چگونه در آی او اس 13.2 سوابق دستورات صوتی سیری را حذف کنیم؟

baharpelast98

عضو جدید
[h=1]چگونه در آی او اس 13.2 سوابق دستورات صوتی سیری را حذف کنیم؟[/h]



اپل ساعاتی پیش رسما عرضه نسخه جدید پلتفرم خود تحت عنوان آی او اس 13.2 را آغاز کرد. در این نسخه قابلیت‌های جدیدی همچون ارتقای قابلیت‌های مرتبط با حفاظت از حریم شخصی کاربران دستیار صوتی سیری اضافه شده است.
پشتیبانی سیری از گوگل مپ و ویز در آی او اس 13
طبق اعلام این شرکت، کاربران می‌توانند تمامی سوابق دستورات صوتی خود به سیری را حذف کنند. ویژگی دیگری که به سیری اضافه شده، امکان اشتراک فرامین صوتی به توسعه‌دهندگان به منظور ارتقای کارکرد و عملکرد دستیار صوتی سیری است. این فرآیند تنها در صورت انتخاب کاربر و پس از دریافت آپدیت آی او اس 13.2 انجام خواهد شد. البته اگر کاربر اشتراک فرامین صوتی خود را انتخاب کرده، می‌تواند در صورتی که از تصمیم خود منصرف شده، این ویژگی را غیرفعال کند. برای این کار می‌بایست:
[h=3]
[/h]




  • به بخش Setting مراجعه و گزینه Privacy انتخاب کند
  • سپس، بر روی گزینه Analytics & Improvements در این بخش تپ کند
  • در مقابل Improve Siri & Dictation، تاگلی مشاهده می‌شود که می‌تواند با خاموش و یا روشن کردن آن، قابلیت مذکور را فعال یا غیرفعال کند
همچنین، لینکی در قسمت پایینی تاگل جای گرفته که توضیحات بیشتری را در این خصوص می‌توان در آن یافت
همانطور که اشاره شد، در آی او اس 13.2 کاربران می‌توانند حتی تمامی‌ سوابق دستورات صوتی خود به سیری را حذف نمایند. برای این کار می‌توان دستور زیر را دنبال کرد:

  • مراجعه به بخش Setting و انتخاب گزینه Siri & Search
  • انتخاب Siri & Dictation History
  • تپ کردن بر روی Delete Siri & Dictation History
بعد از اتمام مراحل فوق، پیامی‌مبنی بر تایید دستورات شما به نمایش درخواهد آمد و همه اطلاعات پاک خواهند شد.
گفتنی است در قسمت پایینی گزینه Delete Siri & Dictation History، پیامی‌درج شده که در آن به این موضوع اشاره دارد که اپل، اطلاعاتی از شما را که برای ارتقای قابلیت‌های سیری استفاده کرده، حذف نخواهد کرد. این یعنی، بخشی از فرامین صوتی کاربران همچنان برای اپل و سیری محفوظ خواهند ماند.
منبع: ورج


 
بالا