[کتاب هنری] -کیت اوریگامی به زبان ساده

saba2810

اخراجی موقت



سال 2008 | 305 صفحه | ISBN: 9780470758571 | 4,4 MB





توضیحات: اوریگامی یا «هنر کاغذ و تا» یکی از کاردستی‌های محبوب ژاپنی است که امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. هدف این هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ به کمک تاهای هندسی است. معنای لغوی این واژه در زبان ژاپنی «تا کردن کاغذ» است و تمام مدل‌های کاغذ و تا را در بر دارد.
اوریگامی فقط از تعداد کمی از تاهای گوناگون استفاده می‌کند، ولی همین تاها می‌توانند به روش‌های گوناگونی ترکیب شوند تا طرح‌های متفاوتی ایجاد کنند. به طور کلی، این طرح‌ها با یک برگ کاغذ مربع شکل آغاز می‌شود، که هر روی آن ممکن است به رنگ متفاوتی باشد و بدون بریدن کاغذ ادامه می‌یابد.

اما این کتاب تمام آن‌چه را که برای دست به کار شدن در مقوله‌ی هنر تاکردن کاغذ یا همین اوریگامی لازم داشته باشید در اختیارتان قرار می‌دهد.
در این کیت یک راهنمای حرفه‌ای در مورد اوریگامی را از جمله تکنیک‌های مختلفی که برای درست کردن تعداد فراوانی از اشکال اوریگامی لازم است، پیدا خواهید کرد.
تصاویر و دستورالعمل‌های قدم به قدم این کتاب به شما نشان می‌دهند که چطور ۷۵ شکل گوناگون مانند اشکال حیرت‌انگیز هندسی و حیوانات مختلف را از کاغذ خلق کنید.




دانلود کتاب های خودآموز
منبع: بر بال های کتاب


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اتاق بدون کتاب، همچون بدن بدون روح است. "سیسرو"
اگر مادر نباشد جسم انسان ساخته نمی‌شود و اگر کتاب نباشد روح بشر پرورش نمی‌یابد. "پلوتارک"
بهترین دوست من کسی است که کتابهایی را به من هدیه کند که تا به حال نخوانده باشم. "لینکلن"
 
بالا