چگونه آیفونی که روشن نمی شود را تعمیر کنیم؟

applegostar

عضو جدید
حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که آیفون یا آیپدی که هر روز از آن استفاده می کنید روشن نمی شود. در اینجا به چند دستورالعمل ساده اشاره کرده ایم که با استفاده از آنها می توانید دوباره گوشی خود را روشن کنید.

ممکن است، آیفون یا آیپد شما، شارژ کافی نداشته باشد: برای اینکه مطمئن شوید دستگاه iOS شما شارژ کافی دارد قبل از آنکه مجددا برای روشن شدن آن تلاش کنید، حداقل ده دقیقه آیفون یا آیپد خود را شارژ کنید.

اگر آیفون یا آیپد خود را شارژ کردید ولی باز هم روشن نشد، ممکن است با یک مشکل سخت افزاری مانند مشکل در باتری مواجه باشید.
دستگاه آیفون یا آیپد خود را ریست کنید: در این مورد کافی است دکمه های power و home را به مدت 5 الی 15 ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل را مشاهده کنید. اگر گوشی شما روشن و بلافاصله خاموش شد باید آن را restore کنید.


wxvl_apple-how-to-fix-an-iphone-or-ipad-that-won-turn.jpg

روش restore را امتحان کنید: اگر آیفون شما روشن شده اما iOS آن، مشکل دارد میتوانید آن را restore کنید. به این ترتیب، آیفون را به کامپیوتر وصل کنید و در صورتی که به صورت اتوماتیکی روشن نمی شود iTunes را باز کنید و با کلیک کردن بر روی آیکون دستگاه، restore را انتخاب کنید.

از روش DFU استفاده کنید: این حالت برای بروزرسانی مورد استفاده قرار می گیرد و شما را قادر می سازد تا آیفون یا آیپد خود را تعمیر کنید.

از یک پی سی دیگر استفاده کنید: اگر نمی توانید گوشی آیفون خود را restore یا از روش DFU استفاده کنید میتوانید از یک مک یا پی سی دیگر استفاده کنید. برخی مواقع بروز مشکل در درایور می تواند مانع از آن شود که کامپیوتر شما، دستگاه iOS را شناسایی کند.


hhlx_apple-300-how-to-fix-an-iphone-or-ipad-that-won-turn-on.jpg
 
بالا