کتاب الکترونیکی معجزه انضباط فردی

rouzbeh..

عضو جدید
امروز در مورد معجزۀ­ انضباط فردی صحبت خواهیم کرد. مدتی پیش ناشری با من تماس گرفت؛ از قرار معلوم او و چند ناشر دیگر با هم جلسه­ای داشتند و در مورد کتاب‌هایی که می­خواستند به چاپ برسانند صحبت می­کرده­اند و یکی از آنان گفته است: «بازار خوبی برای کتابی در باب انضباط فردی وجود دارد، چرا که تا به حال کسی این­چنین کتابی ننوشته است». بعد با خود گفته­اند خوب، حال این کتاب را چه کسی باید بنویسد؟ و دیگری گفته است: «چرا برایان این کتاب را ننویسد؟» این شد که با من تماس گرفتند و گفتند: «به نظر ما، شما بهترین نمونۀ انضباط فردی هستید و بدین جهت، مایلیم کتابی در این مورد برای ما بنویسید». من هم گفتم: «بسیار خوب، در این مورد اطلاعات زیادی دارم. ممنون از این­که این افتخار را نصیب من کردید» و قطع کردم؛ اما همین­که گوشی را گذاشتم، شدیداً احساس گناه کردم؛ چون شخصاً فکر نمی‌کنم که آدم خیلی منضبطی باشم، اما کمی که با خودم فکر کردم، دیدم تمام انسان­های منضبط این­چنین حسی دارند.
در واقع لازمۀ منضبط بودن همین است: هر چه منضبط­تر، منظم­تر و هدف­دارتر باشید حس خواهید کرد که می­توانید بهتر از این هم عمل کنید؛ بنابراین شمایی که امروز این کتاب را می­خوانید احتمالاً بیش از عموم مردم منضبط هستید؛ شاید خیلی بیش­تر، اما با خود می­گویید: «خدایا، من می­توانم بهتر از این هم باشم».
در زمانی که این کتاب را می­خوانید، من شما را راهنمایی خواهم کرد تا بتوانید بهتر و بسیار منضبط­تر از الآن باشید. این کتاب مجموعه­ای است از بهترین و کلیدی­ترین ایده­هایم که برایتان شرح خواهم داد. بیایید با داستان من شروع کنیم:
همان­طور که می­دانید من کارم را از پایین­ترین درجات شروع و به تدریج پیشرفت کردم و فهمیدم که هیچ قابلیت خاصی ندارم؛ مگر قدرت این­که سخت کار کنم و به سخت کار کردن ادامه دهم. بعدها فهمیدم همین قدرت، عامل اصلی موفقیت بیش­تر انسان­هاست. وقتی با انسان­های موفق سرتاسر دنیا صحبت می­کردم، آنها می­گفتند: «رمز موفقیت من سخت­کوشی من است، ناامید نمی‌شدم. همین­طور به سخت­کوشیم ادامه می­دادم و اصرار داشتم که از لحاظ فردی، انسان منضبطی باشم».

لینک دانلود کتاب معجزه انضباط فردی
 
بالا