[کتاب] هندبوک مهندسی برق

Schneider

مدیر بازنشسته
Electrical Engineer's Handbook
by
D. F. Warne

ناشر: Newnes
سال نشر: 2000
415 صفحه
PDF




Electrical Engineer's Handbook is a unique, concise reference book with each chapter written by leading professionals and academics working currently in the field. A wealth of information is clearly presented and logically arranged for ease of reference. The Handbook is designed to provide all the key data and information needed by engineers, technicians and students on a day-to-day basis, with the world class contributors bringing their insights and experience to bear on the key issues and challenges readers will face

لینک مستقیم دانلود را از ضمیمه دریافت کنید :smile:
سایز: 18.5 مگابایت

 

پیوست ها

  • links905.txt
    120 بایت · بازدیدها: 2

alisol33

عضو جدید
سلام مهندس عزیز. خیلی خیلی ممنونم از شما برای این کتاب فوق العاده کاربردی.
اخیرا انتشارات نوآور هندبوکی به نام "کتاب اشنایدر راهنمای تاسیسات الکتریکی" رو بطور کامل ترجمه کرده که این رو هم میتونید به علاقه مندان معرفی بفرمایید.
لینک کتاب:
https://noavarpub.com/?p=20889

با آرزوی توفیق روزافزون برای شما
 
بالا