کتاب شهر سبز؛ مناظر شهری در قرن بیستم

Ashkan-kamrani

عضو جدید
شهر سبز؛ مناظر شهری در قرن بیستمReviewed by اشکان کامرانی on Feb 17Rating: 4.0کتاب شهر سبز؛ مناظر شهری در قرن بیستمشهر مدرن تنها به آسفالت و بتن نیست! پارک‌ها، باغ‌ها، درخت‌ها و دیگر گیاهان، بخش جدایی‌ناپذیر از محیط شهری می‌باشد. اغلب نقاط مرکزی جنبش‌های اجتماعی و منافع سیاسی، فضاهای سبز به‌سادگی به مراتب بیشتر از تلاش برای ایجاد توازن با ساخته دست بشر هرچند طبیعی نمایان می‌شود. تارخچه یک شهر با پارک‌ها و باغ‌هایش، عمکرد و نیروهای عامل بر آن را بیشتر آشکار می‌سازد. فضای سبز ما پنجره‌ای منحصربه‌فرد و ارزشمند را در تاریخ حیات شهر ارائه می‌دهد…
شهر مدرن تنها به آسفالت و بتن نیست! پارک‌ها، باغ‌ها، درخت‌ها و دیگر گیاهان، بخش جدایی‌ناپذیر از محیط شهری می‌باشد. اغلب نقاط مرکزی جنبش‌های اجتماعی و منافع سیاسی، فضاهای سبز به‌سادگی به مراتب بیشتر از تلاش برای ایجاد توازن با ساخته دست بشر هرچند طبیعی نمایان می‌شود.
تارخچه یک شهر با پارک‌ها و باغ‌هایش، عمکرد و نیروهای عامل بر آن را بیشتر آشکار می‌سازد. فضای سبز ما پنجره‌ای منحصربه‌فرد و ارزشمند را در تاریخ حیات شهر ارائه می‌دهد…
مقالات در شهر سبز محدوده بیش از یک قرن از تاریخ شهری را ارائه داده است. نویسندگان طیف وسیعی از مواردی که در رابطه با نگرانی‌های جهانی صحبت می‌شود، با موضوعاتی که شامل برنامه‌ریزی فضای سبز در بارسلونا و مکزیکو سیتی، تمایز بین طبیعت عمومی و خصوصی در لس‌آنجلس، تنوع زیست محیطی برلین غربی و اهمیت تاریخی و فرهنگی فضاهای ترکیبی طراحی‌شده برای ورزش می‌شود را ارائه داده‌اند.
سال انتشار ۲۰۱۱
تعداد صفحات ۲۵۷
حجم فایل ۴MB
اسم کتاب Greening the City: Urban Landscapes in the Twentieth Century
نویسنده Dorothee Brantz, Sonja Dümpelmann, Alfonso Valenzuela-Aguilera
انتشارات University of Virginia Press
ISBN 10 ۰۸۱۳۹۳۱۱۴۲
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب شهر سبز؛مناظر شهری در قرن بیستم


لینک منبع: http://www.shahrsazionline.com/26415/کتاب-شهر-سبز؛-مناظر-شهری-در-قرن-بیستم/
 

ارجمندتبار

عضو جدید
با عرض سلام. امکان دانلود ابن کتاب وجود دارد یا خیر؟ چون با رفتن به لینک منبع هم اتفاقی نمیفته و در نهایت رمز برای باز شدن فایل میخواد که نمیدونم از کجا باید رمز رو دریافت کرد؟
با سپاس.
 
بالا