کاشی هایی با طرح های سنتی...

دانشجوي كامپيوتر

دستیار مدیر تالار هنر
کاربر ممتاز
وب‌سایت اتاق: کاشی یکی از مواد پرطرفدار و پراستفاده در طراحی داخلی است، از پاسیو و حیاط گرفته تا حمام و آشپزخانه و راه پله ها، مکان های بسیار مناسبی برای استفاده از مدل های جدید کاشی هستند. علاوه بر این طراحان نیز هر روزه الگوهای جدیدی در طرح کاشی ها ابداع می کنند که در زیر با نمونه هایی از آنها آَشنا خواهید شد. کاشی ها را به روش های بسیار متفاوتی می شود به کار برد. به دلیل براق بودن سطح کاشی می توان آنها را به صورت جزئی در گوشه و کنار دکوراسیون خانه استفاده کرد تا رنگ و جذابیت چیدمان دوبرابر شود. متنوع بودن شکل و رنگ سطح کاشی ها باعث می شود محدودیتی در ایجاد ایده ها و تم های خلاقانه برای تزیین دکوراسیون خانه خود نداشته باشید.

اما بدون شک یکی از بهترین مکان ها برای کاشی ها، حمام و سرویس بهداشتی است. یکی از مدهای جدید طراحی داخلی استفاده از کاشی هایی با طراحی کلاسیک و سنتی در قسمت سینک روشویی و حتی خود وان حمام است. با توجه به وجود طرح های بسیار متنوع در تمام بازارهای ایران، پیدا کردن طرحی کلاسیک و سنتی، کار بسیار آسانی خواهد بود.

در کنار حمام و سرویس بهداشتی، یکی دیگر از مکان هایی که امروزه زیاد از کاشی ها استفاده می کنند راه پله ها هستند. برای نمونه در شکل زیر مشاهده می کنید که از کاشی در قسمت راه پله خانه استفاده شده طوریکه هر پله، طرحی متفاوت دارد. این کار نیاز به حرفه مشخصی ندارد، خودتان هم می توانید با اندکی حوصله و پشتکار این طرح ها در منزلتان پیاده کنید.




























برترین هاش
 

Similar threads

بالا