چگونه رابطه ایده آل و رویایی خود را جذب کنیم؟

sitesazialiyari

عضو جدید
چگونه رابطه ایده آل و رویایی خود را جذب کنیم؟


پیدا کردن مناسب ترین، بهترین و درست ترین فرد به عنوان شریک یک زندگی، برای افراد بسیار زیادی از اهمیت بالایی برخورداره، اما متاسفانه این امر در بسیاری از زندگی ها اتفاق نمی افته و به نظر میرسه یکی از چالشی ترین موضوعاتیه که اکثر افراد باهاش دست و پنجه نرم میکنن.

دلایل متعددی برای این امر وجود داره که اگر از اونها آگاه باشی، به راحتی می تونی بهترین و مناسب ترین فرد رو به عنوان شریک زندگیت، به زندگیت جذب کنی.


رابطه ی عاطفی دلخواهت رو تعریف کن...


درست مثل قانون حاکم بر خلق اهداف که میگه وضوح قدرت می آفرینه و برای خلق هر دستاورد و نتیجه ای، پیش از هرگونه اقدامی لازمه خیلی دقیق و به وضوح بدونی که چی میخوای، در مورد روابط و روابط عاطفی هم دقیقا این موضوع صدق میکنه، باید دقیقا بدونی که از روابط عاطفی و زندگی عاطفی ات چی میخوای. تا زمانی که دقیقا ندونی چه نوع زندگی و رابطه عاطفی ای مد نظرته، نمی تونی اون رو به زندگی ات جذب کنی.


بنابراین لازمه که ویژگی هایی که دوست داری شریک زندگیت داشته باشه رو برای خودت تعریف و مشخص کنی و نکته ی مهمتر اینکه آغوشت رو به روی موارد بهتری که ممکنه خدای رحمن و کایناتش بهت معرفی کنه هم باز کنی.


گذشته رو رها کن...


برای اینکه بتونی به یک آهنربای عشق تبدیل بشی، باید گذشته هایی که داشتی رو فراموش کنی و اون رو رها کنی. دوست من، نمی تونی گذشته رو و اتفاقاتی که در اون رخ داده رو تغییر بدی، اما زمانی که به اون اتفاق ها و به اون گذشته گیر میدی و رهاش نمیکنی، این امر می تونه بر آینده های روابط تو هم تاثیر بگذاره و روابط آتی تو رو هم، چه روابط کاری و حرفه ای و یا روابط عاطفی تو رو هم متاثر از گذشته کنه.


نکته ی دیگه ای که باید مد نظر داشته باشی اینه که طبق قانون جذب، به هرچه که توجه میکنی و تمرکزت رو بهش میدی، دقیقا همون چیزیه که در ادامه و در روزهای آتی، مقدار بیشتری از اون رو به زندگیت جذب میکنی، در مورد روابط هم دقیقا همین امر صدق میکنه.


اگر بر ناکامی هایی که در روابط عاطفی گذشته ات داشتی تمرکز کنی و توجهت رو به اونها بدی، باز هم افرادی رو به زندگیت جذب میکنی که چنین شکستی رو برای تو رقم بزنن تا باز هم ناکامی در رابطه ی عاطفی رو تجربه کنی!!!

دوست من گذشته ها رو رها کن و انتظار خلق یک آینده ی ارتباطی عالی و بی نظیر رو داشته باش.


بر ترس هایی که داری غلبه کن...


سه ترس اصلی در شکل گیری و ادامه ی هر رابطه ایوجود داره که ممکنه در افراد ایجاد بشه: ترس از طرد شدن، ترس از تعهد در رابطه و ترس از صمیمت و یکی شدن.


برای اینکه بتونی بر این ترس ها غلبه کنی، اول از همه باید دقیقا بدونی که چرا چنین ترس هایی در تو شکل گرفته و ریشه و علت شکل گیری این ترس ها چه بوده. کافیه زمانی رو صرف کنی و بررسی کنی که چرا این ترس ها رو داری؟ آیا اتفاقی برای تو افتاده که هنوز در ذهنت بهش چسبیدی و نمی تونی رهاش کنی؟ آیا این ترس ها، نشات گرفته از ترس های عمقی تری هستن که در تو ریشه دوونده؟ و ... . دوست من قبل از اینکه بتونی یک رابطه موفق رو تجربه کنی، باید روی این ترس ها کار کنی و بر اونها غلبه پیدا کنی و حذفشون کنی.


و یادت باشه که پیدا کردن بهترین و مناسب ترین شریک زندگی از یک باور و حس درونی شروع میشه و اون حس و باور قلبی اینه که خودت رو دوست داشته باشی و خودت رو بپذیری. کافیه بر روی خودت و باورها و ترس هایی که داری کار کنی، تا به مرور ببینی که شرایط بیرونی تو هم اتوماتیک وار داره تغییر میکنه و به شرایط ایده آل تو نزدیک و نزدیک تر میشه.

سورس :
http://erfanizade.com/
 

Similar threads

بالا