از چهار سکوي ليگ برتر را با تدابير کادر فني کسب کنيم. کار خيلي سخت است اما من دفعه قبل هم گفتم بازي‌ها نزديک است و هيچ کاري نشد ندارد. پرسپوليس اگر مانند بازي با فولاد باشد من مطمئنم که باز هم مي‌‌تواند در جدول در رأس کار قرار گيرد.

وي افزود: شکست مقابل فولاد براي همه از کادر فني و بازيکنان گرفته تا مردم تلخ بود اما حالا بازي با سپاهان يک تيم گردن‌کلفت است که به نظرم بچه‌هاي ما نبايد در خانه خود غريب باشند. ما انشاءالله اگر سهميه آسيا را بگيريم خيلي براي ما خوب است. البته باز هم مي‌گويم فاصله تا بالاي جدول فقط 5 امتياز است. به نظرم بچه‌ها نبايد به هيچ تيمي کاري داشته باشند و فقط با گوش دادن به حرف‌هاي دايي که شايد 50 مرتبه اينگونه از شرايط‌ها را ديده و در آن به ميدان رفته به فکر موفقيت باشند. به نظرم پرسپوليس الان هم بيشتر از هميشه نياز به هوادارانش دارد.

پروين درباره اتفاقات فرودگاه اهواز و برخي مشکلات که با پادرمياني بازيکنان حل شد، گفت: ما چند روز است آمده‌ايم انشاءالله اين موضوع را هم حل مي‌کنيم. فقط همانطور که ديروز هم گفتم خواهشا به حرف‌ها و حاشيه‌هايي که در مورد آقاي دايي مطرح مي‌شود را تمام کنيد چون ما با علي حالا حالاها کار داريم و او بايد با آرامشش کار خود را دنبال کند.

وي در پاسخ به سوالي که آيا شما مديرعامل هستيد يا سرپرست باشگاه گفت: چرا خودتان را اذيت مي‌کنيد؟ از وزير ورزش که به ما لطف داشته پرسيده‌ايد و حالا به اين موضوع گير داده‌ايد، من آمده‌ام به باشگاه پرسپوليس کمک و خدمت کنم و باري از روي دوش اين باشگاه بردارم، اهل اين اسم‌هاي پست و مقامي نيستم، به من تکليفي شده که اميدوارم جلوي هواداران روسفيد باشم، حالا هرچه دوست دارند بگويند.
 

Similar threads

بالا