کتاب سخنرانی‌های اقتصاد شهری

Ashkan-kamrani

عضو جدید
سخنرانی‌های اقتصاد شهریReviewed by اشکان کامرانی on Feb 1Rating: 4.0کتاب سخنرانی‌های اقتصاد شهریکتاب “سخنرانی‌های اقتصاد شهری” یک روش جدید اما غیر فنی از موضوعات اصلی اقتصاد شهری را ارائه می‌دهد. به‌جهت آنکه این کتاب برای طیف وسیعی از خوانندگان قابل درک باشد، به‌جای تحلیل ریاضی از تحلیل نموداری استفاده می‌کند و درعین‌حال که غیر فنی است، متکی بر استدلال‌های اقتصادی دقیق نیز می‌باشد. این کتاب در مقایسه با توسعه نظری گذرا که در کتاب‌های درسی دیگر پیدا می‌شود، عملکردهای کامل و جامع از مدل‌های مرتبط با هر موضوع را با هدف بازتاب منطق استدلال اقتصادی، ارائه می‌دهد، درحالیکه اقتصاد شهری را نیز آموزش می‌دهد…موضوعات پوشش‌داده‌شده در کتاب شامل دلایلی برای وجود شهرها، ساختار فضایی شهری، کنترل‌های پراکندگی و کاربرد زمین شهری، تراکم آزادراه، تقاضای مسکن و انتخاب تصدی، سیاست‌های مسکن، کالاها و خدمات عمومی محلی، آلودگی، جرم‌وجنایت و کیفیت زندگی می‌باشند.
کتاب “سخنرانی‌های اقتصاد شهری” یک روش جدید اما غیر فنی از موضوعات اصلی اقتصاد شهری را ارائه می‌دهد.
به‌جهت آنکه این کتاب برای طیف وسیعی از خوانندگان قابل درک باشد، به‌جای تحلیل ریاضی از تحلیل نموداری استفاده می‌کند و درعین‌حال که غیر فنی است، متکی بر استدلال‌های اقتصادی دقیق نیز می‌باشد.
این کتاب در مقایسه با توسعه نظری گذرا که در کتاب‌های درسی دیگر پیدا می‌شود، عملکردهای کامل و جامع از مدل‌های مرتبط با هر موضوع را با هدف بازتاب منطق استدلال اقتصادی، ارائه می‌دهد، درحالیکه اقتصاد شهری را نیز آموزش می‌دهد…موضوعات پوشش‌داده‌شده در کتاب شامل دلایلی برای وجود شهرها، ساختار فضایی شهری، کنترل‌های پراکندگی و کاربرد زمین شهری، تراکم آزادراه، تقاضای مسکن و انتخاب تصدی، سیاست‌های مسکن، کالاها و خدمات عمومی محلی، آلودگی، جرم‌وجنایت و کیفیت زندگی می‌باشند.
سال انتشار ۲۰۱۱
تعداد صفحات ۲۹۶
حجم فایل ۱ MB
اسم کتاب Lectures on Urban Economics
نویسنده Jan K. Brueckner
انتشارات The MIT Press
ISBN 10 ۰۲۶۲۰۱۶۳۶۲
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب سخنرانی های اقتصاد شهری
لینک منبع: http://www.shahrsazionline.com/25706/کتاب-سخنرانی‌های-اقتصاد-شهری/
 
بالا