چگونه صفحات را از گوگل حذف نمایید؟

misaghlearn

عضو جدید
سئو سایت: چگونه صفحات را از گوگل حذف نمایید؟
آیا می دانید اگر بخواهید صفحاتی از سایت خود را به هر دلیلی تصمیم دارید از ایندکس و پایگاه داده گوگل حذف و پاک کنید چگونه می توانید اینکار را انجام دهید؟ صفحات 404 که در ایندکس گوگل وجود دارد، صفحاتی که به دلیل باگ ها در ایندکس گوگل قرار می گیرند مواردی هستند که در سئو سایت مشکل ایجاد می نمایند و در اینصورت دی ایندکس نمودن deindex نمودن صفحات اقدامی است که می بایست انجام دهید.



سئو:ابزار گوگل وب مستر در دی ایندکس کردن


گوگل وب مستر این امکان را به شما می دهد که صفحاتی که نمی خواهید در پایگاه داده گوگل باشد را از سایت خود پاک نمایید. بدین منظور به آدرس زیر روید
http://google.com/webmasters/tools/


سپس به بخش google indexd روید
سپس removed URLS را کلیک نمایید


در این بخش می توانید صفحاتی که مورد نظر شما است را از پایگاه داده گوگل حذف و پاک نمایید. با درج نمودن URL در بخش Temporarily به صورت دائمی حذف می نمایید.


حذف دایرکتوری صفحات از گوگل در سئو


اگر می خواهید دایرکتوری خاصی را حذف نمایید تا تمامی صفحاتی که در دایرکتوری خاصی قرار دارند پاک شوند می توانید این کار را از طریق گوگل وب مستر تولز حذف کنید. فرض کنید شما در سایت خود بخش مقالات گذاشته اید اما این محتوا و مقالات تماما کپی از سایت های دیگران است. در اینصورت پاک و حذف نمودن این مقالات می تواند اعتبار دوباره به سایت شما بخشد و یا حتی از پنالتی شدن نجات دهد. در این صورت در بخش temporarity زمانی که url را درج می کنید در منوی باز شو گزینه directory را انتخاب کنید تا تمامی صفحات در دایرکتوری انتخاب شده حذف شود برای مثال دایرکتوری template را به صورت زیر درج کنید.
دوربین مدار بسته ٫ فروش دوربین مدار بسته ٫ نصب دوربین مداربسته ٫ قیمت دوربین مداربسته ٫ خرید دوربین مدار بسته ٫
 
بالا