کتاب آسان ترین روش ترک سیگار

rouzbeh..

عضو جدید
کتاب آسان ترین روش ترک سیگار نوشته آلن کار یکی از بهترین کتابهایی است که در زمینه ترک سیگار نوشته شده است. همانطور که از نام کتاب پیداست روشهایی برای ترک سیگار را به مخاطب آموزش می دهد و از لحاظ روحی فرد سیگاری را برای ترک این عادت آماده می کند.

این کتاب توسط نوذر نیازی ترجمه شده است تا فارسی زبان ها هم از این کتاب مفید بهرمند گردند.

درباره کتاب

اگر شما انتظار دارید در طول مطالعه این کتاب، با انبوهی از اطلاعات درباره خطرات ناشی از استعمال دخانیات ازجمله انواع سرطانها و امراض مواجه شوید یا اینکه به شما گفته شود: «سیگار کشیدن عادتی کثیف و نفرت انگیز است که فقط افراد سست اراده و ناتوان هستند که به سراغ آن می روند»، سخت در اشتباهید. روش این کتاب با این موارد در تناقض است. اصولا اگر قرار بود شما با شنیدن این حقایق درباره خطرات سیگار و امراض ناشی از آن، اقدام به ترک سیگار نمایید، قطعاً تا به حال این کار را کرده بودید.

آقای آلن کار در طول مطالعه این کتاب، باورها و اعتقادات نادرست و غلطی را که درباره سیگار کشیدن در ذهن شما، توسط اجتماع و یا خودتان شکل گرفته و رشد کرده است را پاک می کند و به جای آن ها حقایقی را به شما خواهد گفت که ممکن است تا به حال، نه جایی خوانده و نه از کسی شنیده باشید. به طوری که در پایان مطالعه کتاب، دیدگاه شما به سیگار، نسبت به قبل از مطالعه کتاب به کلی تغییر می کند به طوریکه خودتان از این تغییر شگفت زده خواهید شد.

پروفسور جودیس مکی رییس شورای کنترل دخانیات در آسیا در مورد این کتاب میگوید:

”با تمام وجود از شیوه ی آقای آلن کار در کمک به ترک سیگار حمایت می کنم. بسیاری از کلینیک های ترک سیگار بعضی از فنون وی را به کار می گیرند، اما تعداد بسیار کمی توانسته اند مانند آقای آلن کار به طور جامع و موفقیت آمیز از این فنون استفاده کنند.“

درباره آقای آلِن کار:

آقای آلن کار در تاریخ دوم سپتامبر سال 1934 میلادی در شهر لندن در کشور انگلستان به دنیا آمد. حرفه اصلی ایشان حسابداری بود که بسیار در آن حرفه موفق بوده است. امّا بخاطر اعتیادش به کشیدن صد نخ سیگار در شبانه روز، زندگی اش رو به تباهی می رفت. سرانجام پس از تلاش های بسیار و در اوج ناامیدی در سال 1983 میلادی در نهایت موفق به کشفی شد که جهان در انتظار آن بود، یعنی راه آسان ترک سیگار.

جلسات مشاوره حضوری و همچنین سمینارها و درمانگاه های ترک سیگار او در اکثر نقاط جهان شناخته شده است. کتابهای او به بیش از 20 زبان دنیا ترجمه شده و ده ها هزار نفر توسط وی موفق به ترک اعتیادشان به نیکوتین گشته اند. موضوع اصلی که در روش او استادانه مورد استفاده می گیرد حذف (ترس) از معتادان به نیکوتین است. در واقع او با نبوغش ترسی را که اکثر افراد سیگاری مبنی بر عدم لذت بردن از زندگی بدون سیگار دارند؛ حذف کرده و به آنها یاد می دهد که چگونه به زندگی عادی خود برگردند.
آقای آلن کار در تاریخ 29 نوامبر 2006 در سن 72 سالگی در شهر مالاگای اسپانیا چشم از جهان فرو بست.

دانلود کتاب
 

Similar threads

بالا