چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم

nilshid

عضو جدید
چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم


آیا تا به حال پیش آمده بخواهید وسیله‌ ای که برای مدت هاست دیگر از آن استفاده نمی کنید را بفروشید و ندانید که چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم و متوجه شوید کسی تمایل ندارد برای خرید آن پولی پرداخت کند؟در این مطلب، هر آن چه که شما برای فروش وسیله خود به آن نیاز دارید گردآوری شده تا با استفاده از آن بتوانید وسیله خود را بفروش برسانید. بعضی مواقع با توجه به هزینه‌ای که موقع خرید وسیله کرده‌ایم، برای فروش یا قیمت‌ گذاری آن دچار تردید می‌ شویم و نمی‌ توانیم درست تصمیم بگیریم.با فروختن وسایل به‌جای آن‌که استرس مراقبت از آن را داشته باشیم، لذت داشتن پول آن را تجربه می کنیم.
قیمت‌ های رقابتی بدهیم و ضرب‌ الاجل بگذاریم


اگر متوجه شدیم که هیچ‌کس مایل به خرید وسیله ما نیست، احتمالا به این دلیل است که قیمت اشتباهی داده ایم. معمولاً قیمت بالا گذاشتن موقع فروش وسایل به این دلیل اتفاق می‌افتد که آن وسیله مال ماست و نه دیگران.مثلاً به خودمان بگوییم که تا ۶ ماه آینده میخواهیم وسیله مورد نظرمان را فروخته باشیم یا به خریدار مهلت بررسی و تصمیم‌گیری مشخص شده ای بدهیم. اختصاص دادن زمان نهایی به فروش تصمیم‌گیری را راحت‌تر می‌کند.
چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم


معمولا مردم هنگام خرید کالاهای خود به دنبال معامله با کمترین هزینه هستند. سایت‌های بزرگ را چک کنیم و ببینیم جدید‌ترین وسیله مشابه کالای ما در چه حدود قیمتی است و اگر وسیله‌مان از وضعیت خوبی برخوردار است، حدودا نرخ قیمت ان را نصف کنیم. با وجود تورم این روزها، شاید این مبلغ از آن چیزی که موقع خرید پرداخت کرده‌ایم هم بیشتر باشد!
استفاده از شبکه‌ های اجتماعی در پیدا کردن راهکار برای سوال ما ( چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم ) بسیار کارآمد است



یکی از بهترین اپلیکشن‌ ها برای معرفی و فروش وسایل،‌ اپلیکیشن و سایت دیوار است. این برنامه به‌راحتی روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود. ما می‌توانیم با این برنامه بدون هیچ هزینه‌ای اجناس و کالاهای فروشی خود را آگهی کنیم.در فروش مجازی اولین چیزی که بعد از معرفی محصول، باعث جذب خریدار می‌شود، عکس‌هایی است که ما ضمیمه تبلیغمان کرده‌ایم. خوش‌ سلیقگی و کمی ذوق به خرج دادن موقع آگهی کردن وسایل باعث پیشنهاد‌های بهتری می‌ شود.نکته: از اجناسی با سایز های کوچک تر مثل هدفون یا ساعت بهتر است که با زاویه ۴۵ تا ۹۰ درجه عکس بگیریم. دقت داشته باشیم که وسیله در عکس دقیق مشخص شده باشد و عکس‌ ها از زوایای مختلف باشند.هرچه جزئیات بیشتری از وسیله‌ ارائه کنیم، شانس فروش آن را بیشتر می کنیم.

می خواهید بدانید چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم ؟ نباید وسایل معیوب را بفروشید


اگر موقع تصمیم‌ گیری برای فروش یک وسیله، از سلامت آن مطمئن شویم و درصورتی‌ که وسیله‌ ای امکان تعمیر دارد آن را تعمیر و سرویس کنیم خیلی بهتر است اما اگر آن وسیله اصطلاحاً از رده خارج است، بیخیال فروش ان شویم.
بهترین راه برای فروش لوازم دست‌ دوم، آگهی کردن و معرفی آن وسیله در فضای مجازی است. این کار هم در نوبه خود به صرفه است و هم باعث می‌ شود وسایل خود را زیر قیمت واقعی به دست سمسارها نسپاریم. چیز هایی که گفته شد نکاتی است که هنگام فروش وسایل دست‌دوم به کار می‌آید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Ahmad Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
قطعا اون وسایلو به اطرافیان و آشنایانی ک نیاز دارن ببخشیم سودو منفعتش چندین برابر فروششونه
 

Similar threads

بالا