چگونه هنگام Sync کردن iPhone/iPad با iTunes، از پاک شدن App ها جلوگیری کنیم ؟

Arman 512™

عضو جدید
شاید برای شما هم پیش آمده که هنگام متصل کردن دستگاه Apple به کامپیوتر، برنامه iTunes باز شده و شروع به Back Up گرفتن از اطلاعات شما می کند. تا اینجای کار همه چیز خوب پیش رفته است. ولی زمانی که Back Up گرفتن از دستگاه به اتمام می رسد، iTunes شروع به Sync کردن برنامه های شما می کند. ولی ممکن است قبل از آغاز Sync کردن، پیغامی با این مضمون مشاهده کنید: " iTunes برنامه های نصب شده روی دستگاه شما را پاک می کند." در ادامه مشاهده خواهید کرد که چگونه از پاک شدن برنامه ها توسط iTunes جلوگیری کنیم.


بعد از اینکه iTunes از دستگاه iPhone، iPad یا iPod شما Backup گرفت، جلوی سینک کردن دستگاه را بگیرید.


توجه: با باز کردن قفل گوشی و کشیدن دکمه (Side to Unlock)، عملیات Sync کردن متوقف می شود.

مجددا برنامه iTunes را انتخاب کنید. در ستون سمت چپ این برنامه نام گوشی شما نوشته شده است. روی این قسمت کلیک راست کنید و گزینه Transfer Purchased را انتخاب کنید تا App های شما به قسمت App های iTunes اضافه شود. برای اطمینان از اینکه App های دستگاه شما به App های iTunes اضافه شده، این کار را دو بار انجام دهید.



اکنون زمان آن رسیده که به iTunes اجازه دهید با گوشی شما Sync شود. کابل را از گوشی خود جدا کنید و پس از چند ثانیه مجددا به گوشی وصل کنید. اجازه دهید iTunes با گوشی شما Sync شود. حتی اگر اخطار پاک شدن App ها را مشاهده کردید باز هم با سینک کردن موافقت کنید. چرا که شما App ها را در iTunes ذخیره کردید و اگر از روی گوشی یا آیپاد شما پاک شود باز هم در iTunes موجود است.

اکنون مجددا روی نام خود در ستون سمت چپ کلیک کنید. در صفحه ای که در قسمت راست باز شده، Apps را انتخاب کنید، و گزینه Sync Apps را تیک بزنید و App های این صفحه را با App های دستگاه خود یکسان کنید.


از این پس می توانید App های دستگاه Apple خود را به همین روش با iTunes سینک کنید.

منبع: Sabanetwork.com
نویسنده:
Arman 512™
 

YAHYA-65

عضو جدید
I TUNES 11

I TUNES 11

با تشکر از شما ولی این روش برای I TUNES های ورژن 10 به پایینه
برای ورژن 11 چجوری میشه اینکارو کرد؟؟؟

 

Arman 512™

عضو جدید
با تشکر از شما ولی این روش برای I TUNES های ورژن 10 به پایینه
برای ورژن 11 چجوری میشه اینکارو کرد؟؟؟


گوشی رو وصل کن ...
موقع سینک شدن همونطوری که Eject میکنی، رو اسم گوشی کلیک راست کن و انتخابش کن...
 
بالا