چگونه بدون محدودیت انگلیسی صحبت کنیم

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
یادگیری انجام هرکاری به چهار عنصر کلیدی نیازمند است.که در اینجا به آن ها می پردازیم.همچنین نگاهی اجمالی به عناصر دیگر موضوع "صحبت کردن به زبان انگلیسی" و اینکه انجام "بدون محدودیت" آن چه معنایی میتواند داشته باشد، می اندازیم.


عناصر فرآیند یادگیری عبارتند از:

1) خواستن و تمایل داشتن:
یک دانشجو تا زمانی که نخواهد هرگز یاد نمی گیرید.
انگیزه و محرک چیست؟!
کارمندان، شما این کار را انجام میدهید صرفا به خاطر اینکه رئیس از شما می خواهد، یا اینکه خودتان می خواهید؟!
دانشجویان، آیا این واحد هم مانند سایر واحدهاست ، یا اینکه این همان زبانی است که واقعا آن را می خواهید و دوست دارید؟!

2) استاد:
یک استاد خوب، استادی است که بتواند شما را که دانشجو او هستید ، مجذوب کند و در یادگیری به شما کمک کند.

3) روش:
در یادگیری همواره نيز به دنبال روش هايي هستيد که در زمان کمتر و با صرف هزيه اندک به نتيجه بهتر دست پيدا کنيد. انگليسي در خواب، آموزش با امواج آلفا، روش x، روش mgm-pln و دهها اسم نا آشنا و جديد ديگر همگي روش هاي مختلف آموزش زبان هستند که امروزه باب شده اند. روشی که برای شما مناسب است و روشی که از عهده آن بر می آیید، دو فاکتور کلیدی در تصمیم گیری شماست. اما برخي متاسفانه به اين واقعيت توجه نمي کنند و در بسیاری از اوقات زمان خود را صرف فراموش کردن چیزهایی می کنند که قبلا فراگرفته اند .

4) تمرین:
بدون تمرین هرگز نخواهید توانست صحبت کنید. دانشجو باید راهی را برای تمرین بیابد ، که می تواند یک استاد انگلیسی زبان بومی باشد یا نگاه کردن به برنامه های زبان اصلی تلویزیونی.


چرا انگلیسی صحبت کنیم؟!

زیرا انگلیسی مهمترین زبان بین المللی تجاری است.پس تاجران برای پیشبرد کارشان در سطح بین الملل به این زبان نیاز دارند.
انگلیسی زبان آسمان ها و دریاها و کامپیوترهای شخصی است. اساسا هر شخص که انگلیسی را یاد میگیرد، محرک خاص خود را دارد و مانند توان دانش آموزان ، این محرک ها هم با یکدیگر تفاوت دارند. استاد خوب به راحتی می تواند عامل محرک را تشخیص دهد (چه چیزی باعث حرکت دانشجویان می شود) و برای تدریس از آن راه وارد می شود.اگر چیز مناسب و جالبی را تدریس کنید ، یادگیری اتفاق می افتد. صحبت کردن بدون محدودیت به هر زبانی داشتن اعتماد به نفس و همچنین سر رشته در کلمات و عبارات ، واژگان و گرامر زبان را ایجاب می کند. بنابراین برای صحبت کردن از همین لحظه سعی کنید.



منبع
سامانه ملی مقالات و تحقیقات دانشگاهی
 
بالا