کتاب تجهیزات پزشکی اتاق عمل

bmkala

عضو جدید
[h=2]کتاب تجهیزات پزشکی اتاق عمل[/h]مجموعه آموزشی که در این جا به شما ارائه می شود کتاب تجهیزات پزشکی اتاق عمل نام دارد . این مجموعه توسط مهندس ایمان الله ویسی جمع آوری شده است . در این پکیج آموزشی به بررسی تجهیزات پزشکی اتاق عمل پرداخته شده است .

این کتاب اصولی ترین و جامع ترین مرجع برای راهنمای تجهیزات پزشکی اتاق عمل می باشد و همچنین مرجع مناسبی جهت آموزش پرسنل بیمارستانی اعم از پزشک و پرستار و مهندسین پزشکی ؛ منبع مناسبی برای تحقیقات و پروژه های دانشجویان و پژوهشگران می باشد .
پیشرفت روزافزون دانش پزشکی همراه با رشد فزاینده دستاورد های تکنولوژی پزشکی، امروزه، افق های جدیدی را در عرصه درمان و مداوای بیماران گشوده است. از سوی دیگر جراحی به عنوان یکی از اساسی ترین شیوه های درمان همه روزه، سهم بیشتری را در بهبود و بازیافت سلامت بیماران ایفا می کند. اتاق عمل یکی از حساس ترین قسمت های بیمارستان است، چرا که به علت اعمال و تجهیزات ویژه ای که در آن وجود دارد کوچک ترین سهل انگاری در آنجا می تواند عامل مرگ فرد یا افرادی شود.
فایل پیش رو، کتابچه پر محتوا تجهیزات اتاق عمل می باشد که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، امید است اسفاده لازم را از کتابچه تجهیزات پزشکی اتاق عمل برده و به آشنایی هرچه بیشتر شما با این تجهیزات کمک کند.
خواندن این کتاب به کلیه دانشجویان و دانش پژوهان رشته های مهندسی پزشکی و تجهیزات پزشکی و پرستاران و پزشکان و کلیه پرسنل مراکز درمانی توصیه می شود .
[h=2]کتاب تجهیزات پزشکی اتاق عمل
[/h]
 
بالا