کرایو لیپولیز چیست ؟

doctorebartar

عضو جدید
[h=1]کرایو لیپولیز چیست ؟[/h] کرایو لیپولیز چیست ؟
با توجه به سوالات مکرری که در مورد کرایو لیپولیز می شود لازم دانستم مطالبی هر چند مختصر در این مورد به عرض برسانم ؛
همانگونه که قبلا” نیز در سلسله مقالات گفته بودم لیپولیز می تواند اکسترنال(یا خارجی) و یا (اینترنال یا داخلی) باشد که معنی آن این است که در روش خارجی اشعه فقط از بیرون تابیده می شود و نیاز به سوراخ ندارد.
با این مقدمه باید بگوییم روش کرایولیپولیز یا لیپولیز به روش یخ زدن روشی خارجی است که نیاز به سوراخ جهت خروج چربی خردشده ندارد و در یک جلسه هم انجام می شود ولی در مقابل این مزایا ، معایبی نیز دارد که ذیلا” عنوان می شود

  1. شرکت پارس گروپ که وارد کننده دستگاه است همراه آن FDA Approved یا اجازه انجام آن را نیز معرفی می کند که مشخصا در آن ذکر شده این دستگاه فقط برای پهلو ها مجوز انجام کار گرفته است و انجام کرایو لیپولیز برای سایر محل ها مجاز نمی باشد . این مورد در صورت درخواست متقاضی جهت ارائه FDA Approved از طرف شرکت باید داده شود که قابل بررسی می باشد .
  2. حتی برای پهلوها با توجه به اینکه در مشخصات دستگاه نوشته شده که در بهترین حالت فقط ۲۶ درصد سلول های چربی ناحیه پهلو ها با این دستگاه کشته می شود به راحتی با افزایش اندازه سایر سلول ها اندازه پهلوها ظرف چند ماه به حالت اول باز می گردد و به صورت کلی این روش مثل سایر روش های اکسترنال(خارجی) قابل برگشت است در حالی که در روش های داخلی به عنوان مثال در لیپولیز اولتراسونیک ۹۰ درصد سلول ها کشته می شوند و غیر قابل برگشت است .
  3. تغییر رنگ مستطیل شکل ناحیه کرایو لیپولیز که قهوه ای رنگ می شود عارضه زیبایی این روش می باشد
کلا تبلیغات کاذبی که بیشتر روی یک جلسه ای بودن این روش تبلیغ می شود و ذکر نمی شود که فقط ۲۶ درصد سلولهای چربی می میرد و قابل برگشت است و فقط برای پهلو ها اجازه انجام دارد باعث شده سوالات بیشماری از این سایت در این مورد پرسیده شود که فکر می کنم تا حدودی به آن جواب داده باشم
دکتر شهریار رزازی – مرکز لیپولیز ایران​
 
بالا